• 8.

    אי שמירת מרחק

    יעקב ברוך, 27/11/10 20:45

    הכתבה החשובה שוגה בדבר אחד : אי שמירת מרחק. מחקרים מראים כי אי שמירת מרחק בטוח מהרכב ( מינימום 1 שניה )היא הבסיס להיבצרות מרבית התאונות הנובעות מהסחת הדעת.

  • 7.

    לא רק. למערכת המשפט ולגזרי הדין יש הפעה שלילית. אילו הנהג העבריין היה

    תשלום מיידי של קנס ברגע העבירה,ישנה את כל ההתיחסות, 21/08/10 01:04

    משלם מיד את הקנס, הכל היה משתנה. זאת אומרת, נהג אשר נעצר על עבירת תנועה, ישלם מיד לשוטר את הקנס בו במקום, במזומן או בכרטיס אשראי. לכל ניידת תוצמד מצלמה בחזית כמו בניידות בחו''ל, לכל שוטר יהיה מיקרופון וכל ההתנהלות מצולמת ומוקלטת. יתרה מכך, בטכנולוגיה הנוכחית אין כל בעיה להעביר את נתוני כרטיס האשראי במכשיר המיועד לכך וכך את כל תהליך העצירה והגביה. כבר לפני 25 שנה, באוסטריה, נהגים אשר עברו עבירת נהיגה שילמו בו במקום את הקנס לשוטר ואז עדיין הטכנולוגיה לא היתה כפי שהיום. ביום שהתהליך הזה ייושם בארץ, הנהג הישראלי פשוט מאד ינהג באופן שונה וזהיר. הפגיעה בכיס מיד עם ביצוע העבירה, עושה את שלה. התאונות וההפקרות בכבישים ירדו במעל ל- 90%. היום ההתנהלות בזויה, נהגים לא חוששים מקבלת דוחות ובתי המשפט עמוסים וקורסים. התוצאות ההרסניות ידועות וזוועתיות. חובה לשנות !!!

    • להוריד נהגים עבריינים סידרתיים מהכביש- לצמיתות!!! (ל''ת)

      נח כהן, 22/08/10 09:06

  • 6.

    להפסיק לסמס בזמן נהיגה!!!!!!!! ע''ע התוכנית של אופרה!! (ל''ת)

    נ, 21/08/10 00:38

  • 5.

    מה שגורם לי לדבר בסלולרי תוך כדי הנסיעה

    זה אבי עצבני, 20/08/10 21:23

    זה השעמום של הנסיעה בפקקים הארוכים בדרך הביתה מהעבודה.
    אולי הגיע הזמן שמשרד התחבורה ישקיע בפתרון בעיית הפקקים?
    במיוחד אלה שכל כך קל לפתור אותם כמו הפקק הקבוע בגבעת שמואל?
    פשוט תזיזו משם את תחנות האוטובוס!

  • 4.

    בוא נלמד מנסיון אמר השפן ונכנס למעבדה.......

    נח, 20/08/10 20:24

    אני נהג ללא הרשאות ומשתדל לנהוג כחוק.
    שתי תאונות דרכים בעברי-ושתיהן בשל שליחת מסרון בשעת נהיגה.
    ברוך השם פגיעות פח קטנות בלבד.
    מסקנה - אין לגעת בטלפון בשעת נסיעה ובכלל להיות מרוכזים.
    אין חכם כבעל נסיון-ואני כמו שפן פעמיים נכנסתי למעבדה - לא תהייה יותר פעם שלישית.

  • 3.

    עמדו 5 דקות בקרן רחובות-לא צריך מחקרים מסובכים (ל''ת)

    גלגל רזרבי, 20/08/10 19:03

  • 2.

    במעבר חצייה לעיתים נהג שהצלבנו מבט ודעתו לא מוסחת ממשיך עלי (ל''ת)

    נוהג המון לפעמים הולך רגל, 20/08/10 19:00

  • 1.

    הכתבה נוגעים בבעיה האמיתית.

    גליקסמן צבי, 20/08/10 15:45

    גיל מלמד שלום.
    שמי גליקסמן צבי אני בן 59, הוצאתי רשיון נהיגה למשאית בגיל 18, רשיון לאוטובוס בגיל 22, ורשיון להוראת נהיגה בגיל 24.בגיל 45 הוצאתי רשיון גם לקטנוע.
    בהוראת נהיגה עסקתי כ-3 שנים התיאשתי והיום אני עובד באל על תחזוקה. כל שנה אני עובר השתלמות למורי נהיגה.
    אני מתקשה בכתיבה ובהבעה אבל מבין בכל הקשור בנושה הנהיגה, אני חי את הכביש.
    היתי מעונין להיפגש איתך ולדבר על נשא הנהיגה, יש לי הרבה רעיונות ופתרונות.
    שקשה לי לכתוב אותם. הטלפון שלי 0544400906
    האימל goli251@walla.co.il.
    לדוגמא המאמר שכתבתה על מסע הפרסום החדש של הרשות למלחמה בתאונות הדרכים.
    נכון המסע הוא פריצת דרך, אבל המסר בתשדיר מפספס בגדול, המסר הנכון היה צריך להראות את הנהג מחזיק בידו את מכשיר הפלפון מנסה בידו ללחוץ על המקשים ואז הרכב היה סוטה מהנתיב גם קצת מזגזג ואז הפחד של התינוק והאישה היה אמיתי יותר והצופים היו רואים מה העיסוק בטלםון גרם, ולא מה שמראים שהרכב ממשיך לנסוע ישר ובלי בעיות למרות שהנהג היננו ברכב.