• 8.

    ב יטול תאונות דרכים

    אלחנן, 21/07/12 16:50

    לכבוד
    שר מתחבורה והבטיחות בדרכים
    מר ישראל כץ
    שלום רב

    ביטול תאונות דרכים לא קשה לביצוע מכוון שמערכת דומה עובדת כיום במגזר החקלאי . המערכת החקלאית אפילו מורכבת יותר מזו הנחוצה לתעבורה . ולכן ניתן להפעיל את המערכת התחבורתית במיידי . אני מדבר על שימוש ב- Precision Farming לצורך Precision Traffic . בחינה מתמטית של המעבר מעלה כי התעבורה המדויקת מורכבת פחות מזו של החקלאות המדויקת מתוך הכלל הידוע כי במשטח יש אין סוף קווים . והרי חקלאות עוסקת בשטחים ותעבורה במסלולים או קוים .
    מערכת התעבורה המדויקת מחנכת ומחדיר תרבות נהיגה .
    מערכת התעבורה המדויקת תקצר את אורך זמני הלימוד לסדרי גודל של חודשים .
    צורת החינוך במערכת המוצעת היא בדומה להוספת מאות אלפי שוטרי תנועה .
    המערכת עובדת על בסיס חונכות אישית .
    לכל נהג סורר יוצמד ''שוטר חונך'' .
    השוטר יהיה כמובן שוטר ווירטואלי אבל יהיה בנוכחות מלאה .
    ''אפקט האח הגדול'' מטופל ביסודיות והשוטר הווירטואלי יופיע רק כאשר הנהג עובר עברה.
    פרטיות האזרחים תשמר בקפדנות ולא ירשם ולא ישמר כל מידע הקשור לנהגים הנוהגים כחוק .
    יש לי הרגשה לא נעימה כי נית

  • 7.

    ביטול תאונות דרכים

    אלחנן, 07/07/12 18:23

    לכבוד
    שר מתחבורה והבטיחות בדרכים
    מר ישראל כץ
    שלום רב

    ביטול תאונות דרכים לא קשה לביצוע מכוון שמערכת דומה עובדת כיום במגזר החקלאי . המערכת החקלאית אפילו מורכבת יותר מזו הנחוצה לתעבורה . ולכן ניתן להפעיל את המערכת התחבורתית במיידי . אני מדבר על שימוש ב- Precision Farming לצורך Precision Traffic . בחינה מתמטית של המעבר מעלה כי התעבורה המדויקת מורכבת פחות מזו של החקלאות המדויקת מתוך הכלל הידוע כי במשטח יש אין סוף קווים . והרי חקלאות עוסקת בשטחים ותעבורה במסלולים או קוים .
    מערכת התעבורה המדויקת מחנכת ומחדיר תרבות נהיגה .
    מערכת התעבורה המדויקת תקצר את אורך זמני הלימוד לסדרי גודל של חודשים .
    צורת החינוך במערכת המוצעת היא בדומה להוספת מאות אלפי שוטרי תנועה .
    המערכת עובדת על בסיס חונכות אישית .
    לכל נהג סורר יוצמד ''שוטר חונך'' .
    השוטר יהיה כמובן שוטר ווירטואלי אבל יהיה בנוכחות מלאה .
    ''אפקט האח הגדול'' מטופל ביסודיות והשוטר הווירטואלי יופיע רק כאשר הנהג עובר עברה.
    פרטיות האזרחים תשמר בקפדנות ולא ירשם ולא ישמר כל מידע הקשור לנהגים הנוהגים כחוק .
    יש לי הרגשה לא נעימה כי נית

    • ביטול תאונות דרכים

      אלחנן, 08/07/12 07:51

      לכבוד
      שר התחבורה ובטיחות בדרכים
      מר ישראל כץ
      שלום רב

      הנדון : ביטול תאונות דרכים

      ביטול תאונות דרכים לא קשה לביצוע מכוון שמערכת דומה עובדת כיום במגזר החקלאי . המערכת החקלאית אפילו מורכבת יותר מזו הנחוצה לתעבורה . ולכן ניתן להפעיל את המערכת התחבורתית במיידי . אני מדבר על שימוש ב- Precision Farming לצורך Precision Traffic . בחינה מתמטית של המעבר מעלה כי התעבורה המדויקת מורכבת פחות מזו של החקלאות המדויקת מתוך הכלל הידוע כי במשטח יש אין סוף קווים . והרי חקלאות עוסקת בשטחים ותעבורה במסלולים או קוים .
      מערכת התעבורה המדויקת מחנכת ומחדיר תרבות נהיגה .
      מערכת התעבורה המדויקת תקצר את אורך זמני הלימוד לסדרי גודל של חודשים .
      צורת החינוך במערכת המוצעת היא בדומה להוספת מאות אלפי שוטרי תנועה .
      המערכת עובדת על בסיס חונכות אישית .
      לכל נהג סורר יוצמד ''שוטר חונך'' .
      השוטר יהיה כמובן שוטר ווירטואלי אבל יהיה בנוכחות מלאה .
      ''אפקט האח הגדול'' מטופל ביסודיות והשוטר הווירטואלי יופיע רק כאשר הנהג עובר עברה.
      פרטיות האזרחים תשמר בקפדנות ולא ירשם ולא ישמר כל מידע הקשור לנהגים הנוהגים כחוק .
      י

  • 6.

    צמצום תאונות דרכים

    אלחנן, 25/09/11 22:49

    לכבוד
    שר התחבורה ובטיחות בדרכים
    מר ישראל כץ
    שלום רב

    הנדון : צמצום תאונות דרכים

    צמצום תאונות דרכים באמצעות מערכת לחינוך והחדרת תרבות נהיגה .
    המערכת תקצר את אורך זמני הלימוד לסדרי גודל של חודשים . צורת החינוך במערכת
    המוצעת היא בדומה להוספת מאות אלפי שוטרי תנועה . המערכת עובדת על בסיס חונכות
    אישית . לכל נהג סורר יוצמד ''שוטר חונך'' . השוטר יהיה כמובן שוטר ווירטואלי אבל
    יהיה בנוכחות מלאה .
    ''אפקט האח הגדול'' מטופל ביסודיות והשוטר הווירטואלי יופיע רק כאשר הנהג עובר
    עברה. פרטיות האזרחים תשמר בקפדנות ולא ירשם ולא ישמר כל מידע הקשור לנהגים
    הנוהגים כחוק . יש לי הרגשה לא נעימה כי ניתן להציל מאות אנשים בשנה ולא מצילים .
    לכך נלווים הפצועים באלפים וכן הפסדים כספיים ניכרים .
    כיום ניתן להפעיל מערכת מצומצמת בסדר גודל של עשרות רכבים להדגמת ייתכנות .
    כל הכלים קיימים ולא משתמשים בהם .
    אני מוכן להתייצב בכל מקום ובפני כל פורום על מנת להסביר את המערכת המוצעת ולענות על שאלות, ככל שאדרש.
    כתובתי : ת. ד. 75 תמרת 36576 .
    בברכה
    אלחנן שוחט

  • 5.

    דיבורים והבטחות כמו חול ואין מה לאכול. (ל''ת)

    מנו מהצפון, 26/05/11 08:07

  • 4.

    נאור צודק - נאור מטעה

    צדק, 08/05/11 21:33

    הרשות הלאומית היא פיקציה פוליטית. מיום הקמתה היה ברור כי היא נמצאת על מסלול התרסקות. לפני הקמת הרשות החדשה מנתה הרשות (הישנה) 20 עובדים, יותר ממחציתם מובטלים. הקימו רשות חדשה וגייסו 90 עובדים ששימשו בעיקר צינור להעברת כספים (למשטרה ולמשרד החינוך). חודשים רבים הסתובבו עשרות אנשים (עם רכב צמוד) ללא מעש (וללא משרדים). לאגף ההסברה, שהוא לב ליבה של הרשות (מתוך רשעות ותחרות עם העובדים הוותיקים), הוקצו בתחילת הדרך אפס (0) עובדים ואפס (0) תקציב... שאול מופז, שר התחבורה דאז, עצם עיניים ומילא פיו מים אל מול מחדליו של מקורבו (בן בית בביתו), ליאור כרמל, לשעבר מנכ''ל הצופים. משרד האוצר הבין כי אין המדובר אלא במנגנון לגריסת כספים. מכאן הדרך לקיצוץ התקציב הייתה קצרה. אור ירוק, שבד''כ עושה עבודת קודש, במקום לפעול לפירוק הרשות המסואבת ודלת הפעילות התייצבה לימינה - וזהו גם מחדלה העיקרי של העמותה.

  • 3.

    כץ. ''אחראי לרשימת מחדלים ארוכה'' - 0 = 0 לא יעזור כלום. (ל''ת)

    אבי, 06/05/11 17:35

  • 2.

    דמעות התנין של כץ הצבוע הפוליטי ממרכז הליכוד (ל''ת)

    מתנדב באור ירוק, 20/04/11 11:15

  • 1.

    לסגור את עמותת ''אור ירוק''

    פוני יער, 28/12/10 10:35

    סתם ביזבוז כספים מיותר כל העמותות והרשויות למניעת תאונות הם ביזבוז כספים.

    בפועל הדבר היחיד שיגרום לירידת מספר הניפגעים הוא הצבת ''קירות הפרדה'' בין נתיבים
    במקום לצייר קו לבן, לבנות קיר זה יעלה קצת כסף אבל יחסוך מאות תאונות חזיתיות.

    • ומה אתה חושב שהם מקדמים..

      רותם הירשפלד, 28/12/10 14:17

      נושא של הצבת גדרות הפרדה בכבישים מסוכנים
      זה בדיוק חלק מהדברים שהם פועלים לקדם....
      עכשיו את העדיין חושב שהגוף אולי היחיד בארץ עם ראש על הכתפיים צריך לסגור את הבסטה וללכת הביתה?

    • עמותת אור ירוק היא עמותה פרטית והיא תורמת למדינה רבות

      צוות אור ירוק, 29/12/10 12:38

      ראשית, עמותת אור ירוק היא עמותה פרטית הממומנת מכספו הפרטי של היו''ר אבי נאור בלבד, שהשקיע עד היום בעמותה סכום דמיוני של מעל ל-300 מיליון ש''ח כדי להילחם בתופעה של תאונות הדרכים.

      חבל שהמגיב שאינו בקיא בפרטים מרשה לעצמו להשתלח בעמותה ללא ידיעת המציאות.

      כפי שנכתב בתגובה השנייה, העמותה אכן נלחמת בן השאר למען גדרות הפרדה בכבישים, כמו גם פרויקטים חינוכיים ענפים שהיא מפעילה ויותר מ-3000 מתנדבים בכל הארץ....

      אם תרצו ליצור אתנו קשר אתם מוזמנים לעשות זאת בעמוד הפייסבוק שלנו:
      http://facebook.com/oryarok