• 12.

    סוף גנב לתלייה

    לקוח עצבני, 05/12/10 14:55

    די נמאסתם
    כמה אפשר להחזיק מעמד ברמאות???
    מאחל לכם מכל עומקי ליבי
    שתתמוטטו לעד
    לקוח סלקום מתוסכל

  • 11.

    סלקום שרות זהב בחינם.הכי טוב שאין...

    אמת, 02/12/10 13:55

    סלקום שוקעת מי יעזור...מי ישלם לעובדים מקצועיים. מי יביא כסף לבעלים...רחמים

  • 10.

    ''הטבות''

    לקוח לשעבר, 02/12/10 11:38

    לפני כמה שנים ניסו לתת לי ''הטבה'' בצורה של חצי שעה זמן אוויר חינם. הסברתי ל''מיטיבים'' שאני רואה זאת כפגיעה בכבודי. אגב, אינני חושב ששאר הספקים הם מציאה יותר גדולה. אני מחכה בכליון עיניים לספק הוירטואלי הראשון.

  • 9.

    תביעה ייצוגית - פיצוי לתרומה

    אריק, 02/12/10 11:18

    זה נכון שתקלות יכולות להופיע במערכות טכנולוגיות.
    זה עוד יותר נכון שסלקום עושקת את מנוייה עד העצם. (לפחות כמו חברות סללור אחרות).
    הצעתי - תביעה ייצוגית כאמור (לצורך העניין) בסך 1.2 מיליארד ש''ח.
    הסכום שיפסוק בית המשפט ייתרם כולו לטובת אירגוני סיוע חברתיים כמו גם עמותות למען בע''ח (כמו: תנו לחיות לחיות, SOS וכו'...).
    כולנו נרוויח מכך:
    א. סלקום תשלם את ''חובה לחברה''.
    ב. המנויים יהיו מרוצים שסלקום נענשה וגם הכסף נתרם בשם המנויים למטרות טובות.
    ג. יהיו פחות רעבים במדינה ופחות בע''ח וכלבים זרוקים ברחובות.
    ד. תרומות מוכרות לצורכי מס' ולכן האירגונים שיקבלו את התרומות ייזכו למעשה בתרומה כפולה.

    תחשבו על זה, תגובותיכם יתקבלו בברכה.
    אני מעריך את הנזק הכלכלי שנגרם לי עקב התקלה, ב 2250 ש''ח.
    על בסיס הצעתי, אני מוותר מראש על הפיצוי הישיר שלי.

    יום טוב לכולם.

  • 8.

    מגיע לכם נזק יותר גדול ,גנבים

    אלי, 02/12/10 10:52

    ...כמנוי של סלקום אני מקווה שיגרם נזק
    בלתי הפיך וגדול יותר.....
    ...חברה שעושקת את לקוחותה ,
    אוליי כך אני ישתחרר מהתחייבות שהחברה גוזלת ממני ועוד הרבה אזרחים.

  • 7.

    מי שחוסם SMSים חינם מ ICQ מגיע לו שתקרוס לו הרשת

    eran, 02/12/10 09:50

    חברה כזאת מגעילה לא ראיתי הרבה זמן

  • 6.

    עדיין חווה את התקלה - לידיעתכם. (ל''ת)

    בתיה, 02/12/10 09:43

  • 5.

    נשמע לי כמו וירוס (ל''ת)

    לא מוממחה, 02/12/10 09:40

  • 4.

    אתרוג תקשורתי

    חיים, 02/12/10 09:29

    ככה זה שאתה מפרסם גדול.
    על תקלות קטנות של חברת החשמל יש וועדת חקירה

  • 3.

    הצהרה בשבועה לנצח נצחים

    יעקב, 02/12/10 09:21

    הרני מצהיר בזאת בשבועה כי לעולם, לנצח נצחים לא אהיה חלק מציבור הלקוחות של החברה השערוריתית הזו ס ל ק ו ם!!!!
    מסתבר שכל תפילותי לכך שתיפלו וכמה שיותר חזק התגשמו מחכה להתרסקות הסופית שלכם ושמח בחלקי על כך.

    בברכה
    לקוח שמאושר מנפילתכם!!!

  • 2.

    סלקום כישלון אחרי שרות לקוחות בזיון........כסף כסף זה מה שהם אוהבים.

    אהרן, 02/12/10 09:19

    בסלקום דורשים 180 שקלים...עבור חזרה לסים 2.5.אחרי סיום התחייבות גלישה...למה למעבר לדור 3 לא דרשו תשלום...אולי כי אז הם יצרו הכנסה של 5000 שקלים מובטח.......למה עכשיו הם רוצים..אולי כי יכולים..........מנכ''ל גנב..וגם כישלון טכני....לא להתלהב מסניף המפואר ..זה כיסוי לגנב גדול........לקנות נייד רק בחנות....

  • 1.

    הצטרפו לתביעה ייצוגית

    סלכלום, 02/12/10 09:10

    http://www.atzuma.co.il/cellcom2