• 4.

    i-go (ל''ת)

    משה, 09/10/10 11:30

  • 3.

    שיתחילו עם תכנה שלא הולכת לאיבוד מחוץ לת''א

    גל א , 09/10/10 10:42

    מי שניסה לנווט עם IGO בפתח תקווה נתקל באיכות הגרועה של נתוני הכבישים שלהם, כשפתאום הוא הולך להאריך את הדרך כי ''נגמר לו בכביש'' לרגע. כנ''ל בחיפה.

    • נכון ...גם ליד רחובות וגם בקנדה

      AA, 14/10/10 20:07

      אני לא משתמש קבוע בGPS אבל לקחתי אותו באוגוסט לטיול בקנדה עם תוכנת IGO8 שעודכנה ביוני 2010. בפעמיים שרציתי להיעזר בו הוא לא מצא את הכביש שבו נסעתי. וזה באזור הרוקי שהוא מאוד תיירותי ולא באיזה חור נטוש.

  • 2.

    מענין שלא הזכירו את WAZE

    בינו, 09/10/10 09:24

    גם חינמית גם מעודכנת וגם מקושרת לכולם.

    וזה עובד!

    • תקרא טוב. כן הזכירו. (ל''ת)

      אייל, 09/10/10 10:38

  • 1.

    ספקי המפות חייבים להתאים עצמם למציאות (תרתי משמע)

    עדכונים של ממש, 08/10/10 20:51

    קניתי לפני כשנתיים GPS הכולל זכות לעדכון אחד. הנחתי כי המפה שקיבלתי היא המעודכנת ביותר למועד הרכישה, כך שאין צורך בניצול העדכון אלא כעבור זמן.

    המציאות התבררה כשונה מאוד - המכשיר לא הגיע עם המפה האחרונה הקיימת בשטח, אלא עם מפה עתיקה בהרבה. כך שאת הזכות לעידכון היה צורך לממש מייד עם רכישת המכשיר.

    גם לאור זאת לא מפתיע לשמוע שיצרני ה-GPS פושטים רגל. אם היו חושבים על טובת הצרכן, היה העדכון מהווה חלק אינטגרלי מהמוצר, לפחות בשנותיו הראשונות. GOOGLE הבינו את זה מייד (כולל הפוטנציאל העיסקי של הפנייה לעסקים כמו מסעדות, תחנות דלק וכו') ומספקים את השירות ללא תשלום לצרכן.

    בארץ עוד לא מאוחר - יצרני ה-GPS והמפות יכולים לפעול בדיוק לפי אותו מודל עיסקי ולספק עדכונים ללא תשלום על בסיס שוטף (אם לא אלחוטיים, אז דרך האינטרנט כמו העידכונים כיום) כאשר ההכנסות יגיעו מהעסקים המופיעים במפות.

    מעניין אם מישהו מיצרנים ירים את הכפפה.