• 10.

    נקווה שתקלות כיבוי המנוע של TSI+DSG נפתרו כבר

    התחלה לא טובה, 07/10/10 15:13

    ואפשר לקנות בראש שקט את האוטו.

  • 9.

    לעולם לא פולסוואגן ... (ל''ת)

    בגלל העלות הכספית, 07/10/10 09:14

  • 8.

    יותר פשוט לקנות קורקינט חשמלי. לא צורך דלק ומגיע לתוך הבית. (ל''ת)

    ////, 07/10/10 07:07

  • 7.

    אם כבר מדברים על צריכת דלק

    אבי, 07/10/10 06:28

    יש אתר שמספק נתוני צריכת דלק בפועל, הכתובת שלו היא www.kml.co.il, תבדקו שם את צריכת הדלק בפועל של הרכב שלכם

  • 6.

    אייל מה הקשר למספר כוחות סוס?

    אלעד, 07/10/10 01:38

    זה מה שקובע את טיב המנוע או הרכב? מה דעתך על המומנט ? 17.8 מעט מאוד מנועים בסגמנט מציעים רק הפיאט בראבו.

    • ועל תשכח שכאן הגיר עושה את רוב העבודה. זה מה שמיוחד (ל''ת)

      מיקי, 07/10/10 08:01

  • 5.

    אבל למה סקודה 1.2ל' 105 כ''ס צריכה לעלות כמו טויוטה 1.6ל' 125 כ''ס????!!

    איל, 06/10/10 23:59

    לא הגזמנו קצת? בכל זאת....סקודה...1200 סמ''ק!!!!! אז מה עם יש לה מגדש טורבו????

    • אם אתה שואל , אתה כנראה לא מבין ולא קראת מספיק. (ל''ת)

      גיל, 07/10/10 08:00

    • תשווה ביצועים וצריכת דלק בין השתיים ותבין (ל''ת)

      ניר, 07/10/10 08:54

  • 4.

    לפני שאתם קונים, חפשו בגוגל: VW TSI DSG

    אזהרה, 06/10/10 23:41

    וקראו מה כותבים צרכנים בעולם על המנועים האלה ועל התמסורות האלה.

  • 3.

    טכנולוגיה חדשה עולה הרבה כסף

    בעעע, 06/10/10 23:09

    אמנם אתה חוסך כסף בדלק, והנסיעה הרבה יותר נעימה. אבל כל כניסה למוסך לאחר גמר האחריות
    עם כל המיחשוב והחיישנות יתר- יעלה הרבה כסף בלשון המעטה

  • 2.

    השאלה כמה יעלה לי להחזיק רכב כזה לאחר גמר האחריות

    תחשב על זה, 06/10/10 23:07

    כל ה-dsg tsi הזה יעלה הון תועפות על כל קלקול או בעייה כלשהיא.
    אין ספק שהטכנולוגיה החדשה הפכה את הנסיעה ברכב הרבה יותר איכותית ונעימה. הבעיה שהיום להחזיק רכב מודרני עולה המון המון כסף.
    על כל בעיה או קלקול או חיישן, אתה משלם אלפי שקלים.

    • צודק. תנו לי משהו פשוט וזול ובלי הרפתקאות

      הארי, 07/10/10 08:20

      נמאס לי מהרפתקאות. רוצה משעמם ,פשוט וזול....זה מה שקורה לבנאדם אחרי כמה אלפות...

  • 1.

    החיסרון - תקלה במגדש אוכלת את החיסכון בדלק

    עמית, 06/10/10 21:50

    הבעיה עם המנועים המפונפנים האלה היא שיום אחד נוצרת תקלה במגדש - ואז עלות התיקון אוכלת את כול החיסכון הכספי בדלק.

    • צודק לגמרי,לאחר נסיעות בפאסט טורבו,וסקודה סופרב טורבו

      יוני, 06/10/10 23:08

      אני יכול להגיד לך מניסיון,שהולך המגדש והעלות כפי שאמרת מפחידה עד דמעות.
      המכוניןת שהזכרתי היו של אבי מטעם העבודה,
      הוא נסע נסיעות יחסית ארוכות ובערב אני נהגתי עליהן,ללא ספק מכוניות לתפארת,אין חווית נסיעה כזאת בשום רכב יפני גם חובה לציין שהן היו עם הגימור הכי יוקרתי,אבל משום מה המגדש מתקלקל.
      אבי יצא לפנסיה ולא יכל להרשות לעצמו להחזיק רכב כזה-עלות הטיפולים ברכבים הגרמנים והסקודות מטורפות.
      הוא רכש לעצמו רכב יפני קטן,אחרי שנה בערך הוא תפס קריזה,והזמין פולקסווגן גטה 1.6 ללא טורבו כמובן,והוא מבסוט עד הגג,עד שיכנס למוסך כמובן, חחחח

      • טיפולים

        א, 07/10/10 00:00

        הטיפולים לא יקרים- ניתן להשתמש במוסכי היבואן בחלקים תחליפיים שמאושרים לאחריות ולהוזיל עלויות לרמה של טויוטה בערך (450 לטפול קטן)
        האמינות כנראה קצת פחות, אבל זה רכב שחוסך לנהג הממוצע 3000 ש''ח בשנה מול מאזדה 3 (על 20 אלף ק''מ), וזה ממש לא עלות התיקונים
        וגם אוטו הרבה יותר איכותי