• 66.

    להשתדל לא לקנות מוצרים שלהם. שיעבירו המפעל לחו''ל

    מסייעים לרצח הפלשתינים, 21/12/10 03:01

    נזכור גם כי מופעל לחץ תמידי על חברות גדולות כמוו אינטל, קוקה קולה, קטרפילאר, לא להחזיק מפעלים בארץ ולא למכור לישראלים או לקנות מהם.
    כי זה מסייע ל''רצח פלשתינים''

  • 65.

    The last sentence says it all

    The last sentence, 20/12/10 21:44

    The only thing the government is worried about is what will happen to the industry if they are no longer able to get cheap labour which allows them to unfairly compete with industries within the green line.
    The answer is simple- tax payers will subsidize them. Yet another way we support the failed occupation endavour

  • 64.

    מעולה, פחות מפעלים שפלסטינים יכולים לעבוד בהם. כל הכבוד לאיחוד האירופי (ל''ת)

    גאונים ממש., 20/12/10 20:53

  • 63.

    אני בעד הקמת מפעל לייצור סבון - ביו'':ש (ל''ת)

    מיוצר בידע גרמני ..., 20/12/10 20:35

  • 62.

    חרם? יהודים על יהודים? מזכיר לי את גרמניה שמאל ששונא את עצמו (ל''ת)

    עידו, 20/12/10 19:59

  • 61.

    פחדנים ועובדי עגל הזהב.

    1, 20/12/10 19:48

    לא קונה שום דבר שלהם

  • 60.

    כל התגובות של התל אביבים למינהם פשוט לא

    יהונתן, 20/12/10 19:13

    מחוברות למציאות.
    מי לא רוצה שלום?
    אבל נראה לכם שאם תסוגו ותסוגו שם זה יגמר?
    השאיפה הכי גדולה של הערבים זה להעיף אותנו
    מהמדינה,מה לא מובן פה? פיגועים,קסאמים,צפון
    דרום,רק לפני יומים רצחו 2 נשים.
    אני מחכה ליום שהם כבר יגיעו לתל אביב או
    איזה טיל ינחת לכם שם.
    כמו עכברים תברחו לחו''ל.

  • 59.

    כל הכבוד (ל''ת)

    א, 20/12/10 19:07

  • 58.

    מישהו מנסה לעורר סערה בכוס התה?

    motimorg , 20/12/10 18:46

    הנסיון הפתטי להציג את המצב כאוטוטו כל המפעלים ביו''ש ייאלצו לעבור משם לא יעבוד.
    חלק מהמפעלים בהם מדןבר נמצאים בכלל בבעלות זרה וזכותם של הבעלים להעביר אותם ממקומם וגם (אבוי) לסגור אותם אם בראש שלהם.
    על כל פנים, מדובר במהומה שאינה מבוססת על יותר מדי ארועים.
    איך אפשר לראות את זה בקלות?
    אפשר לראות את זה גם מתוך הבאת הדוגמא של בייגל את בייגל שבעצם כבר לפני 6 שנים (!) רצו להעביר את המפעל מברקן. אז אין כאן שום חדש.
    עוד יותר רואים את זה מעובדה שהכותבת נדרשת להביא את המקרה של יקבי ברקן על אף שהם עברו בכלל לפני 10 שנים ! והרי כל בר דעת מבין שמדובר בשטות מוחלטת שהרי מאז יקבי ברקן עברו מספר החברות שנמצאות בברקן גדל בלמעלה מ 50% !!

  • 57.

    כל מי ששמחים כל כך - שיזכרו שזו אכן רק ההתחלה. כי המטרה היא החרמת כל (ל''ת)

    מוצר ישראלי ולא משנה איפה נוצר. אל תשלו את עצמכם, 20/12/10 17:40

    • אתה טועה. המטרה היא סיום הכיבוש

      דן, 21/12/10 02:22

      ואם הוא לא יסתיים באמת נמצא את עצמנו במצב בו כולנו מוחרמים.הבניה והתנחלות בשטחים הם עבירה על החוק הבינלאומי.אני גם לא ממש מכיר קמפיינים נקודתיים נגד מוצרים שמיוצרים בתחומי הקו הירוק.

  • 56.

    הללויה! כן ירבו (ל''ת)

    נועה, ת''א, 20/12/10 17:20

  • 55.

    בחסות הקרן החדשה להשמדת ישראל-השמאל אויב (ל''ת)

    חיים, 20/12/10 15:55

  • 54.

    אפשר לחשוב שמפעלים באיזור תעשיה ברקן נפתחים מ''ציונות''

    יואב, 20/12/10 15:17

    האמת היא שהם נפתחים שם מציניות. הסיבה היחידה שפותחים שם מפעלים זה כי אפשר להעסיק בהם פועלים פלסטינים בפחות משכר המינימום, אם הם יפתחו בישראל הם יצטרכו לשלם שכר מלא.

    אז ככה שהשיקול לפתיחת מפעל בשטחים הוא בכל מקרה שיקול כלכלי, אז אין על מה להלין כשמחליטים לסגור אותו גם משיקולים כלכליים (השוק האירופאי שווה יותר כסף ממה שחוסכים על המשכורות לעובדים).

    סערה בכוס תה.

    • בדיוק! הרי התוצאה תהיה מעבר לתוך ישראל

      אי שם, 20/12/10 19:06

      מה שאומר פחות עבודה לפלסטינאים בשטחים ויותר עבודה לישראלים! מעבר לפגיע בכבוד של מספר מסוים של ישראלים אין בזה שום הישג לפלסטינאים ובטח שלא יקרב את השלום, אז באמת לא מובנת כל המהומה של הימין ושל השמאל הסהרורי!

  • 53.

    התשובה הפשוטה: למוטט כלכלית את הרשות הפלסטינית .

    דורון, 20/12/10 15:04

    אין שום בעייה. לכל חרם יש חרם נגדי. ישראל יכולה תוך שבוע ימים לרסק כלכלית את הרשות הפלסטינית. סגירת הנמלים והגבולות ותוך שבועיים כולם שם רעבים ללחם.

  • 52.

    הגיע הזמן. מקווה לראות עוד מפעלים הולכים באותה דרך (ל''ת)

    רון, 20/12/10 14:51

  • 51.

    בדרך הנכונה

    אריק, 20/12/10 14:24

    די לכיבוש - כן לישראל יהודית ודמוקרטית

  • 50.

    תמיד ידענו שהישראלים מתקשים בהבנה עד לרגע שפוגעים להם בכיס (ל''ת)

    למגר הקולוניאליזם המתנחבלי, 20/12/10 14:20

  • 49.

    כן ירבו כמותם.

    ש.ז, 20/12/10 14:14

    ואולי זו הדרך להכריח את הממשלה לא לזרוק מליארדים על מקומות שבסוף יהיו חלק מפלסטין.

  • 48.

    לייק גדול עכשיו אני יכול לקנות דלת שלהם (ל''ת)

    אילן- מהרצליה, 20/12/10 14:01

  • 47.

    טוב מאוד. יציאה מהשטחים=ציונות, בטחון ולגיטימציה (ל''ת)

    ציונית אמיתית, 20/12/10 13:54

    • כמובן, שהרי לפני שהיינו בשטחים הכל היה נפלא ונהדר ושכנינו שוחרי השלום (ל''ת)

      לא עשו דבר להשמידנו.... כמה טיפשי, 20/12/10 17:36

  • 46.

    ובממשלה מדיניות של בת יענה ולא עושים כלום (ל''ת)

    למה?, 20/12/10 13:03

  • 45.

    חה חה חה, והאירופים ממשיכים בסחר עם סין בכל המרץ

    ישראלי בסין (זמנית), 20/12/10 12:04

    איזו מוסריות אמיצה!

    • אם ישראל הייתה סוחרת יותר עם סין לחרמים הללו לא היתה משמעות (ל''ת)

      -המערכת, 20/12/10 15:00

  • 44.

    לכל המתלהמים שרוצים להחרים את מולטילוק

    קצת שכל.., 20/12/10 11:47

    אל מי אתם באים בטענות?
    חברת מולטילוק מייצגת את ישראל בכבוד בעולם ומספקת פרנסה למאות ואפילו אלפיי עובדים. הפוליטיקאים צריכים לפתור את הבעיות האלו, אבל זה לא פייר לבוא בטענות אל החברות שבסך הכול מנסות לשרוד.

  • 43.

    כרגיל בממשלה, נוקטים במדיניות של בת יענה (ל''ת)

    ריאליטיפריק, 20/12/10 11:18

  • 42.

    ולהכניס לכלא כל ישראלי הקורא לחרם על ארצו. (ל''ת)

    ציוני- מצוין- לפטר את כל הפלסטינים,, 20/12/10 11:05

  • 41.

    ואף אחד לא שואל למה סקוטלנד שעשירה במים צריכה את מי עדן?

    רועי, 20/12/10 10:55

    למה אנחנו בכלל מייצאים משאב שהוא יחסית נדיר אצלנו? לא חבל?

    • Eden

      Londoner, 20/12/10 11:57

      Eden is a brand that was in use by Danone and Eden Springs.
      The brand is now fully owned by Eden Springs however they only sell EU water here.

    • אף אחד לא מייצא מים מינרלים אל מחוץ לישראל

      חגית, 20/12/10 14:35

      לחברת מי עדן יש גם חברות בחו''ל אשר משתמשת במים המקומיים שלהם עבור המים המינרלים

  • 40.

    צעד מבורך בדרך לחזרת ישראל להיות מדינה חד לאומית ציונית עם גבול ברור (ל''ת)

    שמאל ציוני, 20/12/10 10:55

    • ... או טימטום מצוי (ל''ת)

      רפניל , 20/12/10 12:02

    • מדינה ''חד לאומית'' ? למה אתה בעד טרנספר של הערבים הישראלים ?

      זלמנוביץ ישראל, 20/12/10 12:58

      מאחר והערבים הישראלים טוענים שהם פלסטינאים ולא ישראלים - מימילא מדינת ישראל (בתוך הקו הירוק)היא מדינה דו-לאומית...

      אז איך אחרת אתה הופך אותה לחד- לאומית ?

    • ישראל תהיה מדינה ציונית חד לאומית רק כשיעבירו את כל הערבים (ל''ת)

      לצד השני של הגבול., 20/12/10 13:03

  • 39.

    האמת אולי זה טוב

    מ, 20/12/10 10:55

    שערבים פלסטינאים לא יעבדו ויסתדרו לבד ולישראלי תהיה עבודה

  • 38.

    מצוין. הימניים הפרימיטיבים אוכלים את הלב

    שי, 20/12/10 10:50

    אספסוף של ערסים. תראו לי ערס אחד שמצביע מרצ

    • אחלה שי :-) צודק (ל''ת)

      ירון, 20/12/10 12:18

    • דברי הבל. מרבית המשכילים (אבסולוטית) מצביעים לימין.

      דוקטור, 20/12/10 12:22

      אלו הן העובדות. מה גם שחשיבה לוגית קרה מובילה למסקנה הפשוטה שהשמאל בארץ טועה. לכן אין בכך כל פלא.

      • ד''ר שקשוקה הוא לא באמת דוקטור

        על מי אתה מנסה לעבוד?, 20/12/10 15:19

        ואם היית יודע מה מהשמעות של לוגיקה, לא היית מצביע לימין.

        • Show me one sane or smart man that votes

          Yossi B, 21/12/10 06:42

          For Amir Peretz or Fat Faud? They are PHD candidates along with Zehava Galon. I see those 3 winning the Nobel peace prize for atomic phyisics next year

    • תסתכל במראה ותראה אותו.. (ל''ת)

      יהודי, 20/12/10 12:55

    • ואיך אתה במדינה המורכבת מ כ 98% ''ערסים'' ? (ל''ת)

      ישראל זלמנוביץ, 20/12/10 13:00

    • כשאני קוראת תגובה כמו של שי אני מצליחה להבין את המושג (ל''ת)

      שנאת חינם. תודה שי, 20/12/10 14:38

  • 37.

    ימנים מטומטמים . ממה יתפרנסו העובדים אם המפעלים יסגרו ? (ל''ת)

    דתי שפוי , גבעת שמואל, 20/12/10 10:43

    • בדקת מי עובד שם?

      אי שם, 20/12/10 18:20

      רוב הסיכוי שמרבית העובדים בכלל פליסטינאים! תשאל אותם אם הם בעד החרם!

    • פסיכולוגיה של שמאלני ים תיכוני מצוי

      אי שם, 20/12/10 18:36

      ״אנשים משכילים מצביעם מרצ ואם אני מצביע מרצ אז בטוח שאני אדם משכיל״. שי, לא משנה למי אתה מצביע, לפי התגובה שלך אתה בן אדם טיפש למדי בעל יכולת חשיבה וניתוח שיטחית מאוד והגרוע מכל, בגלל הגנים שלך, גם צאצאיך יסבלו מאותה בעיה. עכשיו רק נשאר לקוות שהגנים של בת זוגתך ישפרו את הממוצע, למרות שאני מסופק ביכולת שלך לשכנע בת זוג ״משכילה״ יותר. אז באמת, מה שנשאר זה לספר לילדים שלהצביע מרצ זו התשובה לבעייתם בדיוק כמו שעשו הוריך!!! 

  • 36.

    ישראלים טיפשים

    אלון, 20/12/10 10:41

    חושבים שאתם כל העולם, אבל אנחנו כוח קנייה של נמלה חסרת משמעות לעומת השוק האירופאי העצום. אז תקראו לחרם הפתאטי שלכם ואל תקנו מוצרי בייגל בייגל ומוטלילוק, האירופאים יקנו אותם במקומכם.
    כל הכבוד לאירופאים שסוף סוף מראים לישראלים השחצנים מאיפה משתין הדג ובעזרתם יסתיים הכיבוש הזה, גם אם במחיר פשיטת הרגל של ההתנחלויות.

    • ואתה מעמין שהחרם יגמר רק בהתנחלויות של 67 ולא ימשיך להתנחלויות של 48 ? (ל''ת)

      ישראל זלמנוביץ, 20/12/10 13:04

      • כן. ישראל לגיטימית ההתנחלויות אינן.

        דן, 21/12/10 02:27

        איפה אתה חי?

  • 35.

    טוב מאוד - עדיף לפרנס יהודים!

    jud, 20/12/10 10:41

    גם ככה רוב הפועלים שם היו פלשתינים
    עכשיו יעסיקו במקום יהודים מהמרכז.

    אני גר ליד האיזור תעשיה
    ונכנסים לשם כל יום קרוב ל- 8000 פועלים פלשתינים - צריך להעסיק רק יהודים או לסגור את המפעל.
    כל הכבוד למולטי לוק!

  • 34.

    מה מדינת ישראל חייבת לעשות!!!!

    ליאור, 20/12/10 10:38

    צריל לקחת 10 אחוז מהתקציב הלאומי השנתי ולעודד ערבים לעזוב את ארץ ישראל...ככל שיותר יעזבו וימחקו מהרשומות כאזרחים ככה לנותרים תקטן הזכות למדינה ולזכויות!!!!

    • רעיון מועיל בהחלט... וזו רק התחלה. (ל''ת)

      רפניל , 20/12/10 12:04

  • 33.

    יופי כן ירבו

    צביקה, 20/12/10 10:34

    קודם יצאו המפעלים ולאחר מכן נוציא את המתנחלים שהורסים כל חלקה טובה ואז יש סיכוי שהארץ תשקוט חולא יהיו עוד מלחמות ונפסיק לקבור בנים.

  • 32.

    הם מנצחים אותנו

    B, 20/12/10 10:30

    מכל כייון אפשרי הפלשתינים מנצחים אותנו. מה נעשה?
    לא להעסיק אותם, לא לקנות מהם, לא להתייחס אליהם בכלל וזה כולל גם את ערביי ישראל.

  • 31.

    מה הרעש ? ישראלים נבלות כמו אנשי התיאטרון מחרימים .אז מה הטענות לגויי (ל''ת)

    יוחנן המטביל ************, 20/12/10 10:27

  • 30.

    לא לקנות מוצרי 'מולטילוק'; לא לרנות מוצרי 'בייגל את בייגל' !!! (ל''ת)

    ו- NRG: הכותרת הנכונה צ''ל: ''נסיגה משטחי ארץ ישראל'', 20/12/10 10:23

    • אתה חצוף שאתה קורא לחרם שכזה!

      יוסי, 20/12/10 12:14

      קצת שפיות! למי אתה בא בטענות? תן לחברות לעשות מה שהן צריכות בשביל לשרוד - סך הכול הן מספקות פרנסה להרבה מאוד ישראלים.
      בלי קשר לצד של המפה הפוליטית. אתה רוצה למחות על החרם? תחרים מוצרים מחו''ל! תתמוך בחברות הישראליות שנאלצות להתמודד עם הקשיים מבחוץ ואל תערים עליהן עוד קשיים. זאת ציונות!

    • כנראה שאתה לא מבין איפה אתה חי...

      יאיר, 20/12/10 13:58

      החברות האלו מספקות עבודה לאזרחים ישראלים, מה תשיג מחרם עליהם? רק תגרום לאבטלה גדולה יותר בארץ. תן לחברות העסקיות לעשות את מה שהן צריכות לעשות - להתפרנס ולספק עבודה לאזרחים, ותן לממשלות לעשות את התפקיד שלהן ולפתור את הבעיות שלנו עם שכנינו בכל צורה שהיא.
      אני בכוונה לא בוחר כאן עמדה פוליטית, בגלל שזהו לא דיון פוליטי. אלה הם צעדים שחברות ישראליות חייבות לעשות בשביל לשרוד.

  • 29.

    מצויין ושימו לב לטעות בכותרת רשום שזו החברה הראשונה

    אלון, 20/12/10 10:23

    שיוצאת מהשטחים בגלל לחצים פוליטים זה לא מדויק חברת יינות ברקן עזבה את השטחים מאותם סיבות כבר לפני כמה שנים. דבר זה מוכיח שחרם על מוצרים מהשטחים יכול להוביל לשינוי חיובי...השטחים הכבושים הם לא חלק מישראל!

    • במדינה נורמלית אנשים כמוך היו יושבים מאחורי סורגים

      בני, 20/12/10 10:56

      אתם פשוט סרטן!

    • תגובה ל-29

      חיים, 20/12/10 11:06

      אלון, כל שטחי ישראל כבושים, כי כשהשטח שלך כבוש בידי אויב עליך לכבוש אותו בחזרה.
      אין שום הבדל בין תל-אביב, חיפה, ירושלים, אריאל וחברון.

      • יש הבדל גדול. המקומות שציינת אושרו על ידי האו''ם כמדינת ישראל

        יעקב, 20/12/10 11:59

        השטחים שנכבשו במלחמת ששת הימים הם כבושים ולא הוכרו על ידי אף מדינה בעולם.
        ההיפך הוא הנכון. האו''ם החליט שאלו שטחים כבושים שישראל צריכה להחזיר בהסדר שיהיה.
        אבל, למה להתבלבל עם עובדות, הא?

        • ליעקוף שלנו, היהודי הנצחי

          רגב בן ישראל, 20/12/10 14:53

          העובדות הפשוטות הן שההכרה הבינ''ל מ47 לא כללה את מבואות ירושלים וחלקים נכבדים נוספים שכבשנו במהלך מלחמת העצמאות.
          נתון מבלבל נוסף: לא כבשנו את יהודה שומרון ובנימין מהפלסתינים. כבשנום מירדן, הממלכה ההאשמית שממזרח.הם התחילו-הם הפסידו. האו''ם לא הכיר בזכותינו על נחלת אבותינו שכבשנו מאחר ואנחנו התיחסנו אליה בחשדנות ובזלזול.
          היום קשה לתקן את הנזק אבל אין ברירה. למה?
          כי השאלה היא מזמן לא שטחים או לא אלא יהודים או לא.
          לגבי העובדות ההסטוריות שלך,נו שוין, לא כל יעקוף זה יעקב.

        • שקר. האו''ם מעולם לא אישר את באר-שבע, למשל, כחלק מישראל.

          בוקס, 20/12/10 15:11

          שכן באר-שבע, כמו מקומות רבים אחרים, לא נכללים בתוכנית החלוקה של 47.
          לכן, אתה משקר.

          • אתה שקרן. אף אחד לא מבקש שתחזיר את באר שבע

            לבוקס, 21/12/10 02:29

            תוכנית החלוקה ממש לא רלוונטית.

  • 28.

    אפשר להכנס לאתר א.ת. ברקן ולראות אילו מפעלים כן נשארים

    בר, 20/12/10 10:19

    למרות שהרשימה לא מעודכנת כי היא מכילה את מולטילוק שעתידה לעזוב כאמור בכתבה הזו.

  • 27.

    חרם פלסטיני? כלומר הם לא יירצו לעבוד בישראל?

    נוסטרדאמוס, 20/12/10 10:17

    לא הבנתי את הסוגייה. ממה שאני מכיר כבר שנים, הם מאוד רוצים לבוא לעבוד כאן כי אין להם פרנסה ברשות. בנוסף, לעולם המתחסד שברובו מורכב מאיסלאמים, כנראה ששכחתם את ההיסטוריה, אתם מעדיפים את הישראלים על אחיכם הערבים, זוכרים מה קרה לכם בירדן בהיסטוריה הלא רחוקה? במצרים? לא פלא שאף מדינה ערבית מכל אלו שבאיזור לא מעוננינת לאכלס אתכם. תעשו טובה ותרדו מהעץ כי ימים יותר טובים לא יהיו לכם. ןלכל הנאורים שקוראים להחרמת חברות, אני מציע שכנגד תיאסר כניסת תוצרתכם לשטחי ישראל. אולי לא כוח קנייה גדול אבל כך אולי נקטין אצלנו את האבטלה וניצור עוד מוצרים איכותיים כחול לבן. שאף אחד לא יאיים עלינו,] בטח לא צבועים פחדנים אירופאיים למיניהם

  • 26.

    חרם !! לא קונה יותר בייגל בייגל ושאר מוצריהם ! (ל''ת)

    בר, 20/12/10 10:17

  • 25.

    אנטישמיות ושנאת יהודים במסווה של ''אנשי שלום'' (ל''ת)

    גד, 20/12/10 10:08

  • 24.

    העולם התעורר באיחור של 30 שנים

    פוצר, 20/12/10 10:07

    אילו לחץ המערב על ממשלות בגין ושמיר בשנות השמונים, היינו יכולים להחזיר את השטחים לשלטון ירדן ולמנוע 2 אינתיפדות.

    • העולם התעורר באיחור של 62 שנה

      פאצר, 20/12/10 10:55

      אילו לא הצביע המערב בעד הקמת מדינת ישראל, היינו נפטרים מעונשם של נודניקים כמוך ואת התגובה הייתי כותב בערבית

    • תגובה ל-24

      היסטוריון בגרוש, 20/12/10 11:16

      אילו לחצה בריטניה קצת יותר היינו יכולים למנוע את הקמת מדינת ישראל ולמנוע את מלחמת השחרור.
      אתה חושב לפעמים לפני שאתה מטקבק ???
      למה להחזיר לירדן שטחים שאינם שייכים לה ?
      ולמה נראה לך שמסירת אדמות מפייסת את הפונדמנטליזם האיסלאמי ?
      אפשר לחשוב שבעזה יש עכשיו יישות שוחרת שלום...

  • 23.

    מצויין, כן ירבו, גם אני מחרים מוצרים המיוצרים בשטחי הקולוניות הציוניות (ל''ת)

    EXTRA-שמאל , 20/12/10 10:01

    • יופי . אני כל כך מאושר . (ל''ת)

      ד. שחקן תיאטרון, 20/12/10 10:17

    • מנצ'סטר יונייטד דחתה את ההצעה המפתה של 'קטאר אחזקות' (ל''ת)

      העולם מחרים אותך, 20/12/10 10:23

    • יופי . רואים תוצאות בשטח .... (ל''ת)

      ע. שחקן תיאטרון ., 20/12/10 10:24

    • אתה לא עושה רושם על איש. כל השטח המכונה ''ישראל'' הוא קולוניה מערבית (ל''ת)

      ואתם תעזבו אותה בסוף - אקבאל אל מסרי, 20/12/10 10:30

  • 22.

    יש לעשות חרם מוצרים על המפעלים הנכנעים ללחצים פוליטיים (ל''ת)

    אסתר, 20/12/10 10:01

  • 21.

    עדיף שהמפעל יסגר מאשר יעבור

    fe, 20/12/10 10:00

    לא נכנעים לאנטישמים

  • 20.

    להוציא אותם מהעסק , שהשמלאנים ינעלו את עצמם

    אחד, 20/12/10 09:53

    עם מנעולי מולטילוק כשיבואו לקחת אותם

  • 19.

    ההתלהמות לא תעזור. כשהכיס סובל החשיבה משתנה.. (ל''ת)

    לזרוק אבן לביצה, 20/12/10 09:53

  • 18.

    לא קונה יותר מולטילוק (ל''ת)

    כבשה פועה מצהירה, 20/12/10 09:49

    • חבל שככה את מדברת

      אזרחית שפויה, 20/12/10 15:11

      חברת מולטילוק וכל החברות שעוזבות את השטחים עושות זאת מאחר ואין להן ברירה.
      תחשבי על זה שכשאת עושה חרם על החברות האלו, את בעצם עלולה לגרום לפיטורים של העובדים.

  • 17.

    חרם צרכנים מיידי על כל האנטישמיים .... (ל''ת)

    שלומי, 20/12/10 09:45

  • 16.

    ומה יקרה אחרי שיעברו בתוך הקו הירוק?

    SARA, 20/12/10 09:39

    שלב הבא שהשמאלניים יעשו זה יכינו רשימות העובדים בחברות שבתוך הקו הירוק ואז יפרסמו בחו''ל שבחברה ''א'' יש מספר עובדים שגרים מעבר לקו הירוק ולכן צריכים להחרים את תוצרתה.
    חברים זה עלול לקרות.

  • 15.

    היחידים שיסבלו מהצעד הזה הם הפלשתינים עצמם ששוב ימצאו את עצמם מובטלים (ל''ת)

    אז מה יצא להם מזה?, 20/12/10 09:37

  • 14.

    אני נגד מפעלים בהתנחלויות, אבל עדיין לא מבין את הצביעות הזאת. איך זה

    שלאירופאים לא מזיז מה קורה בדיקטטורות הערביות?, 20/12/10 09:30

    צבועים אחד אחד.

  • 13.

    לסגור את כל המפעלים שיש שם ולהעביר אותם לארץ

    LL, 20/12/10 09:28

    ואז להעסיק רק ישראלים, נראה איך הפלסטינים יסתדרו.

  • 12.

    משרד התמ''ת צריך להורות למולטילוק להסתלק מהמדינה !!! (ל''ת)

    במלחמה מגיבים במלחמה !!!, 20/12/10 09:27

    • טעות! הממשלה צריכה לסבסד את מולטילוק...

      רפניל , 20/12/10 12:08

      בכספים שהיא גובה עבור הפלשתינאים. בעקיפין ידרשו האירופים לסבסד את הפלשתינאים בסכומים גדולים יותר, ואז אולי יובן שזו יכולה להיות חרב פיפיות.

  • 11.

    משרד התמ''ת צריך להורות למולטילוק להסתלק מהמדינה !!! (ל''ת)

    במלחמה מגיבים במלחמה !!!, 20/12/10 09:26

    • Very smart...

      Helem Bet, 20/12/10 09:39

      So you are suggesting to force all foreign companies to open offices near Ariel or otherwise kick them out of Israel?

      Other creative ideas?

  • 10.

    אלה חברות מאירופה מי צריך אותם הכלכלה שלנו לא תיפגע.

    1, 20/12/10 09:23

    אולי במקום לפתוח מפעלים נקיים עוד בתי מגורים בתי כנסת, בתי ספר וגנים וכך נכפיל את מספר היהודים שם..

    • בדיוק, מי צריך מפעלים?!

      עודד, 20/12/10 09:59

      נקים בתי כנסת - שאלוהים יפרנס אותנו!

    • אתה מתכוון נגדיל את מספר הפרזיטים -טפילים שחיים על חשבוננו?? (ל''ת)

      ש.ז, 20/12/10 14:20

  • 9.

    ומי סובל מזה בסוף? הפלשתינים שפורטו בטח מה זה שמחים עכשיו... (ל''ת)

    אריה ב., 20/12/10 09:20

  • 8.

    תגובה עלובה של משרד התמ''ת

    לילי, 20/12/10 09:17

    זו בעיה שרק תלך ותתרחב, כדאי כבר עכשיו לפעול בצורה משולבת- בעינייני חוץ ופנים (דיפלומטיה, הסברה, תעסוקה).

    או שכדאי ליצור כלכלה חלופית ביהודה שומרון והגולן- אם העולם מסתכל על הטריטוריות הללו כ''לא חוקיות'' ניתן לייצר שם סחורה לא חוקית- יורואים ודולרים מזויפים, כלי נשק וחיצים מורעלים, אופיום לעשירים,מטענים מנטרלים, כרטיסיות מזויפות,כיסאות גלגלים ושיניים תותבות לערפדים

  • 7.

    מי שמעוניין בתוצרתה הטובה של ישראל לא עושה חרם.

    מאיה, 20/12/10 09:12

    מעניין עם גם מדענים שגרים בשטחים הכבושים הם מסורבי עבודה בחו''ל, לא נראה לי שכך הדבר.
    עם ישראל אסור לנו להלחץ, גם פרעה לחץ עלינו בעבודה קשה.

    • צודקת במאה אחוז!

      עודד, 20/12/10 10:01

      נחכה מספיק ועוד מעט הוא יביא לאנטישמים האלה מכות מצרים.
      תשמעו לי, תוך שבוע שבועיים תראו צפרדעים נופלות מהשמיים בשטוקהולם!

      • עודד מצחיק אתה

        משה, 20/12/10 10:47

        לא!!!!!

  • 6.

    להחרים מי שייצא משטחים של ישראל,שכל אחד מתערב בהם (ל''ת)

    רותם, 20/12/10 09:11

  • 5.

    מזכיר את החרם הערבי של 1936

    ., 20/12/10 09:05

    בסוף זה דופק את הפלסטינים כמובן
    לישראלי אין בעיה לנסוע לתל אביב לעבוד

    • צודק.

      @, 20/12/10 09:29

      צריך לפטר את כל הפלסטינים ולהעביר את המפעלים לאזור אחר ולהעסיק רק ישראלים.

  • 4.

    עם ישראל יפסיק לקנות מולטילוק (ל''ת)

    אל תבליגו יותר יהודים - עת לפעול, 20/12/10 09:03

  • 3.

    כניעה לחרם הזה תגרום להרחבת החרם לשטחי כיבוש 48. (ל''ת)

    שלא תהיינה לאף אחד אשליות!, 20/12/10 09:01

  • 2.

    הארגונים שלוחצים אינם מוחים על קיום התנחלויות, אלה על קיום ישראל (ל''ת)

    בוקר טוב, 20/12/10 09:00

  • 1.

    חרם כנגד כל חברה שמתקפלת

    יהודי גאה, 20/12/10 09:00

    גם אנחנו תושבי ישראל שאיכפת להם נחרים את המפעלים שמתקפלים מול האנטישמים !!

    • צודק (ל''ת)

      סוף לסיפור, 20/12/10 09:59

    • אתה מדבר שטויות

      יונה, 20/12/10 14:15

      החברות האלה מספקות עבודה לישראלים. המצב הזה, שבו ארגונים ומדינות מכריזות שיחרמו מפעלים ישראלים הוא באמת מתסכל, אולם הפיתרון לכך הוא לא להחרים את החברות עצמן אלא לתקן את המצב הזה - כל אחד על פי השקפתו הפוליטית.
      חרם על חברות ישראליות = יותר מובטלים במשק הישראלי. אז זה הפיתרון?...