• 16.

    השירות הכי גרוע הוא של הדקה ה-90

    אלי, 06/10/12 11:40

    כשקניתי כרטסיסים הם ענו מיידית. כשביקשתי שירות לקוחות בגלל טעות שעשו , חיכיתי שעה על הקו. ענתה בחורה שלא הזדהתה ואח''כ ניתקה לי את הטלפון כאשר ביקשתי כתובת לשלוח תלונה. זו דרכם של הדקה ה-90 כמו כל מונופול שחושב שמותר לו לזלזל בלקוח כי הישראלי הפארייר תמיד יתפתה בחסכון של 10 דולר ובתמורה יקבל אפס שירות. תנסו לאתר באתר שלהם כתובת של פניות ציבור לא תמצאו כזה שבאמת יענה לכם. הדרך היחידה היא לתבוע אותם בתביעות קטנות על כל פשלה שעושים. כך עשיתי ואני בטוח שאזכה במשפט.

  • 15.

    עוד לקוח מרוצה

    לקוח מרוצה, 11/10/10 14:52

    בסופו של דבר מה שחשוב זה הכסף. מעבר לשירות המעולה שקיבלתי משרית הסוכנת המקצועית המחיר היה ללא תחרות.
    הדקה ה 90- מספר אחת בארץ!

  • 14.

    חברה מעולה , אני כבר 8 שנים לקוח מרוצה. אין על דקה ה-90 !!!!!!!!!!!!!!

    לקוח קבוע, 10/10/10 21:42

    כל התגובות הם בטח מבית מדרשם של המתחרים **** וימוטו הקנאים

  • 13.

    יפה מאד מר מושקוביץ. עכשיו נדע אצל מי לא לקנות.

    תמר ד., 10/10/10 16:40

    עשית שירות מצויין לשאר החברות בשוק.
    טוב לדעת מה יחסך לאנשים שקונים ממך את החבילות ומשלמים את המשכורת שלך.

    איחס......

  • 12.

    צביקה הגדול, תמיד ידעתי שיגיע רחוק !

    פורת יעקב, 10/10/10 10:09

    צביקה שלנו היה ''קצין טיסות'' כבר בשנת 1973
    בשדה התעופה פאיד
    צביקה דאג שכל חיילי הסוללה יטוסו ולא יסעו 12
    שעות באוטובוסים!
    היית גדול ומאחל לך שתמשיך!

  • 11.

    חברה שרלטנית- ועכשיו גם ברור למה!

    שוורץ, 10/10/10 08:20

    בראש החברה יושב הישראלי המכוער בכבודו ובעצמו. ומלכלך על הלקוחות שלו ועל הישראלים בכלל.
    גועל זה מה שעולה כשקוראים את הכתבה.

  • 10.

    עם של תלטורות

    דני, 10/10/10 06:52

    רוב עם ישראל -זו צורת חייו רוצה הכל כעת .גדול.להשוויץ.חכמולוג.מתנות.חינם.

    עם עלוב-טיפש-וחושב שמבין בכל -

    אנו עם של חכמולוגים--לא של חכמים..

    • תרבות הטיולים והנופשים שמקבלים בדילים או בסיילים זו לא המצאה ישראלית.

      Sale and Deal אלו לא המצאות ישראליות, 10/10/10 07:17

      בכל מקום בעולם אנשים מחפשים דילים לנופשים וחופשות וטיולים. זו לא המצאה ישראלית. אלא תרבות טיול ונופש שהישראלים אימצו ובצדק.
      לא מדובר על מתנות חינם אלא על תרבות טיול שבה מנסים לקבל מקסימום בשביל הכסף. זו תרבות מאוד חכמה וחסכונית ועדיפה על בזבזנות ופזרנות.

  • 9.

    למה לא מוזכר שהאדם ישב בבית סוהר,

    אייל, 10/10/10 01:37

    עבריין שהורשע בעברו?
    לפחות זה מה שמספרים בתעשייה. חבל שלא כתבתם את זה

  • 8.

    הדקה התשעים מחייבת מראש על שירותיה ולא ניתן לבטל הזמנות

    נפגעת הדקה התשעים, 10/10/10 00:46

    השתמשתי בשירותיה של חברת ה''דקה התשעים'' בביקור מולדת בישראל לפני כמה שנים.

    הם היו נוראיים ! מחרידים ! שירות מזעזע !

    שאלתי על כמה בתי מלון בכמה ערים בישראל כי שם רציתי לבקר, קיבלתי מהם שמות של כמה מלונות והם לקחו ממני את מספר כרטיס האשראי שלי.
    אחרי שהייה של כמה ימים במלון אחד הבנתי שזו היתה טעות קשה להזמין חדר במלון דרך צד שלישי שמתווך - להלן אתר הדקה התשעים - כי הם לוקחים כפול כסף מאשר המלון עצמו דורש על חדר ללילה.

    אי אפשר היה לבטל את ההזמנות !

    במילים אחרות - קנית - נדפקת !

    לכן מקומם לשמוע את המנכ''ל נפוח החשיבות שלהם אומר שהישראלים אוהבים ''לדפוק את השיטה'' בה בשעה שחברת הדקה התשעים אוהבת לדפוק את לקוחותיה !!!

    הם גם חייבו אותי חיוב נוסף על לילה שלא הייתי במלון (ליל שישי) והיה צריך מלחמת עולם שלמה כדי לקבל זיכוי לחיוב זה.

    בחיים לא אעבוד איתם יותר !!!

    הם לימדו אותי לקח חשוב - ללכת ישירות לבית המלון עצמו ולשאול על דילים של המלון, ולא להיעזר בצד שלישי מתווך.

  • 7.

    חברה מזעזעת מכל בחינה אפשרית. שילמתי הכל כפול . בחיים לא אעבוד איתם.

    נפגעת הדקה התשעים, 10/10/10 00:35

    באחד מביקוריי בישראל יעץ לי מישהו (עיצת אחיתופל בדיעבד) שאתר הדקה התשעים ימכור לי חדרי מלון בזיל הזול. צילצלתי אליהם והם לקחו את מספר כרטיס האשראי שלי ובתמורה קיבלתי מהם יריקה בפרצוף בריבוע. מחירי חדרי המלון היו יקרים להחריד, מעל מאתיים דולר ללילה לחדר במלון לי ולשני הילדים. שירדתי לדלפק הקבלה של אחד המלונות ראיתי מישהו מגיע ומשלם מזומן שליש ממה שאני שילמתי ללילה במלון. שאלתי את פקידת הקבלה והיא אמרה לי שהייתי צריכה לחפש מבצעים במלון עצמו (או ב-website שלהם וכך הייתי מקבלת את אותן הנחות. הסתבר שהאתר ''הדקה התשעים'' הוא מתווך שגוזר קופון על סמך לקוחותיו. כלומר עוד מישהו שעושה עלייך קופה בדרך...
    שצילצלתי לבטל את אחד המלונות (כל כמה ימים התארחתי במלון אחר באיזור אחר בארץ) אמרו לי מה''דקה התשעים'' שאבוד לי ואין החזרים.
    בתום הביקור הם חייבו אותי על עוד לילה נוסף ורק אחרי מריבות קשות איתם הסכימו להחזיר לי את הכסף. הם הזמינו לי לילה במלון והסתבר לי שניתן להיכנס למלון רק במוצאי שבת (אחרי השעה 6) אבל חייבו אותי על כל השישי -שבת מבלי שהתארחתי באותו מלון.

  • 6.

    יורק בפניהם של האנשים שפירנסו אותו. בושה. (ל''ת)

    יואל, 09/10/10 23:32

  • 5.

    פרובינציאלות ישראלית

    עוד ישראלי מיואש, 09/10/10 23:31

    פשוט עצוב. בכל העולם הסטנדרט לטוס לקאריביים ופה זה פאריז בדקה ה 90...

  • 4.

    הדקה ה-90? - החברה הכי גרועה בענף. (ל''ת)

    אחד שאכל אותה., 09/10/10 22:10

  • 3.

    קקה של שירות

    גיל, 09/10/10 22:01

    אתם חברה גרועה מעניין שכל עם ישראל חושב כמוני

  • 2.

    שירות על הפנים. רמאות אחת גדולה

    אביבית-32, 09/10/10 20:28

    פעם אחת נכוותי ולעולם לא אזמין דרכם שוב

    לא שווה שום שקל שחוסכים. זה רק עולה בסוף ביוקר

    לא מומלץ. לא ליייק

  • 1.

    איחסה גועל נפש של חברת תיור (ל''ת)

    א, 09/10/10 20:13