• 29.

    אסי כהן פעם היתי מאמין לך (ל''ת)

    אדיר, 14/07/10 08:29

  • 28.

    השביתה 10 זה נותן הרבה אויר כן תמשיך לפחות שנה (ל''ת)

    אחד שיוצא לו כל יום ציק, 14/07/10 08:24

  • 27.

    הזוי ביותר...

    לקוחה של בנק לאומי-שסובלת בגלל בנק הבינלאומי, 13/07/10 22:24

    עד עכשיו הצ'ק של המשכורת שקיבלתי מעבודה לא נפרע ולא נזיל בגלל שהבנק הבינאלומי עוד לא אישר אותו...תאמינו לי גם לקוחות שלא קשורים לבנק הזה סובלים......

  • 26.

    לעזוב את הבינלאומי

    שלומי, 13/07/10 12:56

    נפתחה קבוצה בפייסבוק
    נא להרשם
    ''לעזוב את הבינלאומי''

  • 25.

    שביתה על חשבון הלקוחות- שערוריה שאסור לעבור עליה לסדר היום

    לקוחה של הינלאומי- יותר נכון אהיה לשעבר, 12/07/10 16:13

    אנו לקוחות הבילאומי הנפגעים האמיתיים!
    ריביות והוראות קבע ותשלומים יחושבו לנו הלקוחות מבלי שניתנת לנו האפשרות להפקיד כספים או לשחרר כספים. או להנפיק כרטיסים או לנהל את חשבונינו כראות עיננו. מה אנחנו שבויים של הבנק. את מי מענין שכר העובדים עם הפגיעה היא בלקוחות שמפרנסים את הבנק ואת העובדים. אני עוזבת את הבנק!!!!!

  • 24.

    חיזקו ואמצו במאבקכם הצודק

    רונן, 12/07/10 11:56

    אני לקוח ותיק של הבנק וסובל מהשביתה, אבל את האצבע המאשימה אני פנה להנהלה האטומה ולא לעובדים שגילו סולידריות ונחישות ויצאו לשביתה קשה. להחזיק מעמדת ההנהלה תישבר אם תראה שאתם ממשיכים להיות מאוחדים!

    • ''חיזקו ואימצו...'' עובד הבנק במסווה של לקוח

      א., 12/07/10 22:51

      שום לקוח - לא יכול לחשוב ולהגיד לעובדים דברים שיעודדו אותם להמשיך בשביתה.
      לא איכפת לי איך מה ולמה - לא על חשבוננו.

    • כן ירבו תגובות כמוך

      עובדת הבנק הבינלאומי, 14/07/10 07:49

      תודה על התמיכה, מאוד חשוב לדעת כי יש לקוחות שמבינים אותנו. אנו ממש כואבים על כל לקוח שרוצה לעזוב כי מהלקוחות אנו חיים וחבל לנו מאוד.

      נקווה לסיום מהיר של השביתה.
      תודה לך

  • 23.

    ח ו צ פ ה

    kobi, 12/07/10 07:30

    ממש עם כל הכבוד לעובדים מה הלקוח אשם מי ישלם ריבית חריגה על האוברדרפט אתם?

  • 22.

    מוקד חרום

    לקוח, 12/07/10 06:58

    מישהו יודע את מספר הטלפון של מוקד החרום שהודיעו על הקמתו?

    • 03-7977130 (ל''ת)

      לקוחה זועמת, 12/07/10 10:36

      • עוד מספר שקיבלתי מבנק ישראל 03-5196806

        א.ג., 12/07/10 22:56

        במספר 03-7977130 - תפוס שעות וכשלא תפוס נשארים בהמתנה מוסיקלית שלא נגמרת.
        התקשרתי אל בנק ישראל - פניות הציבור - הפקוח על הבנקים - וקיבלתי את המספר שבכותרת - ושם השארתי פעמיים הודעה - בינתיים ללא תוצאה.

  • 21.

    שערוריה

    אפרת, 11/07/10 23:40

    הוראות הקבע הורדות שיקים הכל כיבדתם אך אםשרות להפקיד כספים -אין אפשרות.
    ביום שתחזרו לעבודה יהיה לכם פחות עבודה- אני עוזבת!

  • 20.

    תגובה ל-7 עובדת הבנק

    נמאס לי מהבנק הזה, 11/07/10 23:21

    אם הלקוחות באמת היו חשובים לכם הייתם לפחות חוזרים לעבוד חצי יום אתם לא יכולים לעצור לאנשדים את החיים ובהזדמנות הראשונה שתהיה לי אני יעזוב את הבנק ואם גם שאר הלקוחות יעזבו אז גם לא יהיה לך בנק לעבוד בו תחשבי על זה .
    בסופו של דבר בזכות הלקוחות יש לכם משכורת

  • 19.

    איך להצטרף לתביעה?

    דוד, 11/07/10 22:38

    שלום,
    אני לקוח פרטי ועסקי של הבנק הבינ''ל הראשון.
    בתור פרטי, אני בעו''ש -8000 ש''ח עם 14000 ש''ח להפקדה בהמתנה.
    אני גם בשלב אחרון לקבלת משכנתא, קבלתי אישור עקרוני והייתי צריך להשלים את התיק כבר לפני 10 ימים ולעבור בימים אלו בדירה החדשה. הכל התעכב ואני צריך להאירך את החוזה שכירות של הדירה בה אני כרגע מתגורר בעוד חודש.
    בתור עסק, יש לי 40000 ש''ח להפקדה בהמתנה אבל את הספקים והעובדים שלי אני צריך לשלם בזמן. ספקים אפשר להסתדר אבל עובדים יפקידו בצדק את המשכורת שלהם ואהיה במצב של גירעון.
    לאור נתונים אלו, איך להוות צד לתביעה בשל כל הנזקים שנגרמו.
    אם למישהו יש עצה, אודה על העזרה.
    תודה מראש

  • 18.

    אוכלוסיית העושר

    מישהו שהוא לא עובד הבינלאומי, 11/07/10 21:04

    אל ילינו עובדי הבנקים, לא בקבוצת הבינלאומי ולא בכלל. לי אין סבסוד נופש, לי אין מימון שכר לימוד לתואר ראשון לכל אחד מילדי, לי אין נסיעות לחו''ל בסבסוד עמוק, לי אין מנוי למועדון ספורט במחיר מגוחך. לי אין הרבה. יש לי המון תשלומי עמלות, יש לי המון ריביות לא מוצדקות יש לי בנק ששולט בחיי...

  • 17.

    סוגר חשבון

    yosi, 11/07/10 19:12

    ביום הראשון שלאחר השביתה אני סוגר החשבון. קיבלתי תנאים טובים יותר בבנק החדש.לעובדים שלא יהיו מודאגים .נראה שתהיה להם הרבה פחות עבודה אם בכלל.

  • 16.

    האמת רחוקה מהמציאות

    עובדת בבנק אוצר החייל, 11/07/10 19:09

    אנו העובדים בבנק אוצר החייל קורעים תחת העומס
    דורשים מאתנו עוד ועוד ומקצצים בכל פעם עוד ועוד
    כאילו היינו פועלים תאילנדים ללא זכויות.
    אנחנו עובדים בשעות כמו בהייטק,
    ומקבלים שכר של פועלי בניין.

    הגיע הזמן לעשות סדר

    כל הכבוד שיש לנו סוף סוף ועד עם ביצים

    • ''ועד עם ביצים''

      א., 12/07/10 23:01

      ישארו עם ''ועד עם ביצים'' בלי לקוחות שיקנו את הביצים....
      אז מה יצא לכם מזה....

    • חוצפנית

      בוב הבנאי, 14/07/10 19:14

      עם כל הכבוד למרות שאין לך טיפה של כבוד, פועל בניין מרוויח יותר ממך!!

  • 15.

    הבנק נכשל נקודה. בלתי ניתן לתפקד. משביתים את הלקוחות!

    לקוח עצמאי, 11/07/10 19:07

    אני יכול להבין שביתות בכל מיני מגזרים
    אך שביתה של בנק זה אומר חד וחלק - להשבית את הלקוח!
    אני יכול לתפקד בלי הרבה דברים
    אך כשאני אמור להמשיך לשלם מע''מ ביטוח לאומי ומס הכנסה (כרגע זו בדיוק עונת התשלומים על שנת 2009)
    ואין לי אפשרות להפקיד צ'קים (הכנסות)
    זה אומר שאני צובר כנסות וריביות אצל כל גופי המיסים, גם לוקחים לי ריבית בבנק כי אני חורג ממסגרת אשראי (כי אני לא מפקיד צ'קים) וכרגע את כל הקניות אני יכול לעשות רק בויזה.
    זה גם בסדר אם בנק ישבות, אבל תעשו הפסקות ליום יומיים פעם בכמה ימים, כדי שנוכל להפקיד צ'קים ולהמשיך בשגרת חיינו!
    לא יתכן שעובד בנק ששובת ישבית את כל לקוחותיו!!!

  • 14.

    מה זה חוסר אחריות של ממשלה(בית משפט,פיקוח אל בנקים)

    אלי, 11/07/10 19:00

    לא יתכן שמשאירים ציבור ללא שרות....
    אין לי בעיה אם אף עובד אבל זו לו הדרך, שבסוף מי שנפגע זה לקוחות ממש לא מעניין אותנו משכורת שלכם 4000 או 10000 למה על חשבונינו? למה לא לפתור את זה בבית דין ללא שביתה? יש הרבה לקוחות שחייבים לבצע פעולות מסויומות ולא יכולים וזה לא מדובר על משיכה או הפקדה. די תפסיקו! אני במקום בעל הבית הייתי מפטר על ימין ועל שמאל לוקח עובדים חדשים שיעבדו ואלו ששובתים משאיר בבית שישבתו כמה שרוצים.....

  • 13.

    בנק בנלאומי

    דוד, 11/07/10 18:54

    יש בנק ו אין בנק ./

  • 12.

    עוזב אותם ברגע שהם חוזרים לעבודה. (ל''ת)

    הורשיו קין, 11/07/10 18:27

  • 11.

    חנוך ליבנה אל תיכנע רוצים לשבור אותך אנחנו איתך ההסתדרות עוזרת לנו!!!!

    די לעושק ולעבדות!!!!!, 11/07/10 17:58

    צדיק בינו מנסה לשלוט עלינו בחוטים נמאס כבר!!!!!!

  • 10.

    אני פורש מהבנק בהזדמנות ראשונה

    katif , 11/07/10 17:20

    הקשר שלי עם הבנק הוא מסחרי בלבד,
    היות והבנק הפר את יחסיו עימי מקבל אני הפרה זו במחאה של עזיבה לבנק אחר ויתכן תביעת פיצוי על הפסדיי כתוצאה מהשביתה.

    מציע ללקוחות האחרים לעשות כמוני.

  • 9.

    לנטוש מיד את הבנק (ל''ת)

    לקוח מיואש, 11/07/10 16:54

  • 8.

    לנטוש מיד את הבנק (ל''ת)

    לקוח מיואש, 11/07/10 16:53

  • 7.

    תגובה ל-3

    עובדת הבנק, 11/07/10 16:04

    רק לסבר את אוזניך לנו העובדים אכפת מאוד מהלקוחות היקרים לנו מאוד ואנו עמלים מדי יום על מנת לשמרם בבנק .
    כנראה שלהנהלה היקרה לא מפריע שכל עבודתנו יורדת לטמיון .
    בקשתנו הנה מוצדקת לחלוטין ואם בא לך אסרוק את תלוש המשכ' שלי ואשלח לך אותו ורק אז תבין...

    • שלום לך עובדת הבנק

      לקוח, 12/07/10 06:30

      אני מבין את מצוקתך.
      יחד עם זאת, צר לי שאת לא מבינה איך שאת יורה לעצמך ברגליים.
      כרגע את מקשה עליי מאד להשלים את עסקת רכישת הדירה. למזלי הרב, בנק אחר עוזר לי מאד למרות שלא הייתי לקוח נאמן שלהם במשך 20 שנה ולמרות שעדיין אין לי בטוחות אצלם. הם מצפים שאעביר אליהם את כל תיק ההשקעות שלי, אעשה את זה ברצון.
      מצד אחד, התלוש שלך קטן מדי, מצד שני את גורמת במו ידייך להפסיד לחלוטין את פרנסנתך הצנועה. האם זה מעשה חכם בעינייך?
      אני יודע, זו לא את - זה הועד שאת כלי שרת במשחקו הציני. העובדה שאת מאמינה להם תעלה לך, לצערי, ביוקר. באמת צר לי עלייך.
      אני בכל מקרה עוזב את הבנק.

      • הבינלאומי טורף את כולם

        אריה, 12/07/10 10:18

        הייתי לקוח בפג''י וקיבלתי שרות טוב. הבינלאומי קנה אותו והכל התחלף. אין שרות, תורים ארוכים טין מענה טלפוני אישי בבנק. נסון להתקשר שעות ואין תשובה. עברתי ליו בנק (U בנק. שרות נהדר,, עד שצדוק קנה אותו. מיד הכל השתנה לרעה. האם נשאר עוד בנק קטן עם שרות אישי ולא יקר??
        לא לא. אל תיעצו מרכנתיל. העמלות שם (במיוחד למט''ח) הם מרקיעי שחקים..

  • 6.

    המינוס גדל והריבית יהיה בהתאם

    לקוח מאוכזב, 11/07/10 15:55

    אחד מהדברים שמרתיח אותי כלקוח שבינתיים אני רואה באתר של הבנק שכל ההוראות הקבע והויזות יוצאים מהבנק וכתוצאה מכך אני עובר למינוס וגם לחריגה גדולה מהמסגרת וכתוצאה מכך יקחו ממנו ריבית רצחנית ומצד שני איני יכול להפקיד המשכורות שלי שאני מקבל בציקים לבנק רק אם אני יסתובב בזמן העבודה שלי לחפש בנק מסד .

    לסיכום אם הבנק לא יתחשב בלקוחות שלו ויקח ריבית עיוורת בלי להתחשב בנזק שהם עשו ללקוחות צריך להחליפו בבנק אחר שאגב כולם גם יותר זולים וגם יש להם אמצעיים יותר משוכללים כמו להפקיד שיקים ממוחשב שלא היה מביא הנזק הזה

  • 5.

    האים תורידו מהדמי ניהול חשבון ללקוחות?

    לא משנה, 11/07/10 15:29

    איך תפצו את הלקוחות שלכם עם השביתה ?

  • 4.

    בושה לבעלי הבנק

    דודו גב, 11/07/10 15:03

    לא משנה למה ומדוע!? בנק שמרוויח כל כך הרבה, וקשה עם עובדיו- יצרניי כספו הרב,צריך להתבייש, אולי חסר לו כסף!? או שהוא רוצה בתאוות הכסף האין סופי שיש לו, שהיה עוד...רק בושה, שיתבייש לו

  • 3.

    להפסיק לעבוד עם הבנק

    ראובן, 11/07/10 14:14

    הדרך הנכונה ביותר היא להפסיק לעבוד עם הבנק ששובת כל כל הרבה זמן - לא משנה אם להנהלה או לעובדים או לשניהם לא אכפת מהלקוחות.

    בנק כזה שמזלזל בלקוחות בשביתה ארוכה שלא ידוע מתי תיגמר, גורם נזק ללקוחות - אי אפשר להפקיד שיקים, למשוך כספים,ועוד.

    יש עסקאות שהלקוח מפסיד ולא יבצע בגלל הבנק השובת.

    היחס הזה יגרור יחס דומה של הלקוחות החושבים שיעברו לבנק אחר...

  • 2.

    אז השביתה נמשכת או לא?!

    עדי, 11/07/10 13:59

    ????????????????????????????

  • 1.

    תאוות הבצע של בינו צדיק התפרצה ביתר שאת !!! (ל''ת)

    מיקי, 11/07/10 13:32

    • מניין הוא בא

      בכיר בבנק, 11/07/10 14:05

      האיש שכח מניין הוא בא ולאן יילך כאחד האדום.
      הכסף עיוור אותו ויצר רשע וקמצנות

    • תגובה לתגובה

      מממ, 15/07/10 08:51

      זה לא חדש שבינו צדיק תאב בצע ראינו גם בתכנית של אורלי וגיא את הרעב של ה בחור והתיאבון הבלתי נדלה לעשוק בעבור עוד כסף שלא חסר לו