• 57.

    לביטוח לאומי

    צביקה א', 27/10/10 13:07

    להשוות את קיצבת הגימלאים לזה של עובדי נמל וחברת החשמל
    אנו נסתפק בקצת פחות.

  • 56.

    למרות זאת הייתי מעדיף תפקיד של שר בממשלת ישראבלוף ולקמבן כל היום (ל''ת)

    חס=לו, 27/10/10 10:00

  • 55.

    פחות לשכר ויותר לבריאות המבוטחים, מישהו חשב על זה? (ל''ת)

    גלית, 27/10/10 08:28

  • 54.

    ולמרות זאת הוא לא רכש דירה במגדלי אקירוב (ל''ת)

    גידי, 27/10/10 04:11

  • 53.

    הזעקת אמת!! מי שהמדינה חשובה לו נא להכנס ולהגיב..

    יעל, 27/10/10 02:23

    הערב היינו עדים לשתי תופעות שמקצינות במדינתנו.האחת:משכורות הבכירים,והשניה:איך לעשות מליונים מנדל''ן (ערוץ 10)(תוכנית שמזעזעת אותי אישית ומגלה את הריקבון שפשט בערכיה הבסיסיים של המדינה).הבעיה היא שאישים כמו פרופ' סהר השווים מליונים במומחיותם בעולם בחרו להסתפק בלהיות שכירים במדינה שלא יודעת להעריך פנומנלים ומעריצה טיפוסים דורסניים כמו גברת אור שהפכה כל אתר מורשת עירוני לקופה נדל''נית המשלשלת לכיסה מליונים.על זה נאמר פני הדור כפני הכלב!

    • תגובה

      צבי, 27/10/10 12:47

      1 למרות שאיני מחבב אמ גב אור הממשלה(שישלה לצערי רוב)מאפשרת ביצוע.
      2 אני מסכים איתך בשוםפנים אין להשוות
      בין מנהל מחלקת ניתוחי חזה(ניזקקתי פעמיים לשרותם) לבין סבלים ,נוטים או פקידונים במשרדי הממשלה כולל בנק ישראל
      ואוצר למה לא מפרסמים כמה הםמשתכרים

  • 52.

    יופי- שיהיה להם לבריאות (ל''ת)

    לפחות הם עובדים קשה בשביל הכסף הזה!, 27/10/10 01:25

    • זהו, שלא ! יש 20 איש לכל תפקיד שיעשו את זה בשליש מחיר...זו התייעלות !

      נאק, 27/10/10 10:45

      וגם שליש זה איזה 35,000 ש''ח...בהחלט לא משכורת רעב !

  • 51.

    מנהל שערי צדק דיווח לר' העמותות על 180,000 ש'ח בחודש.!אותה שחיתות (ל''ת)

    רחל, 26/10/10 23:13

  • 50.

    עובדי קבלן מקבלים מעל 7000 לחודש? לא מאמין!!!

    דוד, 26/10/10 22:22

    הם מקבלים שכר רעב ללא תנאים כמעט!! מאיפה הנתונים המצחיקים האלו? הם כמו עבדים בעידן החדש!

  • 49.

    כמה גמלים אפשר לקנות בשוק הבדאוי (ל''ת)

    לא הייתי גרש בבאר שבע גם עם משכורת דומה הייתי שם, 26/10/10 22:16

  • 48.

    הייתי משלם לפרופ' סהר כפול מהסכום הזה !!

    עמרי, 26/10/10 22:11

    אילו פופ' סהר היה אורז מזוודתו ועובר לארה''ב, הוא היה מקבל שכר התחלתי של 50 אלף דולר לחודש.
    זאת לא טעות. אלה המשכורות לרופאים מומחים מנהלי מחלקות מנסים בארה''ב.
    הפאדיחה היא, שכל מצורע וזב חוטם יכול לבוא ולהשתלח ברופא הנכבד, שעושה את עבודתוומציל חיים - שלי, שלך ושל כל תושבי העיר באר שבע והסביבה, כמעט 300 אלף נפש.
    אגב, רופא מומחה ישראלי, אם ירצה לעבור לארה''ב ( והוא לא מנהל מחלקה ) ירוויח בממוצע כ 20 אלף דולר לחודש, פי שבע מישראל.

    מה שמרגיז זה שיש בישראל אוכלי חינם באלפים. שכחתם את הספרן מבנק ישראל שהרוויח 60 אלף בחודש ? את מנהל המשמרת בחברת חשמל שחוזר עם 45 אלף ש''ח בחודש, על 5 ימי עבודה, 7 שעות ביום ?

    מבחינתי - רופאים, אחיות ואנשי רפואה, מורים, שוטרים וסוהרים, צריכים לקבל משכורת התחלתית של 10,000 ש''ח. אלה האנשים שהיית רוצה שינהלו לך את המדינה, ברמת הניהול והביצוע בפועל.
    אם שוטר מתחיל, נדרש לקבל אבטחת הכנסה למשכורתו, אבוי לנו. אם מורה, אקדמאית, שתחנך את הילדים שלכם, מרוויחה רק 4,000 ש''ח בחודש, אבוי לנו. נישאר עם הבררה או הקומץ של האידאליסטים, והם לצערנו, מעטים מאוד.

    • ועוד מבלבלים את המוח על ציונות ! מי שמוכן לעזוב בשביל כסף שיילך !

      נאק, 27/10/10 10:47

      מספיק לאיים עלינו...שרי אריסון תעזוב, הבהלנו את לבייב...ועכשיו מאיימים עלינו אנשי המגזר הציבורי ?

      מי שלא טוב לו אני אבוא ללוות אותו בשדה התעופה.

  • 47.

    דמגוגיה

    אובייקטיבי, 26/10/10 22:00

    אם פרופסור סהר היה בחול הוא היה מרוויח פי ש10. אם הוא היה בתל אביב וטוחן ניתוחים פרטיים באסותה הוא היא מרוויח פי 5 ורוב זמנו הוא היה מנתח עשירים בלבד. אז הוא הולך לפריפריה ובכך משרת את כלל האזרחים ולא רק את העשירים מה הבעיה

    כל כך מגעיל

    • אתה לא אוביקטיבי!! לרוב הרופאים יש לקוחות מחוץ לבית החולים

      יוסי חולון, 27/10/10 08:05

      ואתה בטוח יודע שגם לפרו''פ סהר יש כאלה.
      והם מקבלים תשלום נוסף חוץ מהמשכורת שלהם.

      אתה הדמגוג, ואתה לא אובייקטיבי, ואולי יש לך קשרים מסוימים עם ד''ר סהר.

    • אז שילך לשם,הוא לא עושה טובה לאף אחד

      סבון, 27/10/10 10:33

      מתוך ידיעה והבנה אני יכול להבטיח לכולכם שישנם עוד עשרה אם לא יותר שמוכנים ויכולים ברגע זה לעשות את מה שהוא הוא ואף טוב יותר,רק תנו להם צ'אנס .

      רק תזכרו,שם לא יזכה לתואר מנהל מחקה,ושם הוא יצטרך לקרוע את התחת...אה...ושם אין עבדים שמשרתים אותו כמו כאן.

      המגיב מבין טוב טוב את הנושא

  • 46.

    תסלחו לי

    רינת, 26/10/10 21:50

    אנחנו צריכים להיות גאים שפרופסור שמציל חיים מרויח טוב.
    יש הרבה עובדי מדינה שלא עושים כלום ומקבלים משכורות עתק.
    ותחשבו כמה מרויחה שרית חדד או קובי פרץ על הופעה של חצי שעה ביום העצמאות וזה משולם ע'י העיריות מכספי המיסים שלנו אז יש צדק? יש פרופורציה? למה משלמים כ'כ הרבה לאומנים עבור מה? איזה שנות לימוד הם השקיעו? את חיוו של מי הם מצילים.
    שהפרופסור ימשיך להרויח ואוי לרגע שנזדקק לו.

  • 45.

    מנתח ברמתו יכול להשתכר בארה''ב לפחות מיליון דולר

    חובב ציון, 26/10/10 21:44

    ולא משנה היכן הוא עובד.אם זה בי''ח פרטי
    או ציבורי.התחשיב הוא לפי מספר הניתוחים
    ואחוז ההצלחה

  • 44.

    איך הם מסיימים את השנה עם המשכורת החודשית?? (ל''ת)

    יורם, 26/10/10 21:27

  • 43.

    למה!

    א.אוהל, 26/10/10 20:50

    עכשיו אתם מבינים לאן הולך המיסים?

  • 42.

    מה רוצים, שיישארו פה רק הרופאים הגרועים?

    דוד, 26/10/10 20:41

    רופאים צריכים להרוויח הרבה, ורופאים שהם עילוי בתחומם ומצילים חיים מדי יום צריכים להרוויח הרבה מאוד. די כבר לקטר.

  • 41.

    מספיק עם הדמגוגיה

    מסעודה לייבוביץ, 26/10/10 20:34

    הפרופסור הנכבד למד מספיק קשה כדי להרוויח משכורת מכובדת זו ושיהיה לו לבריאות.
    אם עם חפצי חיים אנו צריכים אנו לשאוף שאלו המשכורות שיקבלו הראויים לכך , כדי שגם השכר של המעגלים האחרים בחברה יעלה מעלה מעלה עבור עבודתם המקצועית והנאמנה.
    הפכנו להיות עם של עבדים עובדים קשה ומקבלים שכר דל ומבייש.

  • 40.

    עובר למכבי בכללית מרויחים יותר מידי (ל''ת)

    לקוח כללית, 26/10/10 20:32

  • 39.

    לא רוצה רופא ישראלי,אני דורשת שרק פליט מסודן שמחופש לרופא מיפן יבדקני! (ל''ת)

    אני חוסכת את כספי הציבור, 26/10/10 20:28

  • 38.

    לפטר כל ראשי המחלקות ממילא הרפואה רק! לעשירים כי (ל''ת)

    ביקשתי בדיקה וקיבלתי תור ל-6 חודשים, 26/10/10 20:05

  • 37.

    יוסי - אתה כנראה שוכח...מדובר ברופאים.לא במושחתים...

    גדעון, 26/10/10 20:01

    כל שקל שהם מקבלים - כולל ''שיאני השכר''- מגיע להם ב צ ד ק מ ו ח ל ט !!!!!!!!!!!!!

  • 36.

    מצדיק כל שקל

    עידו, 26/10/10 19:37

    אני מקווה לא להגיע לבי''ח אבל אם כבר הגעתי אני רוצה לדעת שהרופא שמטפל בי לא מוטרד כי אין לא כסף לסיים את החודש

  • 35.

    פרופסור שווה כל שקל שהוא מרוויח וטוב שהוא בבאר שבע (ל''ת)

    אזרח, 26/10/10 19:23

  • 34.

    אני רופא בקופ''ח כללית

    רופא, 26/10/10 18:51

    מרויח 12500 שקל בחודש כולל 7 תורנויות 3 מהן בשבת. בן 33 עם 3 ילדים אחרי שירות צבאי כקצין מצטיין, מתמחה בפנימית בבית חולים גדול במרכז הארץ.
    רופא בכיר במחלקה שלי, בן 50, עם למעלה מ-20 שנות נסיון מקצועי, כולל תת התמחות בארה''ב, עושה כ-10 כוננויות בחודש, מרויח 18000 שקל בחודש.
    יש בקופות החולים כמה עשרות בכירים שמרויחים כל אחד כמו כמה מאות עובדים אחרים.
    קופות החולים מנצלות את טוב ליבנו ואת היותנו פראירים.
    חבר שלי לספסל הלימודים, כיום ראש צוות בחברת תרופות, מרויח 35000 שקל בחודש, ועובד חצי מהזמן שאני עובד. בלי תורנויות.

    • האם זו עבודתו היחידה של הבכיר? מה אחרי ההתמחות

      עופר, 27/10/10 14:53

      אם אתה רופא סביר, אתה פותח קליניקה פרטית, ובעצם העבודה בביה''ח נותנת לו את החותמת המקצועית, הניסיון, ההכרה.
      אתה בסה''כ צעיר, תגמור התמחות, תהיה טוב, וסביר להניח שהמשכורת שלך תוכפל פי 5. הבטחה.

  • 33.

    אגיד לכם מה הבעיה האמיתית בנושאי השכר.

    אייל, 26/10/10 18:50

    עד לפני כשני עשורים עובדי מדינה לא היו מועסקים דרך ''קבלן'' והיה שווה להיות עובד מדינה. היום יש אולי איזה 200 והם באמת חוגגים על חשבון אחרים. תחשבו שפעם פקידים היו עובדי מדינה ולא עובדי קבלן וכך אנחנו מקבלחים קלדניות בית משפט רעבות ללחם ופקידי רשויות שמרוויחים כל כך קצת
    והכל תודות לביבי שאתם כל כך אוהבים.

  • 32.

    וחרפה

    בושה, 26/10/10 18:32

    גם אלו המומחים הבינ''ל שמגיע להם שער נאה צריכים להתבייש. מה הם יעשו עם כל הכסף הזה, דברים טובים? אני בטוח שעם שכר מכובד של 30 אלף, כל אחד יכול להשלים את המשכנתא וגם לחסוך לילדים. באמת, אבל באמת אף אחד לא צריך כל כך הרבה ובטח ובטח שלא מכספי משלם המיסים. זו פשוט חזירות. אחר כך הם בטח גם מצביעים בעד סוציאליזם למינהו. . טפו תתבישו

  • 31.

    פרופ' סהר ורופאים אחרים מצילים חיים כל יום וראויים לשכר הזה, הבעיה

    אבי, 26/10/10 18:09

    היא עם כל הפרזיטים מרשות השידור למשל, או משכורות והטבות מוגזמות של מקומות נוספים (חברת החשמל !) , שמקבלים שכר גבוה ללא כל פרופורציה לתועלת שמביאים לציבור, אלא בעקבות תככים וקומבינות פוליטיות, ויכולת הסחטנות שלהם.

    • אכן מצילי חיים- מגיע להם ולא לפראזיטים ברשות השידור (ל''ת)

      גם אני מסכימה, 26/10/10 18:35

  • 30.

    מציע לייבא רופאים מאוגנדה תימן ואת הישראלים לשלוח לאר'הב וקנדה!!!!! (ל''ת)

    אני רוצה דר' תימני שמקבל 504$ לחודש!, 26/10/10 17:35

  • 29.

    בעוד שמשכורות הרופאים גבוהות, משכורות הפרא-רפואיים נמוכות כשכר מינימום (ל''ת)

    קלינאות תקשורת+ ריפוי בעיסוק+ פיזיותרפיה, 26/10/10 17:33

    • צודקת, (ל''ת)

      גם אחיות, 26/10/10 20:29

  • 28.

    הלוואי שכל האנשים ברשימה היו ראויים לשכרם כמו הרופאים (ל''ת)

    דני, 26/10/10 17:18

  • 27.

    פרופ' סהר

    אורית, 26/10/10 16:48

    אני מצטרפת ל-22
    הפרופסור הוא מקצועי ואנושי כתושבת באר שבע אנחנו רק מעודדים מכך שיש אצלנו רופא בקנה מידה בינלאומי והכי חשוב לא צריכים לשלם לו ''מתחת לשולחן'' מתייחסים כאן לכל התושבים כשווים ואין ''מיוחסים'' ו''עשירים'' ישר כח לממונים עליו שהשכילו להשאירו אצלנו.
    תודה

    • אתקן את טעותך. בדוק: רופאים מתיחסים לעשירים הרבה יותר טוב. (ל''ת)

      יוסי חולון, 26/10/10 17:27

  • 26.

    עובדי קבלן וזרים הם הבעיה

    גג, 26/10/10 16:21

    לטובת כולנו שיהיו הרבה שמרןיחים טוב כשיש מעט מילאונרים והשאר עניים זה איום ונורא

  • 25.

    למה לא מפרסמים כמה מקבלים בכירי האוצר

    יואל, 26/10/10 16:06

    אולי תפסרמו גם כמה מרויחים אנשי האוצר שיודעים לתקוף אחרים

  • 24.

    כתבה פופוליסטית - רופא צריך להרוויח הרבה!

    אבי, 26/10/10 15:57

    וגם מורה, שוטר וכד' בתנאי שהמערכת תדע לתגמל את הטובים והאכפתיים ולפטר את הטפילים

  • 23.

    אם הייתי יכול הייתי נותן לו כפול (ל''ת)

    הציל את חיי ועוד רבים אחרים, 26/10/10 15:43

  • 22.

    כל מקרה לגופו

    ככה זה, 26/10/10 15:35

    מנהל המחלקה הכירורגית מב''ש הוא אדם מקצועי ומוכשר בתחומו, שהסכים לעזוב פרקטיקה פרטית מצליחה ושכר של מגזר פרטי לטובת בית חולים ציבורי. ביקשו, והוא הסכים כי אכפת לו, למרות שהיה יכול להמשיך ולהרוויח פי שניים ממשכורתו כיום בלי לתת דין וחשבון...
    רוצים את בעלי המקצוע הטובים ביותר שיהיו כאן לטובת כולם? זה עולה...
    אבל כאמור - כל מקרה לגופו, ויש ברשימה גם לא מעט פונקציונרים מכל מיני גופים שבודאי אינם ראויים לשכר הגבוה אותו הם מקבלים...

    • הוא לא עזב שום פרקטיקה פרטית, נא לבדוק-היה מנהל מחלקה בבלינסון (ל''ת)

      יוסי חולון, 26/10/10 17:25

  • 21.

    א. עושים הרבה הברה יותר מח''כ. ב. מועילים ולא מ ז י ק י ם כמו ח''כ (ל''ת)

    מאזניים, 26/10/10 15:29

  • 20.

    אין לי שום בעיה שרופאים מרווחים הרבה,להם תמיד יש את האופצייה

    אמיר, 26/10/10 15:15

    לעזוב למדינות שבהם השכר גבוהה יותר.בנוסף על כך הם הקדישו את חייהם ללימודים ולעזרה לזולת. בניגוד לחברי הכנסת שהסיבה היחידה שהם יושבים שם היה פוליטיקה זולה,ועסוקים כל היום באינטרסים אישיים.ורובם לא מוכשרים כל וכלל.ולכן גם מה שהם מקבלים זה יותר מידי.

  • 19.

    הם לפחות עובדים בשביל השכר הזה. שלא כמו האברכים. שאמנותם בטלנותם (ל''ת)

    דרורית, 26/10/10 15:11

  • 18.

    הבעיה היא לא הרופאים או מנכלים הבעיה היא ממשלות ישראל

    צאמלי, 26/10/10 15:08

    הבעיה היא ההסתדרות ממשלות ישראל שיצרו במדינה 2 מעמדות מעמד העובד עם זכויות ייתר שעומד מאחוריו ועד חזק שדואג לעצמו ומקבל רוח גבית מההסתדרות והעובד ללא זכויות שהממשלה וההסתדרות לא שמות עליו כי אינו יכול להוריד את השלטר לא ייצא לרחובות להפגין וביום הבחירות ייצא להצביע כמו בבון מתוכנת לאותם מנוולים שמשתינים עליו בקשת רק כי הם אומרים לו שמע טמבל היום הוא יום חג לך היום אתה מקבל את ההזדמנות להיות גנרל ולהכריע מי יביא ביטחון למדינה בדבר אחד העם הזה טוב לשחק בנדמה לי

  • 17.

    לעשות בדיוק כמו הצרפתים-להשבית ושרוף (ל''ת)

    יהודי, 26/10/10 14:49

  • 16.

    שימו לב !

    אריה - מודיעין, 26/10/10 14:45

    520 בכירים*50000*12=312 מליון שח בשנה.
    2700*45000*12=1458000000 (מיליארד ו-458 מליון ש''ח) בשנה.
    3500*40000*12=1680000000 (מיליארד ו-680 מליון ש''ח) בשנה.
    אח''כ - אין כסף לתרופות.
    אין כסף לנכים.
    אין כסף לקשישים.
    אן כסף למיעוטי היכולת.
    בקיצור מדינה אוכלת יושביה !!!!!!!!!!

    • כל הכבוד אריה! - פוקח עיניים. (ל''ת)

      מאיימים לעבור לחו''ל בשביל משכורת של טייקון, 27/10/10 03:49

  • 15.

    לא מבין מה הבעיה עם שכר גבוהה לאנשים מוכשרים!!

    גרוסמן, 26/10/10 14:41

    מי שהשקיע בהשכלתו יותר מהאיש הממצוע מגיע לו יותר שכר.

    מי שמבלה בעבודה יותר מאשר עם משפחתו לטובת הכלל מגיע לו יותר.

    מי שאלוהים חנן אותו בכשרון כזה או אחר מגיע לו יותר.

    מי ששואף לברושים ועושה ימים ולילות למען מטרה זו ולא מתעסק בבכיינות מגיע לו יותר!!

    • אחת במערכת

      לא אלה הם המנכ''לים, 26/10/10 17:53

      לרוב המנכ''לים אין את ההשקעה בהשכלה, לא מבלה עד אין קץ בעבודה, וכמובן שאלוהים חנן אותו רק בקרים טובים .
      אמרו טובים ממני שאם יש פרוטקציה לא צריך קשרים.
      לעיתים ההכשרה וההשכלה של המעמד ''הנמוך'' באותן חברות עולה על השכלת המנכ''ל
      בעיקר בקופות החולים

  • 14.

    שחיתות שכר ה''בכירים'' היכן חייל שרוצה להגן עליהם ??

    אבי, 26/10/10 14:32

    שכר השחיתות של ה''בכירים'' בישראל מגיע לכדי ממוצע של 45,000 שקל בחודש (שכר הנשיא כ-75,000ש' לחודש כולל פנסיה 25,000 ש' ולא שמענו על תרומתו לרווחת העניים).בתוכם שופטים,ראשי עיריות,רבני ערים,שרים וחכי''ם. ראשי מפעלים ציבוריים נמלים,מפעל הפיס וכו' סה''כ כ-6000 ''בכירים'',משכרם זה נכון היה לקצץ לפחות 50% ומי שאיו מסכים שילך לכל הרוחןת ומהר,אנו זקוקים לציונים אידיאליסטיים אמיתים שישרתו את הציבור תמורת ''רק'' 22,000 שקל לחודש. שכר מכובד לכל הדעות. החסכון יגיע למליארד וחצי שקל לשנה וניתן יהיה לממן לא רק גדר בטחון בגבול מצרים אלא גם צרכים רבים ונוספים. המציאות המושחתת הקיימת מונצחת ע''י אוליגרכיה קטנה בשלטון, רודפי בצע שעתיד ישראל בעיניהם כקליפת השום,לפיכך הסתננות זרים תמשך ויפי הנפש יקוננו על העדר הטיפול בהם.הגדר היתה צריכה לקום לפני 30 שנה לפחות

  • 13.

    וזה כל הסיפור

    פנדה, 26/10/10 14:30

    בכל פעם שאתם שואלים את עצמכם - למה אני עובד כל כך קשה אבל לא מצליח לחסוך כמעט כלום (במקרה הטוב)? התשובה היא המגזר הציבורי, ציפור נפשם של הסוציאליסטים דוגמת שלי יחימוביץ' שיגנו עליו בחירוף נפש, ועל המשכורות המנופחות שבו, ועל האבטלה הסמויה, התנאים המפליגים והשחיתות - למרות שאינו תורם לכלכלה (ובמקרים רבים אף משמש אבן ריחיים שמעיקה עליה). לכן התשובה היא להפריט כל מה שזז - נכון שיהיו כמה בצמרת שירוויחו מיליונים, כמו בכל חברה פרטית, אבל כולנו נחסוך בהוצאות שלנו ונקבל שירותים טובים יותר מהגופים הפרטיים מאשר מהמדינה. תחשבו - מה אכפת לכם אם מישהו מרוויח כל עוד גם אתם מרוויחים? זה בדיוק הבעיה עם הסוציאליסטים, הם העדיפו שכולם יסבלו - ואכן מיליונים מתו מרעב בגלל הסוציאליזם - והעיקר שלא יהיו כמה עשירים.

    • פנדה יש לך טעות גדולה!

      ע., 26/10/10 15:11

      כי כשהכול יופרט כלנו נרוויח פחות! כי זאת מהות ההפרטה. המיליונרים שקונים את הגופים הציבוריים רודפי בצע הרבה יותר, והם יקצצו קודם כל בשכרו של העובד הקטן, כמו שעשו בבנקים, התוצאה תהיה הרבה יותר עניים, זה הכול, והמיליונרים יתעשרו עוד יותר.
      זה לא הפתרון.
      הפתרון הוא התערבות של המדינה בקיצוץ משמעותי בשכר הבכירים והעלאת שכר העובדים הפשוטים, כולל העלאת שכר המינימום. רק ככה אפשר לצמצם פערים: לקחת ממי שיש לו יותר מדי ולתת למי שאין לו מספיק. נקודה!

  • 12.

    בחשבון פשוט של כתה ב' רואים שניתן לחסוך מאות מליוני ש''ח כל חודש (ל''ת)

    אבל לא בישראל..............., 26/10/10 14:28

  • 11.

    אין לי בעיה שברופאים שלמדו רפואה וממוחים בתחום מסויים שאותו למדי

    גבי, 26/10/10 14:17

    אין לי בעיה שרופאים שלמדו והם וממוחים בתחום מסויים שאותו למדו כל חייהם..יקבלו משכורת טובה..מגיע הם

    כל השאר קצת פחות...

  • 10.

    לאמא שלי אומרים שיש לה חריגה ורוצים שתשלם רטרואקטיבית

    ., 26/10/10 14:02

    והיא מרוויחה אולי 7000 ברוטו עם ותק של 20 שנה והשכלה רלוונטית...
    נראה לי החיסכון מתרכז במקומות הלא נכונים...

  • 9.

    חחחחחחחחח............. (ל''ת)

    בהמות, 26/10/10 13:58

  • 8.

    שירויחו, רק שיתנו תמורה נאותה ולא יהיו מושחתים. (ל''ת)

    הטובים נקראים לדגל. טוב שטייניץ מדנקנר., 26/10/10 13:56

  • 7.

    בכל העולם הדמוקרטי חברי פרלמנט מקבלים משכורות נמוכות

    אני העני, 26/10/10 13:56

    ההנחה כנראה שחברי הפרלמנט יחלבו את הקופה הצבורית בהווה או בעתיד ולכן השרות בגדר השקעה. לא בכדי רבים מתעשרים באיזה שלב.

    • גדולי האומה האמריקנית עבדו בהתנדבות! (ל''ת)

      פנדה, 26/10/10 14:31

  • 6.

    אין לי בעיה שרופא גם ירוויח 200 אלף ש''ח בחודש אבל לא פקידים

    א, 26/10/10 13:55

    לא ייתכן שכל האנאלפבתים בחשמל ירוויחו הרבה

  • 5.

    מרפאה בעיסוק מרוויחה בקושי 25 ש''ח לשעה

    בזיון בשירותי בריאות כללית, 26/10/10 13:49

    בושה

    • שכר שעה בתלוש שלי הוא פחות - 22 ש''ח

      רופא, 26/10/10 18:39

      אולם התלונה נכונה ומוצדקת. בריאות היא בנפשנו ויש לדאוג להעלאת המשכורות של כל הצוות הרפואי - פיזיותרפיסטים, אחיות, עו''ס של מערכת הבריאות ורופאים. השכר של כולם הוא ביזיון.

  • 4.

    קצת פרופורציות- 50,000 ש''ח עלות מעביד = 20,000 ש''ח בנטו. (ל''ת)

    S., 26/10/10 13:46

    • הנטו זה כסף מיידי . סכום דומה נשלח לחסכון שהעובד מקבל מאוחר יותר (ל''ת)

      חצי אמת = שקר, 26/10/10 14:31

  • 3.

    למה אין שמות של עובדי התע''א שמרווחים כ''כ יפה (ל''ת)

    תע''א, 26/10/10 13:45

  • 2.

    שימו לב.

    אלי, 26/10/10 13:41

    שימו לב לנתונים הנ''ל.
    הרבה מקופות החולים מרוויחים סכומים אגדיים בזמן שהאחיות מרוויחות גרושים.

    למה כי הן נשים? כי זה עבודה מלוכלכת?
    זה לא שחיתות?

  • 1.

    עוברים מקיטור על עובדי חברת חשמל לקופות החולים ותע''ש (ל''ת)

    פיוז 35, 26/10/10 13:14