• 16.

    50% פחות בסה''כ 3 דקות (ל''ת)

    מוטי, 11/06/10 18:04

  • 15.

    הסיבה האמתית להוראה זו כי חברי הכנסת ועובדי הציבור רוצים להגיע בלי פקק (ל''ת)

    מה עם תל אביב ? ושאר הארץ, 07/06/10 14:23

  • 14.

    המספר קצת מוגזם אבל המהלך נכון וחשוב

    אחד העם, 07/06/10 12:14

    קצת הגזמתם עם המספרים, אבל כמשתמש קבוע זה אכן הועיל מאד וחסך עומסים כבדים בשעות הבוקר. מוצע להרחיב זאת גם לאחר הצהריים והערב המוקדם.
    יישר כח. חבל שלא בוצע שנים קודם לכן.

  • 13.

    הורדתם מכוניות מהכביש וחגגתם שיש פחות מכוניות?

    מיכאל, 07/06/10 11:01

    תורידו גם אוטובוסים, מוניות, קטנועים ובסוף כמה מכוניות פרטיות ותקבל שזמן הנסיעה התקצר עוד יותר........
    לא משקיעים בתחבורה ציבורית, רכבת בונים כבר 50 שנה, ובסוף סוללים גם כביש של 2 מסלולים לכל הארץ.
    חלם!!!!

  • 12.

    כביש 2

    net, 07/06/10 10:50

    אולי תעשו את זה גם בירידה מהכביש שמוביל מאזור התעשייה פולג לכביש מס' 2? יש איסור על נסיעת משאיות על הגשר לירידה מפולג אך מי שם לב? עומס של משאיות גורם לפקקים גם לאחר שהסתיימו העבודות . אין סוף לפקקים.

  • 11.

    למה 58% ? עדיף לומר 5800% !!!! (ל''ת)

    אמת בפרסום, 07/06/10 09:28

  • 10.

    הצחתם בכתבה. זהו שיר הלל לשר כץ? חבל על כספי הפיילוט!

    נתנייתי שנסע לירושלים בבוקר, 07/06/10 09:24

    בזבוז כספים משווע הסקר הזה. סתם כסף מבוזבז.
    ובגינות סחרוב נתקעתי בפקק שנשמתי פרחה.
    בפעם השניה לקחתי אוטובוס ושוב נתקעתי.
    אומלל מי שצריך להגיע לעבודה עד שתהיה רכבת שתפתור הבעיה. הייתי צריך להיות פעמיים וזהו תודה לאל.
    תתחילו תחבורה ציבורית ב-4 בבוקר וחבל שלא יצאתי כך אבל החניונים לא פותחים מוקדם.
    היו יותר יצירתיים.

  • 9.

    חייבים להרחיב את זה גם לשעות אחר הצהריים

    גיל, 07/06/10 08:11

    עד להוספת נתיב שלישי

  • 8.

    אני זוכר ''שהיו לנו פיילוט מפח לכביסה ולרחצה''

    איציק, 07/06/10 08:09

    למה אי אפש לכתוב
    בעקבות כך הוחלט כי במקטעי הכבישים בהם נאסרה בשעות הבוקר כניסת משאיות במהלך הניסוי [במקום פיילוט???]- יהפוך הדבר לשגרת קבע

  • 7.

    מעולה - חבל שהפקקים יחזרו בקרוב בגלל הרכבתקלה

    נועה, 07/06/10 08:06

    לגבי המשאיות - בתור מי שנוסעת שלוש פעמים בשבוע לירושלים על כביש 1, אין ספק שמרגישים את השינוי. אבל שימו לב להפתעה החדשה- בצומת הגבעה הצרפתית, פסי הרכבת הקלה עוברים על הכביש עצמו (אין גשר/מנהרה/מחלף). מה זה אומר? שאם יום אחד באמת תהיה רכבת, צומת הגבעה תהפוך לסיוט, מה שיחסום את כל כביש מנהרת הארזים ולכן יעמיס מאוד גם את כביש 1. סוג של חלם. מזל שאין שום סיכוי שהרכבת באמת תעבוד עד שאני אסיים את הלימודים בעוד שנה (ואולי בעצם אף פעם...)

    • אני מאחל לך שאכן כן תצליחי לסיים את לימודייך

      המאחל, 15/06/10 19:25

      למה להיות פסימיים.

  • 6.

    הנסיעה מת''א לירושלים התקצרה ב-58% ?

    שי, 07/06/10 06:13

    אולי יחסית לזמן שלקח למשוריינים במלחמת העצמאות לעשות את אותה הדרך...

  • 5.

    זמן הנסיעה התקצר ב- 3 דקות

    ה. פקר, 07/06/10 05:53

    איזה כתבה מגוחכת. זמן הנסיעה התקצר ב- 3 דקות ולא ב- 58%.

    והמחיר, העברת המשאיות לכביש 443 הפתוח לתנועת השכנים שלנו. אני מקווה שלא נצטער על זה.

  • 4.

    443 ללא שינוי בגלל ששום דבר לא זז! (ל''ת)

    סמי-טריילר, 06/06/10 23:14

  • 3.

    תהרגו אותי איך הגעתם ל-58% לפי המספרים בכתבה (ל''ת)

    gיא הסטטיסטיקאי, 06/06/10 23:07

  • 2.

    תעשו רכבת טובה ותורידו עוד אלפי מכוניות מכביש מס' 1!כנסו!

    יוסי ג, 06/06/10 23:05

    ,רכבת טובה''??=רכבת שתגיע למרכז העיר ושתאסוף בדרך (ראשל''צ,רחובות.רמלה לוד...
    כעשרת אלפים אנשים שגרים במקומות הללו ועולים יום יום לירושליים ברכבם הפרטי.

  • 1.

    סוף סוף לא נתקעים אחרי משאית שעוקפת ב-30 קמ''ש מערבל בטון שנוסע 20 (ל''ת)

    החלטה מצוינת, 06/06/10 22:27