כך שפורד לא יכולה לשרוד משהו שעדיין רק עומד לבוא.כשהוא יבוא,גם פורד תהפוך לאבק כמו מרבית ה''כלכלה'' של ארה''ב ואירופה.
שנית,מלבד הסיוע הישיר היה גם סיוע עקיף מאסיבי כמו הנחות והטבות מס משמעותיות למי שרכש רכב.הבה נכחה לראות מה יקרה כשהסובסידיות המאסיביות האלה יגמרו הועיל והן ממומנות בכסף פיקטיבי שהודפס ללא כיסוי.
שלישית,המשותף לכל הפירמות במערב הוא העדר הקשר המוחלט בין המצב העסקי האמיתי שלהם לבין הדוחות הכספיים שלהן.לא הייתי מציע להסתמך על הדוחות הכספיים של פורד כמו שלא הייתי מציע להסתמך על הדוחות הכספיים של החברה מדובאי ששוב חזרה ל''הרוויח''.
אף אחד מחוץ לארה''ב לא מתעניין בסחורה של פורד.אולי בקולוניה ישראל.רוב האנושות מתעניינת במוצרים זולים וחסכוניים בהרבה.כאשר ברזיל,הודו וסין יכנסו חזק לתחום הזה תעשית הרכב של המערב תהפוך להיסטוריה.
המכוניות שמייצרים במערב הן יקרות,פלצניות,עלות האחזקה עצומה הודות לאובר טכנולוגיה שלהן.עדיף מכונית קצת יותר בטוחה שהינה סוס עבודה שלא צריך הרבה תיקונים כמו שדודג' היתה פעם למשל.