• 16.

    הוט רימו את אבי הקשיש ניצול השואה: חייבו אותו על חבילת ערוצים במחיר מו

    זאב, 24/11/10 14:01

    הוט רימו את אבי הקשיש ניצול השואה: חייבו אותו על חבילת ערוצים במחיר מופקע עם קנס יציאה של 1300 ש''ח. כשבקשתי הוכחה לעסקה הטלפונית כביכול, ענו בחוצפה שרק בצו של בית משפט יהיו מוכנים לתת. הפ פוט כנופיית שודדים

  • 15.

    הוט מתנהגים בצורה פושעת

    0, 08/11/10 19:53

    פשוט עוברים על החוק ומצפצפים על החוק ועל הציבור. היה צריך לתבוע אותם ולסגור להם את העסק בלי אזהרה.

  • 14.

    הוט-אתיופיה וסודן זה פה (ל''ת)

    סטנדרט, 04/11/10 15:27

  • 13.

    שקרנים הם עושים את כל הדברים

    יניב, 04/11/10 14:01

    שנטענו נגדם

    8 חודשים לוקח להתנתק מהם - שמונה !!

  • 12.

    האם אפשר להכיר את הלקוחות שבעי הרצון מהוט (ל''ת)

    מעניין לשמוע, 04/11/10 13:56

  • 11.

    חיובים נוספים בתחילת החודש ובסופו - למעשה 2 חיובים בחודש

    יוסי, 03/11/10 15:36

    חיובים נוספים בתחילת החודש ובסופו - למעשה 2 חיובים בחודש, הוט חושבים שהצרכנים טיפשים!
    למעשה הם טוענים שהחיוב בתחילת החודש הוא עבור חודש קודם והחיוב בסוף החודש הוא עבור החודש הנוכחי! בפועל הם מחיבים מתי שהם רוצים ולפעמים עבור 2 חודשים
    הדבר אינו חוקי לחלוטין!

  • 10.

    המזל הגדול של הוט זה שהמתחרה שלהם היא בזק

    יאיר, 03/11/10 15:26

    המזל הגדול של הוט הוא שהמתחאה שלהם היא בזק (למי שלא יודע, גם ''יס'' זה חלק מחברת בזק).

    בזק היא חברה מזעזעת מתחת לכל ביקורת, וכמה שהוט ינסו להיות גרועים, הם אף פעם לא יהיו נוראיים כמו בזק.

    • אז תשאר בהוט עד שידפקו גם אותך (ל''ת)

      דניאל, 03/11/10 17:01

      • ה''דפיקות'' של הוט

        יאיר, 04/11/10 00:22

        עדיפות בהרבה על ה''דפיקות'' של בזק.
        בעיות השירות של הוט לא מתקרבות לעשירית מבעיות השירות של בזק.

  • 9.

    כל המונופולים דזלבדרק

    חיימקה, 03/11/10 15:11

    החברות הסלולריות,פלפון,סלקום,אורנג,הן קרטל.
    אותו כנ''ל הכבלים.הוט ויס אותו דרק. שניהם רומסים את האזרחים,אין תחרות,יש תיאום מחירים. בכנסת יושבים לוביסטים וחברה ליצים שבמקום להגן על התושבים והאזרחים,מגינים על החברות הנ''ל.ראו את אקוניס שמגן על תשובה במקום לחייב אותו בתמלוגים.

  • 8.

    ברגע שיקום מתחרה ראוי החברה הזאת פשוט תתרסק ברגע

    יוני, 03/11/10 14:47

    יש לי כלכך הרבה בעיות איתם וכבר אין כוח להתקשר ל''שירות'' לקוחות

    מעדיף שיהיו תקלות על העצבים שהמוקדנים שלהם עושים לי

    ברגע שנגמרת ההתחייבות אני עף משם גם אם יציעו לי 200 שנה חינם
    איך התחברתי אליהם בכלל איזה טעות פטאלית

    • ל מס' 8

      צביקה א'', 03/11/10 16:05

      כמה שאתה צודק אני מרגיש את זה על בשרי. יש לי עוד שנה התחייבות, אחרי זה גם אני אף!

      • אם אתה אף אני פה (ל''ת)

        עף, 03/11/10 19:15

  • 7.

    רק אחרי פנייה

    רמאים בני-גנבים, 03/11/10 14:36

    לרשות להגנת הצרכן ,התייחסו בHOT והמקרה עדיין לא פתור כך שכנראה צריך לפנות שנית.
    הוט ביוזמתה ל ע ו ל ם לא תשפה,תפצה,תיזום ,ניתוק לאחר הודעת לקוח,החזר לאחר חיובים שלאחר מועד הודעת ניתוק והטבות במקום הטבות שבוטלו ביוזמתה.
    שלושה חודשים!אחרי הודעת ניתוק ,אינספור בקשות מוקלטות,ורק בהתערבות הרשות הם באו לנתק.
    את התעריף המשולש שהם גבו לאחר תקופת ההודעה בניגוד לחוק וללא הסכמה ושהבטיחו להחזיר כל שקל ,לא השיבו עד לרגע זה.כשפניתי אליהם הם לא הבינו מה אני רוצה.
    תכנסו בהם חזק.רק כוח מול כוח מונופוליסטי,סחטן,שיוצא בלי פנים לשירות ונגד הלקוח המפרנס אותו,רק כוח ישבית אותם מהאלימות הניהולית כלפי חסרי-אונים.
    רק תביעה ייצוגית שבסופה כיס ריק ואחריות ישית של יו''ר,מנכ''ל,סמנכ''ל ביצוע,רק זה או יסגור את הנבלים או ייעל את השירות.

  • 6.

    הוט שייכת לנוני מוזס,,מידיעות אחרונות (ל''ת)

    משה, 03/11/10 14:28

  • 5.

    close them up

    Cold, 03/11/10 14:26

    עד שהוט תלמד להתנהל, משרד התקשורת צריך לאסור עליה למכור שירותים במוקד טלפוני, ולהתיר רק עסקאות עם חוזה בכתב

  • 4.

    אסור להשבר...

    עופר, 03/11/10 14:09

    פשוט להתעקש אם צריך גם להקליט שיחות ולבטל הוראות חיוב בכרטיס האשראי.
    בסוף עוברים לYES, גם הם לא 100% אבל זה פשוט עולם אחר מבחינת שירות, תוכן וזמינות.

  • 3.

    הוט הם השטן!

    מלאך, 03/11/10 13:52

    החברה עם שירות הלקוחות הכי גרוע בארץ

  • 2.

    קודם כל יש לאלץ אותם לענות לטלפון

    חקלאי דרומי , 03/11/10 13:37

    אחר כך להתחיל לתקן ליקויים.
    משום מה, רק שלוחת מנויים חדשים/להצטרפות עובדת אצלם כמו שצריך.
    רגע אחרי שהמתקין הלך,אפשר לדבר עם הלמפה בהוט.

  • 1.

    אין דברים כאלה לא יאומן ..

    אורן, 03/11/10 13:34

    הזמנו טכנאי יהוט מג'יק, הם הגיעו אחרי 6 שעות, אחרי צעקות פיצו אותנו בערוץ חינם. למחרת פתאום ערוץ ההיסטוריה לא עובד שעד עכשיו ראינו אותו מן הסתם. אחרי צעקות!!! החזירו ופיצו אותנו בערוץ נוסף. למחרת ערוץ החיים הטובים לא עובד............ת'אמת נשבר לי אני לא מתקשר בקשר לערוץ החיים הטובים הזה אין לי כוח לצעקות הסברים וכו'. פשוט חברה גרועה ללא משבים חוזרים או ללא כל רצון לשיפור

    • מה שמגיע

      דן, 03/11/10 14:41

      תכלס, למי שמזמין ערוץ החיים הטובים - מגיע כל הצרות איתם.