• 60.

    שירות בלתי סביר

    מאוכזב ממחסני חשמל, 17/02/13 11:22

    השרות במחסני חשמל גרוע ביותר מומלץ לא לקנות במיוחד טלפונים ניידים ,ממסירה המכשיר עד חזרתו לוקח כ חודש , הם חיים בתקופת האבן , בכל מקום תיקון מטופל במקום.........

    דווח על תגובה זו

    IP: 37.142.164.120
  • 59.

    מחסני חשמל

    יאיא, 08/10/10 16:27

    לא דורך לא מיתקרב למחסני חשמל.

    דווח על תגובה זו

    IP: 89.139.188.239
  • 58.

    כנסו-לא עומדים במדיניות החזרת מוצרים של עצמם =עובדים עלינו

    עוד אחד שהם עבדו עליו, 06/10/10 18:16

    כשבאים להחזיר מוצר בהתאם למדיניות של עצמם הם עובדים עלינו ולא מוכנים להחזיר

    לא קונה שם יותר בעיקרון

    דווח על תגובה זו

    IP: 81.218.139.202
  • 57.

    רק מלשמוע את הפרסומת שלהם ברדיו, נדלקות נורות אדומות.

    י, 06/10/10 09:21

    יש להם רטוריקה של רוכל בשוק: כל יום ''רק היום רק היום''...

    דווח על תגובה זו

    IP: 80.74.101.16
  • 56.

    למי אתם מאמינים

    דורון, 06/10/10 08:51

    לטענות ''אמון הציבור'' או לתשובה של ''מחסני חשמל''.

    ברור לי שאני לא אגיע לחנות מחסני חשמל. לא קניתי שם אף פעם, ועכשיו ברור לי שגם לא אקנה.

    אגב, ההפניה ליבואן נעשית גם על ידי גופים אחרים. אחרי שנתת כסף, אף אחד לא מסתכל עליך.

    דווח על תגובה זו

    IP: 192.114.171.130
  • 55.

    בדיוק התכוונתי לקנות מכונת כביסה

    מיכאל, 06/10/10 08:50

    עכשיו אני יודע לאיפה לא להיכנס.

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.110.42.46
  • 54.

    שיטת שיוק אגרסיבית ודוחה

    איתן ממן, 06/10/10 08:31

    תמיד חשדתי בהם בגלל שיטת השיווק שלהם
    מינון לא נתפס של פרסומות על מבצעים
    ומתנות בסגנון שוקי של ''רק היום'' נו באמת...

    דווח על תגובה זו

    IP: 62.0.60.82
  • 53.

    הצרכן הישראלי אוכל כל זבל שמוכרים לו, לא כמו באירופה (ל''ת)

    אבי, 06/10/10 07:43


    דווח על תגובה זו

    IP: 93.173.37.214
  • 52.

    ארגון אמון הציבור - גוף של ג'ובניקים ללא שיניים, (ל''ת)

    אביב, 06/10/10 07:42


    דווח על תגובה זו

    IP: 93.173.37.214
  • 51.

    גם מוצרי חשמל ברשתות המזון - פגומים כולם !!! שיטת שיווק ישראלית עקומה

    לוקחים מאנשים כסף ומטרטרים אותם להחזרת המוצר !, 06/10/10 06:19

    2 קומקומים דולפים וטוסטר אבן מקצר
    זה כנראה מעגל סיבובי להוציא מאנשים כסף לשבועיים,,,

    דווח על תגובה זו

    IP: 85.250.137.51
  • 50.

    משהו רע עובר על מחסני חשמל

    דניאל, 06/10/10 01:58

    נכנסים לחנות והמורקים חסרי סבלנות ורק מנסים לדחוף מוצרים ,פעם היה כיף לקנות שם ,נהיה שם הרגשה של שוק , חבל

    דווח על תגובה זו

    IP: 94.159.166.181
  • 49.

    הגיע הזמן. הם כולרות עם שרות זבל! (ל''ת)

    חיים, 05/10/10 23:25


    דווח על תגובה זו

    IP: 87.70.152.73
  • 48.

    מחסני חשמל- להחרים את הרשת (ל''ת)

    משה, 05/10/10 23:13


    דווח על תגובה זו

    IP: 93.172.128.190
  • 47.

    מחסני חשמל - אתם חוצפנים..

    יובל, 05/10/10 23:00

    אין לכם בושה? רק לעשות כסף ולזרוק את הלקוח לקיבינימט??
    תיזהרו מאוד שאנחנו הלקוחות נתעצבן עליכם.
    כי ךבטח נטביע אתכם בתוך עסקיכם עם המלאים ללא מכירות.
    אז תזהרו לזלזל בנו...
    וכן,,אני אכן מאיים כצרכן
    אני מאיים לשירות טוב ולא לא אקנה מכם ואגייס רבים לטובת העניין.

    דווח על תגובה זו

    IP: 109.253.11.206
  • 46.

    הצתה איטית משהו

    טל, 05/10/10 21:43

    היה אפשר לשלול להם את התו כבר לפני 3 שנים, ורצוי היה שלא לתת להם אותו מלכתחילה.

    קניתי בעבר מהם 3 מוצרים, מתוכם 2 היו פגומים ונאלתתי להחליפם (במקרה של מכונת הכביסה גם טרטרו אותי כהוגן עד שפשוט החזרתי את המכונה וקניתי אחת אחרת).

    כשבאתי להחזיר את הרדיאטור שקניתי שם עקב היותו פגום נתקלתי בכמות לא הגיונית של אנשים שבאו להחזיר מוצרים פגומים שקנו כמה ימים לפני כן. חלק מהם באו בדיוק עם אותו מוצר שאני קניתי, כלומר, הם מכרו מוצר שהם יודעים שיש לו פגם (וכנראה גם מעבירים מוצרים פגומים שהוחזרו לפראייר התורן הבא, אם לשפוט לפי סימני המכות שהיו על חלק מהמכשירים).

    הדבר הגרוע ביותר זו התגובה של ''מחסני חשמל'' לכתבה. גם אם לא היתה לי את ההתנסות אתם, רק על פי התגובה הייתי נמנע מלקנות שם. איך יכול להיות שבכל התגובה אין שום מילה על כך שהחברה לוקחת את הביקורת ברצינות ומתכוונת לבדוק את הטענות ולתקן ליקויים במידה והם קיימים? איפה טיפת ביקורת עצמית?
    ''הלקוחות שלנו מרוצים! אנחנו מרוצים! איזה טובים אנחנו! כיפאק לנו!''
    תגובה קלאסית של חברה ששמה פס על הלקוחותשלה, ושל ארגון שנמצא בדרך למטה במחזור החיים שלו.

    דווח על תגובה זו

    IP: 89.139.202.47
  • 45.

    באתי עם מוצר פגום

    ציפי, 05/10/10 21:27

    הגעתי עם מוצר פגום וללא ויכוח החליפו לי אותו במוצר אחר .הם לא התווכחו והיו בהחלט הוגנים זה קרה בסניף טבריה גם השרות בו טוב אני אמשיך לקנות במחסני חשמל .

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.109.199.250
  • 44.

    פשוט חרא של שירות

    נח, 05/10/10 21:11

    כל פעם שנכנסתי קיבלתי יחס מזלזל אם בכלל טרחו להתייחס אלי, אגב גם במגה ספורט. פשוט נדמה שבשתי המקומות הללו זה מושרש בעובדים היחס המזלזל

    דווח על תגובה זו

    IP: 212.199.99.94
  • 43.

    גם בנשר דפקו אותי עם המתנה של שבועיים למוצר ששילמתי מראש (ל''ת)

    משה, 05/10/10 20:57


    דווח על תגובה זו

    IP: 132.74.152.165
  • 42.

    בבלי הצהובה

    הפז, 05/10/10 20:42

    דווקא בסדר, לא נתקלתי בבעיות - הם לא הכי זולים כמו שהם טוענים בכל המוצרים ואני ממש לא מתכוון להתחיל להביא חשבוניות בשביל הנחה של שקל...

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.111.9.106
  • 41.

    חוסר אכפתיות לאחר התשלום

    גילה, 05/10/10 20:14

    רכשתי מהם מייבש כביסה לאחר הפעלתו הסתבר שהוא לא מייבש פניתי אליהם והם טרטרו אותי בלך ושוב מטלפון לטלפון ובסופו של דבר הם אמרו שאני לא בסדר ולא הם המייבש נשאר אצלי שרות מזעזע...

    דווח על תגובה זו

    IP: 77.124.108.233
    • גברת גילה היקרה אני עכשיו ייתן לך פתרון הכי פשוט שיש לכל עסקה שתעשי

      א, 05/10/10 21:16

      הרי היום חנויות מקבלות רק תשלום במזומן או בכרטיס אשראי ולא מוכנים לשמוע על צ'קים. ורוב הציבור בארץ יש לו את המחלה לקנות באשראי בגלל זה גם המחירים מופקעים כי אנשים עושים תשלומים רבים ופורסים את זה לחודשים. אבל זה לא העניין העניין הוא פשוט מאוד אם רכשת מוצר מקולקל באשראי ומטרטרים אותך ומפילים אחריות על האחר את פשוט מתקשרת לחברת האשראי מספרת להם על אותו בית עסק נוכל רמאי ושקרן שולחת טופס חתום עם פרטים מפורטים על ידך שאכן עשית כל מה שביכולתך ופשוט מתעלמים ממך זכותך וחובתה של חברת האשראי לבטל עסקה ואף לזכות אותך על שאר הסכום גם אם נפרע יש לך ביטוח על רכישות מוצרים במיוחד אם רכשת באינטרנט למשל. המחלקה המשפטית של חברת האשראי מטפלת לך בנושא והיא שוברת את הראש עם החנות. אני עשיתי את זה כבר שעצרתי תשלומים של חברת סלולרית על שחייבו חיובים שלא היו והיה לי המסמך המוכח לכך וקיבלתי עד הגרוש האחרון יחד עם התנצלות והתרפסות של חברת הסלולר. גם עסקה שעשיתי באינטרנט אנחנו חיים במדינה של נוכלים ורמאים ששודדים אותנו את צריכה לעשות אותו הדבר לחברות האלה כי הם מבינות רק כוח אין חוקים במדינה הזאת הכל מערב הפרוע

      דווח על תגובה זו

      IP: 85.65.1.157
      • חברות כרטיסי האשראי לא מטפלות בכל קניה בלתי מוצלחת! (ל''ת)

        אבי, 06/10/10 07:41


        דווח על תגובה זו

        IP: 93.173.37.214
  • 40.

    גלית אבישי בנית ארגון לתפארת

    דני, 05/10/10 20:12

    גאים בך

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.109.211.195
  • 39.

    תודה על הפירסום!

    לא אקנה שם, 05/10/10 20:00

    חשוב מאוד שכל חנות שמזלזלת בלקוחות, הדבר יפורסם והם ייפגעו בכיסם

    דווח על תגובה זו

    IP: 95.86.65.187
  • 38.

    הערכתי הרבה לדורנר ופעילותה הציבורית

    אדם, 05/10/10 19:45

    ענישת עסק סורר חשובה ביותר כל הכבוד לך

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.109.211.195
  • 37.

    אמון הציבור גוף מקצועי וחשוב

    רועי ב, 05/10/10 19:44

    כל הכבוד לכם על הענישה

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.109.211.195
  • 36.

    השירות בסניף קרית עקרון נוראי

    רינת, 05/10/10 19:31

    נכנסתי לשם, עמדתי חמש דקות ליד הפריט שעניין אותי, כל המוכרים עמדו ופטפטו זה עם זה ואף אחד לא טרח לגשת אליי. בסוף קניתי במקום אחר (שהיה גם זול יותר, אז תודה רבה, מחסני חשמל, שהתעלמתם ממני.)

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.229.18.125
  • 35.

    רציתי לקנות מנגל חשמלי לפני שבועיים והוא עלה 69 שקל באתי למחרת והוא

    אני לא קונה ממחסני חשמל יותר, 05/10/10 19:22

    עלה כבר 99 שקל . מה זה צריך להיות ?? בשנייה אחת מעלים מחירים .

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.229.67.19
  • 34.

    התיחסות לאחריות של חברת ניופאן

    effy, 05/10/10 18:46

    גם חברת ניופאן מזלזלת בלקוחות ''אחריות גדולה''. אפילו מר' צבי גיור לא טורך לענות על מכתב תלונה שנשלך אליו אישית לחברה בדואר רשום .בידי קבלה לדואר רשום והעתק המכתב. ואחרי כן מציעים לי להאריך תמורת תשלום את האחריות ,על מוצר שבתקופת האחריות ולמעשה מרגע הקנייה היה פגום ,ונשאר כזה גם לאחר תום האחריות .

    דווח על תגובה זו

    IP: 109.67.249.95
  • 33.

    אחרי התנסות קשה איתם, טוב לשמוע שנשלל מהם התו. (ל''ת)

    א, 05/10/10 18:41


    דווח על תגובה זו

    IP: 85.65.71.51
  • 32.

    מגיע להם החברה עם השירות הכי גרוע שיכול להיות כמו אל''מ

    לא לקנות מוצרי אלקטרוניקה ברשתות רק בחנויות פרטיות, 05/10/10 18:20

    אחרי שמשלמים להם לא איכפת להם מכלום בקושי מוסרים את הטלפון של נותן השירות למוצר

    דווח על תגובה זו

    IP: 193.27.93.1
    • מסכים

      דורון, 06/10/10 08:53

      על סמך נסיוני עם טלויזיה שקניתי לפני מספר שנים. לפחות היבואן, ניופאן, התנהג כמו שצריך והחליף את המכשיר התקול במכשיר חדש.

      דווח על תגובה זו

      IP: 192.114.171.130
  • 31.

    טעות באיות

    טעות באיות, 05/10/10 18:14

    בגוף הכתבה כתבתם: ''במקרים בהם הועיל העסק לענות''
    צריך להיות הואיל מלשון התרצה, הסכים. ולא כפי שכתוב הועיל מלשון תועלת

    דווח על תגובה זו

    IP: 85.64.15.164
  • 30.

    מחסני חשמל!! תגובה שקרית

    לקוח, 05/10/10 18:12

    אתם שקרנים זה מה שאתם!!!! חבורה של אנשים עלובים!! מגיבים??? אתם מגיבים?? לשביעות רצונו של הלקוח?????
    אתם רשת של רמאים מגעילים, גנבים!!!
    אין לכם בושה לפרסם תגובה כזאת??

    כל הכבוד לאמון הציבור!!
    צריך לשלול את רשיון העסק של הרשת הזו!!

    דווח על תגובה זו

    IP: 212.179.72.82
  • 29.

    תלמדו, מה שקונים בזול הופך ליקר. אין דבר כזה מתנות חינם בעיקר במוצרי ח

    בבא מציאה, 05/10/10 18:09

    שמל

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.182.200.245
  • 28.

    לא רוצה לעשות פרסומת

    צרכן נדפק, 05/10/10 18:05

    אני קונה מוצרי חשמל רק שם. בד''כ דברים זולים שאין במקומות כמו שקם אלקטריק-הכוונה שהמוצרים הם מהליגה השניה של מוצרי החשמל ואני דווקא מרוצה ביחס למה שאני משלם-למרות שבאלנבי או מסוחרים עצמאיים אפשר גם להשיג הנחת מזומן בתקופות מסויימות.

    דווח על תגובה זו

    IP: 89.139.6.114
  • 27.

    רשת דרעק!!! (ל''ת)

    2, 05/10/10 18:04


    דווח על תגובה זו

    IP: 85.64.7.35
    • התיאור שלך הוא מחמאה לרשת (ל''ת)

      ליאור, 05/10/10 18:36


      דווח על תגובה זו

      IP: 212.199.113.11
  • 26.

    מגיע להם

    אליק בליק, 05/10/10 17:57

    השרות הכי נוראי שיש!! הייתי שם לפני מספר שבועות בסניף באשקלון והשירות היה כל כך גרוע עד שעזבנו את המקום מבלי לקנות. כשפנינו למנהלת לתלונן היא לעסה לנו מסטיק בפרצוף והסתכלה כאילו היא לא מבינה מה אנחנו רוצים ממנה... אני אצלם לא קונה עם התו או בלי התו

    דווח על תגובה זו

    IP: 122.160.48.16
  • 25.

    לחברה שכל יום יש שם ''הפנינג מתנות'' [מה זה???] לא לגשת

    איציק, 05/10/10 17:42

    ביידיש יש פתגם ש ''סוחר הוא גנב'' ואת זה אנחנו הצרכנים רואים וחשים יום יום.
    תגובת הנהלת הרשת מראה על ''דלילות מחשבתית''
    הם מזמינים לעצמם סקר והפלא ופלא הם זכו במקום ראשון.
    א
    מתקשרים אלי כל מני סוקרים ואני משתףאתם פעולה מעולם לא היה סקר בנושא בתי מסחר.
    כל ה''כתרים'' שהם מעניקים לעצמם אינם שווים את הנייר עליו הם כתובים.
    אמינים עלי דבריה של השופטת דורנר מתגובתה העילגת של הנהלת הרשת.

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.179.27.33
  • 24.

    השירות הכי גרוע שיש

    arik, 05/10/10 17:10

    במחסני חשמל בירקונים יש את השירות הכי גרוע שיש.

    דווח על תגובה זו

    IP: 212.199.154.155
  • 23.

    לא נתקלתי בבעיה בזאת (בסניף כפר סבא)

    מוזר, 05/10/10 16:34

    בכל פעם שקרתה תקלה בתקופת האחריות הם תיקנו על חשבונם,
    והחליפו מוצרים פגומים בחדשים בלי בעיה.

    דווח על תגובה זו

    IP: 212.179.93.74
    • כשיפטרו אותך

      פיני, 05/10/10 22:22

      מר מוזר כשיפטרו אותך ממחסני חשמל יהיה מאוד נחמד לשמוע איך התיחסת לאנשים.
      למה אתה מעלה מודעה אנונימית ללא שם. מה אתה מפחד שידעו מי אתה ? .

      דווח על תגובה זו

      IP: 217.132.130.119
  • 22.

    עבודה בעיניים

    פינוקיו, 05/10/10 16:31

    בתור עובד בחברת מחסני חשמל, מצטער לבשר לכם זה לא מעניין כלל וכלל את ההנהלה כל עוד ישנם מכירות , מעולם לא היה 30 % הנחה על מוצר כלשהו וגם לא יהיה אנחנו פשוט אומרים ישנה הנחה אבל על מוצרים אחרים , ואל תדאגו רוב הפעמים שאתם קונים מוצר מיבואן פרללי ישנו סיכוי שהמוצר כבר היה אצל לקוח אחר אשר לא היה מרוצה ממנו והחזיר ואתה הלקוח הינו הפרייאר התורן , דא''ג הנחת עובד הינה 5% בבקשה תקנו במקום אחר

    דווח על תגובה זו

    IP: 82.81.208.65
  • 21.

    כנסו~!

    צביקה, 05/10/10 16:26

    קניתי אצלהם פלאזמה אחרי כמה חודשיים היא לא הייתה טובה ובחיים לא נתקלתי בכזה זלזול כלפי לקוח והתנערות(ככה רושמים?) ...בקיצור אליהם אני יותר לא מתקרב וטוב שלקחו להם את אמון הציבור..

    דווח על תגובה זו

    IP: 87.68.215.43
  • 20.

    יש אמון הציבור כל הכבוד על העונש (ל''ת)

    עירה, 05/10/10 16:24


    דווח על תגובה זו

    IP: 109.66.160.24
  • 19.

    איך לך הם משלמים על טוקבקים ולי לא (אחרי שהבטיחו)? (ל''ת)

    פקידת הקבלה, 05/10/10 16:23


    דווח על תגובה זו

    IP: 217.132.207.153
  • 18.

    התו של אמון הציבור שווה מבחינתי לתח.... עשו בשכל מחסני חשמל שלא התייחס

    צרכן, 05/10/10 16:21

    לתו. אמון הצציבור חברה עסקית . אני מעדיף תמיד לקנות בחברה שאין לה תו של אמון הציבור.
    לא צריך בקנית מוצר לפרנס כל מיני תוים למיניהם חסרי ערך

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.183.11.84
    • אתה טמבל

      טל, 05/10/10 20:43

      הארגון הזה הוקם בשבילך - הצרכן, ואין לו שום מטרות רווח. תברר קצת לפני שאתה מטנף.

      דווח על תגובה זו

      IP: 79.177.118.116
      • ל-טל משעה 20:43

        גידי, 05/10/10 22:51

        אתה ממש לא מדייק.

        ה'ארגון' הזה הוא חברה פרטית לכל דבר ועניין (ולא מלכ''ר) שמטרתה העליונה היא לעשות כסף לבעליה וכמובן ליתן פרנסה מצויינת למנהליה.

        השיטה היא שהרשתות/חנויות משלמות עבור התו ולכן ערכו לא משהו.

        אמון הציבור - חברה לתועלת הציבור בע''מ ח.פ. 51-368686-5.

        המצחיק הוא שהם אף פעם לא מוותרים על חברה עם תו אז כנראה שיש סכסוך רציני בין ה'ארגון' למחסני חשמל.

        דווח על תגובה זו

        IP: 217.132.123.125
        • אמון הציבור רשום כארגון ללא כוונת רווח

          תבדוק לפני שאתה מדבר, 06/10/10 08:59

          הם נכנסים במלא עסקים, מפרסמים דוחות ולא מקבלים אליהם עסקים שלא עומדים בתנאי סף נוקשים.

          אם כסף היה בראש מעייניהם - כל חברות הסלולר היו מוכנות לשלם הון בכדי שזה יקרה. והפתעה: אף לא אחת בעלת תו. למה ? כי הם לא עומדים בתנאי הסף להתחלת הליך הקבלה.

          נתחיל בזה שחברות הסלולר ינסחו את החשובניות בצורה יותר שקופה לצרכן ואתה תבדוק לפני שאתה מכפיש ארגון שעושה כאן לאט לאט מהפיכה צרכנית בהתנהלות לא הוגנת של עסקים כלפינו - הצרכנים.

          דווח על תגובה זו

          IP: 85.64.14.44
          • ''אמון הציבור רשום כארגון ללא כוונת רווח''

            גידי, 07/10/10 22:53

            שקר גס. רשום כחברה פרטית. נקודה.

            אני הוכחתי ואתה רק מחרטט. תוכיח מה שאתה כותב.

            דווח על תגובה זו

            IP: 217.132.121.116
  • 17.

    קניתי ואקנה רק מהם כי האחרים גרועים מהם במחיר באיכות ובעיקר באחריות (ל''ת)

    צרכן חכם, 05/10/10 16:11


    דווח על תגובה זו

    IP: 82.81.230.196
    • גרועים מהם באיכות ??? לא נסחפת ? (ל''ת)

      אלי, 05/10/10 18:09


      דווח על תגובה זו

      IP: 91.207.90.238
  • 16.

    רק היום ורק ב-24 שעות הקרובות ,מוצרי חשמל סוג ח' ללא אחריות (ל''ת)

    טוסטר משולשים ,טוסטר משולשים, 05/10/10 16:09


    דווח על תגובה זו

    IP: 81.218.212.33
  • 15.

    מוצרי אפקס שקניתי אצלם לא עובדים והשירות שלהם ושל אפקס גרוע (ל''ת)

    יוסי, 05/10/10 16:03


    דווח על תגובה זו

    IP: 46.116.172.176
  • 14.

    השאלה היא האם יש אמון בארגון הקורא לעצמו ''אמון הציבור'' (ל''ת)

    הציבור, 05/10/10 16:02


    דווח על תגובה זו

    IP: 85.250.142.149
    • דורנר שם - אז אני בוטח באמון הציבור

      דליה לייק, 06/10/10 09:01

      היא לא חותמת גומי. מדובר בשופטת עליון לשעבר, אישה רצינית, מכובדת שיודעת לדרוש תשובות לשאלות קשות.

      דווח על תגובה זו

      IP: 85.64.14.44
  • 13.

    עם כל הכבוד מימי לא שמעתי על תו אמון הציבור.אפשר להעניש יעיל יותר (ל''ת)

    אבי, 05/10/10 15:58


    דווח על תגובה זו

    IP: 85.250.52.155
  • 12.

    אחרי שפורסם שהיא יו''ר איגוד עיתונאים שלא קיים, האם הגוף הזה קיים? (ל''ת)

    גל, 05/10/10 15:33


    דווח על תגובה זו

    IP: 93.172.82.121
  • 11.

    רשת מחסני חשמל

    אזרח, 05/10/10 15:30

    בהשוואה שעשיתי מספר פעמים של מוצרים הם בכלל לא זולים.

    דווח על תגובה זו

    IP: 109.66.50.42
  • 10.

    איך החברה קיבלה את התו בהתחלה! (ל''ת)

    א, 05/10/10 15:29


    דווח על תגובה זו

    IP: 84.110.57.237
  • 9.

    ודווקא איתי הם היו בסדר (ל''ת)

    יחי, 05/10/10 15:28


    דווח על תגובה זו

    IP: 95.35.252.197
  • 8.

    ודווקא איתי הם היו בסדר (ל''ת)

    יחי, 05/10/10 15:28


    דווח על תגובה זו

    IP: 95.35.252.197
  • 7.

    ודווקא איתי הם היו בסדר (ל''ת)

    יחי, 05/10/10 15:28


    דווח על תגובה זו

    IP: 95.35.252.197
  • 6.

    חולון

    אני, 05/10/10 15:22

    סוף סוף, רשת מלאת גועל.

    דווח על תגובה זו

    IP: 192.117.150.233
  • 5.

    אני גיליתי את זה לגביהם לפני שנתיים, ולמרות שהמחירים שלהם היו זולים מא

    הפסקתי לקנות שם, 05/10/10 15:19

    כשקניתי תנור ופעמיים(!) הייתי צריכה לבוא להחליף אותו, בשבוע שבו קניתי אותו! אחרי כמה חודשים הייתי צריכה לתקן את התנור שקניתי (קניתי בסוף חורף ומיד עם תחילת החורף הבא התקלקל) עם אחריות לשנה, הבחור הסתכל עליי ואמר שאני אגיד תודה שהוא בכלל מפנה אותי למקום אחר, שהוא לא חייב לי כלום אחרי כמה חודשים. בכל פעם שהייתי שם גם היו שם אנשים אחרים שבאו להחליף מוצרים פגומים, שאלתי את עצמי איך זה ייתכן? ומה הם חושבים שאנחנו עובדים אצלם שיש לנו זמן לבוא להחליף כמה פעמים? למי יש זמן? מאחר וזה קרה לי לפני כן גם עם מטחנה שמכרו לי לזרעי פשתן שלא עבדה וגם היה כתוב בהוראות שאסור להשתמש לדברים שומניים אלא רק לקפה, החלטתי להפסיק לקנות אצלם. חשבתי שהם הכי זולים אך גיליתי שבאינטרנט אפשר למצוא אותם מוצרים זולים בהרבה. לכן גם בכך לא הפסדתי לבסוף.

    דווח על תגובה זו

    IP: 217.132.255.203
    • מחסני חשמל

      אז למה את רושמת בכותרת :''למרות שהמחירים שלהם היו ז, 05/10/10 15:50

      אז למה את כותבת בכותרת:'' למרות שהמחירים שלהם היו זולים מאוד.''?
      ולמעשה הם בכלל לא זולים

      דווח על תגובה זו

      IP: 109.66.50.42
  • 4.

    הצבור הוא גולם וימשיך לקנות (ל''ת)

    מבין ענין, 05/10/10 15:15


    דווח על תגובה זו

    IP: 93.173.154.106
  • 3.

    סוף סוף

    לקוחה, 05/10/10 15:10

    הגיע הזמן שיעשו להם כך!התנערות מאחריות,ומכירה של מוצרים פגומים בצורה שיטטית,מנסיון מה שזול אצלם בסוף יוצא יקר.
    חוסו על כספכם וקנו במקום אחר!

    דווח על תגובה זו

    IP: 192.115.22.87
  • 2.

    החברה יודעת כי לתו אין שום משמעות אצל הצרכנים , אז למה לה להתאמץ ? (ל''ת)

    אזרח, 05/10/10 15:10


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.177.48.160
    • לתו לא, אבל למוניטין כן

      נ, 05/10/10 15:42

      והרשת הזו דאגה לצבור מוניטין שלילי מאד אצל רוב הלקוחות שקנו אצלם משהו. אני כבר שמעתי מכמה אנשים שונים סיפורים על מחסני חשמל וכמה הם סבלו בעקבות הקניה אצלם.
      כמובן שתמיד יהיו דבילים שבשביל חסכון של אחוז מערך הקניה יעדיפו לקנות שם (או כי זה יותר זול, או כי השמועה על הרשת המופלאה הזו לא הגיעה לאזניהם), ולכן הם ימשיכו לעשות כסף לזמן מה...

      דווח על תגובה זו

      IP: 132.68.244.35
      • עזוב אותך ישראלים זה קופים עם כרטיס אשראי וזיכרון קצר

        א, 05/10/10 21:18

        ישראלי ימכור את אמא שלו ואבא שלו אם הוא ימצא משהו זול ב 50 שקל פחות.

        דווח על תגובה זו

        IP: 85.65.1.157
        • כמה שאתה צודק!!!

          שי, 11/11/10 23:02

          בתור מנהל סניף של אחת הרשתות המתחרות אתה לא יודע כמה שאתה צודק!!! אני יכול לתת את השירות הכי טוב שבעולם ללקוח אבל ברגע שהוא יכנס לחנות ממול ויעמוד מולו בבון עם כוס קפה ששכח מה זה הגיינת פה וגילוח ראוי ויוריד לו 20 ש''ח הוא יתן לו נשיקה וירכוש אצלו! למה? כי ישראלי זה גועל נפש אחד גדול!!!

          דווח על תגובה זו

          IP: 87.69.1.24
  • 1.

    המצב בשאר הרשתות לא יותר טוב. דרושה חקיקה ואכיפה בנושא. (ל''ת)

    יהודה, 05/10/10 15:07


    דווח על תגובה זו

    IP: 132.68.11.53
    • יש חקיקה נהדרת , הבעיה שמצפצפים עליה. לכן אנחנו מדינת ג'ונגל. (ל''ת)

      12, 05/10/10 18:50


      דווח על תגובה זו

      IP: 85.65.71.51