• 6.

    אז מה כן היה

    סעיד ספורי נצרת, 20/01/11 13:36

    לא היה כשל מערכתי ?אז מה כן היה אפשר לקבל תשובות ?
    אפשר לדעת - מה היה קורה אם הנוסעים לא היו מגלים תושיה
    מבקר המדינה - יש לך עבודה

  • 5.

    כמו מטוטלת שמגדילה את הנזקים

    עמיר מב''ש, 20/01/11 11:50

    התקלה המערכתית ברכבת זו ההנהלה חסרת היכולת ואמינותה,כל היתר נובע מאי תפקודה הראוי.

  • 4.

    פשוט ביזיון. 60 שנה הרכבת נוסעת בלי תקלות, אז היתה פעם אחת שריפה....

    איתן, 20/01/11 11:35

    אז מה? מה זה אומר?

    בשביל זה להשבית את כל הקרונועים לכל כך הרבה זמן? סתם כיסוי ישבנים מעצבן על חשבון הציבור. מרגיז!

  • 3.

    לא!!! הכישלון היה בקרון שנמס! לעזעזל איפוא המישטרה?

    השחיתות צועקת לשמים!, 20/01/11 11:14

    מעבר לתקלה של השריפה שהיה חשוב מאד לגלות את מקורה.חובה היה ליבדוק .זו לא המחדל הגדול!
    ~ המחדל הופיע בכל התמונות בתקשורת ~
    הקרון נמס כמו גביע יוגורט ! ! !כולל הגג !
    מי קנה קרונות מוות-ב-600,000,000 יורו? ? ?
    עדין אסור לנסוע בהם -לא ישתנה דבר!!!
    חייבים לטפל עמוק מאד ורחב מאד בנושא:
    1.להעניש את מקבלי השוחד שאישרו
    2.להחזיר כסף למדינה
    3.להחליף חלקים פלסטיים למתכת.
    4.הרי בנס לא נהרגו...
    החזירו לתיפקוד קרונות אטומים ודליקים ונמסים -ללא אפשרות מילוט!!!!!
    ממתינים לאסון הבא?

  • 2.

    היו צריכים לשים 2 כבאים בכל רכבת ,ולא להשבית מדינה שלמה

    מדינת חלם, 20/01/11 10:59

    לא יאומן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    תרבות הכיסוי תחת במדינה הזאת מרקיעה שחקים,

    אי אפשר היה לשים 2 כבאים בכל רכבת עד לפיתרון הבעייה,???

    היו צריכים לגרום עוגמת נפש למאות אלפי נוסעים,

    אין מנהיגות יוצרת במדינה הזאת,ואף אחד לא מוכן לקחת אחריות,או לחשוב צעד קדימה,



    זה גם מפחיד שבזמן בעייתי,מעדיפים לדפוק את כל הציבור ,ולא לנסות לפתור את הבעעיה,עם טיפ טיפה מחשה.

    • כסח''ת = כיסוי תחת,לא סופרים את הציבור!רק את בעלי המישרות (ל''ת)

      השחיתות זועקת לשמים!, 20/01/11 11:28

    • לא נראה לי שיש מספיק כבאים בארץ... (ל''ת)

      ., 20/01/11 12:52

  • 1.

    בטח הכל בסדר חוזרים לעשות כסף בקצב מלא ומינימום בטיחות

    א, 20/01/11 10:58

    אולי פעם הבאה קרון יישרף יחד עם הנוסעים רק אז יתעוררו כאן.