• 6.

    מחר יום גשום

    יאיר מור, 11/12/10 22:31

    האם המשטרה ערוכה ליום גשם שכל הילדים חוזרים ללימודים וכל מעברי החציה מאוישים עי שוטרי מקוף ולא מסתתרים מאחורי עצים כמו גנבים כדי לתת דוחות מיותרים
    או שהשוטרים לא יוצאים לעבודה בלי ניידת עם חימום
    לא צריך תקציב משביל זה רק ראיה רחבה של חזון אירגון ואהבת המיקצוע ואיכפתיות

  • 5.

    כתבה ללא תחקיר

    foxe, 11/12/10 22:28

    לידיעת הכותב
    בנמל תעופה J.F.K המטוסים עוברים ממש על ניו-יורק בכדי לנחות.
    ומסיעים את המטוסים על גשר שמיתחתיו עוברות מכוניות.

  • 4.

    התיקשורת כבר מתקנת

    עייפתי, 11/12/10 19:12

    סדרת כתבות על סיכונים ואסונות.
    העיקר שהתרעתם.
    אתם יכולים לסמן לעצמכם V .

  • 3.

    סליחה, אבל זו כתבה מקושקשת

    אבי ע, 11/12/10 17:21

    קודם כל, 90% מהנחיתות מתבצעות על מסלול 12. מאחר ורוב הטיסות עוברות מעל רודוס, המשמעות היא שעבור רוב הטיסות המסלול נמצא ''בשעה שתיים עשרה'' מאות קילומטרים מישראל מה שהופך את הגישה אליו להכי קלה שבעולם (הגישה למסלול 30 היא סיפור אחר).
    כמו כן, אין שום קשר בין מה שקורה / קרה בנתב''ג לבין הורדת דירוג הבטיחות של ישראל.

    להבדיל מהרבה מחדלים שאיש לא עושה דבר בשביל לתקן / למנוע אותם, בנתב''ג עובדים בפועל בשביל לתקן אותם. מה עוד אתם רוצים?

  • 2.

    חוץ משבירה תמידית של רוח העם הזה יש לאפסים כמותכם חיים (ל''ת)

    חח, 11/12/10 16:38

  • 1.

    בשם הבטיחות מבזבזים מיליונים

    חמיד, 11/12/10 15:58

    למה צריך מגדל פיקוח בגובה 100 מטר, יש היום בשדה כבר 2 מגדלים.
    בנוסף, ממשיכים לא להתייחס לתושבי המרכז ומטרד הרעש נמשך גם שתקופות לא עמוסות

    • כמה רעש , תמשיכו לחיות בבועה (ל''ת)

      אוי יו יוי, 11/12/10 21:12