• 10.

    חידוש חוזה -זהירות בזק מטעה צרכנים

    יעל, 20/05/11 07:04

    חוזה התשתית עם בזק עומד לפוג .פניתי אליהם וקבלתי 4 הצעות מחיר שונות על אותה תשתית...כל פעם המחיר ירד כמובן .לא עברו מספר ימים וקבלתי מייל שחתומה עליו הסמנכל''ית לשירות לקוחות ובו היא מודיעה על סיום החוזה וגם על מחיר חדש -יקר כמובן מהסיכום שאליו הגעתי איתם ומתעלמת מכל שיחות הטל שעשיתי. ברוב חוצפה היא כותבת שזה מה שהוסכם בעת חידוש החוזה הקודם
    זהירות מבזק !!!!!!!!

  • 9.

    זה כולל זמן אוויר ?. (ל''ת)

    יויו, 31/01/11 21:02

  • 8.

    11 ימים ללא קו בזק - בעמק יזרעאל

    לקוחות בזק, 29/01/11 20:43

    לפני כחצי שנה, הייתה לבזק תקלה אזורית
    ונותקתי למשך כשבוע וחצי.
    ''אה, לא תשלמו עבור התקופה הזו''
    כך נאמר, כאילו זה לא ברור מאליו.
    רק לאחר שיחות נוספות, הם פיצו ב-
    2 שוברי ''קפה ומאפה''
    וגם אלו, הסתברו -כשהגיעו לאחר כחודש-
    כמוגבלי תקופה, ככה ששובר אחד פג תוקפו בסוף דצמבר.
    מנהלת פניות הציבור של בזק-
    נתפסה שוב כמי שאינה מקיימת סיכומים.
    ככה קרה לנו גם לפני כ 4 שנים בתהליך מעבר דירה.
    ועוד סיפורים מולם...

  • 7.

    בזק מנצלת את הפיצוי לפרסום ושינוי הרגלי הצריכה..

    יואב, 27/01/11 01:38

    בזק רוצה שאנשים ידברו יותר מהבזק לסלולרי.. אז למה לא לנצל את ה''פיצוי'' ולגרום לאנשים להתרגל להשתמש בבזק כדי להתקשר לסלולרי.. ואז לראות שזה אפשרי, נוח ויעיל.. ואף זול..

    שלא יעבדו עליכם.. ;)

  • 6.

    בזק עומדת להפסיד לקוחות רבים לטובת המתחרים בשוק

    רון, 26/01/11 19:09

    יש את 013 נט ויזין .012.HOT,014 סקייפ לא חסר מתחרים בזק הבנתם ???

  • 5.

    התקלות בסלקום ובבזק הינן מתוכננות, הינן מתוזמנות ושלא יספרו על הפתעות

    ציון בזוקה, 26/01/11 18:20

    הספקים בסה''כ ביקשו לעבור לרשתות שירות חדשות. כל הלוגיסטיקה של פירסום, משלוח הודעות, משכורת לנציגים שיעסקו בנושא, עולה להם יותר מאשר ביום תקלה לחצי יממה או יממה שלמה, מעבר לרשת החדשה בצורה חלקה ופיצוי סימלי לכל לקוח. ומי שרוצה לתבוע שיתבע, זה יעלה להם פחות. הנה, אחרי חודש וחצי, מישהו זוכר את התקלה בסלקום? אם לא היתה ''תקלה'' בבזק, אפ'חד לא היה זוכר את זה.

  • 4.

    למה סלולר חינם ?

    אני, 26/01/11 17:52

    למה לא שיחות בזק ?

  • 3.

    האם יש כאן הטעיה - מדובר רק על דקת שיחה ראשונה

    לקוחת בז''ק, 26/01/11 17:51

    מקריאת התקנון באתר בזק אני למדה שמדובר רק על דקת שיחה ראשונה.

    כך כתוב: ''עד 1,000 דקות שיחה ראשונות''

    מכך אני מבינה שאם אדבר 10 דקות, אזוכה רק על הדקה הראשונה.

    האם רק אני מריחה כאן הטעיה?

    • כל הכבוד לך שעלית על זה!!!

      במבי, 26/01/11 18:18

      אכן, הטעייה וללא ספק ביד מכוון

    • קצת מפליא !!לקוחות בזק בד''כ משכילים

      ולכן מפליאה השאלה שלך, 26/01/11 18:53

      1000 דקות חינםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

    • לא, אין פה שום הטעייה

      יבגני, 26/01/11 19:57

      אלף דקות ראשונות, קרי, אלף הדקות הראשונות שתבצעי במהלך השבוע. כל הדקות שבאות לאחר מכן, בתשלום.

    • אולי לקבל הבהרות ברורות מחברת בזק אודות העניין התמוה הזה (ל''ת)

      מוחמד, 26/01/11 23:52

    • לא הטעיה- רק נסיון לעידוד צריכה

      השפוי האחרון, 28/01/11 08:20

      וזה שאת לא מבינה עברית זו בעיה שלך.

  • 2.

    כל הכבוד לבזק שיודעים להתנצל ולקחת את עצמם בידיים

    לימור, 26/01/11 17:31

    זה לא בושה להגיד ''טעינו''.

    ועוד מפצים את הלקוחות.

    כל הכבוד!

    • אכן!!! יפה בזק כל הכבוד (ל''ת)

      תקלות יכולות לקרות לכוווולם, 26/01/11 18:11

  • 1.

    רק 15 אגורות לדקה, בואו נפגע קצת בחברות הסלולר, שרומסים אותנו (ל''ת)

    יונת, 26/01/11 17:11

    • מסכים איתך ב100% (ל''ת)

      מוחמד, 26/01/11 23:51