• 6.

    משרד התחבורה וכץ בראשו דואגים לרוחי המליונרים יבואני הרכב (ל''ת)

    כל תאונה רווח ליבואנים ולגובי המיסים, 20/04/11 11:17

  • 5.

    האשמים: מחלקת העצלנים והמחלקה במדים של מס הכנסה

    שלומי כץ, 28/12/10 16:21

    צודק כל מי שאומר שהאשם בגורם האנושי.
    גורם אנושי אחד הוא החברה הלאומית לפקקים שבעבר נקראה מע''צ-מחלקת העצלנים.
    לא מסוגלים לפתור שום בעיה ללא קשר לתקציב.
    האשמים השניים הם המחלקה במדים של מס הכנסה (מה שמכונה בטעות משטרת התנועה). כל תפקידם מתמצה בגביית כמה שיותר כסף מנהגים נורמטיביים במלכודות שוטים (של החברה הלאומית לפקקים) ועל עבירות שוליות במקומות שאין בינם למלחמה בדרכים כלום.

  • 4.

    נחמד שמפילים הכל על משרד התחבורה...

    עמית, 28/12/10 15:39

    אז הנהגים הערבים שנוהגים כמו חיות בטח לא אשמים בכלום

  • 3.

    לעזאזל העובדות, הא?

    נעם, 28/12/10 14:07

    מה יהיה?
    לכותרת אין שום קשר למציאות
    נכון שמספר ההרוגים בתאונות השנה עלה, לראשנה מזה כמה שנים, אבל מספר התאונות עצמם המשיך לרדת.
    כל זה לא מעניין את מי שמחפש כל הזמן את ראשם של שרינו ומניהגינו
    בושו לכם
    נעם

  • 2.

    עוד לא ראיתי את הכביש שנהג בשכרות

    המבין, 28/12/10 13:48

    מצטער מאוד, נורא טרנדי להתנגח בשרים וב''אחראיים מיניסטריאליים'' אבל שר התחבורה לא אשם בכך שאנשים עושים תאונות דרכים.
    מילא אם תאונות הדרכים המדוברות היו קורות בגלל כבישים משובשים, אבל האמת היא שרובן המוחלט קורות בגלל הגורם האנושי.
    בין אם מדובר בחוסר זהירות, הפקרות, אוסתם חוסר תשומת לב רגעי, הגורם האנושי הוא הקטלני כאן ולא התשתית.
    בדיוק כמו שלא התקציב של שירותי הכבאות היה אחראי למותם של צוערי השב,ס אלא הקלעותם המצערת לאזור השריפה (ושוב, מדובר בגורם האנושי ושיקול דעת מוטעה של הנהג).

  • 1.

    יופי. אז עכשיו אתם יודעים מי אשם ומי אחראי. אבל -

    יצחק, 28/12/10 13:46

    וזה אבל גדול: במדינת ישראל אף פעם לא התיישבו חברי הכנסת ושרי הממשלות לדורותיהם כדי להחליט על סדר עדיפויות לאומי: נניח שהם היו מעמידים בראש סדר העדיפויות שמירה על חיי אדם. הם היו בודקים את העובדות, עדיין לא לפי סדר החשיבות:
    1) כמה בני אדם מתים ממחלות שאפשר לרפאן.
    2) כמה בני אדם נהרגים במלחמות ופעולות איבה.
    3) כמה נהרגים בתאונות דרכים.
    4) כמה נהרגים בתאונות עבודה
    וכו', וכו'.
    עכשיו הם היו מבקשים ומקבלים מהמקורות (הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, משרד הביטחון, משרד הבריאות) את המספרים.
    ממשרד האוצר הם היו מקבלים את נתוני התקציבים של הרשויות השונות.
    מסך הנתונים הם היו מרכיבים טבלה:
    טור ראשון - הנושא (ביטחון, בריאות, תחבורה וכו')
    טור שני - מספרי ההרוגים.
    טור שלישי - התקציב המוקדש לנושא.
    ואז הם היו יכולים לראות כמה כסף מקדישה המדינה לכל אחד מגורמי המוות ביחס למספר ההרוגים.
    אתם כבר יודעים שבתאונות דרכים נהרגים יותר בני אדם מאשר בכל המלחמות ומעשי האיבה יחד! וההשקעה בהגנה על חיי האזרחים - ללא כל יחס למספר ההרוגים.
    אז ברור שלבטחון המדינה משמעות מעל למספר החללים -אבל איפה היחס לחיי אדם?