• 17.

    השרות גרוע ומתנשא!! (ל''ת)

    עארג, 18/10/10 13:12

  • 16.

    אלי כהן ואל על

    אחד שיודע, 17/10/10 13:01

    אלי
    לצערך הרב היחידים שמחמיאים לך ומעריכים אותך הם אלו שלא עבדו איתך
    ואלו שעבדו אותך ועדיין אוהבים אותך - כנראה אוהבים באופן כללי אנשים כמוך.......
    אתה, כמו כל אחד אחר, בסך הכול בחור טוב, אבל אין לך ולניהול אנשים בפרט בעולם העסקים - שום קשר
    תעסוק בפי אר - תוכל לעשות בית ספר לרני רהב
    אבל עזוב אותך מאנשים, ביחוד כאלו שנראים טוב... :)

  • 15.

    אין לאל על סיכוי - השירות כל כך לא מספק שלא רוצים אותה כחווית טיסה (ל''ת)

    השירות באל על ''על הפנים'', 17/10/10 11:35

  • 14.

    אל על

    יוסי, 17/10/10 10:53

    אני מעריך את מאמצי השיווק של אל על
    כל המאמצים מתגמדים לעומת העובדה הבאה
    אל על הקטינה את המרווח בין המושבים
    עובדה זו גרמה לכך שאינני יכול לשבת בנוחות שהייתי רגיל אליה
    עבדכם הנאמן, שטס באמצעותכם עשרות טיסות חדל, וטס במצפון נקי בחברות זות, ששם מרווח המושבים גדול יותר

  • 13.

    עד שלא תתחיל להיות תחרותית והוגנת אל על תמשיך להפסיד

    יובל, 17/10/10 09:33

    חברה שדורשת 700 פרש מציריך לת''א תוך היא מנצלת את המונופול ומתעלמת מחברות לואו קוסט שמתחילות לטוס במחירים הוגנים, לא מבינה את העתיד וממשיכה לחיות על שאריות העבר ועל מדיניות השמיים הסגורים שאיפשרו לה לקחת מחירים ללא קשר לעלות או יעד הטיסה

    תתחילו להתעורר לפני שיהיה מאוחר שלא לדבר על הלקוחות שצברו כעס רב כלפי החברה שעשקה אותם במשך שנים רק כי היא יכולה.

  • 12.

    אלי כהן, למה ציפיתם? שירק לבאר ממנה הוא חולב מיליונים? (ל''ת)

    ציקי, 17/10/10 05:18

  • 11.

    כרגיל , אם אין הצלחה מחפשים אשם , הפעם זו התדמית של אלעל כחברה לאומית (ל''ת)

    נשאר בהגדרה של 'התדמית של אלעל' בלי חברה לאומית, 17/10/10 00:28

  • 10.

    איש מצויין לחברה ראויה

    איל, 16/10/10 22:52

    אלי כהן, אדם מוכשר מוכיח שוב כי הוא מלא רעיונות מקוריים וטובים.
    אל-על אחת מחברות התעופה המספקות שירות ברמה גבוהה, ראוייה לסמנכ''ל כמוהו.
    אני שמח לטוס אל-על ואמשיך לעשות זאת בעתיד!

  • 9.

    הבעיות של אל על בעיניי

    אלי ע., 16/10/10 22:30

    כמי שנוסע לרוב לטווחים הבינוניים של מערב אירופה אני יכול להצביע על בעיות מספר שחוזרות על עצמן:
    בתור התחלה - שרותי הקרקע שלפני הטיסה. אם אל על השתפרה רבות בשרות בטיסה עצמה (והיא השתפרה), הסיוט הגדול הוא עד המטוס. לא מדובר בהליכי הביטחון אלא ההתעסקות עם הנוסעים וההטרדות המיותרות: priority boarding שתחילה מעביר אותך לחלק אחר בשער העליה שאין בו מקום לשבת ושם מחכים עוד 20 דקות לעליה, הסיפור המוזר שחוזר על עצמו בבריסל שאסור להעלות אפילו כבודת יד מותרת - למה? כי הטיסה מלאה... ממתי טיסה מלאה מונעת מאדם להעלות תיק יד במידות קטנות מהמותר ועד 8 ק''ג? כל פעם ויכוחים וכל פעם, בסוף, התיק עולה לטיסה. זוג שטס יחד אבל לפתע, בלי קשר להזמנה שנעשתה, מגלים בבידוק לטיסה שהושיבו אותם בנפרד במרחק כמה שורות... ויכוח קצר וזה מסתדר.
    התופעות הללו משרות תחושה של חברה קיקיונית וממש לא פרימיום - אפילו בלואו-קוסט מתנהגים ברצינות גדולה יותר.
    דבר נוסף: מועדון הנוסע המתמיד שמעניק נקודות זהות בערכן עפ''י מפה איזורית ולא לפי מרחק טיסה בפועל כנהוג. ויש עוד...

    • אל על חייבת להפתר מהקומבינטורים...

      יונתן, 17/10/10 10:28

      ... שבמשך שנים עשקו אותה.

      רק אז אנחנו, אותם לקוחות מהשורה, שראינו כל כך הרבה טריקים, נחזור לחברה הלאומית שלנו - ובשמחה !

  • 8.

    אל על

    עדי, 16/10/10 21:29

    אלי כהן הכל טוב ויפה אבל עם מחירי הטיסות ישארו בשמיים מה עשית?לא יתכן כי טיסה לניו יורק תעלה 1700 דולר מה יש יהלומים בטיסה??טול קורה מבין עיניך ותקוף גם את הבעייה הזו .דרך אגב את חוברת השמים הפתוחים אני כתבתי בהיותי ראש מטה מינהל התעופה האזרחית רק לידיעתך!!!

  • 7.

    מרשים ומקצועי, עם רעיונות כמו באר. אלעל צריכה עוד כמוהו (ל''ת)

    מישהו מבפנים, 16/10/10 19:56

  • 6.

    מכיר את הבחור. מנהל משכמו ומעלה, אנושי, ממוקד, יצירתי (ל''ת)

    עובד אל על, 16/10/10 19:30

  • 5.

    קישקוש

    נוני פעמוני, 16/10/10 19:25

    אתה מלא חרטות לא יעזור לכם כלום מנגנון מסועב ים אוכלי חינם מטוסים ישנים ואני אתין לך רק דוגמא 1 אם חברת טאי ארוס היתה נוחת כן גם לא היו לכם בכלל נוסעים אז אל תימכור חרוזים לאינדיאנים

  • 4.

    אלי כהן, לפני המהפיכות, מה עם הקו לבנגקוק, מטוסים מלפני שלושים שנה? (ל''ת)

    אופיר, 16/10/10 15:15

  • 3.

    כל החברות טובות וזולות מאל על

    ישראלי בחו''ל, 16/10/10 14:57

    רוב הישראלים בחו''ל לא טסים אל על ולא יטוסו

  • 2.

    חברה שרומסת את כבוד עובדיה!

    שי, 16/10/10 13:36

    מנהלים גדולים עושים תיכנונים גדולים ובדרך שוכחים במכוון ע''י מאבקי כוח בין הנהלה לוועד את העובדים שסה''כ באו לעבוד ולהתקיים והמנהלים באל-על יחד עם הוועד קפצו על עגלת הזילזול והשפלת העובד.

    היה ראוי שיעיפו את הניהול הזוטר הרקוב שמורכב מאנשים שהגיעו לתפקידי הניהול והביצוע בזכות הקשרים שלהם והלשון הארוכה שלהם, הם דורשים שלמות מהעובד הכי זוטר ובדרך נוהגים בשחיתות ואפליה!
    זו לא פיקציה...זו המציאות באל-על היום ומי שרוצה ממש לבדוק אז רק צריך לשאול כל עובד זוטר (שמפחד לספר מה באמת קורה).

    • מסכים ועוד...

      ליאור, 18/10/10 20:52

      בתקופת רומנו הגיעו לחברה לא מעט עובדים שאינם בדרגי ניהול בכירים אלא בדרגי ניהול ביניים ואף זוטרים. כל אלו הוצנחו רק על מנת לספק כל מיני צרכים אישיים של מנהלים.
      וזה על חשבון קידום העובדים הותיקים גרמו לתסיסה רבה בקרב העובדים והורדת המוטיבציה.
      תוסיפו לכך את העובדה שבחברה מכהן סמנכל משאבי אנוש שלא מבין דבר וחצי דבר בכך ורק מתעסק ברכילות כל היום יחד עם אשתו והחבורה הקרובה אליו וקיבלתם בעיה קשה שרק הזמן אולי ירפא אותה לאחר שכל אותם עובדים ימצאו את הדרך חזרה למקומות מהם הגיעו

  • 1.

    הכל - רק לא אל על. (ל''ת)

    אורן, 16/10/10 12:52