• 4.

    ככה זה שהחברות תאבות בצע ומתאגדות בקרטל. רק חקיקה ופיקוח.

    כל הכבוד לכחלון, 14/12/10 00:11

    החברות קבעו תעריפים פי 5 מארה''ב שם מרויחים בדולרים... הרויחו את החוקים נגדם ביושר. היום הם לא מציעות התקשרות בפחות מ- 100 שקל לחודש. בושה!!

  • 3.

    ממשלה נוראית -מה דחיה של חודש? נתניהו תתפטר!! (ל''ת)

    ציפי לבני, 13/12/10 20:53

  • 2.

    כולנו עוברים לאט לאט לשיחות voip באמצעות חבילת גלישה

    ניר, 13/12/10 19:21

    ומודל רווחים של זמן האוויר של החברות הסלולריות עומד לפוג מן העולם. מכיוון שגם המודל של חברת תוכן נעלם לו מן העולם, אין לחברות הסלולריות דבר להציע ײַתר ללקוחות חוץ ממכשירים מסובסדים ואינטרנט סלולרי.

    לא נתגעגע אורנג׳, סלקום ולאון. בסופו שלדבר בכל מקרה יהיה אינטרנט אלחוטי מוזל בכל המדינה - ואתן תהפכו ללא רלונטיות. 

  • 1.

    נו אז מה נסגר בנוגע ללקוחות עסקיים? מישהו יודע?

    ניר, 13/12/10 19:13

    אסור להפלות אותנו אנחנו בדיוק כמו הלקוחות הצרכניים הרגילים- לקוחות עסקיים זה לא החברות ענק אלא המוכר נעליים או הנהג או מפיק אירועים שכבולים באופן זהה כמו לקוח פרטי וזוכים ליחס משפיל לא אחת ולא פעמים מנציגי השירות בהפחדה כל פעם מחדש עם נושא הקנסות.

    • ההגדרה של לקוח עיסקי

      לקוח פרטי, 16/12/10 10:23

      לקוח עיסקי מוגדר לפי הגדרת החוק כמי שמחזיק ברשותו כ 50 מכשירים סלולריים ויותר...
      אם אתה מחזיק פחות מ 50 - אתה לא מוגדר כלקוח עיסקי.
      זאת לא אפלייה, כי לקוחות עיסקיים שכאלה בדרך כלל מתמקחים היטב, עושים הסכמים בליווי עורכי דין, ומקבלים תנאים שאתה ואני לא חולמים עליהם...