• 29.

    לא דיברתי עם סבתא כל היום! נגרם לי נזק בל ישוער. רציתי לספר לה (ל''ת)

    על גלגלים חדשים שקניתי לה....נזק? אתם אמיתיים?, 04/12/10 07:26

  • 28.

    האם זה לא אותה סימנס שמוכרת כורים גרעיניים לאירן? גם שם היו בעיות:) (ל''ת)

    יורגן, 03/12/10 23:21

  • 27.

    עבודה בעיניים

    דוד בן ישי, 03/12/10 14:52

    שימו לב לפיצוי מיום שבת ועד יום רביעי.
    יום שבת יום מת אין שיחות.
    יום ראשון יום עבודה מקסימום 10 שקלים הרווחנו.
    יום שני יום עבודה הרווחנו עוד 10 שקלים.
    יום שלישי ערב חג עבדנו חצי יום שוב הרווחנו 10 שקלים בלבד. יום רביעי תקלה הפסדנו 100 שקל בשיחות יקרות של פלאפון או אורנג'התקלה נגמרה רק ביום חמישי בבוקר כשהקו חזר.אז איפה הפיצוי ? רק הפסדנו כסף ואלה בוכים בדמעות תנין...
    אני בעד תביעה ייצוגית שפעם אחת תביא פיצוי אמיתי למי שנפגע ולא פיצוי וירטואלי שאף אחד לא יצליח לחשב אותו.

  • 26.

    מה עם כל ההודעות ששלחתי והגיעו אחרי יום ?

    לקוח אורנג', 03/12/10 11:27

    איך תפצו אותי?
    איזה מזל שאני לא לקוח שלכם

  • 25.

    בימקום החזר שיקנו מטוס כיבוי לשרפות ויתרמו ציוד לישובים שניפגעו!!

    שגיא לקוח, 03/12/10 08:44

    מיליארד ש''ח רווח לא טועים שיקצו כסף ..תרומה לשירותי הכבאות בידמות מטוס כיבוי כבד! אני את הפיצוי שלכם לא רוצה אני רוצה מטוס כיבוי כבד.

  • 24.

    הפיצוי עלוב. כמו תגרנים בשוק. (ל''ת)

    עדנה, 03/12/10 07:51

  • 23.

    יום ללא סלולרי...

    אלון ר''ג, 03/12/10 07:38

    תקלות קורות בכל מקום, צריך להיות סבלנים, איפה כל אותם אנשים המעבירים במיילים המשורשרים יום ללא סלולרי? ועצומות למינהם, והינה זה בא ללא מאמץ.

  • 22.

    רוב הלקחות נמצאים במסוללי חבילה, זאת אומרת שהפיצויי ממש לא משפיע (ל''ת)

    עופר, 03/12/10 07:33

  • 21.

    פיצוי עלוב ביותר - אני עוזב את סלקום (ל''ת)

    איציק כליפי, 03/12/10 07:16

  • 20.

    פיצוי עלוב ביותר - אני עוזב את סלקום (ל''ת)

    איציק כליפי, 03/12/10 07:16

  • 19.

    חחחחחחחחחח זיכוי על סמס חחחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל''ת)

    עובדים עלינו בעיניים, 03/12/10 00:49

  • 18.

    השריפה הזאת באה לסלקום טוב

    אלון, 02/12/10 23:39

    רק שלא נגלה שהם הדליקו אותה...

  • 17.

    פושטי עורות

    גנבים, 02/12/10 23:31

    תתכוננו לא לגל, לצונאמי של התנתקויות!
    אלק שקיפות!

  • 16.

    צריך לקנוס את החברה ב 100 מיליון שקל (ל''ת)

    אזרח בדיכאון, 02/12/10 21:23

  • 15.

    במקום לממן פיצויים ראויים,סלקום מממנת יח''צנים שמגיבים באינטרנט

    אין גבול לציניות.., 02/12/10 20:44

    יחצנים גרועים אגב,מצאתם זמן לפברק ,מכתבי אהבה'' לסלקום,כהאנשים רותחים,ועוד נתתם פיצוי שהוא לעג לרש,פשוט בדיחה!

  • 14.

    מעניין אם יש פיצוי ללקוחות טוקמן..

    רוני, 02/12/10 20:13

    כי הריי גם אנחנו סבלנו מהבעיה !

    • גם ללקוחות טוקמן מגיע זיכוי

      נציגת מוקד טוקמן, 02/12/10 22:57

      בדיוק כמו ללקוחות הפרטיים זה כולל גם אתכם.. אני במוקד אז עניתי לך בלי שתתקשרי אלינו

  • 13.

    הפיצוי זעיר לעומת הנזק

    גינה ועוד, 02/12/10 19:51

    אני בעל עסק ולא היה אפשר לנהל כלום לא לקוחות לא עובדים שלא נדבר על אובדן שיחות ועבודות שאיבדנו בזמן הזה! שבוע זיכוי זה מאוד סימלי לנזק שנגרם... אולי חודש פיצוי רק אולי יכול להספיק

  • 12.

    לא החליף חולצה מאתמול, מסכן רחמנות עליך (ל''ת)

    כמה זה עולה לנו?, 02/12/10 19:04

  • 11.

    תודה ולהתראות סלכלום

    יוחאי, 02/12/10 18:45

    איזה רחבות נפש מאחת מהחברות הכי עשירות במשק..תגידו ..אתפ מפגרים?? שבוע חינם??
    יאללה יאללה ...ולכל הטוקבקים בתשלום..אפשר להבין למה החברה משלמת לאשנים שיכתבו עליה כי אין אחרים

  • 10.

    תקלות קורות. אנחנו בני אדם. יכול להיות יותר גרוע. (ל''ת)

    קחו בקלות., 02/12/10 18:42

  • 9.

    כולם היום קשורים לחבילה, מה שאומר....חובה להכנס

    קרח לאסקימו, 02/12/10 18:32

    רובנו ככולנו, מקושרים לסלקום דרך חבילת דקות כלשהי, לכן מה שאומרים לנו זה ''סליחה, קבלו התנצלות כנה אך אין באפשרותנו לפצות אותך'' כמו שאנחנו רגילים לשמוע.
    באמת סלכלום

  • 8.

    סוף סוף חברה שיודעת לקחת אחריות ונותנת שירות אמיתי!

    שירלי .א., 02/12/10 18:16

    סלקום היא חברה הוגנת, אמינה ושירותית שנתנה מענה אמיתי בזמן התקלה ולאחריה, והכול בשקיפות מלאה לכול הלקוחות בלי לנסות לטייח..וזה בת'כלס מה שחשוב ומה שכול אחד היה רוצה ומצפה מחברה המספקת לו שירות כזה או אחר! אני וכול משפחתי גאים להיות לקוחות של סלקום!!!

    • את אמיתית? (ל''ת)

      דני, 02/12/10 22:19

      • היא אמיתית, ועובדת עבור סלקום. מגוחך. (ל''ת)

        יאיר, 03/12/10 07:49

  • 7.

    סלקום היא חברה אמינה והוגנת ואני גאה להיות לקוחה של סלקום!!!

    שירלי .א., 02/12/10 18:13

    סלקום היא חברה הוגנת, אמינה ושירותית שנתנה מענה אמיתי בזמן התקלה ולאחריה, והכול בשקיפות מלאה לכול הלקוחות בלי לנסות לטייח..וזה בת'כלס מה שחשוב ומה שכול אחד היה רוצה ומצפה מחברה המספקת לו שירות כזה או אחר! אני וכול משפחתי גאים להיות לקוחות של סלקום!!!

  • 6.

    תודה. סלקום

    דני - הרצליה, 02/12/10 18:05

    15 שנה אני לקוח של סלקום
    15 שנה אני נהנ מהשרות
    תמיד התקבלתי בסבר פנים יפות
    תקלות קורות ואין פה כוונת זדון מצד ההנהלה.
    היה ושכחנו.
    שבת שלום

  • 5.

    ולקוח שלא דיבר כמעט בשבוע האחרון? מה החוצפה הזו,מגיע לנו לבחור פיצוי!

    אני דווקא אתמול נתקעתי בגלל אי יכולת לקבל שיחות!, 02/12/10 17:57

    חוצפה שהם עוד מכתיבים לנו את הפיצוי,ןעןד פיצוי עלוב שכזה! הנזק שנגרם לי אישית כמו לעוד לקוחות ועסקים גדול בהרבה מעלות של 25 שקלים לשימוש חודשי ממוצע!

  • 4.

    אני מצדיע לניהול של מר שפירא....

    לקוח סלקום, 02/12/10 16:53

    שהפולטיקאים ילמדו איך מנהלים משברים.....

  • 3.

    אני כן מקבל את ההתנצלות ומוותר על ההחזר הכספי!

    סיזיפוס, 02/12/10 16:53

    אדם הגון נמדד כאשר הוא או חבריו או הגופים המשרתים אותו נקלעים לקשיים.דווקא עתה יש להמנע מתסמונת ''הדם'' ולנצל זאת לגריפת רווחים. יש לעמוד לצד סלקום ברגעים קשים אלה בזכות השרות הטוב לאורך שנים ובזכות השקיפות והאמינות. אני גם דוחה את ההחזר הכספי שסלקום מציעה לי.

    • תסמונת הדם, חצוף!!! הם מוצצים לנו את הדם מידי ......

      סלקוקו, 02/12/10 17:47

      יום. הם נורא נחמדים לפני רכישת המכשיר דקה אחרי אתה מבין עם מי יש לך עסק. מונופול שעושה על הגב שלנו מיליארדים.
      מזל ששר התקשורת לא עושה להם חשבון, ומנסה בכל כוחו לייצג את האינטרסים של הציבור.

      מר שפירא אין ספק שיש לך יועצי תקשורת מעולים. שחקת את המסכן הקוזק הנגזל כמעט בכיתי מרוב צחוק. לי נראה שכל היום התעסקת עם יועצי תקשורת במקום בניהול המשבר.

      אתה מוותר על פיצוי, לי נראה שאתה חלק מיחסי הציבור של החברה.

    • וכל הכבוד לסלקום שעוד יש לה החוצפה לשלוח דוברים לטקבק תגובות

      חוצפנים., 02/12/10 17:53

      לא יאומן.

    • פחחחחחח... זה עצוב שסלקום מממנים טוקבקיסטים (ל''ת)

      יובל, 02/12/10 18:04

    • או שאתה עובד סלקום או שאתה פשוט לא יהודי

      א, 02/12/10 20:35

      כי פשוט אין כזה דבר שיהודי לא יחפש לעשות כסף בלי להתאמץ

      • ברור...הלקוחות מחפשים לעשות כסף על נוחי דנקנר המסכן שעושק אותם כל השנה (ל''ת)

        יחצ''נים פתטיים בשקל, 03/12/10 04:15

  • 2.

    סלקום או סלכלום

    היהודי הנודד, 02/12/10 16:45

    אני שונא את החברה הסלולארית הזאת (כמו את שתי האחרות) ואני גם שונא את HOT בדיוק כמו את YES בגלל התנהגות המונופוליסטית והדורסנית שלהם אבל הפעם כמו בפעם הראשונה שהיתה מיד לאחר הקמתה כשהמערכת קרסה ואנשים עמדו בתור להחליף טלפונים המערכת קרסה מסיבה שעדיין לא ברורה למנהלי ומהנדסי החברה. ריבוי השיחות עם תחילת התקלה הוסיף עומס יתר שכן הציבור ניסה פעם אחר פעם ליצור קשר טלפוני. הציבור התרגל לנוחיות השימוש בטלפון הסלולארי (ולכן גם משלם יותר) אך למעט מקרים בודדים וחשובים אפשר לעבור עם כעס ובטן מלאה לסדר היום. כל מגישי התביעות היצוגיות רוצים לנקום בחברה על מעללי העבר ולא על התנהלות החברה בארוע משברי זה.
    יאללה עמוס , לך תקנה חולצה. נשאר לך מספיק כסף.

    • האם קוראים לך דרדס-רגזני? :-( (ל''ת)

      דרדס סבא :-), 02/12/10 18:51

    • ואפשר גם לעבור לחברה אחרת ולקבל תנאים טובים יותר.....

      סלקוקו, 02/12/10 20:54

      בלי ניתוקים ובלי התנצלויות מלאכותיות מהונדסות על ידי יועצי תקשורת. מבחינת לתקוף את הבעיה בהפוך על הפוך.

      כחברה שמרויחה מיליארד וחצי שקל אתם מציעים פיצוי סתמי ומלאכותי. האסטרטגיה הטובה ביותר היא לפתר את יועצי התקשורת. לפתוח את הכיס להכניס את היד עמוק עמוק ולהציע פיצוי מכובד יחד עם התנצלות כנה.ואז ציבור הלקוחות שלכם יעריך ויכבד את הצעד, וגם אתכם חברת סלקום העשירה שמחלקת דיווידנט של מיליארדים לבעלי השליטה ובעלי המניות.
      ויפה שעה אח קודם.

  • 1.

    החזר מלא לשיחות על אתמול יום ד'??... (ל''ת)

    לקוח, 02/12/10 16:29