• 4.

    כל הכבוד ל נוקד!!!

    שם, 17/12/10 18:54

    ולא צפוי שום הפסד כלכלי לבתי עסק שיבינו שהם צריכים לתת יחס טוב ללקוח גם אחרי שהוא שילם. החכמים יהיו העסקים שיתנו החזר כספי עם חיוך ויסבו תחושה טובה לצרכן שירצה לחזור מתישהו. בסופו של דבר עסקים קטנים ובינוניים לא ייפגעו, אלא אם כן רוב הרווחים שלהם מתבססים על מוצרים גרועים ועל הונאת הלקוח ''תלושים''. חברות שמוכרות מוצרים טובים ירוויחו. זה ישפר את כל תרבות המכירה והצריכה.

  • 3.

    יש חנויות שמחזירות כבר מזמן מזומן

    רותי, 15/12/10 20:15

    לפני כמה חודשים קניתי כריות בריאותיות בגולף. בבית ראיתי שזה לא בדיוק מה שרציתי. למחרת החזירו לי את הכסף בזכוי לכרטיס אשראי, כפי ששילמתי. בלי לשאול ובנמוס רב. כמובן שבגולף אמשיך לקנות.
    רותי

    • מסכים. גם אם בחודשים הקרובים לא אקנה- הרושם הטוב עושה את שלו

      שם, 17/12/10 18:56

      ומתישהו אקנה ממוכרים שנותנים יחס טוב כשאצטרך. כך התת מודע עובד.

      וכמעט את כל המוצרים ממילא לא מחזירים. ייפגעו רק מוכרים שמתבססים על הונאת הצרכן = למכור מוצר ואז לא לתת החזר- אלה צריכים להתנפות מהשוק בכל מקרה.

  • 2.

    צפוי הפסד כלכלי לבתי העסק

    דלית, 15/12/10 19:49

    וחגיגה לצרכנים

  • 1.

    איךזה עובד בארצות הברית

    rnagid , 15/12/10 13:27

    קניתי פעם בארצות הברית מכשיר חשמלי שעל פניו היה אמו לענות לצרכים מסוימים.כשהגעתי למלון פתחתי את המכשיר וקראתי את ההוראות היותר מפורטות ראיתי שהמכשיר שקניתי לא מתאים לי.כבר לא יכולתי לארוז בחזרה את המכשיר בצורה שבה נימכר.האריזה נקרעה.והחזרתי את המחשיר באריזה הקרועה.לא היתה שום בעיה לקבל את הכסף חזרה אפיךו לא שאלו למה אני מחזיר ולמא לא ארוז כמו שצריך.פשוט הצגתי קבלה החזרתי את המכשיר וקיבלתי מזומנים בחזרה.
    מאז כל פעם שאני צריך מכשיר חשמלי אני קודם כל הולך לחנות הזו.
    מוסר הסכל:הרבה יותר קל לקנות בחנות מסוג זה.אתה יודע שלא תתקע עם קניה לא טובה.
    סך הכל ההחזרות בחנות רצינית הוא אפסי.

    • ואתה קונה הכל משומש...

      מישהו, 15/12/10 19:21

      חבל מאד.