כבר כחודש אני נוהג ברכב ומרוצה מאוד. למרות חזותה, המכונית אינה מתיימרת להיות מכונית לשטח, אינה נמכרת ככזו ועל כן אין להשוותה לסובארו פורסטר, אלא לניסאן קשקאי 2X4 ובמבחנים השוואתיים שנערכו בין השתיים, הפיג'ו גברה במרבית הפרמטרים.הסקודה ייטי שהיתה מבחינתי אפשרות מצויינת, הינה צרה משמעותית במושב האחורי ועל כן פחות מתאימה למשפחה עם שלושה ילדים ששניים מהם בבוסטר (בפיג'ו אין שום בעיה).הרכב חסכוני יחסית לגודלו. משום מה לא צויין בכתבה שמדובר במנוע 1.6 טורבו מתקדם, אשר פותח עם BMW ונמצא גם במיני קופר S. למנוע 156 כ''ס, מומנט של 24.5 קג''מ כבר ב 1400 סל''ד!! וגמישות מדהימה. הרכב לא יראה מוסך כמו שמנבאים לו כמה מהמגיבים. הוא זקוק לטיפול רק אחת לשנתיים או ל 30,000 ק''מ. המכונית זכתה בתואר מכונית השנה ל 2010 במגזין רכב מוביל באנגליה וגם באירלנד ולא בכדי. זו מכונית מעולה בכל קנה מידה ורמת האיבזור שלה עולה בהרבה על מרבית המכונית במחירה (פנסי קסנון ומושבים חשמליים נמצאים בד''כ במכוניות יקרות בהרבה - מוזר שהכתב ציין זאת. בד''כ המכונית מוגדרת כמאובזרת באופן יוצא דופן ואכן היא כזו).בקיצור - כיף אמיתי לנהוג בה.