• 13.

    תיזהרו-זה אפילו יותר יקר-מנוולים כל חברות הסלולר (ל''ת)

    שימ, 19/07/10 22:52

  • 12.

    לחשוב 10 פעמים ולהשוות היטב עם מתחרים לפני שלוקחים מכשיר מפרטנר (ל''ת)

    אילן, 14/07/10 13:47

  • 11.

    מנהל השיווק של אורנג' הוא גאון. תיזהר שסלקום לא יחטפו אותך.

    רועי, 13/07/10 18:46

    כיום ישנם עשרות אלפי לקוחות ואולי יותר מכך שמשלמים בממוצע פחות מ-198 ש''ח לחודש .
    להציע מחיר בסיס של 198 ש''ח זו גאונות.

  • 10.

    שימו לב שהחיוב החודשי של הפנטון ו-ORANGE2 עלה בלמעלה מ-13%

    מקס, 13/07/10 18:34

    בתקופה מיום 1.11.2008 ועד 1.6.2010
    (כשנה וחצי) הועלו תעריפים אלה בכ-13% כשהמדד עלה בכ-3.36% בלבד בתקופה זו ,
    וזה רק חלק מרשימת הגזילות שלהם .

  • 9.

    שימו לב שהחיוב החודשי של הפנטון ו-ORANGE2 עלה בלמעלה מ-13%

    מקס, 13/07/10 18:04

    בתקופה מיום 1.11.2008 ועד 1.6.2010
    (כשנה וחצי) הועלו תעריפים אלה בכ-13% כשהמדד עלה בכ-3.36% בלבד בתקופה זו ,
    וזה רק חלק מרשימת הגזילות שלהם .

  • 8.

    קחו בחשבון שכל חצי שנה יש עידכון שקט של המחיר כלפי מעלה ב 10%!!!!! (ל''ת)

    אביב המבין, 13/07/10 17:25

  • 7.

    ואיפה מגזר הלקוחות שמבקשים רק טלפון

    Rubi, 13/07/10 17:23

    כל השטיוטות החדשות הללו מתעלמו מכך שחלק נכבד מלקוחות הטלפון הנייד הם אנשים שאינם צריכים גלישה באינטרנט ואינם מעונינים בכך. יש גם עסקים קטנים שאין להם ענין שעובד שלהם [למשל שליח או שומר] יגלוש באינטרנט.
    מכל אלה יש התעלמות. המסלולים כופים על הלקוחות לצרוך ולשלם שרות שאין צורך בו. וזאת חברה שהמנכ''ל שלה מרוויח מיליונים נציגי השרות לו מרוויחים שכר דל וכך גם השרות שהם נותנים ללקוחות - בייחוד בטלפון.

  • 6.

    להתרחק מאורנג-לא אמינים (ל''ת)

    שירות גרוע, 13/07/10 16:59

  • 5.

    חפשו אותי בסיבוב.....''פרי''עאלק....

    אילן, 13/07/10 16:58

    אני משלם היום 12 ש''ח לחודש קבוע + כ 70 א''ג לדקה ללא מכשיר. מכיוון שאני מדבר מעט יוצא לי לשלם כ 70 ש''ח בממוצע לחודש.
    אם המשמעות של ה''אורנג פרי'' הזה היא שאני אתחיל לשלם מינימום 200 ש''ח לחודש אז שיחפשו פראייר אחר ויחפשו אותי בסיבוב....
    נכון שאני לא לקוח מועדף בשבילהם אבל אני מקווה שיחד איתי תעזוב אותם מסה רצינית של לקוחות.
    מה שיפה זה שלמרות שאף אחד לא מאמין להם הם עדיין ממשיכים לשווק את זה בתור דאגה לציבור הצרכנים....מישהו אי פעם האמין לחברה סלולרית?

    • אנא הסבר איך רק 12שח,תודה (ל''ת)

      יעקב, 13/07/10 19:02

  • 4.

    חוסר התלות ברכישת מכשיר או תשלום קנס זה יתרון גדול

    איש אחד הלך, 13/07/10 16:58

    אני מקווה שהם ימשיכו בקו הזה

  • 3.

    חדשני ונכון. אולי מישהו הבין סוף סוף מההלקוח צריך. (ל''ת)

    רמי חלבי, 13/07/10 16:40

  • 2.

    פששששששש

    יויו, 13/07/10 16:36

    מעניין...

  • 1.

     (ל''ת)

    מה המחירים האלה? יותר זול להתחייב!, 13/07/10 16:34