• 97.

    הרחבת הדירה בבני ברק

    יהודית פרקש, 27/10/10 09:03

    המצב במדינה כל כך עגום שרי ממשלה מרוויחים הון ויש פה אנשים שאין להם דירה ממוצעת הוא צודק.

  • 96.

    איזה אמן-אלוף (ל''ת)

    מוטי, 25/10/10 10:10

  • 95.

    חריגות בניה בקרית הרצוג

    יפית, 17/10/10 07:59

    באברמסקי 41 שכן בנה על הגג 4 יחידות דיור ללא רשיון ואישורים ומשכיר אותן.
    פקחי העיריה ''ביקרו'' אצלו אך לא עשו כלום.
    מי ערב לכך שהבניין לא יעמוד בעומס?..

  • 94.

    לכל הקנטרנים למינהם.

    בני ברקי, 10/10/10 22:53

    אני מכיר את המשפחה הזאת וכל קשר בינהם לחרדים הוא כרחוק מזרח ממערב משפחה מסורתית גרידה. מה הייתם אומרים אם הם היו גרים בתל אביב ? כתוב בני ברק אז כבר חרדים? אז זהו שזה ב''פרדס כץ'' למי שמבין

  • 93.

    מעניין איזה הסבר נקבל מהרבנים כשתוספת כזאת תקרוס על יושביה

    ''בגלל שהחילונים נוסעים בשבת'', 08/10/10 18:14

    לגופו של ענין: אם אין אכיפת חוקי הבניה במגזר הערבי, למה שייטפלו דווקא לחרדים?

    • לא. בניזרי יגיד שזה בגלל ההומואים (ל''ת)

      פעגעלעךךך, 09/10/10 05:28

    • הרבנים יגידו שהמבנה קרס כי לא בנו אותו בשבת (ל''ת)

      ארח, 11/10/10 20:02

  • 92.

    רק החרדים יקבעו את המאזן הדמוגרפי מול הערבים (ל''ת)

    על החילונים אפשר כבר לשים איקס אדום וגדול, 08/10/10 11:07

    • עם חומר אנושי שלא עושה כלום רק לוקח מהמדינה (ל''ת)

      חבורת פרזיטים, 26/10/10 08:37

  • 91.

    חילונים עושים הרחבת בניה עבור הכלב (ל''ת)

    אולי גם עבור החתולה..., 08/10/10 11:07

  • 90.

    אם ערבים הרשויות מפחדות להסתבך אז נטפלים ליהודי כשר

    rina, 08/10/10 08:13

    כל הכפרים הערביים בארץ בארץ 80 אחוז בנייה לא חוקית,בדרום הארץ ערבים יושבים על מליוני דונמים אדמת מדינה כל הבנייה שם לא חוקית!!!!!!!!!!!!

    איתם הרשויות לא מדברים,כי אז כל הכפר מתנפל על הפקחים,

    אבל על יהודי כשר אב לעשרה שעשה זאת למען מיחייה מנינמלית אתם נטפלים אליו!!!!

    לא למען רווחה והנאה עשה זאת,אלא על מנת לחיות במינימום הנורמאלי,


    תעזבו אותו בשקט,תנו לו ולמשפחתו לחיות,
    גם כך הביוקרטיה במדינה בשפע,והפרנסה בדוחק,

    ולאנשים אין ברירה אלא למצוא פיתרונות ביניים על מנת לחיות בקושי,

    זה מה שקורה במדינה בה העשירים מגדילים את הפער,

    רוב האנשים עניים,

    ומעמד הביניים נלחץ כלפי מטה,


    לזקנים מתייחסים כאל אנשים לשעבר,וניצולי שואה נלחמים על תרופות,


    אם המדינה הייתה חזקה ,והרשויות היו נורמאלים,אנשים לא היו מגיעים למצב שהאזרח הזה נאלץ להגיע,


    לכן ההמלצה שלי,אם זה המצב במדינה,אסור לעשות לאיש הזה כלום,

    היפך הנכון,אני הייתי מעניקה לו צלש,על היוזמה לתמרן בקושי לרווחת משפחתו.

  • 89.

    בשבוע הבא יתחיל לבנות את הבריכה והמחסן (ל''ת)

    mr bandora, 08/10/10 08:06

    • לא בריכה ולא מחסן, אצלנו בונים עוד חדר ילדים

      מוישי, 09/10/10 19:47

      וצוחק מי שצוחק אחרון

  • 88.

    אם היה ערבי הכתבה היתה על המסכן שרוצים להרוס לו את הבית

    גורי, 08/10/10 07:50

    והוא היה טוען בה שהבית שם כבר מימי השולטן עבדול חמיד.

  • 87.

    יהודים יקרים דמויי בת יענה..

    מקס, 08/10/10 07:37

    אנא מכם , הזיזו את ישבנכם הוורדרד לאחד הכפרים הערביים באזור מגוריכם ותנסו לעכל את מה שאתם רואים.

    הם בונים ללא תכנון , הם בונים בכל גודל שירצו , הם פותחים מוסכים נגריות , אולמי תצוגה ..בסלון הבית.

    אין גובה אחיד , אין חזית אחידה..

    דוגמא :

    קניתי לכלב שלי מלונה , הגיע פקח והוציא לי צו הריסה ..או שאוציא היתר בנייה למלונה ואשלם ארנונה
    אתם מבינים את האפליה הזאת ??..

  • 86.

    עוד 50 שנה יבואו תיירים לטייל בעיר העתיקה של בני ברק (ל''ת)

    דן בר-תיר, 08/10/10 06:02

    • בן גוריון אמר לנכדו שיסתכל על החרדים כי עוד מעט לא יהיו...

      דוד בן גוריון, 09/10/10 19:49

      בינתיים זה מתקדם בכיוון ההפוך-
      עוד 50 שנה החילוני האחרון יחזור בתשובה
      וכל כך יתחרט שלא היה מהראשונים...

  • 85.

    שיכון ופיתוח

    חרש ברזל, 08/10/10 01:49

    חברים לא לצחוק.בין שתי הפאות של האיש בערך מתחת לשטריימל יש הרבה ידע הנדסי.זה פיתוח של הבוהאוס ובמינימום השקעה.קצת צינורות קצת פחים מעט תוספת פלסטיק בגג שיטגן את המוח והכל מוכן. אני רוצה רק להזהיר את האיש שבחורף יעביר אותם לחדרים המקוריים מפני ש ''שוס'' אחד של רוח צפונית ושני החדרים יעברו לקרית אונו.(כמובן שבדרך האויר).

  • 84.

    איפה ואיפה

    וכמו תמיד שוב תצנזרו, 08/10/10 01:20

    אצל הערבים בונים כפרים שלמים בצורה לא חוקית,אבל זה אצלכם לא שווה כתבה,ואולי בגלל הסיבה הפשוטה שאת הצלם שלכם אצל הערבים היו מפוצצים, אותו עם המצלמה.או שזה אצלכם כמו תמיד,איפה ואיפה.

  • 83.

    מה ההתרגשות הזאת?

    יהושוע, 08/10/10 01:08

    אני מכרתי דירה בקריות בגלל שכן כזה בדיוק (רק בלי הגשר), אחרי שהבנתי שבערייה לא תימצא הישועה.

    • יהושוע הפרוע

      אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא, 08/10/10 03:35

      אם הצלחת למכור אותה כנראה שזה לא היה כל כך נורא.

  • 82.

    Arrest him already

    Another Neighbour, 08/10/10 01:04

    It is about time that this man pays for what he has been doing to his neighbours and a building which once upon a time looked decent!

  • 81.

    ביום שיתחילו להרוס את בתי הערבים/בדואים/דרוזים...

    שירן, 08/10/10 00:38

    אז תוכלו להתחיל לדבר על בתיהם של היהודים

  • 80.

    חוקי לחלוטין. במקום להרוס את הסוכה אחרי שמחת תורה...

    קומפורטי, 08/10/10 00:30

    ... הוא משאיר את זה לשנה הבאה.

  • 79.

    בניה מזעזעת

    יהודה, 07/10/10 21:16

    זה נראה מזעזע איפה העיריה מדוע היא שותקת עצם שזה לא חוקי צריך להוריד אותו מה הקשר בית משפט

  • 78.

    שיהיה איפה לישון כשמגיעים למניין (ל''ת)

    יוסי הקיבוצניק, 07/10/10 21:10

  • 77.

    ולא סתומים כמונו החילוניים- מחכים 3 שנים לאישור פרגולה (ל''ת)

    כל הכבוד, 07/10/10 20:59

  • 76.

    מה ההיבדל בן בני-ברק לבן עזה? אין היבדל! גם פי עזה זה ככה (ל''ת)

    אחמד ברהום אל-סעיד, 07/10/10 19:35

  • 75.

    shyamoto hkanaym

    uri, 07/10/10 19:26

    kolchem kanaym

  • 74.

    יש כפרים שלמים שבנויים כך

    יהודי, 07/10/10 16:57

    על אל-ערקיב בטח שמעתם...

    • אז זה הופך את זה לבסדר? (ל''ת)

      ברי ג'יל, 07/10/10 19:19

      • לא,זה ממש לא בסדר,אבל למה הסיקור הוא מגמתי ?! (ל''ת)

        למה יהודי צריך להיות נרדף במולדתו ??, 08/10/10 03:45

  • 73.

    חיבים לראות את הבניה

    shimon, 07/10/10 16:16

    הלא חוקית של הערבים כל הדרך על הכביש 443 מה שהם רוצים איך שבא להם ואין פוצה פה יש להם שטחים בשפע ששיכים מי יודע למי והם בונים כשאנחנו צריכים לשלם על דירה מאות אלפים אצליהם זה כמו ברשת חציי חינם

  • 72.

    בני ברק עיר מיוחדת

    עץ הדעת, 07/10/10 15:44

    רק בבני ברק
    בנין אינו דומם אלא צומח.
    ורק בבני ברק
    הופך כל צומח לדומם.

    • אוי, כמה שזה נכון

      גלית, 08/10/10 03:40

      פשוט עיר מזעזעת, ניראית כמו מזבלה אחת גדולה בלב גוש דן

  • 71.

    מה ההתרגשות כל העיר בנויה ככה (ל''ת)

    מרינה, 07/10/10 15:12

  • 70.

    ל26 ולכ האחרים שטוענים מה זה שונה מערבים????!!!!!התשובה בפנים ות

    תושב בני ברקי שנמאס לו, 07/10/10 15:09

    בעירית בני ברק זה לא נכון להגיד שלא מטופלות עברות בניה !!! ועוד איך מטופלות רק השאלה מיהו התושב שבנה ללא רושות והנה כל אחד רואה את המבנה הנ''ל שהינו נבנה על ברזלים וללא היתר כלל ובוודאי בלי אישור של מהנדס בשביל כזה דבר צריך בית משפט????? צוו הריסה מנהלי מוצא מידית ואם מפרים אותו אז זה תביעה על אי ביצוע רק פ]שוט תלוי איפה אתה נמצא באיזה חלק של המפה

  • 69.

    איפה כתבות כאלה שמדובר בערבים

    שמעון, 07/10/10 14:04

    בכל הארץ פזורים ערבים שבונים לא חדר אחד לא חוקי הם בונים וילות בשטחים לא שלהם אז למה על זה לא עושים כתבה. תחשבו על זה

    • צודק בכל מילה. (ל''ת)

      יהודי, 07/10/10 15:07

  • 68.

    למה הוא לא מוסיף אגם מתחת לגשר המקסים הזה?

    אביגיל, 07/10/10 13:48

    וגם מנחת מסוקים. לפחות.

    • חחח ענק!!! (ל''ת)

      ענת, 07/10/10 18:10

    • אביגיל- את גדולה

      r o n e n, 07/10/10 19:49

      ע נ ק י ת
      גרמת לי לצחוק

      • אביגיל., חולה על הציניות שלך.! (ל''ת)

        איציק.., 07/10/10 20:47

    • לא נראה שיש לו מספיק מקום למנחת מסוקים

      עיסא מאום אל פאחם, 08/10/10 08:13

      אבל אחלה הצעה אנחנו תושבי המשולש נוכל גם ליישם אותה,לנו יש הרבה אדמות, הרבה שטח.ואצלנו בונים חופשי אף אחד לא מבלבל לנו את המוח.

  • 67.

    למה רק לערבים מותר? (ל''ת)

    אבי, 07/10/10 13:39

  • 66.

    זה הכל? תשלחו את הכתב שלכם לאשקלון

    מויישה אופניק, 07/10/10 13:37

    מקום בו בעלי וילות גונבים את השטחים הציבורים בלי שאיש מצפצף. אנשים שמחזיקים אחוזות על קרקעות מדינה בתוכה של העיר בלי שמישהו בכלל מתעניין.

  • 65.

    אם זה היה יואב גלנט היו אומרים לו כל הכבוד אתה ממש יצירתי (ל''ת)

    אייל, 07/10/10 13:05

    • גלאנט כשר (ל''ת)

      יואב, 07/10/10 14:10

    • זה אתה מ''אנחנו'' ו''העם'' אוהבים אותך גבי ? (ל''ת)

      סקרן, 07/10/10 17:47

  • 64.

    המקום היחיד שחייבים רבי קומות זה שם

    WWW, 07/10/10 13:02

    צריך לקחת כמה בניינים להוריד אותם ולבנות במקומות מגדל של חמישים קומות.

  • 63.

    יזם זריז (ל''ת)

    גינדי, 07/10/10 13:01

  • 62.

    בדיוק אתמול שעברתי בגהה והסתכלתי לכיוון בני-ברק...הכל שם פיראטי!!!

    העומד בשער, 07/10/10 12:35

    לפי מה שראיתי רוב הבניינים שם טלאי טלאים...
    בשנה האחרונה כמה שמעתם על הריסה של בנייה לא חוקית של חרדים לעומת בנייה לא חוקית של ערבים? מי

  • 61.

    מעניין שבדרך כלל ישר יש צו הריסה ןפה... שותקים. למה?

    מעניין., 07/10/10 12:33

    אולי הוא הבן של... או מקורב ל... אחרת לך תסביחר את מה שקורה בבני ברק.
    יש משחק כפול מצד אחד הורסים הרבה חריגות מצד שני יש שתיקה שבהסכמה.

    • !!!!!!!!!הוא פשוט עבריין שהערייה מפחדת ממנו!!!!!!!!

      שכן, 07/10/10 18:49

      אני שכן שם ומכיר את הסיפור באופן אישי.

  • 60.

    בניה חוקתית (ל''ת)

    שמשון, 07/10/10 12:25

  • 59.

    כל דאלים (ל''ת)

    גבר, 07/10/10 12:24

    • כל דאלים

      גשר, 07/10/10 14:13

      גשר...

  • 58.

    בניה חוקתית (ל''ת)

    שמשון, 07/10/10 12:23

  • 57.

    מדוע אף פעם לא הופיעה כאן כתבה על שכונות ערביות?

    אוהד שקד, 07/10/10 12:23

    הרי שם ידוע שאף אחד לא מרחיב את דירתו, גם אף אחד לא בונה בניינים שלמים בלי אישורים...

    הכתבה הזו היא בעלת אופי אנטישמי שבא לקלקל את שמם של החרדים, בעוד רוב רובם שומרי חוק.

    כן, זה גם נוגד את ההלכה. וכי כל מי שלובש שחור-לבן הופך להיות שומר תורה ומצוות?

    אוהד.

  • 56.

    למה שלא יעשה זאת? מישהו עשה לו משהו? הוא מפחד ממשהו? כל דאלים גבר (ל''ת)

    אזרח, 07/10/10 12:18

  • 55.

    יש כאן המון אנשים עם רוע צרוף!!!!!!

    רוני, 07/10/10 12:17

    ישר שופטים את הבן אדם לשלילה בלי להכיר אותו, וזאת על סמך שני נתונים בלבד: מקום מגורים ומספר ילדים.

    מנתונים אלו, אנשים רעים, החכמים בעיני עצמם בלבד, מסיקים שהבן אדם הוא חרדי (וזה הכי גרוע מבחינתם) שאינו עובד, טפיל ועלוקה ונטל על החברה הישראלית, שכל מטרתו היא לצפצף על החוק על חשבונם ועל חשבון שכניו.

    אני לא יודע, יכול להיות שזה המקרה, אבל מכיוון שאינני יודע זאת אני שופט אותו לכף זכות, וחושב אולי הוא חרדי אך כזה העובד ומשלם מיסים, ותורם תרומה ענקית לחברה הישראלית ובמיוחד למלחמה באיום הדמוגרפי בכך שהוא מוליד הרבה ילדים, שכמה מהם ישרתו בצבא וכמה בשירות לאומי או בהתנדבויות בארגוני חסד, ובכך יתרמו למדינת ישראל הרבה יותר מאלו התוקפים אותו שברובם בקושי תורמים שני ג'ובניקים לצבא.

    איך אני יודע זאת, בדיוק כמו שהם יודעים את הכל על אדם שגר בבני ברק עם 10 ילדים.

    • זה ישמע לך מאוד מוזר,אבל כולם שופטים אותו כי הוא עבר על החוק

      זה מההוא , 07/10/10 15:30

      החוק, אתה זוכר מה זה? מן אוסף כזה של משפטים מרגיזים שאומרים לך מה מותר ומה אסור ומה יקרה אם תעשה את מה שאסור?

    • כל הכבוד ! (ל''ת)

      oz, 07/10/10 17:42

    • זהו שאתה לא יודע. האיש בריון שכולם מפחדים ממנו וכך גם ילדיו. (ל''ת)

      האמת., 07/10/10 22:09

    • שניזכה כולנו לחשוב פעמים ולדון אנשים לכך זכות ישר כוח! (ל''ת)

      שירן, 08/10/10 00:33

  • 54.

    רק במדינה שלנו זה יכול לקרות, אין דין ואין דיין (ל''ת)

    !!, 07/10/10 12:06

  • 53.

    בגדה גונבים אדמות ובונים מה רוצים מהבן אדם לגנוב זה חלק מהתרבות (ל''ת)

    דש, 07/10/10 12:04

  • 52.

    חחח הזוי. נראה כמו מעבדה ליצור סמים או בית זונות

    רונן, 07/10/10 12:04

    אלוהים רק בישראל

    לשבור את הדברים האלה ומיד

  • 51.

    כשהכול אסור הכול מותר (ל''ת)

    כאוס, 07/10/10 11:58

  • 50.

    עזה זה בני ברק (ל''ת)

    חן, 07/10/10 11:56

  • 49.

    אם זה היה בית של ערבי הייתם עושים כתבה למה רוצים להרוס

    חסר בתים של ערבים שהאתר השמאלני הזה יכול לבדוק?, 07/10/10 11:45

    תקשורת של אנטישמים שונאי חרדים ויהודים,בושה.

    אין בעיה רוצים שיויון תתחילו לכסות את כל המגזרים שנראה שיוויון שם לא חסר (מיליון וחצי)עבריינים.מה קרה ראיתם בית אחד בחריגה התפוצצתם?לא זה לא תקין אבל ישנם חריגות רציניות יותר של גזלת אדמות מדינה בצפון ובדרום לכו תסקרו דברים חשובים יותר ולא גשר של חצי מטר.

  • 48.

    טוב עם לגלנט מותר אזי מה הבן אדם הפשוט.. (ל''ת)

    ירח כחול , 07/10/10 11:14

  • 47.

    על זה נאמר : כולם משתינים בבריכה... (ל''ת)

    אבל לא מהמקפצה !, 07/10/10 11:13

  • 46.

    עכשיו שיודעים את צרכיו תנו אישור לכל הבנין להוסיף

    ש''צ, 07/10/10 11:05

    הרי העיריה נועדה לספק את צרכי האזרח הקטן לפעמים עוד חדר זה עוד חיל קרבי בעתיד

    • התכוונת עוד ''תורתו אמונתו'' על חשבוננו (ל''ת)

      לא בבני ברק, 07/10/10 12:45

  • 45.

    איזה מיסטר בין. (ל''ת)

    ., 07/10/10 11:03

  • 44.

    ממליצה לעשות סיור בבני ברק ולראות שהוא לא היחיד שבונה כך... (ל''ת)

    רוני, 07/10/10 10:50

    • ממליץ לעשות סיור באום-אל-פאחם ולראות שכולם כאלה.

      אוהד שקד, 07/10/10 12:21

      מעניין למה את זה לא מפרסמים....?

  • 43.

    יצירת מופת אדריכלית (ל''ת)

    אומן, 07/10/10 10:46

  • 42.

    בני ברק: הרחיב דירתו 3 פעמים - והוסיף גשר

    כפר סבאי, 07/10/10 10:45

    האם הוא חבר טוב של המיועד להיות הרמטכ''ל הבא???

    • האם אתה החבר של הרמטכל המודח (ל''ת)

      כפרסבאית, 07/10/10 23:27

  • 41.

    לאן הגשר מוביל

    שימו לב, 07/10/10 10:45

    זה רק אני או שאין דלת המובילה לגשר

    • גם לי לא ברור - נכון לעכשיו זה נראה כמו חניה לאופנים (ל''ת)

      יאיר, 07/10/10 11:46

    • יש דלת, היא לבנה וקשה להבחין בה (ל''ת)

      שמתי לב, 07/10/10 12:14

  • 40.

    ככה זה שלא עובדים, יש זמן לעשות עברות ולהשריץ ילדים (ל''ת)

    מיקי, 07/10/10 10:38

  • 39.

    לחוק אין שיניים, וגם לא עיניים

    מה הפלא, הפקרות, 07/10/10 10:29

    בעבר הגשתי תלונה לעיריית תל אביב על שכן שהשתלט על הגג, בנה בחצר ועוד. כעבור שבוע קבלתי תשובה שלא ניתן לטפל בנושא.

    כלומר הכל מותר והעבריינים חוגגים.

    הן בשטחים הכבושים והן בפנים הארץ, מצב של אין חוק ואין הגנה על שומרי החוק המעטים שעדיין שורדים איכשהו, השאלה כמה זמן אפשר לחיות במדינה שכזו, ואיך מחנכים את הדור הבא?

    כל דאלים גבר, זה החינוך המתבקש באין חוק.

  • 38.

    אם הוא היה ערבי הייתם עושים כתבה כמה הוא מסכן שרוצים להרוס לו את הבית. (ל''ת)

    צבועים, 07/10/10 10:27

    • הגזענות בלבלה אותך

      יובל המבולבל, 07/10/10 12:29

      אם הוא היה ערבי מזן היו הורסים לו את הבית

  • 37.

    שלטון החוק

    מרב, 07/10/10 10:27

    חבל שחלק מהמגיבים לא מבינים שעבירת בניה היא עבירה לכל דבר. אדם כזה גוזל וגונב משכינו את איכות החיים שלהם ומנכס אותה לעצמו ולא מעניין אותו אף אחד אחר. בתור שכנה שחיה ליד אחד כזה אני יכולה להעיד ממקור ראשון שאנשים כאלה לא נעצרים אחרי פעם אחת והתגובה האנמית של השלטונות רק מעודדת אותם.
    עבירות כאלה מציגות את כל שאר האזרחים שומרי החוק כאדיוטים כי אלה לא מעיזים לבנות אפילו פרגולה שלא מפריע הלאף אחד בלי היתר בניה.
    יש לקנוס ובכל הכוח!

  • 36.

    מה הקשר חרדים?

    דניה, 07/10/10 10:21

    אני חילוניה גרה בדירה וחצי ששיכת לי. מאוד קשה לגדל 2 ילדים בסלון שאין לי חדר נוסף.

  • 35.

    אני חושבת שהגשר אסור אבל

    קטן עליו, 07/10/10 10:19

    לבנות עוד חדרים זהמ ותר ויש הרבה אנשים שעושים את זה

  • 34.

    העיקר שבמקווה שלנו אין עבירות בניה ואפשר לעשות מה שצריך .... (ל''ת)

    הפדופיל החרדי , בני ברק, 07/10/10 10:19

  • 33.

    מעניין אם מסתכלים ככה בשבע עיניים גם על הערבים... (ל''ת)

    יובל, 07/10/10 10:18

  • 32.

    בכל הסכם עם סוריה,יש למסור להם את בני ברק בחינם! (ל''ת)

    גוני, 07/10/10 10:16

    • עוד לא נאמרה המילה של אוהבי ציון האמינו לנו יהודים שונאי ישראל (ל''ת)

      אנטישמי לכל דבר אתה ויבוא יומך, 07/10/10 11:53

  • 31.

    עליכם נאמר פני הדור כפני הכלב

    חיים, 07/10/10 10:14

    אנשים כמוכם שבאים וכותבים פה דברים רעים על אדם שמה עשה בסה''כ הרחיב בית עשה גשר לרחוב
    בואו ננתח שניה את הכתבה והתמונה שפורסמו
    בכתבה נאמר אב ל10 ילדים
    אז 10 ילדים אי אפשר לגדל בארגז
    שירותי הרווחה לא מציעים בתים למשפחות כאלה מרובות ילדים
    אז הוא הרחיב את הבית ,אבל מה למה צריך את הגשר?
    לפי התמונה רואים שהיציאה לרחוב לא מסודרת
    אתם יודעים שמאחורה בתמונה יש גן ילדים
    והדרך מלפנים היא דרך כביש שיש בו תנועה של רכבים והסכנה לילד קטן גוברת
    אז מה קרה אם המדינה היו באים ועושים את זה במקום האיש
    אם היה נדרס שם ילד מה היו אומרים?
    בינוי לקוי סכנה לציבור מע''צ אשם
    מספיק אנשים לא לוקחים סתם את החוק לידיים
    זה מפני שהמדינה לא עושה את שלה
    ולפני שאתם באים ודורסים סתם אדם לכו באמת למגזר הערבי זה לא מראה על גזענות חס ושלום
    אבל מדוע שערבי אזרח מדינת ישראל היושב על אדמת ישראל יבנה בית לא חוקי וירחיב אותו
    ואף עיתונאי או אף אחד בממשלה הזאת לא יבוא ויטפל בזה כמו שבנו מטפלים על עבירות בחוק
    מספיק כבר לחפש את היהודים בקטנות ולכל יפי הנפש המתיפייפים לי ,תפסיקו להיות בעלי פנים של כלב רעבים לחדשות רעות!

  • 30.

    יש בעיה,להקים מבנה,לוקח חודש,להסירו ע''י בית משפט,לוקח שנתיים.... (ל''ת)

    רן, 07/10/10 10:12

  • 29.

    חרדי = ערבי

    מאור, 07/10/10 10:09

    אין הבדל
    שימו לב אותם דפוסי התנהגות

    • כל מילה פנינה!!!!!!!! (ל''ת)

      רז, 07/10/10 11:49

    • עוד לא נאמרה המילה של אוהבי ציון האמינו לנו יהודים שונאי ישראל (ל''ת)

      אתה אנטישמי, 07/10/10 11:54

  • 28.

    בני ברק נראית כמו עזה - ענייה, מלוכלכת, צפופה עם בנייה לא חוקית!!!! (ל''ת)

    בני, 07/10/10 10:08

    • נראית כמו עזה ועולה כמו רמת אביב (ל''ת)

      שירי, 07/10/10 13:25

  • 27.

    הערבים מצהירים שהם רוצים להרוס את המדינה. החרדים הורסים בשקט..... (ל''ת)

    אחמד כהן, מעלה חרטא, 07/10/10 09:59

    • עוד לא נאמרה המילה של אוהבי ציון האמינו לנו יהודים שונאי ישראל (ל''ת)

      אתה אנטישמי, 07/10/10 11:54

      • אתה מאיים או מה??? (ל''ת)

        שאלת תם, 07/10/10 17:09

  • 26.

    בני ברק עיר עם שיא בלתי יאומן של עבירות בניה לא מטופלות

    משהו, 07/10/10 09:57

    אין סוף צווים של בתי משפט להריסה אך העירייה לא מבצעת אותם.
    על שוחד כבר שמעתם? האם יש בבני ברק עניינים כאלו? 

  • 25.

    אילו NRG היו מדווחים על כל ערבי שבנה וילה ללא רשיון,

    מתנגד לבניה לא חוקית בכל המגזזרים, 07/10/10 09:54

    אז לא היה מקום לידיעות אחרות.

    • רק שהערבים עושים זאת בכוונה...

      יוני, 07/10/10 12:36

      הערבים בערי הצפון בכוונה תחילה לא מסיימים את הבנייה ומשאירים בלי ביוב או כל דבר שהם לא מסיימים שם, רק בשביל לא לשלם ארנונה וכל מה שקשור למדינת ישראל או לשלם מסים וכו'...
      אז מי הפראייר במדינת ישראל?

  • 24.

    ומה עם הגשר הלא חוקי שיורד מהולילנד?

    עידן, 07/10/10 09:50

    תקע בניה של מחלף שלם.

  • 23.

    איפא בדיוק ישנו ילדיו עם משכורת של 4 אלף

    זה מה שקורה שדירה עולה מליון וחצי שקל!, 07/10/10 09:45

    זה מה שקורה שדירה עולה מליון וחצי שקל!

    • שילך לגור בפריפריה! יש עולם מחוץ לבני ברק!!! (ל''ת)

      גרגמל, 08/10/10 00:26

  • 22.

    בראשון לציון, הדוסים המגעילים והעבריינים

    שלושה מדינות לשלוש עמים, 07/10/10 09:42

    בנו בית כנסת שלם על פארק ציבורי. אין פיתרון אחר אלא להקים 3 מדינות: אחת לערבים, אחת לדוסים ולמיתנחלים ואחת לאנשים חילונים שעובדים, שמיתעסקים בעניינהם, שמשרתים ושומרי חוק  

    • כמה נכון !!! (ל''ת)

      יוסי כהן, 07/10/10 11:36

    • מה אשמים המתנחלים ששמת אותם יחד עם הדוסים???? (ל''ת)

      אנחנו צריכים לממן אותם?!- ממתנחל, 07/10/10 11:41

      • למתנחל העלוב: שלא תחשוב שאותך אוהבים יותר מאשר את החרדים (ל''ת)

        לא מתנחלת ולא חרדית, ומכירה שמאלנים היטב, 07/10/10 14:22

    • עוד לא נאמרה המילה האחרונה של אוהבי ציון האמינו לנו שונאי ישראל (ל''ת)

      אתה אנטישמי, 07/10/10 11:55

  • 21.

    ונגיד שתתבעו אותו...יש לו במה לשלם? תעקלו לו ספר תורה?

    אמיר, באר שבע, 07/10/10 09:40

    שימו אותו בכלא לחודשיים ואז תראו שהוא הורס את זה.

    מצד שני - אני מרחם עליו שהוא אדיוט כזה שהחליט להביא 10 ילדים לעולם העני שבו הוא חי.

  • 20.

    Haredim

    Yossi, 07/10/10 09:36

    No.13 is correct. The haredim are a disaster. Primitive, stupid people who live in the dark ages.

  • 19.

    מה עם חריגות בניה במגזר הבדווי? ולא דיברתם על סוגיית הבטיחות

    תמרה, 07/10/10 09:35

    כאנקדוטה זה משעשע, אבל מדובר כאן על חדרים תלויים באוויר שספק אם מהנדס ראה איך הם נבנו, וסכנת חיים של ממש.

    חריגות בניה והרחבות לא חוקיות יש בשפע, החל מהשכנים שלי בירושלים, וכלה בשכונות שלמות בכפרים הבדווים.

    השאלה היא האם אוכפים- וכלפי מי.

  • 18.

    ואנחנו מפרנסים את הכלומניק הזה...

    יובל- רעננה, 07/10/10 09:28

    לכו לעבוד, אוכלי חינם!

    • עוד לא נאמרה המילה האחרונה של אוהבי ציון האמינו לנו שונאי ישראל (ל''ת)

      אתה אנטישמי, 07/10/10 11:56

  • 17.

    מה עם החריגות של ערביי לוד?!

    שמאלנים, 07/10/10 09:28

    בונים בית באמצע אי תנועה!!!

    • לפחות אתה מודה שאתה שווה ערך לערבי מלוד... (ל''ת)

      חרדים=נצלנים, 07/10/10 11:48

  • 16.

    מי זה האידיוט מ-#1? לחוקים דווקא חייבים לציית ולא רק לאלה של הקב''ה (ל''ת)

    מאמין בציות לחוק, 07/10/10 09:28

  • 15.

    רק חינוך לשמירת החוק,וכבוד לזולת. (ל''ת)

    לא יעזרו מליון שוטרים, 07/10/10 09:16

  • 14.

    תסתכלו טוב איך התוספת מחוברת לקרקע

    הילה, 07/10/10 08:58

    בתור מי שעוברת הרבה בבני ברק יש אינסוף תוספות כאלו שפשוט מחוברות לאדמה עם עמודי מתכת דקים.
    זה רק ענין של זמן עד שאחד כזה יתנתק ויפול.
    מצד אחד הם לא נורמאלים, מצד שני יש בבני ברק כל כך הרבה עוני וצפיפות שכנראה אין להם ברירה...

  • 13.

    החרדים הם האסון הגדול ביותר למדינת ישראל. יש להפרד מהם

    ישראלי, 07/10/10 08:46

    ויפה שעה אחת קודם!

    • מעניין למה אתה מתעלם מאחיך הבדואים (ל''ת)

      ג, 07/10/10 09:14

    • ל13 - בוא אליי לשבת ונדבר (ל''ת)

      כולנו אחים - והמדינה עדיין לא רק שלך, 07/10/10 09:15

    • אתה רובוט אכול שנאה, שאתה צריך להפרד מעצמך (ל''ת)

      אבי, 07/10/10 09:26

    • ומה אם התימנים? (ל''ת)

      אלי מימון, 07/10/10 09:35

    • לא נאה לך

      זאב, 07/10/10 09:49

      עזוב את הארץ.זבל

    • מחפש צדק לא בבתי המשפט

      צדק?, 07/10/10 10:01

      יפה שעה אחת קודם אם היית אומר מדוע בארץ מאשרים בניית מסגדים ובתים על שטחים של המדינה
      והאסון הגדול במדינה הזאת אלו אנשים כמוך
      קנאים אחולי קנאה שרואים אח יהודי שעושה משהו וחייבים ללכת להלשין
      תראה איך הוא חי לפני שאתה עושה להם דין וחשבון קראת את הכתבה בכלל
      אתה יודע מצב כלכלי לא כזה מזהיר בעולם
      יש לו 10 ילדים להחזיק נראה אותך עם 10 ילדים יושן בתוך ארגז
      ולפני שאתה מדבר על בני עמך לך תראה את הערבים איך הם חיים לא משלמים מיסים יש להם שטחים שהם בונים ולא לגובה הם בונים על הקרקע ומרחיבים את השטח בעוד המדינה מתעסקת בנו על מנת שלא נשים לב למה שהולך עם הערבים
      בושה וחרפה לאדם כמוך מדינת ישראל צריכה להיפרד מאנשים כמוך
      בור ועם הארץ

    • לא קשור לדתיים. מדובר בשכן שרומס זכויות שכניו. (ל''ת)

      ש.א., 07/10/10 10:37

    • צודק!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      df, 07/10/10 10:46

    • לקנות לך כרטיס טיסה בון בון ?

      אלדד, 07/10/10 10:54

      אתה יכול להפרד וללכת כבר עכשיו .

    • עוד לא נאמרה המילה האחרונה של אוהבי ציון האמינו לנו שונאי ישראל (ל''ת)

      אתה אנטישמי, 07/10/10 11:56

    • הם היו פה לפניך, עוף מפה אימפריאליסט! (ל''ת)

      הבוגדים בעמם ודתם הם האסון הגדול שלנו, 08/10/10 10:43

    • ''ישראל'' הוא שמו של יעקב אבינו, מדוע אתה מכנה את עצמך בשם זה (ל''ת)

      הכינוי ''חילוני מזוהם'' לא מספיק לך?!, 08/10/10 10:53

  • 12.

    זה מעניין, על חריגות הבניה ברהט, דיווחתם לאחרונה?

    אריה, 07/10/10 08:44

    או שרק המגזר היהודי הוא חדשות בנושא כזה?

    • אשכרה (ל''ת)

      ., 07/10/10 09:01

    • כנראה שזה המצב.. (ל''ת)

      צודק, 07/10/10 09:11

    • כן, רק שהם לא מקבלים היתרי בניה אף פעם ומצפים מהם לחיות משפחה בחדר אחד (ל''ת)

      מה התירוץ שלכם?, 07/10/10 09:41

    • איך תמיד ישר רצים להשוואות.. .טיפשות מיותרת. הם גם בלי מים זורמים.

      יובל, 07/10/10 10:03

      בחלק מהבתים. רוצה גם? הפרות בנייה זה מסכן חיים, מפריע לסדר, מכוער ועוד.

      • עוד לא נאמרה המילה האחרונה של אוהבי ציון האמינו לנו שונאי ישראל (ל''ת)

        אתה אנטישמי, 07/10/10 11:57

    • ת'זוב ת'נו מרהט,הכי מחרפנות החריגות באדיס אבבה ובסמרקנד! (ל''ת)

      חרדים ובדואים מתכון לאסון, 07/10/10 10:16

    • שמאלנים מנותקים- הם מקבלים ברהט אישורי בניה ומקבלים מים

      גר בנגב, 07/10/10 11:56

      מי שעבריין בניה או לא משלם ארנונה לא מקבל אישורי בניה ולא מקבל מים חינם בלי תמורה....

    • מה הקשר?

      יוני, 07/10/10 12:00

      אם ברהט רוצחים אז זה בסדר?

      זה שאנשים מסוימים עוברים על החוק זה לא אומר שאחרים צריכים גם

      אנשים עם מחשבה מעוותת כמו שלך מביאים לאנרכיה

  • 11.

    חוצפה שערבים בונים שכונות שלמות באין מפריע והחוק מפחד מלהרוס (ל''ת)

    כולם שווים?, 07/10/10 08:41

    • לא כולם שווים

      לא כולם שווים, 07/10/10 09:10

      לא כולם שווים

  • 10.

    טוב שהביא רק עשרה ילדים

    אבנר, 07/10/10 08:33

    כי אם היה מביא עשרים היה כבר מזמן פולש לדירות שכניו

    • שיביא גם 30 ילדים מה זה עניינך?

      חיים, 07/10/10 10:57

      למה להיות צר עין
      מישהו מסתכל לך על החניה ואומר לך איזה רכב יש לך
      מישהו פעם חיטט לך באישיות?
      מישהו התערב לך פעם כמה ילדים יש לך
      תפסיק להיות צר עין סתכל בצלחת שלך
      אנשים כמוך הורסים את החברה הישראלית

    • עוד לא נאמרה המילה האחרונה של אוהבי ציון האמינו לנו שונאי ישראל (ל''ת)

      אתה אנטישמי, 07/10/10 11:57

  • 9.

    הצחקתם אותי

    נוטר, 07/10/10 08:31

    יש במדינת בית שמש רחוב שלםביאליק שמו שבחסות הרשות כולם בנו גשר ישר לכביש
    ואחד שהגדיל לעשות ופשוט הרחיב את המסעדה כולל המדרכה הציבורית כמובן בחסותו של סגן ראש העיר בלעיש

    • על מה אתה מדבר אחי

      חיים, 07/10/10 10:59

      בוא תראה בירושלים אחד עשה גשר עד החוף
      אתה חושב שזה אמור לעניין מישהו? למרות שלא קיים חוף
      שיעשה מה שהוא רוצה שיביא כמה ילדים שבא לו
      למה להיות צר עין
      אם לא מטפלים בערבים הישראלים למה שיעניין אותי יהודי שחרג בבניה שיסגרו איתו חשבון הממשלה אותי לא מעניין ושיהיה לו רק לבריאות

  • 8.

    להרוס! (ל''ת)

    A, 07/10/10 08:27

    • קודם בוא תהרוס בלוד (ל''ת)

      או שאתה גיבור רק על יהודים?!, 08/10/10 10:44

  • 7.

    עצוב מאוד (ל''ת)

    א, 07/10/10 08:25

  • 6.

    הוא לא עבריין כי הוא פשוט לא מכיר בשלטון חוק

    אזרח שומר חוק, 07/10/10 08:22

    ולאלוהים לא איכפת שהוא ירחיב, יתקין גשר או יעשה אומגה ישירות לסופרמרקט

    • יפה אהבתי :) עצוב כמה שזה נכון (ל''ת)

      ניר, 07/10/10 08:52

    • אומגה ישירות לסופרמרקט - אהבתי (ל''ת)

      הילה, 07/10/10 08:59

    • בקרית שמונה יש יותר חריגות שטח ובניה, וכמעט כולם חילונים (ל''ת)

      צפונית לשעבר, 07/10/10 09:29

    • מה קשור אלוהים לנושא בניה לא חוקית

      חיים, 07/10/10 10:05

      כמה שאתה חסר דעת
      גם אתה צר עין אומרים לך בנאדם 10 ילדים מה קרה פני הדור כפני הכלב רעבים לראות שעושים רע לאנשים?

    • את החוק,אהבה,רומן או סטוץ,זה לא מענין.החוק יענישו,אבל זה קורה לאט לאט (ל''ת)

      רן, 07/10/10 10:14

    • עוד לא נאמרה המילה האחרונה של אוהבי ציון האמינו לנו שונאי ישראל (ל''ת)

      אתה אנטישמי, 07/10/10 11:58

  • 5.

    וואו, ממש מעניין אותי!!

    דניאל, 07/10/10 08:20

    אלה ה''חדשות'' שלכם?

    • אנשים שרומסים זכויות שכניהם הם כן ענין לציבור. ואם לא -

      ש.א., 07/10/10 10:36

      למה אתה קורא את זה ובשביל מה אתה מגיב ?

    • חדשות שיש בהם מטרה אחת (ל''ת)

      חיים, 07/10/10 11:00

  • 4.

    שכחתי, ומי שלא מבין, הסבר , כנסו.

    עמי, 07/10/10 08:19

    כל החריגות האלו, מתחילות ממצוות סוכה. המבנים האלה הן סוכות,מ דירות ארעי, שהופכות לקבע.

    בטח ישב בישיבה ומצא דרוש שראוי שהדפנות של הסוכה יישאר כל השנה.

    • אתה מתבלבל. זה בגלל פסח, שאז הם שותים דם של ילדים חילונים! (ל''ת)

      דובי הכתום, 07/10/10 09:38

    • ואיך מתחילה בנית בית ללא רשיון אצל הערבים?

      די לכל בניה ללא היתר, 07/10/10 09:57

      הם לא זקוקים להסוואה.
      הם עושים זאת לאור השמש ושרשויות האכיפה יקפצו להם

    • תגיד , נולדת אידיוט או רכשת את זה עצמאית ?? (ל''ת)

      נתנאל, 07/10/10 10:52

  • 3.

    דת ודתיים, כנסו והבינו.

    עמי, 07/10/10 08:17

    יחפשו אתרוג מהודר וישלמו ממון רב, ובאותו זמן יגזלו את הציבור והשכנים אלף פעם. אבל יהדרו ויתהדרו בהפעלת גמ''ח מוצצים.

    לא תגזול !!! על זה לא צריך להתפלפל שנים בישיבה. זו גם מצווה.

    פשוט שכחו מכל המצוות שבין אדם לחברו.
    עצוב.

    • אתה מדבר על כל הדתיים, או רק על (כנראה) הדתי הזה? (ל''ת)

      דובי הכתום, 07/10/10 09:39

    • מילים כדורבנות... אנחנו זמניים כאן, הם לא. (ל''ת)

      הפריץ התורן, 07/10/10 09:42

    • מה זה קשור לדתיים, מדובר בשכן שרומס ברגל גסה זכויות שכניו.

      ש.א., 07/10/10 10:35

      ואנשים גסי רוח כאלה קיימים לצערנו בכל המגזרים - ראה פרשת הקרקעות של הרמטכ''ל המיועד במושב עמיקם, פרשה שלדעתי עדיין לא נבדקה לעומק ולא נגמרה.

    • עוד לא נאמרה המילה האחרונה של אוהבי ציון האמינו לנו שונאי ישראל (ל''ת)

      אתה אנטישמי, 07/10/10 11:58

  • 2.

    מדינת פקה פקה, כל אחד עושה מה שהוא רוצה...אין דין ואין דיין (ל''ת)

    דורון, 07/10/10 08:14

  • 1.

    לא מפריע ולא פוכע באף אחד מלבד בקטנוניים צרי העין

    י, 07/10/10 08:14

    לכו למגזר הערבי ותראו מה שקורה שם במקום להטפל ליהודי אחד.

    • הדתיים והערבים נגד המדינה -עובדה

      אמת, 07/10/10 09:44

      הערבים טוענים כי ישראל גזלה אותם
      והדתיים גוזלים לנו את המדינה שאבותינו הקימו לנו כך הם נהגו באירופה
      אבותינו עזבו והקימו את ישראל והם נאחזו במזבח ונטבחו
      עכשיו בשם הדת הןם עושים זאת שוב
      שתי קבוצות אלו נלחמות באמצעות הרחם שהם מנצלים את רחמנותינו וחוקינו הסוציאלים שבעצם הם בזים להם
      להשתרר מהדת והלאום משם צומחות הצרות של האנשות וכדור הארץ כולו
      ליברמן הצבוע במקום חוק נאמנות תדאג לטובת בוחריך לשיוויון
      ונתחיל בכך שכל משפחה שמתרבה מעל הממוצע לא תקבל יותר סיוע מהמדינה
      אם הסינים לא היו עושים את זה העולם כבר היה מתפוץ היום ואם אנו לא נעשה את זה נפןצץ בקרוב

    • אינך מבין

      זאב, 07/10/10 09:54

      שהערבים עושים זאת השמאלנים סותמים פיותהם.אבל שדתי עושה זאת אי אפשר לעצור את הביב שופכין שיוצא מפיותיהם של השמאל אוהב הערבים.לבדואי מותר לחרדי אסור

    • חוק בגדר המלצה בלבד

      לילו, 07/10/10 10:01

      לא נטפלים על היהודי היחיד הזהת אולם ישנם מספר רב של חרדים וערבים שרואים בחוק של מדינת ישראל בגדר המלצה בלבד ולכן עושים כאהבת נפשם

    • מחזק את הדברים!

      חיים, 07/10/10 10:03

      בושה וחרפה אנשים צרי עין אכולי קנאה
      הכי מוזר שהמדינה מרבה להתעסק בנו
      במקום ללכת למגזר הערבי ולפנות להם את הבניה
      זה מה שקורה השמאל שולט במדינה בלי קשר למי יהיה ראש הממשלה

      • קנאה?? בגזלנים מסכני שלום הציבור? (ל''ת)

        מי משלם לך על תגובות כאלה?, 07/10/10 12:22

    • ברור שזה מפריע

      רחל, 07/10/10 10:05

      זאת לא בעיה של להיטפל ליהודי או ערבי, הבעיה היא שאנשים מצפצפים על החוק. כל אחד עושה מה שבראש שלא ובגלל זה המדינה ניראת כפי שהיא ניראת. אם החוק לא ישתלט על העבריינים מכל הסוגים והמינים המצב יהיה גרוע יותר! אם אתה לא מבין זאת גם אתה בבעיה רצינית!

    • עוד פעם ערבים !! מדובר במקרה זה ביהודי מבני ברק !!

      עמרי, 07/10/10 10:11

      למה כאשר מדברים על החרדים הם ישר עושים לך הפניה למישהו אחר ?
      בני ברק גרועה ממעברה. בנייה שכזו גרועה מגשר המכביה. מספיק רעידת אדמה קטנה או גשם חזק וכל יושבי הבית, ואולי גם השכנים מוצאים את עצמם קוראים לעזרה לאנשי זק''א שיבואו לחלץ אותם מההריסות.
      מי שבונה כך, פשוט לא שם על שכניו. אני לא מדבר על חוק התכנון והבניה.
      אני פונה לרבני העיר להבין את הסכנה בטרם יהיה מאוחר !!

    • מתי זה יפריע לך? (ל''ת)

      כשזה יקרוס ויקרה אסון ח''ו, 07/10/10 10:13

    • ההבדל הוא פשוט.

      א, 07/10/10 10:32

      כשהדבר הזה יתמוטט (וברור שזה יקרה יום אחד, כשהשכנים מלמעלה יוסיפו על זה גם הרחבות) ייהרגו יהודים, לא ערבים.

    • זו טפשות להגיב כך: יש סיבה לחוקי התכנון.

      ש.א., 07/10/10 10:33

      והסיבה היא לא סתם קנטרנות אלא הגנה על טובת הציבור. נכון שגם במגזר הערבי צריך לאכוף אותם, ואין אכיפה מספקת. במקרה הזה האיש פוגע במשפחות האחרות השותפות לבנין. , הוא לא שואל אותן -אף שהרכוש משותף, לא שמת לב שהעמודים לגשר הם בשטח ציבורי / משותף ? לא שמת לב שהחדר הבנוי לכיוון הגשר הוא מעל חלון של השכן מלמטה ומפריע לאור ולאויר להגיע משם ? ומה בקשר לחוזק - אם אין היתר, משמע אין לקיחת אחריות רשמית של מהנדס על הענין, ויש סכנת התמוטטות ! גם זה לא פוגע באף אחד ?
      והשטח מתחת לגשר - שייך לו פרטי ?

    • תכלס אתה צודק. חוץ מבחוק הוא לא פוגע באף אחד (ל''ת)

      אחד, 07/10/10 10:41

    • באמת לא מפריע ?

      היית מוכן להיות השכן מלמטה ?, 07/10/10 11:16

      רעידת אדמה קלה או שטפון ויש לך 12 פצועים ו/או הרוגים
      מי ישלם את הטיפול הרפואי בפצועים ?