• 63.

    גנבים

    קובי, 28/04/11 08:28

    נוחי הוא עוד אחד מהגנבים הגדולים וככה גם ניראית מדינת היהודים אם הרצל היה יודע זאת הוא לא היה חוזה

  • 62.

    נמאס לשמוע את הבכיימומיץ הזאת, אין לה טיפל שכל?

    אור, 27/10/10 21:48

    כבר נמאס לשמוע אותה אוכלת את הראש לכל מי שיש לו שקל יותר ממנה.
    עם זאת העובדים צודקים, שיתחילו לקצץ בשכר המנהלים שכשלו!!!
    זה החלק הכי חושב בהתיעלות

  • 61.

    אני מצדיעה לך גברת יחימוביץ על אמירת האמת ועל כך שאת מוכיחה לי ולעם כו (ל''ת)

    אתי קריכלי, 26/10/10 17:37

  • 60.

    מה יקרה למשקיעים בבורסה במניה של מכתשים אגן? (ל''ת)

    אלוני, 26/10/10 13:23

  • 59.

    מה יקרה למשקיעים בבורסה במניה של מכתשים אגן? (ל''ת)

    אלוני, 26/10/10 13:23

  • 58.

    מה יקרה למשקיעים בבורסה במניה של מכתשים אגן? (ל''ת)

    אלוני, 26/10/10 13:23

  • 57.

    זו הבעיה של הממשלה ש ל נ ו ולא של דנקנר (ל''ת)

    מודאגת, 26/10/10 12:56

  • 56.

    שלי

    רמי, 26/10/10 12:33

    לוחמת אמיתית למען הציבור הלוואי ותמשיך להשפיע

  • 55.

    בולשביקית

    מתי, 26/10/10 12:08

    ח''כ יחימוביץ בולשביקית שונאת עשירים.

  • 54.

    במלחמה הבאה שהאולגרכים ישלחו את ילדיהם להלחם (ל''ת)

    עובד קבלן, 26/10/10 11:52

  • 53.

    פשוט אישה איומה, שמתנגדת לכל צמיחה כלכלית

    פנדה, 26/10/10 11:07

    מבחינתה עדיף שכולנו נאכל בוץ לארוחת ערב, ובפרט שאדם אחד, מוכשר ככל שיהיה, לא ירוויח יותר ממנה. פתרון לכך שעובד בהודו מרוויח פי 15 פחות מעובד בארץ יש לה? לא. רק טרוניות. מה לעשות שצריך להתחרות במדינות קצת יותר חרוצות מישראל?

  • 52.

    לאנשי מעריב שלום

    ברוך, 26/10/10 10:49

    אנא פרסמו את מספרי ה-IP של השולחים

    רוב התגובות הן מושתלות ע''י אנשי דנקנר.

  • 51.

    ''אידיבי השקיעו 400 מיליון ש''ח בנגב''-תגובה לא לעניין שמריחה כמניפולציה.

    כבשה פועה מהנגב, 26/10/10 08:17

    לעצם העניין:
    במכירת אגן מכתשים, מוותרת החברה על הפטנטים הרבים שלה, שהם שאפשרו לה למעשה להתחרות בעולם. היא מעבירה אותם לטובת הקונה הסיני שהוא גם המתחרה הגדול שלה. כיצד זה בדיוק ישפר את התחרותיות של החברה בעולם? ברור שתוך כמה שנים הסינים יסגרו את המפעל בישראל. הם לא צריכים חברה המייבאת את כל חומרי הגלם שלה (מן הסתם מסין) עם עובדים המרוויחים פי 15 מסיני ממוצע. מה שהם צריכים זה הפטנטים של ''אגן מכתשים'' והסכמי השכר שיש לישראל עם אירופה וארה''ב.
    הם יתחילו ב''פיטורי התייעלות'' עמוקים עד שכל מה שישאר מהחברה זה מערך השווק הלוגיסטי בחו''ל, המורכב מזרים. עוד 5 שנים ישאר מהחברה רק השם, הפטנטים ומערך השווק, שהסינים ינצלו.
    מכירים את חברת ''לנקו'', שבמקור היתה חברת אלקטרוניקה מפוארת גרמנית-שוויצית וכיום-''חברת מדבקה'' סינית? זו בדיוק גורלה של ''אגן מכתשים'', אם העסקה תצא אל הפועל.

    איני חסיד של ח''כ יחימובי'ץ אבל היא צודקת הפעם. דנקנר רוצה ''לעשות מכה'' ולברוח. זוהי ''חזירות קפיטליסטית'' במובן הבסיסי ביותר של המונח. על הכנסת לעצור את המהלך בחקיקה.

  • 50.

    צודקת - דנקנר הוא נזק למשק - רואה רק כסף (ל''ת)

    אזרח-1, 26/10/10 07:29

  • 49.

    דנקר צריך להתבייש

    אירית, 26/10/10 06:39

    והמנכל גם כל כך לעשירים להתעלם ממצוקת העובדים שלהם ולחשוב רק על עצמם

  • 48.

    דנקר לא מעסיק נכים ולא חרשים ולא עיוורים

    מנהלי משאבי אנוש שלהם לא רוצים נכים, 26/10/10 03:44

    שקר הבל הבלים כל הנושא של מעורבות חברתית

    הוא לא מעסיק כלל חרשים נכים ועיוורים

    בושה וחרפה

    לא מוכן לקחת עסקים של נכים ולעשות עימם עסקאות

    • וגם לא עובדים חדשים מעל גיל 45. כניראה מדיניות של הקבוצה (ל''ת)

      ציון בזוקה, 26/10/10 11:15

  • 47.

    נציגת ציבור {גם אוקרינה הגבילו את הסין עד שנאתרו גם נתנו מענק

    דוד, 26/10/10 01:46

    1. לא מזמן היה סיפור כזה באוקרינה השילטון
    ענו לסינים להמשיך העסקת עובדים סוכם על 90%
    ואפילו סין נתנו מענק 1,5מילירד דולאר

    2.מה זה קשור נכון זה דינזאור אך בבורסה הכל
    שייך לציבור{כמו ששילטון אישר גיוס מציבור
    הוא גם יכול יגביל וגם יש לו סמכות ישטלת בה
    כי הים שייך למדינה ועיסקה זו יגרום נזק כבד

  • 46.

    שלי - תודה. (ל''ת)

    שרה, 26/10/10 00:28

  • 45.

    הסתדרות=בטלנות שלי מתובנתת הסתדרות מפ''י

    עבאס, 25/10/10 23:57

    לא יעזור כלום עם לא נתחרה במוצרים מקבילים בעולם ע''י התייעלות מעבר לחוזים אישיים שמתגמלים לפי יכולת וכישורים ולא לפי וותק משפחה וחברים נגיע למצב גרוע מיוון וצרפת.גיל הפנסיה יעלה ל 72 .ההכנסות מהייטק מצילות את כל הפרזיטים עם שעת התה וה-שלף-שטונדה.בהייטק זה חוזים אישיים ואז אין לפופוליסטים כמו שלי,פרץ,עיני ואחרים מה לבלבל במוח.

    • חכה עד שיחביאו תכנתים מסין או מהודו ויקחו את העבודה שלך גאון הדור. (ל''ת)

      בולס שקמים, 26/10/10 11:37

  • 44.

    אני בעד שמכתשים אגן יסגר

    מישקפופר, 25/10/10 23:18

    אני תושב אשדוד ונמאס מזיהום אוויר
    אני מניח שגם תושבי באר שבע יגידו תודה.
    דבר נוסף, לאי.די.בי יש את כל הזכות למכור את המפעל לסינים.

    • נראה אותך ללא עבודה ובבעלות סינית.נשמע כייף חיים?! (ל''ת)

      מספיק לחשוב רק על עצמך!, 26/10/10 08:18

    • חצוףףףף

      עובד מכתשים, 26/10/10 09:11

      משקפופר אני מקווה שתשאר גם אתה בלי פרנסה...

      • משקפופר הוא טוקבקיסט מטעם (ל''ת)

        ברוך וחזק, 26/10/10 10:30

  • 43.

    דנקנר שודד את מדינת ישראל (ל''ת)

    המלך 2, 25/10/10 22:45

  • 42.

    גב' שלי יחימוביץ -הכלבים נובחים והשיירה עוברת

    לינדה בן חיים, 25/10/10 20:45

    גב' יחימוביץ
    הרי את כל הזמן נובחת
    עם סיבה בלי סיבה נובחת וזהו אז מה עכשיו
    באדם שהביא אותך עד הלום בגדת בצורה שפלה
    פתאום הפכת לשופרם וגרונם של ''המסכנים'' ועל גבם את בונה ובנית את עצמך.

    מה כל כך כואב לך שדנקנר מצליח ומביא כבוד למדינה ופרנסה לתושביה את הרי רק שומעת את שמו יש לך פריחה בגוף......

    מה את בכלל מבינה האם הקמת מפעל בנית בית
    או נטעת עץ - ממך שמענו רק על בלגנים....

    והמסמר האחרון בארון הקבורה של מפלגת העבודה זה את- כמה אנשים עזבו בגללך את מפלגת העבודה כנראה שאת תסגרי את הבסטה ותכבי את האורות..
    ויבוא גואל לציון ונפסיק לשמוע אותך!!!

    ואתם במערכת למען ההגינות יש לפרסם גם תגובות כאלה !!!!!!!!!!!

    • איזה שטויות,לינדה מטעם דנקנר,תגיבי לעניין-הפעם היא צודקת.

      זהו עצם העניין, 26/10/10 08:27

      אם דנקנר כזה מוצלח כמו שאת אומרת, לא היה קונה חברה נכשלת. החברה באמת הרוויחה עד שדנקנר הגיע. ועכשיו הוא רוצה לעשות קופה על גבם של העובדים. ברור לך שאם מצב קשה כל כך, מנכל לא צריך לקבל יותר ממליון ש''ח משכורת חודשית?! אני חותמת לך בלי לבדוק שאין שם עובד שמקבל מעל שבע אלף ברוטו בחודש, אז על מה את מדברת?!

      אולי יחימוביץ לא יודעת הכל (ואפילו סביר מאוד שלא), אבל תפתחי עיניים לפני שאת מגיבה.

      ומערכת - לפרסם תגובה, לא לצנזר.

      • אין לה צורך לפתוח עיניים היא (הוא) עובד אצל דנקנר (ל''ת)

        crul, 26/10/10 10:32

    • יחימוביץ ח''כ מצטיינת ואידיאליסטית - כל הכבוד לה

      קובי - מעריץ ''דתי ימני'' של שלי, 26/10/10 12:19

      בתור מצביע ימין, אני שמח שיחימוביץ בכנסת. מדובר בחכית מצוינת שעושה את עבודתה נאמנה, גם אם אני לא מסכים עם כל דבר שהיא עושה, בייחוד בתחום המדיני, אך לעיתים גם בתחום הכלכלי. היוזמה שלה להקטנת שכר הבכירים בחברות הציבורית היא עבודת קודש. חזקי ואמצי.
      נ''ב מי שהביא אותה עד הלום זה היא עצמה. היא הייתה אטרקטיבית ולכן שובצה ברשימת מפלגת העבודה. היא לא חייבת דבר לאיש. די עם הקשקושים.

  • 41.

    ''חסלן''? זה הבן דוד הקטן של חסילון??? (ל''ת)

    מירי, 25/10/10 20:20

  • 40.

    אני הייתי מרגיש מטופש לאללה אם הייתי ח''כ יחימוביץ' והייתי

    ניר, 25/10/10 20:20

    רואה את כל המלל התינוקי והמיותר הזה בעדי.אם היא לא משתיקה את המטומטמים האלה שרק גורמים להנזק תדמיתי, אז היא באמת לא שווה כלום.

  • 39.

    גב' יחימוביץ, דנקנר לא שר בממשלה ולא ח''כ... את ולא הוא

    אדם א., 25/10/10 19:27

    אשמים במצב הכלכלי הרע בנגב.

  • 38.

    כמה טוקבקים בתשלום של דנקנר (ל''ת)

    מגעיל, 25/10/10 17:17

  • 37.

    תצמצמו את המשכורת והבונוס של המנכ''ל ותקחו פחות דיבידנד

    א, 25/10/10 16:54

    תצמצמו את המשכורת והבונוס של המנכ''ל. ותקחו פחות דיבידנד בסוף שנה.ההנהלה לא חייבת לנסוע על ג'יפים ומרצדסים.תצאו מהבועה שלכם.לכו תלמדו חינוך מהסינים והיפנים להם יש ערכים מה שלכם אין ושום הון לא ימלא לכם את החוסר הזה...
    זאת בעיה לא רק שלכם...אנשים פה חושבים רק על ה- עכשיו ולא על המחר.

  • 36.

    קול ישראל או לא. עברית היא לא יודעת. מה זה ''חסלן''? והיא רוצה

    מנחם, 25/10/10 16:49

    להשתלט לי על המפלגה. הביתה.

    • מנחם-כמה מטומטם יכול להיות אדם

      אבי, 25/10/10 17:07

      נניח שכתבה חסלן אז זה הבעיה שלך .
      חוץ מזה תפקיד מפלגת העבודה הינו לעזור לעובדים,לקבוע יחסי עובד מעביד הגונים,ליצור שויון ככול האפשר .
      אז על מה אתה מוחה-שיש חברת כנסת בודדה בעבודה שדואגת לכלל הציבור ולא לעצמה.הרי כל היתר פרזיטים שמכינים לעצמם תפקיד.

      • אם הציבור זה עובדי חברת חשמל והנמלים, אז אכן היא דואגת לציבור...

        פנדה, 26/10/10 11:09

        מה לעשות שהציבור הרחב נאנק תחת העול שיחיומביץ' וחבריה באיגודים הגדולים היושבים על השלטר מטילים עליו, בדמות של משכורות דמיוניות והטבות מפליגות, שאותן צריך האזרח הקטן לשלם.

  • 35.

    תודה רבה לך שלי (ל''ת)

    את לא יודעת כמה את צודקת, 25/10/10 16:48

  • 34.

    יחימוביץ' שיא הדמגוגיה. תעזרי לסטודנטים המסכנים

    עודדי, 25/10/10 16:44

    לקבל גימלה ראויה. הם אלה שעובדים קשה, לומדים קשה ועושים מילואים. כשיש אברכים ברקע, לא שומעים אותה בכלל.

    • שימו לב -עודדי ,משקפופר ,גברי ועוד עובדים אצל דנקנר (ל''ת)

      ברוך וחזק, 26/10/10 10:34

  • 33.

    אמרה זאת שמעולם לא גייסה עובדים. ומעולם לא הקימה עסק. (ל''ת)

    מני, 25/10/10 16:34

    • בדיוק. בכל העבודות שלה עד היום אני כאזרח משלם מיסים מימנתי אותה

      גברי, 25/10/10 16:51

      ברות השידור ובכנסת. מקום עבודה 1 היא לא הביאה לעולם. אז מה היא משחקת כעת את תפקיד רובין הוד מציל העניים והמסכנים? דנקנר, נחמד או לא, עשיר או לא, אינטרסנט או לא, לפחות מייצר חדשות לבקרים מקומות עבודה למכביר. אז במי אני אתמוך?? בצועקים, או באלה שעושים??

      • ולמנכל משלם מליונים (ל''ת)

        דנקר מחסל מקומות עבודה, 26/10/10 06:39

    • דנקנר רכש עסק חי-גם הוא לא יצר מקום עבודה אחד מוטב שתסתמו (ל''ת)

      מוקי, 26/10/10 03:48

  • 32.

    שלי, רוצים לראות אותך מתמודדת על ראשות העבודה (ל''ת)

    הסוציאליסטית האמתית היחידה במפלגה הזו, 25/10/10 16:33

  • 31.

    גב' יחימוביץ- כמה מקומות עבודה יצרת את? קודם תעשי אח''כ תקשקשי (ל''ת)

    ליאת, 25/10/10 16:33

    • טוקבקיסט מטעם (ל''ת)

      ברוך, 26/10/10 10:34

  • 30.

    יחימוביץ' לעולם לא תשכח את משנתה הקומוניסטית

    חבר מפלגת העבודה, 25/10/10 16:27

    תוצרת קיבוץ ''יד חנה'' בו גדלה. היא גם פופוליסטית ומתעסקת רק בדברים שמציירים אותה כמגינה על חלשים. לכן היא לעולם לא תצא נגד בטלנות החרדים!
    מאז שהיא הצטרפה למפלגת העבודה - אני פרשתי ממנה. אחזור כשהיא תודח.

    • אתה גם טועה וגם מטעה

      כפר סבאי, 25/10/10 17:13

      מעניין מי שילם לך על הטוקבק הזה..
      הקשר בין יחימוביץ' ליד חנה זה אולי הביקור שהיה לה שם בבית הספר היסודי, היא בכלל מכפר סבא במקור..
      וכמו שזה נראה, כנראה שלמלגת העבודה מעולם לא התפקדת, ולעולם לא תתפקד..

    • אז עכשיו המגיבים של דנקנר גם ממציאים לה ביוגרפיה

      דודי, 25/10/10 19:43

      שלי יחימוביץ' גדלה ברמת השרון לאבל פועל ואימא מורה...

      כשאין טיעון ענייני נגדה מתחילים בהשמצות ודה לגיטימציה.

      שלי את קול העם ואת צריכה לעשות את זה מכיסא יו''ר מפלגת העבודה!

    • העובדים מפחדים מפיטורים

      אור, 26/10/10 06:40

      המושתחתים שם מתעלמים מכך

  • 29.

    מדינת ישראל השלטונית מקשה על התעשיה למכור בחו''ל

    עו''ד נפתלי גור אריה, 25/10/10 16:24

    מדינת ישראל השלטונית מקשה על התעשיה למכור את תוצרתה בחו''ל. אילו ממשלת ישראל היתה דואגת למקומות עבודה חובתה היתה להקל על התעשיה למכור בחו''ל. לא באמצעות פיחות השקל אלא באמצעים אחרים. צים של האחים עופר קיבלה סיוע כבד משקל מהמדינה . על המדינה לכפות על צים להוריד את מחירי ההובלה הימית עבור מטעני יצוא ולהעלות את מחירי ההובלה הימית עבור יבוא מוצרים מוגמרים להבדיל מחומרי גלם. כך גם בתשלומי המכס. על מנת לשמור על מקומות העבודה בתעשיה על הממשלה לייקר את המכס על מוצרים מוגמרים והגביר את תשלומי תמריצי היצוא ולהוזיל עבור היצואנים את רכישת המט''ח לשם רכישת חומרי גלם לשם ייצור הכנסה. כך גם על הממשלה להוזיל את תשלומי המכס וההובלה היבשתית על מטעני יבוא של חומרי גלם לתעשיה. במצב כיום הממשלה כלל אינה נלחמת על מקומות העבודה אלא עומדת מן הצד מניפה את דגל אי ההתערבות. דגל זה עבר זמנו במיוחד בתקות משבר עולמי בו כל מדינה וכל ממשל דואגים לאזרחיהם תחילה .סין לא תרמה ולא תתרום דבר לישראל זולת מהגרי עבודה לבניין. על מנת לכפות על הסינים להעלות את מחירי הפוספטים על מדינת ישראל לאסור את כניסת מהגרי העבודה הסינים

  • 28.

    שלי צודקת במיליון אחוז

    יוני, 25/10/10 16:24

    אני לא מצדד בה כשמדובר בנושאי בטחון. שכן, היא שמאלנית בדעותיה ובהתבטאויותיה.
    אבל מלחמתה הסוציאלית מאוד מאוד אמיצה וצודקת, ובעניייןן זה אני מצדד בה.
    זה ברור שבאם הסינים ישלטו בשבעים אחוזים, הרי הם יעשו מה שהם רוצים.
    על מי בא דנקנר לעבוד בעיניים?
    עדיף לי אלף ושמונה מאות עובדים מרוצים מאשר דנקנר אחד שהורס מקומות עבודה -
    גם אם הוא מנדב הרבה כספים במדינה -
    לשבור את מטה לחמה של משפחה זה לא שווה שום נדבות שאחר כך הוא מפזר.

    • עוד קומוניסט. בלי השקעות של בעלי הון מהארץ ומחו''ל ייסגרו עוד

      שירה, 25/10/10 16:35

      ועוד מפעלים ובמקום 100 איש שיפוטרו8 במכתשים אגן יפוטרו 1800 אז מה עדיף?? לא נמאס לכם מהצעקנות הפופוליסטית של האישה הזו???

    • אחחח נדב, נדב

      רונן נבות, 25/10/10 16:40

      זו הבעיה שלנו. אנשים כמוך שמצביעים ליכוד בשביל ''עלק ביטחון'' ובנתיים לא מבינים שמוכרים להם את המדינה מיתחת לידיים.
      תן לי לאתגר אותך.
      שרת אוצר יחימוביץ
      שר חינוך יוסי שריד
      תאמין לי היה יכול להיות פה כל כך הרבה יותר טוב לכולם
      חבל אחי

    • עוד תמים. שלי דואגת רק לשלי. היא זקוקה כעת לכותרות כי

      לוינסקי, 25/10/10 16:45

      בדעתה להלחם על ראשות מפלגת העבודה. וחוכמולוגים תמימים מסוגך מעודדים אותה להמשיך ולעשות עוד כותרות. בהיבט הכלכלי לכל האמירות שלה אין בסיס, לבד מניסיון למצוא חן בעיני ועדי עובדים כאלה ואחרים שיבחרו בה בפריימריס הבאים.

  • 27.

    תנו למכור .קחו מימנו מס בגובה 70אחוז .תבנו מפעל חדש

    דני.פ, 25/10/10 16:22

    או לחלופין שהמדינה תקנה את המפעל .תיקח חזרה לכיסה 60 אחוז מס .כלומר המפעל יעלה
    40% וגם לרדת לדנקנר לכיס .עמוק בכל
    המפעלים שלו .לא לוותר על כלום ושלא יוותרו לו על כל מפעל מאושר שקיבל ועל כל מענק ממשלתי שקיבל .ושילך רנטגן מנתיבות לקבל עצות

  • 26.

    דנקנר מטעה בטענתו כי אי אפשר להתחרות בסין

    עו''ד נפתלי גור אריה, 25/10/10 16:15

    אין דבר כזה .מנסיוני אין מצב בו אי אפשר להתחרות. הכל שאלה של הגדרת רווח צפוי. אם המנהלים מגדירים יעד של רווח צפוי התנאים להשגתו קשים. אבל , אם המנהלים יגדירו יעד של מכירות על פי משקל ולא על פי רווח התחרות אפשרית. עובדי אגן יעבדו ארבע משמרות כדי לייצר ויעמדו בכך אבל על אנשי המכירות למכור. למכור גם במחיר נמוך אבל קודם כל למכור ולהכות את הסינים ואת ההודים. גם במחיר רצפה. גם אם לא יהיה רווח גם אם המכירות יכסו רק את הוצאות התפעול וגם אם משכורת מנהלי אגן תרד בהתאם לקשיי השוק. כי בזמנים הטובים הם גרפו שמנת עתה עליהם לתת את חלקם.ולכן טענת דנקנר כי משכורת העובד הישראלי היא המחסום בפני תחרות איננה נכונה. המחסום בפני תחרות הוא הרף הגבוה של הרווח המצופה במקום שהרף יונמך לא על פי שיעורי רווח אלא על פי שיעורי נפח מכירות בטונות לשנה.

  • 25.

    למנף את הריכוזיות לטובת העובדים

    עו''ד נפתלי גור אריה, 25/10/10 16:07

    שלי יחימוביץ צודקת והתנפלות אי די בי עליה ברוטלית וחסרת יסוד. אם מדינת ישראל השלטונית רוצה ריכוזיות אדרבא: במקום שאי די בי תחלק דבידנדים מתוך רווחיה המופקעים היא תזרים את הדבידנדים אל מכתשים אגן לטובת העובדים. לא יתכן שמנכל אגן ישתכר 14 מליון ש''ח בשנה ועובדיו יעמדו בפני פיטורין. דנקנר אמר כי יש לו אחריות לבעלי המניות המוסדיים המנהלים כספי ציבור ובכן , הציבור שאת כספו הם מנהלים הם עובדי אגן מכתשים. כך ינהלו העובדים את מקום פרנסתם תוך הכפפת הריכוזיות לטובת מקומות העבודה. כסף לא ילך אל הכיסים הפרטיים ועובדים לא יושלכו אל הרחוב אל האבטלה והמצוקה.

    • המפעלים חייבים להתנהל בלי קשר לשכר המנכ''ל. גם אם לא היתה העיסקה

      מירב, 25/10/10 16:38

      הזו עם הסינים, מכתשים אגן חייבת להתייעל, אם חפצת חיים היא ורוצה להתנהל בהצלחה בשווקים העולמיים. לגבי בעלי הון ודיבידנדים וכו', למה לא? בכל מקום בעולם יש אנשי עסקים ומנהלים ויזמים, שמזיזים את הכלכלה קדימה.עובדים זה נחמד וזה אנושי והכל טוב, אבל בלי הגנרלים הגדולים, עם הכסף הגדול, העובדים יכולים מכסימום לעשות קציצות בוץ ולשחק בגינה. די לפופוליזם, די לסוציאליזם, די לשטויות.

  • 24.

    ג''ב יחימוביץ בלי העשירים לא היה לי מקום עבודה,ולחם לילדי!!! (ל''ת)

    הגיון פשוט, 25/10/10 16:05

    • הפכת לעבד גם במחשבתך לא רק במקום עבודתך (ל''ת)

      אבי, 25/10/10 17:09

  • 23.

    הפכנו לעם של אדונים ומשרתים וחבל שרק יחימוביץ מבינה זאת

    אבי, 25/10/10 16:01

    חדרי מיון שמשרתים מאות אלפים מתמוטטים ושר אוצר וראש ממשלה מנסים לשכנע אותנו שטוב למשק לשלם מיליון ש''ח שכר חודשי לבכירים במפעלים הציבוריים.
    מדוע שצעיר ירצה להלחם למען המדינה עם הוריו הם עובדי קבלן ב4000 ש''ח לחודש

  • 22.

    מה קשור הסיוע שלכם לפריפריה? והכי מצחיק שעל יחימוביץ הם אומרים שלא

    מדברת לענין!, 25/10/10 15:57

    תסבירו לי בעברית פשוטה, איך מצד איך הם אומרים שגובה השכר (של העובדים הפשוטים כמובן) גבוה מכדי שיוכלו להמשיך להחזיק את המפעל ומצד שני הם משלמים למנכ''ל 14M וזה לא פוגע להם ברווחיות. זה בול בפוני הענין.

    איזו תגובה מכעיסה שלהם.

  • 21.

    מה שהמנכ''ל '' שכח '' לאמר בועדה הוא ששכרו גבוה פי 200

    עובד ייצור, 25/10/10 15:46

    משכרו של המקביל הסיני או ההודי אכן עוד נבל בסדרה ארוכה של מנוולים . חזירות ורדיפת בצע .

  • 20.

    שלי כנסי באימ-אימא שלהם!!!! (ל''ת)

    שפוי., 25/10/10 15:44

    • איזה אלימים, כרגיל השמאלנים האלה. (ל''ת)

      שקע, 25/10/10 16:56

  • 19.

    והטפילה הזאת פעם ייצרה מקום עבודה אחד....דמגוגיה זולה של מטומטמת יקרה (ל''ת)

    חחחחחחחחחחחחחחחכית.., 25/10/10 15:42

  • 18.

    יש להציף את ים המלח - ולתת עבודה בתיירות לעובדים.

    חיים, 25/10/10 15:41

    כך המדינה תרוויח המון - העובדים ירוויחו ואפילו בעלי המיפעלים ירוויחו - אם יקבלו חלק במיזם.

  • 17.

    she

    Dan, 25/10/10 15:17

    really do not unerstand. Or just want to make political gain out of stupid poor people

  • 16.

    המשימה: מדינה פלשתינית ולידה מדינה פיאודלית של עובדים זולים מכל העולם (ל''ת)

    בשירות הטייקונים, 25/10/10 15:14

  • 15.

    לתיקון לכותרת התגובה הקודמת 72000 שח בשנה לא בחודש (ל''ת)

    טעות, 25/10/10 15:02

  • 14.

    למה אישה כמו שלי יחמוביץ מקבלת פטור מס הכנסה של יותר מ72000 שח בחודש

    התשובה בפנים, 25/10/10 15:01

    הגברת יחימוביץ גרושה פלוס 2, כל גרושה מקבלת הטבות ''חד הורית'' משלמת מס הכנסה רק מעל הכנסה של 9800 שח בחודש, (לא כולל המזונות שלהם היא זכאית) גבר במצבה משלם מס מעל 3600 שח בחודש

    ההפרש 6000 שח בחודש כפול 12 שווה 72000 שח בשנה

    תחשבו כמה נשים כמוה מקבלות את הפטור הנל 110000 חד הוריות )

    לא שאני מצדד בדנקנר אבל מספיק עם התחסדות של מי שמקבלות מהמדינה הכי הרבה, נשים גרושות

    וזה לא כולל 60 אחוז הנחה בארנונה

    • הרגילו אותך להיות עבד עד שאתה מתקיף את חבריך במקום את האדונים (ל''ת)

      אבי, 25/10/10 16:02

      • למגיב על התגובה. אתה עובד של שלי?? העולם מחולק

        ארז, 25/10/10 16:41

        לעובדים ומנהלים, לבוסים ולכפופים, אין מה לעשות.מה הצליח הקומוניזם לעשות ב-70 שנות קיומו כולנו ראינו, עם מחנות הסגר וכפייה ועינויים וכו' והצלחה כלכלית = אפס. גם הקיבוצים שהיו הדוגמה הטובה ביותר לשיתוף, עוברים מהפך דרמטי, כי אין ברירה. כוחות השוק מנצחים תמיד. לכן הקשקשת על ''אדונים'' וכו' מיותרת. טוב שיש בעלי הון טוב שיש משפחות עשירות שמניעות את הכלכלה ביזמות האינטנסיבית שלהן ובהשקעות הכבדות. זה שהם מרויחים? למי אכפת? לך תעשה ביזנס במקום לקשקש ברשת, אולי תעשה איזה שקל שנים.

    • ולא נשכח שהיא נעשתה מיליונרית בזכות סספרה השני

      זכרון מר, 25/10/10 16:29

      שצעד יותר משנה בראש סולם הספרים הנמכרים ביותר בישראל. מעניין ששלי יחימוביץ' ''נזכרה'' להשית חוק הצהרת הון על חברי כנסת רק אחרי שהספר נמכר בהרבה פחות ולכן לא הייתה צריכה להצהיר על ההון שעשתה ממנו.

  • 13.

    עובדים זרים=עבודה זולה=המשימה ומדיניות של ממשלת 18 משפחות (ל''ת)

    בני בלייעל - מנהלים אותנו, 25/10/10 14:59

  • 12.

    יחי יחימוביץ'

    בננה, 25/10/10 14:59

    סוף סוף מישהי שנלחמת על מה שחשוב
    ובכל הכוח
    ''היא לא מבינה'' בסדר...
    אולי נוחי דנקנר לא כל כך מבין

  • 11.

    שלי היקרה כמה שאת צודקת!!

    יהודי, 25/10/10 14:56

    נמאס מהשחיתות של המעסיקם והמנכלי''ם

    • בלי בעלי הון לא יהיו מקומות עבודה. ראשד דלע (ל''ת)

      בני, 25/10/10 16:34

  • 10.

    מגיבים 1 עד 3 קבלו כמה גרושים מדנקנר גם אותם הוא בקרוב יפטר

    קרל מרקס אנד ספנסר, 25/10/10 14:46

    אם היו לנו עוד כמה יחימובצ'יות...היתה לנו מדינה יותר הוגנת...

  • 9.

    כל הכבוד לשלי יחימוביץ כמעט היחידה שנלחמת במושחתים

    רקס, 25/10/10 14:36

    ולמגיבים הטיפשים 1 2 3 כש המשק הישראלי יראה כמו שוק העבודה הסיני אתם תהיו הראשונים ליילל ותמשיכו להצביע לאותן פרות קדושות שהביאו את המדינה למצב כה עלוב

    • שלי פטפטנית סרכק ואתה עובד בשירותה תתבייש. (ל''ת)

      אלי, 25/10/10 16:33

    • מענין שאחד סוציאליסט פגום קורא לעצמו רקס - מלך, בלטינית

      רביד, 25/10/10 16:42

      תחליט. אתה מלך או אתה סמרטוט. לפי התגובות אתה סמרטוטון בכיין וקטן שמבזבז זמן על תגובות ברשת במקום לנסות להרויח ביושר ובשכל כסף טוב.

    • חבל על המילים. התיעלות חייבת להיות, פיטורים חייבים להיות,

      שדמי, 25/10/10 16:48

      כל חברה ישראלית חייבת להיות יעילה מאוד ורזהמאוד. זה לא המקרה במכתשים ובאחרות.אפשר לחשוב שהסינים כובשים את ישראל. ואם המשקיעים היו צרפתים, זה בסדר? זה שוק גלובלי שבו כסף זר נע ממקום למקום ומושקע. אין שום סיבה למה שכסף סיני לא יושקע בחברות ישראליות וההפך ישראלי בחברות סיניות. כולם יצאו נשכרים מזה.הסיסמאות הנבובות על השתלטות סינית מיתרות לגמרי. המשק הישראלי צריך להפתח עוד ועוד בפני משקיעים זרים, כמובן במוגבלות החיסיון הבטחוני. לכן מיסטר רקס, עדיף לדבר לענין ופחות להפריח סיסמאות.

  • 8.

    אגן מכתשים שייכת לקבוצת כור שאמצעותה השקיע דנקנר בבנק השוויצרי.

    מיכצ'ונה., 25/10/10 14:34

    הביא להם את הנאחס לסוויס קרדיט, למה מאז הוא שם, הרווחים ירדו ב74 אחוז.ככה זה כשעושים עסקאות במליארדים מחוץ למדינה על גבם של עובדי ארץ הקודש.

  • 7.

    מי יגלה עפר מעיני ספיר וקימי המדינה - יוקם מחדש כי''ל כמפעל ממשלתי !!

    שלי צדיקה בסדום, 25/10/10 14:33

    על המדינה לרכוש חזרה את כל גורמי כי''ל
    להשיב את אותרותיה כגון מפעלי ים המלח חזרה לידיה

    בימים שבהם המפעלים היו בידי המדינה המפעלים שגשגו - הפועלים שגשגו המדינה שיגשגה
    כיום עם מסירת המפעלים הנ''ל בחינם לידיים פרטיות - כל מה שמעניין את הבעלים הוא איך להרוויח עוד סנט לכיסם גם אם כרוך הדבר בזריקת אלפי עמלים לרחובות !

  • 6.

    הציבור מטומטם,,,

    ירון נבות, 25/10/10 14:32

    יחימוביץ לא המציאה את המספר המטורף שהרוויח מנכ''ל מכתשים.
    תחשבו כמה משכורות אפשר לממן רק מהתיעלות שלו....
    וואלה ציבור מטומטם, מכרו בנזיד עדשים ועכשיו אתם עוד כועסים על שלי.
    שנוחי יפסיק ''לתרום'' ויפסיק לגנוב אז לא יהיה צורך בתרומות שלו.

  • 5.

    למה לכל הרוחות היא לא נשארה ברדיו?? היה עדיף. (ל''ת)

    ויקי, 25/10/10 14:29

    • מחר יביאו סינית במקומך ותשארי חסרת פרנסה ואולי אז תתפסי את המציאות (ל''ת)

      אבי, 25/10/10 16:03

  • 4.

    בדיוק בגללו סגרו את אתא (ל''ת)

    אחד שיודע, 25/10/10 14:20

  • 3.

    הכי קל והכי נעים זה להתנפל על בעלי ההון, אבל עם כל הכבוד, בלי

    נדב, 25/10/10 14:13

    היוזמה שלהם וההשקעות שלהם, לא יהיו מקומות עבודה במשק. אז קצת כבוד. יחימוביץ', עד כה עבדה רק בקול ישראל - רשות השידור ובכנסת. בשני מקומות העבודה הללו אני מימנתי את משכורתה. היא לא ייצרה שום דבר מועיל למשק. אז מה היא מתנפלת כעת על בעלי ההון שעושים עסקים בינלאומיים ומספקים כאן אלפי מקומות עבודה ופרנסה. מה קרה?? שבי בשקט.

    • שב אתה בשקט יטוקבקיסט בתשלום

      רונן נבות, 25/10/10 14:33

      נימאס כבר שגומבים לנו את המדינה בין האצבעות.

    • באמת רחמנות על בעלי ההון - אלו שקבלו בחינם מפעל מפואר

      מי מתנפל על מי ???, 25/10/10 14:37

      מצצו את לשדו ומשליכים אותו ופועליו לרחוב
      רחמנות -כבר אי אפשר לגזול בשקט ? !!!!

    • כמה שאתה טיפש-בעלי ההון עשו ברובם את הונם על גב כספי הציבור

      אבי, 25/10/10 16:05

      אנו עומדים לאבד את כל מעמד הביניים וללא אנשים כמו יחימוביץ כבר כולם היו עובדי קבלן חסרי זכויות.

    • העשירים לא יוזמים

      חיים, 25/10/10 19:26

      רק מתמחים בחליבה של המדינה והצרכנים

      נוחי דנקנר לא המציא שום תרופה שום תכנה וגם לא אנרגיה נקייה ....

  • 2.

    כמה מקומות עבודהייצרה הגב' יחימוביץ' בחייה. לעומת דנקנר? (ל''ת)

    ארז, 25/10/10 14:11

    • הגברת שלי יחימוביץ' עזרה להרבה עובדים עשוקים ע''י בעלי הון

      מיכצ'ונה, 25/10/10 14:41

      שבמקום לתת שכר נאות לעובדיהם ומשלמים להם שכר מינימום בחסות הממשלות, קונים עוד חברות בחו''ל .

      • דנקנר לא מייצר מקומות עבודה.

        הפוך גוטה הפוך., 25/10/10 15:46

        העובדים במיפעלים של דנקנר מייצרים את ההון של משפחת דנקנר.

  • 1.

    כמה דמגוגיה באישה קטנה אחת??? (ל''ת)

    אילן, 25/10/10 14:11

    • כמה טוקבקיסטים בתשלום יש כאן? אני ספרתי לפחות 15 (ל''ת)

      אני, 25/10/10 16:58