שייקום נהג וותיק (שנהג לפחות עשר שנים על רכב גיר רגיל) שלא קרה לו 'ביבול קטן'בין דוושת הברקס לדוושת ההאצה!! היכולת להטות כף הרגל ימינה 'לברקס' בעייתי לנהגים לא מעטים!.. וכל זה כשלרוב הנהגים יש 'עוד- רגל'...חסרת מעש במשך שעות הנהיגה הרבות!
בזמנו כאשר למכוניות היתה גם דוושת קלאץ' היה הגעיון בכך שגם הגז וגם הברקס היו באותה רגל. אך כיום יש להפריד בין הדוושות - דוושה לכל רגל, בלי אפשרות להתבלבל. (הסידור קיים כבר ברכבי עבודה כבדים כמו K-LOADER)