• 13.

    דמגוגיה ברמות מוגזמות...

    מישהו, 16/07/11 19:11

    איך זה הגיוני שמהירות הנסיעה בשעות השיא עלתה, מספר כלי הרכב ירד- והזיהום עלה?

  • 12.

    ההחלטה לאסור על משאיות לנסוע בכביש 1 היא אחת החכמות

    משה, 17/06/10 23:38

    פעם אחת עשו משהו פה כמו שצריך. החיים של הנוסעים קבוע על הכביש הזה השתנו ללא היכר.

  • 11.

    האיסור על משאיות שינה ללא הכר את העלייה לירושלים

    אחד, 17/06/10 22:14

    לא עומדים בפקקים. נכון שהפקק זז קצת, אבל בגלל כביש 9 אפשר להתקדם במהירות גדולה בהרבה.

    סוף סוף עשו החלטה חכמה בארץ. שלא יגידו לכם אחרת...

  • 10.

    נראה כמו כתבה מוזמנת

    בילבי, 17/06/10 16:20

    אפילו בכביש 6 יש הקלה בשעות הבוקר בתונות המשאיות מאז שהחל הניסוי והתנועה זורמת טוב יותר.

    מעניין האם איגוד המובילים או מישהו אחר עם אינטרס עומד מאחורי הנתונים השגויים שבכתבה.

  • 9.

    הכתב טועה ומטעה, בשעות הבוקר חל שיפור ניכר בתנועה לירושלים (ל''ת)

    גיל, 17/06/10 14:03

  • 8.

    ובשעות השיא בצהרים?????

    אני, 17/06/10 13:10

    יופי לכם שאסרתם נסיעה בשעות הבוקר..אבל מה קורה עם שעות העומס בצהרים? במיוחד בימי חימישי וראשון? חכם משו..

  • 7.

    NRG לא מדייקים שיפור ניכר מפקקים מטורפים בכניסה לירושלים

    יאיר ירושלים, 17/06/10 11:28

    והמתנה ארוכה ומתישה לתנועה זורמת
    העיקר לתקוף

  • 6.

    אתמול היה פקק בשער הגיא לכניסה לירושליים שלקח שעתיים!

    ליאם, 17/06/10 11:17

    עובדה!

  • 5.

    שטויות...אני נוסע בכביש 1 כל יום והנסיעה התקצרה

    שפוי, 17/06/10 10:10

    וגם נעשתה הרבה יותר נעימה ובטוחה...ככה זה שאין משאית שזוחלת בנתיב וכולם (כולל משאיות אחרות) מנסות לעקוף אותם.

  • 4.

    אחרי שסגרו 443 ליהודים ... (ל''ת)

    יש בעיה, 17/06/10 09:57

  • 3.

    לפעמים הפוזיציה האוטומטית של גיל מלמד להיות ביקורתי - אינה עניינית

    נהג לירושלים, 17/06/10 09:52

    שיחקת קצת עם המספרים ומצאת בעיות בחישובים של משרד התחבורה.

    עם זאת, במקום להיות לטובתו של הנהג הישראלי בדרך לירושלים - אתה רק מזיק.

    נכון שאפשר לשפר תשתיות ולעשות עוד הרבה לטובת התחבורה ת''א-ירושלים. אבל מה - לא צריך בשביל זה לנסות לחפש ''בכוח'' את הפקידים על החלטתם (הנכונה) לעצור את המשאיות.

    או במילים אחרות - יש שיפור, והוא אינו מספיק. המסקנה של הכתבה היתה צריכה להיות - כל הכבוד למשרד התחבורה על ההחלטה למנוע נסיעת משאיות בכביש מס' 1. מפתיע שישראל כ''ץ הצליח לקבל החלטה לא פופולרית ומזיקה פוליטית. המהירות אכן השתפרה מאוד בנסיעה בקטעים בשעות הרלוונטיות.

    עם זאת, יש להרחיב את האיסור מעבר לשעות השיא, ולשפר את התשתיות.

  • 2.

    הצלחה אדירה

    גיל אזולאי, 17/06/10 08:59

    כל מי שעולה בשעות הבוקר לירושלים על בסיס קבוע מרגיש את השיפור הדרמטי בעליה החל משער הגיא.
    מומלץ להרחיב את האיסור הנ''ל על נסיעת משאיות לשעות רבות יותר במשך היום ובודאי גם לשעות אחר הצהריים ולהרחיב את האיסור בשעות הבוקר בשעה נוספת.

    • ומתי נהגי משאיות אמורים לנסוע? בלילה? (ל''ת)

      נעמה, 20/06/10 01:05

  • 1.

    ישראבלוף! (ל''ת)

    פחחח, 17/06/10 08:56