• 70.

    Landau is an agent of the tycoons (ל''ת)

    julia, 10/11/10 18:01

  • 69.

    עוזי אתה ראשון וכולנו אחריך. מה לא נעשה עבור הכסף.

    ע.ע, 30/06/10 11:47

    עוזי התייעצת לפני האמירה עם ליברמן, או עם היועץ המשפטי. הרי יש חוקים בעולם, ולא הכל לוקחים בכוח. לפעמים צריך להתחלק במשאבים טבעיים.

  • 68.

    הגיע הזמן ש 18 משפחות יגנו על הנכסים שלהם בעצמם (ל''ת)

    או באמצעות עובדים זרים (הם ממש בזול), 30/06/10 10:27

  • 67.

    צה''ל = חברת אבטחה של נכסי הטייקונים (ל''ת)

    התנחלויות = פאשיזם לאומני שצריך לפנות, 30/06/10 10:24

  • 66.

    לתת ללבנון את הגז תמורת שלום (או את כפר שמריהו / שיינקין) (ל''ת)

    ימין - רודף שלום, 30/06/10 10:19

  • 65.

    ''לא מוכן להלחם בשביל הגז של תשובה''=''לא מוכן להלחם בשביל ההתנחלויות'' (ל''ת)

    בעיני - שתי האמירות פסולות, 30/06/10 10:16

  • 64.

    זה היחס בין ממון וחיי אדם

    נח, 30/06/10 09:20

    בשביל ממון מוכנים להפעיל את כל האמצעים שעומדים לרשות המדינה.
    אבל לשחרר את שליט אפשר רק לדבר.אבל חס וחלילה לא להפעיל שום אמצעי אחר.

  • 63.

    החנון הגדול משחק אותה מאצ'ו

    ישראלי שמכיר טוב את הנפשות הפועלות, 30/06/10 08:58

    ואחרי כל הצעקות וההצהרות יוצא נאדה. בדיוק ההפך.כמו כל ההצהרות על הורדת מחירי נדל''ו.

  • 62.

    כרגיל, בסוף הממשלה תיכנע (ל''ת)

    ממשלת ביבי פחדנית ולקקנית, 30/06/10 08:23

  • 61.

    שלב חדש בהפרטה

    שלו, 30/06/10 08:17

    נשלח את בני השמונה עשרה להקריב את חייהם למען עושרו של תשובה,חברות אמריקאיות ושאר אנשי העשירון העליון
    וואלה יופי!

  • 60.

    ברגע שתשובה יעלה את התמלוגים שלו למה שנהוג בעולם( 50%) תדבר איתי

    רמי, 30/06/10 07:31

    עד אז עזוב אותי באמש'ך,תן לעבור את הקיץ הקשה הזה ליד המזגן בשקט.

  • 59.

    מר לנדאו-מה יקרה אם הם יקדחו 100 מטר מאיתנו?חה (ל''ת)

    אזרח, 30/06/10 06:47

  • 58.

    סוף סוף שר עם ביצים שעומד על האינטרסים שלנו (ל''ת)

    שלא כמו ברק וביבי, 30/06/10 06:39

  • 57.

    עלק אף אנגלי או אמריקאי. ממש

    א.ג., 30/06/10 04:12

    באנגליה או בארצות הברית משלמים לפחות 50 אחוז תמלוגים למדינה על אוצרות הטבע שלה. עם תשובה מדברים על 10 אחוז. אף אנגלי ואף אמריקאי לא היה מוכן לזה, אם כבר מדהרים על אנגלים ואמריקאים.

  • 56.

    ביבי יתקפל ויתן להם חצי (ל''ת)

    רן, 30/06/10 02:56

  • 55.

    הקלות הבלתי נסבלת של נבחרנו לרצוח את בנינו (ל''ת)

    חסרי אחריות, 30/06/10 00:29

    • צודק, ימין קיצוני ימיט עלינו אסון לאומי. (ל''ת)

      ביבי הביתה, 30/06/10 10:59

  • 54.

    הנעבעך הזה הרוויח עוד כותרת

    מבין לנפשו של ד''ר לנדאו, 29/06/10 22:54

    עבד לו פעם אחת לפני כמה ימים, אמר, למה לא ננסה עוד פעם והנה עוד פעם יש עליו כתבה בעתון כולל אפילו תמונה! אם לא יעשה רוח מי ידע שהוא בכלל קיים?

  • 53.

    כעת ברור שלכב' השר לנדאו יש בעיה רצינית של גזים (ל''ת)

    שינסה כדורי פחם. לפעמים זה עוזר, 29/06/10 22:51

  • 52.

    בדבריו הוא מאשר שיש נכון בטענות לבנון שחלק מהגז הוא שלהם. (ל''ת)

    שיסתום ת'פה כבר., 29/06/10 22:01

  • 51.

    לשלוח 50% מיריב א. ללבנון (ל''ת)

    שיפיץ גם שם את המתינות שלו, 29/06/10 21:17

  • 50.

    כל עוד לא ברור כמה ירוויח הציבור מהקידוח - לא מוכן להגן על כלום!!!

    ללכת להלחם על הנכסים של תשובה? - לא תודה, 29/06/10 21:06

    עכשיו שתשובה יאמר מה הוא ייתן למדינה בתמורה להגנה על נכסיו (מלבד שוחד לפוליטיקאים ששולחים שכירי חרב למלחמות רכוש של מליונרים)
    אם תשובה יבטיח ש 70% מהרווח מגיע למדינה אז אפשר לחשוב על הגנה ...
    אחרת שחיזבללה יהרוס לו הקידוח - זה לא מעניין אותי בכלל (אז הממשלה תממן חידוש הקידןח וההפקה בחברה ממשלתית ונקבל את רוב התמורה למשאב הלאומי שלנו!!!)

  • 49.

    סוףסוף שר עם ביצים. ממש מר בטחון

    אילן צפון, 29/06/10 20:59

    מה שמאפשר לנו פה ושם ליהנות משקשוקה.

    השר הזה נראה ומדבר כמו רובוט אהבלי.
    תעסוק בעניני משרד התשתיות עוזי לנדאו

  • 48.

    למה כתוב שלנדאו מאיים אם מי שמאיימים הם הלבנונים? (ל''ת)

    ירון, 29/06/10 20:50

  • 47.

    רק בישאל תקיפות -מתפרשת בעיתונות כאיום , ואילו תקיפות ערבית לאהדה תקשו (ל''ת)

    רז, 29/06/10 20:03

  • 46.

    לפעמים המרבה זה לא משובח

    יקי, 29/06/10 18:09

    לכל סוגיה לגבי זכויות יש בית משפט בין לאומי יש אום מועצת הביטחון לשם שולחים את כל המתלהמים. אופציית הכוח נתונה תמיד ואין בה תכלית בדיבור. מעצמה מגיבה באמירה יש דין ויש דיין . תפסיקו לברבר אמירות מלחמה. כשצריך לשתוק שותקים ושצריך לירות יורים לא מדברים

  • 45.

    לבנון מאיימת עלינו באמצעות החיזבאללה.

    חובב ציון, 29/06/10 17:21

    אז אולי באמת הגיע הזמן לפיתרון סופי של
    הבעיה הזו.אחרי זה לבנון לא תחפש נפט וגז
    במאה השנים הקרובות

  • 44.

    איך אפשר לאיים להגן על משהו? (ל''ת)

    לא מבין את הכותרת, 29/06/10 17:20

  • 43.

    לנדאו הוא הכי ברור!! בנושא!וטוב שהוא מגיב לאוייבים מלבנון שמנסים אותנו (ל''ת)

    דודי, 29/06/10 17:08

  • 42.

    יש להשתמש באנרגית הגז לשלוח סוריה ולבנון למאדים (ל''ת)

    גודמן, 29/06/10 17:01

  • 41.

    לנדאו

    yosi, 29/06/10 16:30

    1-לוחם דגול שותק.
    2-לפי התוצאות האחרות צריך
    לשבת בשקט,
    3-והוא מה אכפת לו.

  • 40.

    גז זה מים ןמים זה מה שחסר בישראל ומים הם החיים (ל''ת)

    למי שלא מבין, 29/06/10 16:08

  • 39.

    אני מוכן לצאת להילחם רק תמורת תמלוגים מתשובה

    משה משמושקוביץ, 29/06/10 16:01

    שירגיע את האיומים שלו, למה שנצא להילחם? בשביל שתשובה יגדיל את החשבון בנק שלו? המדינה בכל מקרה וויתרה על הגז הזה, למי איכפת אם זה יהיה שייך ליצחק תשובה או לממשלת לבנון?

  • 38.

    למה פשוט לא לפתור את זה בבית משפט בינלאומי (ל''ת)

    קובי, 29/06/10 15:57

  • 37.

    אולי תשתוק כבר ותעסוק בעינייני משרדך? (ל''ת)

    אילן, 29/06/10 15:56

  • 36.

    צריך לחזק את המתונים בלבנון, לתת להם גם גז למען השלום ולחלק איתם בצורה (ל''ת)

    מוסרית וערכית את התמלוגים. למען השלום והטמטום שלכם, 29/06/10 15:41

  • 35.

    איפה בדיוק האיום?

    ארז, 29/06/10 15:36

    מי שמאיים זו לבנון, המאיימת על האינטרסים הישראליים. מדוע אינכם באים בטענות ללבנונים?

    • ממשלת לבנון כבר איננה מאיימת..הנהגה שישראל מוכנה לחלק את הגז

      CAPTAIN BARRY, 29/06/10 16:16

      מתי שממשלת לבנון יצאו בהכרזה שהן רוצים לחיות בשלום אמת? חברי הלבנונים רוצים לחיות איתנו בשלום ואין ספק שממשלת לבנון איננה רוצה בעיות בשטח שלה ולכן החיזבאללה וסוריה מבינים שאין דרך לחיות באזור הזה בלי שלום בין העמים
      הייתי נותן ללבנון גז ולבנון יעבירו
      לישראל מים
      לדעתי זאת יכולה להיות עיסקה שתקרב את השלום בין הצדדים
      הייתי אומר להנהגה בלבנון
      WELCOME TO ISRAEL

    • כי העורך הוא כנראה סמולני. (ל''ת)

      גיא, 29/06/10 19:48

  • 34.

    יישר כח. (ל''ת)

    מוטי ח., 29/06/10 15:27

  • 33.

    זה בתחומי לבנון

    מילואמניק, 29/06/10 15:20

    באנו להלחם על המדינה שלנו ולא על הכסף של תשובה

  • 32.

    ללא תמלוגים לאזרחים כמקובל בעולם את המוזמן להילחם לבד עם תשובה

    צ'ומפי, 29/06/10 15:06

    שאנחנו נמות בשביל הכיס של מישהו אחר?

  • 31.

    בואו קודם כל נכנע וניתן להם 67%. זה בטוח ירגיע אותם. (ל''ת)

    שמאלן, 29/06/10 15:02

  • 30.

    מי מוכן למות בשביל הגזים של יצחק תשובה?

    אורי כדורי, 29/06/10 14:59

    אולי עוזי לנדאו מוכן אבל אני לא.

    • אם אתה לא מוכן להילחם על האינטרסים שלך...

      ארז, 29/06/10 15:40

      אין לך מה לחפש כאן.

    • בישראל משלמים יותר מיסים מכל מדינה אחרת בעולם. תפסיק לדבר שטויות. (ל''ת)

      גידי, 29/06/10 16:12

    • אף אחד לא שואל אותך על מה להלחם!

      חייל, 29/06/10 16:17

      זכותה של מדינה לההחליט כי משאב כלכלי כגון מים או גז, גם אם נמצאים בידיים פרטיות ישראליות הוא נכס שיש להגן עליו.
      כמו עדר הפרות בצפון הגליל שנפגע ע''י פושעים מבני המיעוטים.
      גם עליו יש להגן באמצעות צבא/משטרה.

      כחייל עליך לציית לצו מדינתך, פרט לביצוע פשעים כנגד האנושות, וגם זה תלוי בימינו ברף שהמחבלים מציבים לנו.

  • 29.

    איזה אידיוט מדופלם (ל''ת)

    א, 29/06/10 14:56

  • 28.

    אחים שלי טוקבקיסטים בוא נלחם עם המקלדת בלבנון גם כך רובנו לא עושים צבא (ל''ת)

    טוקבקיסטן, 29/06/10 14:52

    • חזק אתה!! אבל אני כבר סיימתי את גיל השירות אז מותר לי נכון? (ל''ת)

      תמנון, 29/06/10 17:12

  • 27.

    האיומים שלו מדאיגים אותי

    פנדה, 29/06/10 14:41

    כשמשהו הוא שלך בדין אתה לא מתרגש מאנשים שטוענים אחרת. האם ייתכן שאכן התגלית שנויה במחלוקת?

    • לא.

      אריק, 29/06/10 15:05

      לשאלתך - התגלית לא שנויה במחלוקת, לפי החוק הבין לאומי.

      מה לעשות שכשמעצבנים דוב אז הוא מתעצבן?

    • צודק. (ל''ת)

      שששבשש, 29/06/10 15:22

    • אוי נו באמת....

      נסראללה, 29/06/10 15:25

      כשיש גורמים שלא אכפת להם מדין אלא רק ממה הם יוכלו להשיג באלימות נראה לך שיעניין אותם שנוי במחלוקת או לא שנוי במחלוקת?!?!

      נא להתבגר ומהר

    • אכן, צריך להדאיג אותך

      ארז, 29/06/10 15:41

      הרי הערבים טרם הכירו בזכותנו להתקיים, ולכן כל מה שבבעלות מדינת ישראל נחשב בעיניהם ל''כבוש'' או ''גזול''.

  • 26.

    מדינת ישראל מבינה רק כח

    יריב א., 29/06/10 14:31

    וכולנו עוד נראה זאת גם בהקשר הזה. החיזבאללה יפציץ את אסדות הקידוח,ממשלת ישראל תגיב,תפרוץ מלחמה בגלל הגז,ואחרי המלחמה תוקם ועדת חקירה בינלאומית שתקבע שהגז הוא חצי חצי של ישראל ולבנון,ורק אז תתחלק ישראל עם לבנון בגז.
    אז למה לא לעשות זאת עכשיו,לפני המלחמה וועדות החקירה? למה לא לתת ללבנון חצי מזכויות הגז,ואגב כך לקדם את השלום ומיתון החיזבאללה? אם החיזבאללה ישיג את מטרתו אחרי מלחמה עם ישראל,הוא יוכל להוכיח לעולם שרק במלחמה אפשר להשיג השיגים מישראל,ולעודד בכך עוד מלחמות מעוד גורמים בעולם,לכן כדאי לישראל להענות לדרישות החיזבאללה ללא מלחמה וללא ועדות חקירה.

    • למה שלא תציע ללבנונים בית נופש בדירה שלך?

      פהימת, 29/06/10 15:07

      ומתי שמתחשק להם לקפוץ גם את המכונית? מה לגבי קיצבה צנועה הרי אנחנו יותר עשירים, זה לא יפה. ואישתך - אין כאלה נשים בלבנון. תוכיח לעולם שישראל ידידותית ואין צורך בלחץ כלל. הכל מרצון

    • זאת הגישה הכי רופסת תבוסתנית ולא מתאימה למציאות שראיתי מעולם

      e, 29/06/10 15:07

      אז בגלל שחיזבאללה עלול להפציץ אותנו אנחנו אמורים מראש לוותר? חיזבאללה יכול להמציא חמישים תירוצים בדקה למה הוא צריך להפציץ אותנו - אז מראש אנחנו אמורים לוותר על כל דבר שהוא יטען כנגדינו כי ''תהיה מלחמה, ועדת חקירה שתחליט לחלק את זה בנינו''
      תאמין לי שאני אומר לך שאני באמת לא מתכוון לזה כעלבון - אבל בגלל אנשים כמוך המדינה הזאת תתרסק.

    • למה לא לגרש את יריב א. ללבנון כבר עכשיו?

      דוד, 29/06/10 15:13

      הרי ידוע בוודאות שהוא נציג החיזבאללה ויתר ''ארגוני זכויות אדם'' במזרח התיכון.

    • יריב, אני רוצה חצי מהדירה שלך!

      אורן, 29/06/10 15:21

      למה לך להתנגד?
      מה זה אכפת לך שאין לי שום עילה אמיתית לדרוש דבר כזה? הרי אתה לא רוצה חלילה לצאת נגדי למלחמה, נכון?
      יש לי בני דודים במאפיה וזה עלול להיות מסוכן, אז למה להיאבק? פשוט תן לי חצי מן הדירה שלך, ונעשה שלום.

    • יריב. התגובה שלך לא נפסלת על הסף, אבל

      שששבשש, 29/06/10 15:26

      למה חצי חצי? ככה מנהלים מו''מ?
      אם פתחת את המו''מ החצי ללבנון אתה עלול לגרום למלחמה עוד מהר יותר ממה שסברת.
      הצעת ללבנוני חצי כאילו הצעת לו אצבע. (וברור שירצה את כל היד).
      ולמה נראה לי שגם דברי השר הם פתיחה, אך שונה של מו''מ? רק שהדרך שלו תביא לפחות נזק לישראל מדרכך.

    • שיבוש פסיכולוגי חמור שמצריך תיקון

      אליוי, 29/06/10 15:33

      השדות האלה קרובים יותר לקפריסין מאשר ללבנון
      ישראל הגיעה להסכם עם קפריסין
      ההסכם אומר שתוקם חברה משותפת שתחפש נפט וגז באיזור הנידון והרווחים יתחלקו 70 אחוז
      לישראל ו-30 אחוז לקפריסין בהתאם להשתתפות של הממשלה הקפריסאית בחיפוש
      קפריסין קיבלה שהקידוח שישראל גילתה
      שייך רק לישראל
      אז למה אתה בא ונותן חצי לחיזבאללה ?
      אתה מעביר בקורת על מדינת ישראל
      אבל קופץ לדום אחרי כל איום ערבי
      אתה מסדר את העובדות לפי מסקנות שקבעת
      מראש זה שיבוש פסיכולוגי חמור שמצריך תיקון

    • אתה נמושה, תבוסתן ומפחד מהצל של עצמיך, ממש רכיכה. (ל''ת)

      ריאליסט, 29/06/10 15:36

    • כן, צודק

      ארז, 29/06/10 15:38

      הכי פשוט זה להיכנע לכל גחמה של האוייב. זה יחסוך הרבה קורבנות. בכל פעם שהאוייב ידרוש משהו, צריך פשוט לתת לו את מבוקשו, מיד וללא וויכוחים. אגב כך, אפשר כבר עכשיו לסגור את המדינה ולחזור לשטעטעל בפולין...

    • יש לי ת.ז. כחולה עליה לא אוותר בחיים. לזלול ע''ח היהוד ולהסית למוות. (ל''ת)

      יריב א., 29/06/10 15:54

    • טייב..דיל או לא דיל? VERY GOOD IDEA GAS FOR PEACE

      CAPTAIN BARRY, 29/06/10 16:21

      WELCOME TO ISRAEL

    • חצי-חצי זה הכי טוב

      אבניX, 29/06/10 18:48

      טיילתי לפני מספר שנים בקובה. פגשתי שם תיירת מאיטליה ואיכשהו הגענו לדבר על הסכסוך עם הפלסטינים. וכך, בספרדית קלוקלת (היא לא ידעה אנגלית) ניסיתי להסביר ואף ציירתי לה את מפת הארץ והשטחים. ואז היא שאלה בתמימות של ילדה ''למה שלא תתחלקו חצי חצי?''

      יריב ממשיך היטב את הקו הזה, ומאמין בגישת החלוקה השווה. שיהיה לו לבריאות. אבל אם ככה נא חבהיר שעל ישראל לשמור בידיה חצי מהגולן במסגרת הסכם עם סוריה, ולדרוש חצי מסיני מהמצרים. צר לי שמבחינתו של יריב, רק צד אחד במשוואה צריך לוותר. את הדרישה ההפוכה לא תשמעו ממנו.

  • 25.

    נגן קודם על תמלוגי המדינה - לפני מלחמת לבנון החדשה (ל''ת)

    תשובה, 29/06/10 14:26

  • 24.

    אני לא מבין בשביל מה כל ההצהרות

    לשר לנדאו, 29/06/10 14:26

    מי שחזק לא מצהיר.
    אתה חושש שנשכח אותך? שנשכח כמה שאתה ימני? כמה שאתה תקיף?
    אז בשביל זה כל ההצהרות האלה? זה נשמע לי ילדותי.

    אם אתה רוצה להראות שאתה ימני וחזק - אז תפעל להפסקת ההקפאה.

    • התוקפנות שלך נשמעת כמו ''אבא שלי חזק יותר'' ואפילו

      נכון מאוד, 29/06/10 15:10

      יש הרגשה שאתה קורא להם להוכיח את כוחם. זו פרובוקציה שנועדה לשפוך שמן למדורה שבינתיים אין בה כמעט אש

    • חוץ מעניין ההקפאה...אני מסכים ב100% (ל''ת)

      אורן, 29/06/10 15:19

  • 23.

    מישהו אמר פירומן? (ל''ת)

    יאללה מ ל ח מ ה, 29/06/10 14:24

  • 22.

    מי שמוותר על הזכויות שלו - בסופו של דבר, יוותר גם על החיים שלו.

    #1, 29/06/10 14:18

    אנחנו כאן כדי להישאר, גם אם זה אומר החרבת האויב עד היסוד.

  • 21.

    הנסיון מראה שעד כה כל דרישה ערבית הזויה ככל שתהיה

    מתקבלת בסוף על ידנו - כנסו., 29/06/10 14:16

    אז תפסיק לאיים כמו בריון שכונתי ותתחיל לפעול להחזרת ההרתעה כדי שהערבים לא יעזו אפילו לחלום על דרישות!

    פחדנים נמאסתם!!!!!

  • 20.

    ממש כמו אחיהם בישראל שאוכלים מכל טוב ומשקרים שהם מקופחים. (ל''ת)

    הנה דוגמית שהמחבלים גנבים, 29/06/10 14:13

  • 19.

    אנחנו עושים הרבה דברים ששום אנגלי ושום אמריקאי לא היו עושים (ל''ת)

    אז זה ממש לא משנה, 29/06/10 14:11

  • 18.

    ואז כמו תמיד יהיה לחץ בינ''ל ואנחנו ניתקפל (ל''ת)

    כמו ילדים נזופים, 29/06/10 14:10

  • 17.

    מעניין רק שהסקוטים והנורבגים וגם האנגלים וההולנדים מתחלקים במאגרים

    OILMAN, 29/06/10 14:09

    אז לפני שלנדאו יוצא למלחמה שמוטיבציית החיילים בה תשאף לאפס (בערך מה ששותפי הקידוח רוצים לשלם למדינת ישראל) שיבדוק איך מחלקים את המאגר.
    צריך יהיה להגיע להסכם דומה גם עם קפריסין בכל מקרה, אלא אם כן לנדאו רוצה מלחמה גם עם נאטו.

    • מעניין רק ששכחת...

      ארז, 29/06/10 15:40

      שאין כל מצב מלחמה בין בריטניה, הולנד, גרמניה ונורבגיה... כמה נוח שלשמאלנים יש זיכרון סלקטיבי...

  • 16.

    אני חושב שבשביל לקדם את השלום ישראל צריכה לוותר

    יריב אופנהיימר, 29/06/10 13:59

    על תגליות הגז והנפט וכן לשגת מהגליל עד חיפה כדי למנוע אימותים עם חיזבאללה וצבא לבנון בעתיד

    • הבעיה היא שזה לא ימנע שום עימות ולא יקדם שום שלום,רק יגדיל את הדרישות

      e, 29/06/10 15:11

      שלהם כלפינו.
      הם רואים פה הזדמנות פז או לעקוץ מאיתנו גז ששלנו כדין או הזדמנות להכפיש אותנו עוד ולהגיד שאנחנו מחרחרי ריב ומדון כשהם בעצם אלה שמסכסכים

      על ממשלת ישראל להתעלם מהם מכל וכל, שיגידו מה שהם רוצים כמה שהם רוצים - הגז הזה הוא שלנו ואם הם יתקפו הם ישלמו את המחיר\\

      אגב, אני מוכן להתחייב שהם לא יתקפו בגלל הגז

    • יריב, אתה בטוח שאתה רוצה למנוע אימותים עתידיים ?:) לא עימותים

      זיו_! , 29/06/10 19:49

      אתה יכול לאמת את מה שבא לך, המקסימום שאתה יכול לתרום זה את הגז שממלא הת הבטן והמוח שלך.. השאר שייך לנו.

    • מתחזה (ל''ת)

      x, 29/06/10 21:02

  • 15.

    כל עם ישראל חייב להתייצב כגוף אחד מאחורי השר ודבריו.

    שששבשש, 29/06/10 13:53

    החוצפה הערבית לא יודעת גבול.
    (מישהו במקרה יודע מה אומר החוק הבינ''ל, כדי שלא נצא טפשים)?

    • שהביבונים והמתנחלים והליברמנים ילחמו למען המושחתים (ל''ת)

      מושחתים הביתה, 30/06/10 00:32

  • 14.

    התפקשש להם בסוף הכתבה. נכנס טקסט שלא קשור (ל''ת)

    רואה צאן, 29/06/10 13:50

  • 13.

    סוף סוף מישהו בישראל ביתנו עם ביצים

    עידו, 29/06/10 13:49

    הצבעתי לליברמן כי חשבתי שיש לו ביצים..
    אני לא מתכוון להצביע שוב בגלל שהוא הוכיח את עצמו כחסר כל עמוד שידרה או ביצים.

    לעומתו מר לנדאו דווקא מציג קו נוקשה אפילו שלשכתו מנסה לרכך אותו לנדאו חוזר ואומר שאין לו בעיה לצאת למלחמה על הכסף שלנו...
    ישר כוח!
    רק אם ליברמן יעזוב ולנדאו יקח את הפיקוד עכשיו על המפלגה אצביע שוב למפלגה זו...

  • 12.

    תגלית הגז של ישראל=חלום רע לערבים (ל''ת)

    מתוק...מתוק..., 29/06/10 13:41

  • 11.

    סוף סוף קם שר'' עם ביצים'' בממשלה הדפוקה הזאת ואומר לערבים עד כאן (ל''ת)

    יהודה ב., 29/06/10 13:23

    • מי שיש לו ביצים לא צריך לדבר. בטח שלא כאלו שטויות (ל''ת)

      חביתה, 29/06/10 15:14

  • 10.

    תפסיקו להתייחס לכל שטות !!!!!!!!!!! (ל''ת)

    manu, 29/06/10 13:18

  • 9.

    השר רוצה להגן על החוק הימי הבינלאומי ? מי הפר החוק במשט לעזה !!!

    יוסף עומר מחאמיד, 29/06/10 13:08

    הממשלה הזו לא רוצה שלום לא רוצה כלום חושבת עצמה שהיא יכולה לבצע הכל . זה לא נכון הממשלה הזו מאוד מאוד חלשה היא לא יכולה לבצע כלום ממש כלום חוץ מלדבר לא עושה כלום . לבנון בסופו של דבר תקבל את מה שמגיע לה .

    הממשלה הזו היא כישלון של העם כאן . כל עוד היא נמצאת בשלטון היא גורמת נזק כבד ... בסוץ הכל יתפוצץ לכם בפנים . . .

    • עזה אינה מדינה ........רק השמאל מכיר בחמסטן כמדינה (ל''ת)

      אליוי, 29/06/10 14:45

    • יזם פרטי הלך והשקיע מכספו. כמה מתאים לתרבות הזו לנסות לקחת בכוח מה

      אתה צודק במספר נקודות אבל קצת ביקורת עצמית לא תזיק, 29/06/10 15:21

      שמישהו אחר טרח ועשה. מה מגיע ללבנון? מדוע לבנון לא מבצעת קידוחים לחיפוש גז ונפט? מי בכלל מפריע ללבנון לחפש או למצוא גז? אני דוקא מקוה שבמקום לשבת ולצעוק על ישראל שתיתן ללבנון מה שמצאו אצלה בים, אתה ושכמותך תלחצו על האומה הערבית להתחיל להשקיע בעצמה. במדע, ברפואה, בתרומה לאנושות. יכול להיות מספיק לכולם אם האומות ישתפו פעולה ולא יפעלו אחת נגד השניה.

  • 8.

    לנדאו צודק 100% -כנראה לבנון הפחדנית צריכה לחטוף סטירה (ל''ת)

    ראש ממשלת לבנון פחדן מול הטרור, 29/06/10 13:07

  • 7.

    ההתגרות נגד אסדות הגז זה התגרות חיזבללאית-איראנית נגד ישראל

    my story , 29/06/10 13:03

    אם חס וחלילה תהיה התקפה טילית מלבנון שתלווה ע'' הפצצה מאסיבית על כל לבנון-מי שבוחש את המצב הזה זה רק אחמדינג''אד שרוצה בברור להשתלט על אזורינו.
    אין יותר להתחשב על דעת העולמית הצבועה והמושפעת ע'' הערבים.

    • לא ...מ ד ו י ק ...!!! עצוב ..לא בכדי...! (ל''ת)

      פאלאסטני גאה., 29/06/10 14:08

  • 6.

    לא להתייחס בכלל ..כי הם רוצים עוד דרך להתעסק איתנו ..דרך האו''ם שמום (ל''ת)

    ירח כחול , 29/06/10 12:54

    • בבלוג של יצחק תשובה כתוב,שהוא ייתן את כל ה40 מיליארד לאזרחיי ישראל

      שבתאיי חשון--ביטחוניסט, 29/06/10 14:03

      שאפו אחד גדול למר תשובה הנדיב.

  • 5.

    לא מספיק ללבנונים בעלות על החומוס? (ל''ת)

    אבירן, 29/06/10 12:54

    • חחחחחחחחחחח אהבתי (ל''ת)

      עוז, 29/06/10 13:16

    • לפעמים נידמה, שעוזיל'ה עובד בשכר מלא אצל יצחקל'ה ........תשובה...

      סיוון פוגל ( פלוצובסקי ), 29/06/10 14:07

      כמה שקוף.

  • 4.

    הצדק המלא עם שר התשתיות שום דבר ששייך לנו בעצם לפי שיתתם לא שייך

    פקק תנועה, 29/06/10 12:34

    ליהודים לא היה שייך וגם לא יהייה שייך וכינראה שאייזה שהיא מילחמה בכול זאת תיפרוץ באזור והפעם על בסיס חיפוש מקורות אנרגיה והספקה וכניראה כפי שטענו חוזי העתיד שמילחמות העתיד יהיו באמת על בסיס זה של חיפוש מקורות כלכלה ואנרגיה אזורית ועולמית

    • חרירי צודק ! הנפט אשר מיתחת לשיכבת הגז מצוי כולו בשטח לבנון...! (ל''ת)

      פקק רקוב-קרית ביאליק, 29/06/10 14:06

      • אם הוא בשטח לבנון אז שחרירי יואיל בטובו לחפור ולמצוא את זה בעצמו (ל''ת)

        e, 29/06/10 15:43

      • ליפני שאנו מחליטים אך מפרידים את שיכבות הנפט מהגז אתה

        פקק תנועה, 30/06/10 12:12

        צריך להבין שאתה קודם כול קשקשן חסר תקנה אם לא יותר מכך

  • 3.

    טעות חמורה בכלל להתייחס לדרישות ההזויות האלה (ל''ת)

    1 העם, 29/06/10 12:31

  • 2.

    השר עוזי לנדאו מוכר וידוע כשר הכי אהבל בכול תולדות ממשלות ישראל

    אזרח הארץ, 29/06/10 12:29

    וגם מחפש תשומת לב הזוי ובלתי מציאותי.

  • 1.

    כל הכבוד לנדאו!

    ציונית, 29/06/10 12:24

    המשך כך
    אנחנו מאחוריך

    • בני העניים יהוו בשר תותחים לעושרו של ילד מעבורת בעל אגו נפוח....

      נהיר פוגל (פלוצובסקי) צ'.. ת-א הירוקה..., 29/06/10 14:04

      לממשלה רק 13 אחוז ברווחים.

    • נראה שפשוט השתגעתם !

      למה?, 29/06/10 15:25

      בשביל מה להתחיל מאיום? גוף חזק אינו זקוק לאיומים. גם חוסר התייחסות אומר משהו. זה רק עוד תבלין למרק שהם רוקחים

    • כמו נאצר נהיינו

      אורן, 29/06/10 16:53

      אנחנו, ישראל הפכנו לכלב נובח, שלא מסוגל לנשוך... מפחדים מהצל של עצמנו, מאיימים סתם, מצהירים הצהרות מגלמומיות ללא שום צורך...

      אבל העיקר שיש לנו גאוה לאומית.