• 6.

    קנאה וצרות עין , אפקט הרסני למשק

    נזקי משרד האוצר, 15/01/11 14:09

    רוב האידיוטים שמנתחים את הטבת הרכב כמעין בונוס ''מדהים'' , לא מבינים איזה חשיבות יש לו למטרות ארוכות טווח של מדינת ישראל.

    תגידו:איש הייטק שרוצה לצאת לפריפריה ואין לו עדיין עבודה בג'אנם שהוא עבר אליו ... איך יגיע בדיוק לעבודה ? ברכבת המקרטעת ? באוטובוסים שיוצאים שלוש פעמים ביום ?

    כלי רכב צמוד בלי הגבלת דלק ( שהנהג ''נהנה'' ממנו מאוד..מה זה נהנה ... תנסו לנסוע שעתיים לעבודה הלוך וחזור כל יום ) זה המפתח לפיזור האוכלוסיה והוצאת בני מעמד ביניים מוכשרים ויוזמתיים מחוץ לחדרה-גדרה.

    אז מה עושים עכשיו ? אומרים לאנשים ''תחזרו למרכז'' ... ומחירי הדיור ימשיכו לטפס מעלה מעלה.

    חלם כבר אמרנו ? ( בהתחלה חשבתי שהאוצר מטומטמים , היום אני מבין שהם בכלל לא מתכוונים לפזר את האוכלוסיה ... שימו לב שהם ורשויות כמו המנהל נלחמים בזה בכל הכוח ).

  • 5.

    למה לא מדברים על תשלום ביטוח לאומי על ההטבה ? (ל''ת)

    הארי, 15/01/11 08:18

  • 4.

    הייטקיסטים יקרים יש לכם מלא כסף שלמו בלי לילל (ל''ת)

    אילן גריידי, 15/01/11 04:26

    • אין להם הרבה כסף יחסית לשעות העבודה הארוכות שהם עובדים

      ג, 15/01/11 12:04

      יש להם אולי הרבה יחסית למזכירה שמסיימת לעבוד ב 14:00

  • 3.

    מתעלמים כאן מעלות הליסינג והדלק שהמעביד ברב המקרים מגלגל

    ביבי עושק ישראל, 15/01/11 04:24

    על העובד וזה עוד כ 3000 ש''ח שיורדים מהברוטו ומההפרשות לקרנות. צריך גם לזכור שההכנסה הרעיונית צמודה למדד לפי מחיר המחירון המקורי בעוד ששווי המכונית יורד והמשכורת אינה צמודה. אז איזו הטבה יש כאן? גם הצרכן הפרטי נדפק כי כל עוד היו קבוצות שימוש מחירי המכוניות היו בשליטה, עכשיו הם עלו בניגוד להתחזקות השקל והצרכן הפרטי משלם יותר ומסבסד עוד יותר את חברות הליסינג. אכן הצלחה כבירה לבועז סופר שמן הסתם ינחת בקרוב על כסא מרופד אצל אחד היבואנים. שיטת השקשוקה חיה ובועטת.

  • 2.

    הפרטיים מסבסדים את חברות הליסינג, לא את בעלי הרכב

    מ, 15/01/11 03:17

    המרויחות הגדולות מהתמחור של רכב חדש הן חברות הליסינג

  • 1.

    שווי שימוש = גזירה

    אזרח, 15/01/11 02:59

    לא יעזורו הסיסמאות. החישוב צריך להיות פשוט 1.- 2000-2400 שח בחודש מחיר השכרה ךתווך ארוך של אוטו בסגנון צזדה 3, זה מחיר הבסייס ולא שום דבר אחר כי מחיר זה הינו מחיר שוק!!!

    2. שווי הטבת דלק לפי שימוש אמיתי באוטו!

    3. הפחתה של הכסף שעובד משלם על הואטו (בין 3000 ל-4500 תלוי בחברה)


    רב בחישוב כל שלושת הגורמים - ובהתחשבות שרוב העובדים לא מקבלים אוטו בחינם אפשר לחשב מס (וברובו הוא אמןר לגלם את הטבת דלק - כי על כל השאר עובד משלם).
    החישוב הנוכחי - סתם עוד פגיע במעמד בינייים מבית היוצר של סוציאליזם קיצוני.