• 12.

    יאללה שיגיעו כבר המכוניות האלה לארץ (ל''ת)

    יקי, 12/10/10 17:46

  • 11.

    הייתי בפריז ואין ספק שהפלואנס משכה את מירב תשומת הלב

    ראש חץ, 12/10/10 17:04

    עשו בשכל החברים בבטר פלייס שעשו את השת''פ עם רנו

  • 10.

    אגסי משאיר לטויוטה עשן

    יאיא, 12/10/10 16:53

    טויוטה נמצאת 2 צעדים מאחורי בטר פלייס בכל הנודע לרכבי העתיד

  • 9.

    המחיר של הרכב הוא בדיחה על חשבוננו? הרי אין מנוע!

    רם, 12/10/10 08:06

    בארה''ב-אתה יכול לרכוש קיט של מנוע חשמלי וסוללות ומתאם לגיר במחיר קימעונאי-2500$.
    +מקבלים תמיכה טכנית וחוברת הסבר...
    מוציאים את המנוע הישן ומתקינים חשמלי!
    כל-כך פשוט והגיוני.
    הרכב צריך לעלות בדיוק רבע! מהמחירים שציינו בכתבה.
    עלטת יצור:4000 יורו,רכב כזה צריך לעלות עד 10,000 יורו .למה 20,000 יורו ?

  • 8.

    ההיתחיבות של הממשלה לאגסי-לנהג!כל ק''מ יעלה אותו דבר כמו בנזין!

    למה תמיד דופקים את האזרח?, 12/10/10 07:54

    עפ''י שהעלות האמיתית תהיה קרוב ל0.015 ש''ח
    הוא יחייב את האזרח ב2 ש''ח.
    רווח ''סביר'' של 2500%!עליך ועלי!

  • 7.

    after 10 years you can get the car for free, (ל''ת)

    the battery will cost more then the car, 12/10/10 05:03

  • 6.

    מחיר יקר

    אבי, 12/10/10 02:24

    המחירים עדיין יקרים מאד - צריך להוזיל אותם ב-40 אחוז כמו-כן יש להמתין מספר שנים עד שזה יגיע לרמה נהותה של אוטונומיה ( טווח הנסיעה )

  • 5.

    Shai Agassi is full of s--t

    Joji, 12/10/10 01:14

    At the end of the day, Toyoya will eat him alive

  • 4.

    אבל כדי להציל את הכסף שנזרק כבר על הפרוייקט של אגסי

    אורן, 11/10/10 21:18

    יהיה מיסוי גבוה על מכוניות מתחרות.. במקום ירוק וזול יותר כולנו נשלם כדי שהכסף שכבר נזרק על אגסי לא יתאדה.. כרגיל ישראבלוף.

  • 3.

    לפרסם את מידת השדה המגנטי ברכב (ל''ת)

    יעקב, 11/10/10 21:12

  • 2.

    לפרסם את מידת השדה המגנטי ברכב (ל''ת)

    יעקב, 11/10/10 21:12

  • 1.

    רעיון מבורך

    חגית נהריה, 11/10/10 19:24

    שבילי האופניים בתל אביב, עיר שהמודעות ומספר הרוכבים גבוהים יחסית.
    זה יפה וטוב, אך רחוק מהמצב הראוי.