• 6.

    לידיעת ה''מומחים'' עדשים ירוקות זקוקות להשרייה

    רחל, 23/01/11 17:54

    כל אחד חושב שהוא אייל שני.. טוב לדעת שיש חברות כמו סנפרוסט שדואגות לזמן היקר שלנו. שווה לשלם קצת יותר, זמן שווה כסף

    • אולי לא מומחית אבל כבר בישלתי כמה עדשים בחיי....

      לא מגיבה מטעם, 24/01/11 14:48

      אף פעם לא השריתי- ותמיד יצא מצויין

  • 5.

    לא צריך להשרות עדשים לפני הבישול....

    מישהי שהיתה במטבח, 23/01/11 10:43

    בניגוד לקטניות אחרות עדשים אינן דורשות השריה לפני הבישול.
    לגבי קטניות אחרות- אני משרה, מבשלת בישול כמעט מלא, ומקפיאה בשקיות.
    עלויות נמוכות בהרבה משל סנפרוסט....

  • 4.

    עדשים מבושלים וקפואים

    hv140 , 23/01/11 06:05

    יקר ומיותר.

  • 3.

    מחיא מוגזם,אני קונה בחנות לקטניות במשקל,יותר זול בהרבה...... (ל''ת)

    dorithn , 22/01/11 19:26

  • 2.

    בישלת פעם עדשים או מרק עדשים? אביגיל?

    דפנה, 22/01/11 17:52

    לעומת קטניות אחרות אין צורך להשרות עדשים לפני הבישול.
    יש אולי יתרונות אחרים למוצר הקפוא, כמו שאין צורך לברור ולשטוף, וכי הבישול מתקצר לאין שיעור, אלא שמבחינתי האישית - מרק עדשים שמתבשל ב''צ'יק'' - זה לא זה. מה עם הניחוחות? הבחישה? הריסוק? חדוות היצירה?

    • דפנה - לא כולם אוהבים לבשל

      עסוקה, 24/01/11 08:19

      לחלקנו חדוות היצירה לא קיימת, ואנחנו הרבה יותר מאושרים לפתוח שקית ולזרוק למיקרו...

  • 1.

    למרות הנוחות - מחיר מופרז לכל הדעות! בטח בשביל עדשים שלא צריך להשרות (ל''ת)

    הצרכן הנבון, 22/01/11 13:50

    • נכון - עדשים לא צריך להשרות

      יאיר, 22/01/11 14:47

      זה לא שעועית.

      עדשים אפשר לבשל בלי השרייה בין רבע שעה (לאדומות) לארבעים דקות (ירוקות)