• 7.

    יש פתרון.....כנסו

    ירון, 05/02/12 13:20

    אישית החלפתי כבר 3 רכבים באוטוסנטר ואני מאוד מרוצה.
    האחריות הכי טובה בשוק והכי חשוב הם מאוד הוגנים בטרייד אין.
    לא הכי זולים בשוק אבל שווה כל שקל.
    מומלץ.

  • 6.

    ובא לציון גואל

    שמאי, 13/12/10 20:36

    מי ירים את הכפפה
    ואולי סוף סוף יתנו לאזרח
    את האפשרות לקנות רכב משומש בשקט
    אולי מישרד התחבורה ויפסיקו את הקומבינות
    בענף הרכב

  • 5.

    שאלה למביני עניין..

    יעקב, 30/11/10 14:14

    האם גם הרכבים של אלבר- אלו מהרכישות הקבוצתיות הם רכבים יד שניה/ חדשים?

  • 4.

    ימשיכו בשיטת - קנית נדפקת

    פוני יער, 28/11/10 08:21

    הרבה יותר זול לחברות הליסינג להמשיך למכור מכוניות שחוקות שעברו שלוש שנים של נהג ישראלי שלא אכפת לו.
    ותוחזקו ברמה הכי נמוכה שאפשר.

    למה ?
    כי יש עדיין פראיירים שקונים.

  • 3.

    משרד התחבורה עם משרד האוצר הרסו כל חלקה טובה בכוונה תחילה

    סיכול ממוקד וידוי הריגה, 26/11/10 08:15

    משרד התחבורה בהכוונת משרד האוצר

    עשו הכל ב20 שנה האחרונות להרוג את התחבורה הציבורית בארץ לעודד כמה שיותר תחבורה פרטית של רכבים פרטיים.

    פשוט וידוי הריגה של התחבורה הציבורית ע''י הפרטות +יצירת מונופול ליסינג אדיר ועצום
    עם יחצנים שפארו את חוכמתם ומעשיהם של משרדים אלה שגבלו בשחיתות ובמעשים על גבול הפלילי.

    פשוט אפשר לקרוא לזה רק במילה אחת-וידוי הריגה של התחבורה הציבורית.

    עכשיו-הם מיחצנים ''רקבת'' קלה לאילת במהירות 400 קמ''ש.(מאיזה ביה''ח לחולי נפש הם ברחו)
    ומכירת רכבי ליסינג משומש לירדן.

    נראה לי שהיושבים במשרדים אלה לקחו את הכדור האדום במקום את הכדור הכחול בבוקר לפני שבאו לעבודה.

    הקטסטרופה כבר כאן-ולא מאתמול

  • 2.

    לא יעזור עם נהגים ערסים ובדואים (ל''ת)

    כ, 26/11/10 00:24

  • 1.

    נכון ב 100%

    משה, 25/11/10 23:28

    אני גר בארה''ב וכבר מספר שנים משתמש בשיטה זו. אני קונה מכונית בת שנה, שנתיים,שלוש עם קילומטרג' סביר ומקבל אחריות מלאה - זה נקרא אחריות ''פגוש לפגוש''. האחריות בתוקף ל 8 שנים מיום היציאה הראשונית של המכונית לכביש או 100,000 מיילים.מה שקורה קודם. אם המכונית נמצאת עדיין תחת האחריות המקורית של היצרן, כל התיקונים נעשים ללא תשלום. אם המכונית יצאה כבר מהאחריות המקורית, מחייבים אותי ב 50 דולר השתתפות עצמית.

    דרך אגב, ע''פ החוק, הדילר חייב להציג לקונה הסטוריה של כל התקלות טיפולים ותאונות שהמכונית עברה. אינני יודע איך בדיוק הם משיגים זאת. כדאי למשרד התחבורה ללמוד.

    לפני המסירה הדילרים מנכים את המכונית בפנים ובחוץ ומתקנים כל שריטה, כך שהמכונית נראית ממש כמו חדשה. הרווח של הדילר הוא הרווח על המכונית (הם בודאי מחייבים אותי בסכום גבוה מזה ששילמו), וגם העובדה שאת כל הטיפולים אני עושה אצלם. אני כבר קניתי אצל אותו הדילר ארבע מכוניות לאשתי ולי בחמש השנים האחרונות.אני מאד מרוצה וחושב להמשיך באותה דרך.

    אם ישכילו יבואני הרכב ללמוד מהאמרקאים זה יכול להיות שינוי משמעותי ביותר לשוק הרכב הישראלי.