• 36.

    פלאפון חברה של מפגרים

    דוד, 15/11/10 13:07

    מתן שירותים באתר האינטרנט, בצ'אט, בפייסבוק, בטוויטר ובטלפון לא אמור להחליף את מרכזי השירות. זה אמור לבוא כתוספת ולא כתחליף.

  • 35.

    הכי טוב לעבור לבזק.

    1, 15/11/10 10:32

    לא צריך סלקום, אורנז,פאלפון.
    בזק מקו לקו זה יותר נוח אין תקלות, ובפחות כסף.

  • 34.

    איזה חוצפה, אחרי היתחיבות אני מתנתק בכלל מכול הרשתות אין כמו בזק.

    גד, 15/11/10 10:31

    בזק יעדיף כבר מכול הפלאפונים האלה.

  • 33.

    תכניסו דברים לפרופורציה בבקשה !!!

    עובד חברה, 15/11/10 10:02

    בתור אחד שעובד בחברה כבר כמה שנים טובות,
    עובדים חזק על נושא השירות.
    וזה לא שאם לקוח מגיע למרכז השירות הוא לא יקבל שירות. הוא יקבל שירות ושירות מצויין!
    כל המטרה היא התייעלות וחסכון בזמן, הן ללקוחות והן לעובדים.
    אז בואו נכניס דברים לפרופורציה...
    תודה !

    • תגובה מטעם

      אני והצל, 17/11/10 01:03

      בפלאפון כנראה ששוטפים לעובדים ת'שכל כל היום בכמה שהחברה שירותית ומצויינת...

      תתעוררו ותסתכלו סביבכם, ותבינו במהירות בדיוק איפה נפלתם !

  • 32.

    החלטה מטומטמת

    חברה הזויה, 13/11/10 15:33

    יום חמישי הגעתי למרכז שירות שלהם ואחרי שהסבירו לי את זה פשוט התקשרתי וניתקתי את הקווים שלי אצלם, למה מי הם שלא יהיו מוכנים לשבת ולהסביר לי על מה החשבון החודשי שלי? אני צריך נציג שיסביר לי בטלפון בלי שאני אראה מה הוא מסביר? או בצ'אט באינטרנט ששוב אני לא אוכל לראות כמו שצריך? אני התנתקתי.. חברה עלובה!

  • 31.

    טעות קשה

    אנליסט, 12/11/10 15:04

    חברת פלאפון עושה כאן טעות ניהולית קשה.
    אגב למעשה זה כבר קיים בפועל מספר שבועות אלא שעד כה זה עבר בשקט ואני אומר את זה מהתנסות אישית.

    זו תוצאה ככל הנראה של איזה נעל שהחליט\\ החליטה ללמוד מהמודל של חברות הכבלים והלווין . טיפול ושירות לאנשים במוקדי השירות שלא אחת אגב גם לא צודקים אבל כועסים ועושים הרבה רעש גוזלין כנראה זמן יקר של אנשי שירות הלקוחות של טלפון וטיפול של מנהלים.

    מה עשו הטפשים ''ייעלו את השיטה''.

    מה שהם לא קולטים שבכך למעשה את ניתקו את הקשר ה-א-י-ש-י בינם ללקוח . הלקוח מה לעשות עדיין בן אדם והרובוטים במענה הטלפוני כבר מזמן לא.

    זו הזדמנות אדירה למפעילים הווירטואליים שיתחילו לפעול החל מאחד בינואר כמו רמי לוי.
    פלאפון פשוט עושה בשבילהם את העבודה.
    איזו טיפשות קולוסאלית!
    רמי לוי בטח לא מפסיק לצחוק...
    למזלו הוא לא למד איך לנהל עסק בפקולטות שאותם ילדים מגודלים יצאו מהם..

  • 30.

    בושהההה-מרד צרכנים מיידי (ל''ת)

    אלי, 12/11/10 14:57

  • 29.

    חוצפה שכזאת-איפה שר התקשורת הם עושים מה שבא להם (ל''ת)

    שימי, 12/11/10 14:36

  • 28.

    לעזוב את פלאפון (ל''ת)

    משה, 12/11/10 14:16

  • 27.

    עם של פרימאטים ובבונים!בשביל מה המציאו את האטינטרנט? (ל''ת)

    בטח משלמים חשמל/ארנונה/גז/רשיון בבנק...., 12/11/10 12:18

  • 26.

    לשלול את הרישיון להעברת תקשורת מיידית

    אזרח פגוע, 12/11/10 11:57

    לכלוא את המנכל ולפטר את כולם. חברה של חלאות אדם. הגיע הזמן שיעשו שם סדר בכוח

  • 25.

    מהפכה! מעתה קבלו כלום בכל שעה, מכל נקודה!

    זוי, 12/11/10 10:43

    טוב הוא רע ורע הוא רק טוב. נשמע מוכר מעולם הפוליטיקה.

  • 24.

    רק מחכה להזדמנות לעזוב אותם

    ד''ר יצחק-לקוח 20 שנה, 12/11/10 10:02

    אחרי 20 שנה של נאמנות של לקוח (בלי שום הטבה מיוחדת ותמיד שלמתי מכיסי) פלאפון רימתה אותיבלי בושה ובחוצפה בלי גבולות זייפה את החוזה ומוסיפה מדי חודש וחודשות שרותים שלא ניתנים וגובה עבורם כסף.
    התנהגות מפיוזית בזכות הוראת קבע שאינה ניתנת לביטולה.
    ברור שאני בהליכים משפטיים מול סוללת עורכי הדין הקבועים שלהם ועדיין סומך על בית המשפט.
    אני יודע שחברות אחרות אינן טובות הרבה יותר,אבל בעיני פלאפון היא הגרועה והמזלזלת בלקוחותיה מכולן.

  • 23.

    רק מחכה להזדמנות לעזוב אותם

    ד''ר יצחק-לקוח 20 שנה, 12/11/10 09:56

    אחרי 20 שנה של נאמנות של לקוח (בלי שום הטבה מיוחדת ותמיד שלמתי מכיסי) פלאפון רימתה אותיבלי בושה ובחוצפה בלי גבולות זייפה את החוזה ומוסיפה מדי חודש וחודשות שרותים שלא ניתנים וגובה עבורם כסף.
    התנהגות מפיוזית בזכות הוראת קבע שאינה ניתנת לביטולה.
    ברור שאני בהליכים משפטיים מול סוללת עורכי הדין הקבועים שלהם ועדיין סומך על בית המשפט.
    אני יודע שחברות אחרות אינן טובות הרבה יותר,אבל בעיני פלאפון היא הגרועה והמזלזלת בלקוחותיה מכולן.

  • 22.

    ל-19, כמה שילמו לך? (ל''ת)

    חי, 12/11/10 09:31

  • 21.

    תרשו לי לחדש לכם-כל חברות הסלולרי חרא!!כולם ישקרו ויגנבו לכם את הצורה!

    אליקבליקבום , 12/11/10 09:05

    אני עדיין לא מבין איך כבלו אותי לשלוש שנים ומעלים לי את המחיר פי 3 למכשיר!!
    ועוד יש להם אנשים שעברו קורסים מיוחדים איך לסובב לנו ת'צורה ולהראות לנו שאנחנו עוד חייבים להם.-מאנייקים!!

    • כולם זבל

      עופר הפרייר, 12/11/10 11:12

      16 שנה בפאלפון עברתי לסלכלום וביום שקיבלתי מכשריים שכחו שאני קיים יותר יקרים ושרות הרבה יותר חרא

  • 20.

    החברה עם שירות הלקוחות הכי גרוע בארץ, אחרי הוט (ל''ת)

    ברחתי משניהם - תודה לאל., 12/11/10 08:21

  • 19.

    שירות מעולה בצ'אט

    מנסיון אישי כנסו בבקשה, 12/11/10 08:13

    לא משוחד רק מנסיון .


    חברים תירגעו בבקשה
    בתור לקוח חדש ..
    התנסיתי בשירות דרך המחשב ..פשוט מעולה .
    תוך שניות עולה מולי בצ'אט נציג /ה
    ועונה לכל שאלה מיד .
    בלי תורים בלי רעש
    בלי לבלבל ת'מח
    פשוט מהיר ביותר וזמין כל הזמן
    הלוואי שכולם ינהגו כך ..
    מי צריך נציגים שגם אחרי המתנה ארוכה לא מבינים דבר וקוראים לאחראי וכן הלאה ..
    בצ'אט אני נכנס מתי שבא לי מאיפה שבא לי ומקבל מענה מיידי .
    אז מספיק כבר לנבוח ..
    נסו תתרשמו ותהנו ..
    שבת שלום

    • מצחיק אותי

      הזדקקתי לצאט, 12/11/10 10:00

      לא פתרו לי שום בעיה,רק מילים נבובות ומעבירים אותי מפקיד לפקיד בלי לתת תשובות...אם בכלל עונים לך.

    • לא שאני מאמין לך, אבל..

      אילתי, 12/11/10 10:37

      למה לא לתת ללקוח לבחור?

      הרי צויין בפירוש בכתבה שהאופציה הייתה קיימת מזה זמן רב,
      כנראה שחלק מהאנשים עדיין מעדיפים לעבוד עם נציג פנים אל פנים.

      זה לא תמיד רלוונטי אם זה טוב או לא...

      שכל לקוח יבחר מה שטוב לו...

      אגב, אין לי ספק שמכל אלה שמבלבים כאן את המח על איך מחר הם עוזבים...
      הם היו נותנים את אותה תגובה בכל חברה

      • מסכים אך .. (ל''ת)

        נסיון אישי, 12/11/10 11:50

        • ומה עם לקוחות שאינם בקיאים בעולי הצ'אט?

          דורין, 14/11/10 13:22

          היי 19 ,

          איך בדיוק לקוחות מבוגרים שאינם מכירים את עולם האינטרנט אמורים לקבל שירות ?
          הרי גם את חשבון החשמל שלהם הם רגילים לשלם בדואר ולמרות כל הטכנולוגיה של היום .

          האם פלאפון פונה היום רק ללקוחות צעירים ואינטרנטים ???

    • ומה עם זכות הבחירה?לא כולם זמינים לצ'אט באינטרנט (ל''ת)

      כפייה, 12/11/10 11:04

  • 18.

    תת רמה ושרות. הזכיה שלהם למוסדות ציבור העלתה את השתן לראש. חברה טובה

    העיניין הוא כי מדובר בקרטל.מחירים,שרות ועוד.להתעור, 12/11/10 08:04

    היכרת בראש ובראשונה בשרות ללקוחותיה. במדינה שלנו ובחברות לא מעטות, רגע אחרי שבצעת עיסקה, מתנערים ושוכחים אותך. זו מהות הזילזול. משרד התקשורת חייב לתת את הדעת גם למחירי הביטוחים והשרות. עכשו החברות מנסות לגזור קופונים גם בדרך הנלוזה הזו.

  • 17.

    הוט עשתה את זה מהתחלה

    אין עם מי לדבר, 12/11/10 07:02

    ניסיתם לתקשר עם הוט שלא דרך הטלפון?מייבשים את הלקוח.

  • 16.

    עברתי אליהם וקראו לי הצורה. מ200 הפכו 400 למי הכסף! (ל''ת)

    יעקקבב, 12/11/10 06:57

  • 15.

    כחלון-חזק ואמץ,המשך במלחמה כנגד הגזלנים ברישיון (ל''ת)

    שמואל, 12/11/10 06:54

  • 14.

    אורנג' ורק אורנג' ואני לא שתול

    אלי מנחם, 11/11/10 23:58

    אני אצלם 10 שנים והכל דופק כמו שעון

    • אורנג' לא מתקנים את המכשירים, רק כאילו. מטרטרים אותך עד שתשדרג. (ל''ת)

      ממש לא !!, 12/11/10 07:55

      • אני מארגן תביעה ייצוגית נגד Orange בנושא (ל''ת)

        רן, 12/11/10 21:00

  • 13.

    בשביל זה אני עוזב אותם

    אלי, 11/11/10 23:14

    אוטוטו נגמרת לי ההתחייבות....

  • 12.

    למה בכלל באו לשם לבירורים? לאנשים של פלאפון יש זמן פנוי

    מה יש לברר?, 11/11/10 23:08

    אני בא למרכז של אורנג' רק לתיקון או שידרוג המכשיר או בשביל לשתות קפה חינם !

  • 11.

    זו החברה עם השירות הכי גרוע בסלולר. נקודה. (ל''ת)

    להלה, 11/11/10 22:19

  • 10.

    טופאק (ל''ת)

    רק עכשיו גיליתם שלא מקבלים שירות בפלאפון? שנים.., 11/11/10 21:40

  • 9.

    אני כבר לא יודעת מה עדיף

    לקוחה לשעבר, 11/11/10 21:24

    שירות גרוע או לא לקבל שרות בכלל... ההתנהלות שם לקויה בכל היבט- החל מגיוס עובדים לא ישרים ואמינים ועד השרות והמכירה!

  • 8.

    בורחים כמו האהבל - צריך לגבש תביעה יצוגית נגד פלאפון

    ניהול מערכות כושל, 11/11/10 21:13

    מזכיר לי את אהוד ברק שבורח מאחריות ומתעמר באזרחים

  • 7.

    למחלקת המכירות השארתי הודעה כמה פעמים ולא חזרו אלי (ל''ת)

    חברה שלא יודעת למכור בטח שלא יודעת לתת שירות, 11/11/10 20:54

  • 6.

    לא קיבלתי כל הודעה

    נטושה?, 11/11/10 20:50

    וגם לא הבנתי מה מפסיקים בדיקו אם יש מכירה ותיקון ושדרוג. מה הפסיקו בדיוק??

    • מפסיקים מתן הסבר על חשבוניות וכל עינייני הכספים

      עובד פלאפון, 13/11/10 11:34

      נציגי השירות במרכזים הפרונטאלים נחסמו מיחשובית לאופצייה לצפות בחשבוניות של לקוחות אפשר לראות רק ממוצע שימושים שיעזור לנציג לשדרג ללקוח אני מתאר לעצמי שכולם פה כועסים לי דווקא כיף..

  • 5.

    הפרת חוזה

    יניב, 11/11/10 20:45

    על לקוחות פלאפון לטעון על ''הפרת חוזה'' ולדרוש את סיום ההתחיבות באופן מיידי וללא קנס. חברות הסלולר (ולא רק הן) צריכות להפנים כי חוזה שירות בינן לבין הלוחות הוא ''על כל החבילה'' ולא רק על התשלום החדשי!

    • נראה לך שהישראלי הפראייר יעשה את זה? (ל''ת)

      מקטרים ומשלמים, 12/11/10 07:04

      • תתפלא,אני והרבה אנשים שאני מכיר עשינו בדיוק את זה כש''הוט'' הורידה ערוץ (ל''ת)

        זה חוקי, זה עובד וזה שווה את המאמץ. מומלץ!, 12/11/10 08:23

  • 4.

    זה אלוביץ, רק כסף וכסף בראש שלו

    גלית, 11/11/10 20:40

    ושכל העולם יקפוץ.

    הבעייה שאנחנו, הישראלים, אוכלים הכל.

    אני עברתי לסלקום לפני כמה חודשים, ולא, אין לי אשליות ששם יהיה הרבה יותר טוב.

    גילוי נאות, עד שעברתי לא היו לי בעיות מיוחדות בפלאפון פרט לקטע שבו ניסו ל'שמר' אותי.

  • 3.

    שונא את פלאפון אבל הם צודקים

    ישראלי, 11/11/10 19:52

    בימיינו מי צריך לבוא עד למרכז השירות אם הוא יכול לעשות הכל בבית בלחיצת כפתור?
    זה סתם יוצר תור מיותר ומעצבן

    • לא לכל אחד יש אינטרנט

      אני, 12/11/10 04:15

      לא כל אחד יכול להוציא העתק חשבונית/פירוט שיחות בפקס/אינטרנט.
      אני בתור עובדת חברה לשעבר לא מסוגלת להבין מה כתוב היום בחשבוניות שלהם, אז לקוחות שלהם???
      יש לקוחות שרוצים להתנתק - בטלפון מטרטרים אותך מנציג לנציג, אבל עד עכשיו היית יכול להתנתק במרכז שירות במקום

  • 2.

    אכן הלם

    מאוכזב, 11/11/10 19:42

    התדהמה היא שהיה פעם שירות בפלאפון.
    זו חברה בלי שירות בכלל!

  • 1.

    מזל שלא עברתי

    מישי, 11/11/10 19:38

    לפני כמה חודשים קיבלתי יום אחד טלפון ממספר שלא הכרתי, כשעניתי מישהי שאלה אותי לזהותי, ואם אני מנויה של אורנג'. אמרתי כן. היא אמרה שהיא מפלאפון והציעה לי לעבור אליהם. ''לא משנה כמה את משלמת כיום, אצלנו תקבלי חצי מחיר, ומכשיר לבחירתך''. אמרתי לה לא תודה, כי באותו זמן הייתי מאוד מרוצה מהשירות של אורנג' והעדפתי לא להחליף סוס מנצח. כמה ימים אחר כך הייתי בסניף אחר של אורנג' מזה אליו אני הולכת בדרך כלל, והיחס שם היה לא משו בכלל. התאכזבתי ותהיתי לעצמי אם עשיתי טעות שלא עברתי לפלאפון. עכשיו אני מבינה שצדקתי. מזל.

    • בשנתיים האחרונות (ל''ת)

      גם אורנג' חרא, 12/11/10 07:19