• 133.

    להדביר את דביר!‏

    אחד העם, 19/09/10 19:17

    להדביר את דביר, ואל תהיו דוחים?‏ דוחים את המעבר לבנקים אחרים!‏

  • 132.

    תודה שלי.תצעי ההפרש מהממון של העשרים ישולם לחיילים משרתים בקרבי (ל''ת)

    חיילים ששומרים על המתעשרים. שיקבלו גם הם עצם, 19/09/10 16:30

  • 131.

    שלי, אני באמת רוצה לנסות להבין את המהלך שלך

    גם שלי, לא יחימוביץ', 26/05/10 23:50

    אבל אני פשוט לא מבינה מי שמך לבוא ולהחליט על חרם מאוד מיוחצן ותיקשורתי על אדם כלשהו.
    מילא המילים שאמרת, מילא המלחמה שלך למען ''הצדק''. אבל יש דבר אחד שלא עושים - לא מלבינים אדם, גם אם הוא מרוויח יותר ממך ומהרוב במדינה. כל עוד הוא לא פשע, אין צורך להעמיד אותו לדין כמו שעשית. קחי את זה לתשומת ליבך שלי, גם כשאני יודעת שלפעמים המטרות שלך נעלות, את צריכה להביט גם על הדרך.

  • 130.

    גברת יחימוביץ', גם את החזרת חלק משכרך למנקה?

    שיר, 25/05/10 17:20

    כשעבדת בערוץ 2 והרווחת יפה-יפה, אולי החזרת חלק משכרך בשביל המנקה של האולפן? נקודה למחשבה.

    • לא נאה

      יואש.ו, 29/05/10 10:00

      שיר,זאת דמגוגיה מכוערת.
      תודה. יוד.

  • 129.

    יחימוביץ' היא פוליטיקאית, וחבריה לכנסת הם-הם המושחתים

    רונאל, 25/05/10 17:17

    שלי, אולי תסתכלי פנימה ותראי את קופת השרצים שבכנסת... קל לכם תמיד לחוקק חוקים על החוץ במקום לנקות ולסדר את עצמכם קודם.

  • 128.

    מה מיוחד במזרחי? מה עם בנק הפועלים ואף לאומי?

    שילון, 25/05/10 17:12

    הפועלים ידוע כאחד הבנקים המושחתים כבר שנים, לאומי - למרות שנחבא אל הכלים יותר - רע לא פחות. מה רואה הגברת יחימוביץ' לנכון להיטפל למזרחי, זו ממש חוצפה.

  • 127.

    בנק יהב שייך לבנק מזרחי....מחאה לא יעילה במיוחד (ל''ת)

    אני, 24/05/10 20:37

  • 126.

    שיתביישו בעצמם. מושחתים נמאסתם!

    אני ימני לחלוטין אבל שלי צודקת, 24/05/10 20:21

    די לקפיטליזם החזירי

    בושה!

  • 125.

    המשיכי ונתמוך בך ובצדק

    יואש.ו, 24/05/10 20:02

    שלי יחימוביץ',אנא המשיכי להוביל המהלך החשוב הנ''ל,גם אם לפעמים זה נראה כחסר סיכוי
    ונמשיך לתמוך בך ובנחישותך לאורך זמן,ויתכן
    שבסופו של דבר גם נלך איתך לבחירות כנציגתנו
    לעבודה.חיזקי ואימצי.תודה.יוד.

  • 124.

    chevrat hachashmal corruption is crucial (ל''ת)

    gov., 24/05/10 19:34

  • 123.

    גם אם ניסיתי להסתכל על חצי הכוס המלאה

    שריי, 24/05/10 18:39

    לא מצאתי בתעמולה הזולה של שלי יחימוביץ' כלום.
    לפני שהיא עושה חרם ציבורי על בנק מסוים, שתבדוק מה קורה בבנקים אחרים. המשכורות של כולם דומות, בעיקר משכורות השכירים. אין פה עבירה על החוק בכך שהוא מרוויח את מה שהוא מרוויח.

    • כולם במדינה הזאת קנאים (ל''ת)

      יריב, 24/05/10 19:15

  • 122.

    כל הכבוד לח''כ , הבעיה שההפרזה בשכר אצל כל הבנקים (ל''ת)

    שלומי -כלכלן, 24/05/10 18:17

    • אולי פשוט ננטוש את כל הבנקים

      דינה, 24/05/10 19:16

      נחיה עם קופת חיסכון בצורת חזיר.
      באמת, יחימוביץ, אין לך משהו טוב יותר לכתוב עליו?

  • 121.

    אחזור להצביע אמת אם שלי תעמוד בראש המפלגה

    דודי, 24/05/10 17:53

    היא ולא אף אחד אחר. שלי למען כולנו, את חייבת לרוץ!

  • 120.

    סוף סוף יש לנו ח''כית לוחמת כנגד עוולות החברה, עקבית במלחמותיה ואינה

    אילן/ת''א, 24/05/10 17:29

    יודעת פחד מהו, מאמינה בצדקת דרכה ומעוררת הד ציבורי הולם לדעותיה והשקפותיה הסוציאליות , מאותו הזמן שהעלתה את הצעתה לצמצום שכר הבכירים היא זוכה לרוח גבית מהציבור , מהתקשורת ואפילו מהקהילה העסקית, כל הכבוד לך שלי יחימוביץ את ראויה לכל קול בקלפי, וראויה להגיע להנהגת המדינה.

    • עוולות החברה? אם אלו הצרות שלנו אז מצבינו טוב (ל''ת)

      ישראלי גאה, 24/05/10 19:18

  • 119.

    כל הכבוד לשלי

    כוכב עצוב, 24/05/10 17:05

    אני לא אדרוך בבנק מזרחי עד שיהיו שינויים שעליהם מדברת שלי כל הכבוד לשלי יחימוביץ

    • ועבור איזה בנק אתה עובד בדיוק? (ל''ת)

      ליאור, 24/05/10 19:18

  • 118.

    שלי יחימוביץ לראשות מפלגת העבודה במקום הקפיטליסט המוחשת ברק (ל''ת)

    אני, 24/05/10 16:54

  • 117.

    אבל גם בבנקים יש מושחתים אחרים שמקבלים בחודש מליון (ל''ת)

    לעבור לבנק הדואר זה הפתרון, 24/05/10 16:11

  • 116.

    לאן שלא תפנה יש מושחתים. אפשר לחשוב שמנכל''י בנקים אחרים אנשי צדקה וחסד (ל''ת)

    הכי טוב מטילי זהב מתחת לבלטה, 24/05/10 15:41

  • 115.

    טיפשים שכמונו....

    בהרוז, 24/05/10 15:19

    למה מה קרה,שלי מגלה משהו שאנו לא יודעים.
    השחיתות במגזר הציבורי ניזון ברובו מהפוליטיקאים,מקבלים רוח גבית כל הזמן.ולמה לנו להלין,ולמה לנו להפריע להם,מי אנחנו בכלל,לא סופרים אותנו ולא משתינים לכוון.
    ואני רואה את ביבי וברק,שני נהנתנים ידועים שכבר הכל נכתב עליהם ועל ההרצאות שנתנו,ועל המיליונים שגרפו,ובמגדלי השן שהם נמצאים.לא אינני מתפלא,יונס לא המציא את השיטה.יונס הוא אחד מהם,יונס הוא ממשיך דרכם,ממש בא לי להקיא......

  • 114.

    לחברה צודקת ויותר שיוויונית, הפערים האלה יפגעו בכולם.

    נתן, 24/05/10 15:14

    לחברה צודקת ויותר שיוויונית, הפערים האלה יפגעו בכולם.
    חזירים שמרווחים מיליוןנים-כל הכבוד לשלי יחימוביץ

    • וכמה היא מרוויחה אתה חושב? (ל''ת)

      שטויות, 24/05/10 19:21

  • 113.

    כמובן שהמפלצת המארקסיסיטית אינה מבקשת להטיל חרם צרכנים על מוצרים של (ל''ת)

    האויב הערבי אהוב ליבה. יהודים מתים בגלל שלי., 24/05/10 15:08

    • נו בחייאת, כל מי שנלחם בפערי השכר המטורפים הוא מרקסיסט?

      יהודים מתים בגלל שלי??????, 24/05/10 16:31

      ''יהודים מתים בגלל שלי...'' איך אתה לא מתבייש להכפיש הכפשות שחורות ונוראיות. בושה

  • 112.

    שלי יחימוביץ' מטפלת רק לפי מנת הפרסום שיצא לה מכך כנסו ותבינו

    אלדו, 24/05/10 14:14

    שכונה שלמה ביקשה את עזרתה להחזרת מקווה לגברים בשכונת אזורים בנתניה משום שאותו המקווה נהפך למקווה לנשים בנוסף לזה שהיה כבר קיים .
    פניתי לחברת הכנסת יחימוביץ' וזעקתי היכן השוויון בין המינים שאת כל הזמן זועקת בתקשורת לכך ?
    נו מה התשובה שלה היתה ? תפנה לחבר כנסת חרדי .
    היכן האג'נדה של שוויון בין המינים ? או שמא מדובר רק כשזה לטובת נשים בלבד ?
    ממתי חבר כנסת צריך לחפש לסייע רק לסקטור מסויים ? האם הם לא נבחרו לשרת את העם ? הכנסתי גם תגובות דומות לבלוג שלה אבל שם סותמים פיות כמו רוסיה הבולשוויקית .
    לפני שאתם שומעים לעצות שלה תבחנו אותה במעשים תבקשו ממנה עזרה למען הציבור ותראו איך הכל זה רק פרסום .

    • לך יש בטח חשבון בבנק המזרחי ואתה לא רוצה לעבור

      טל, 24/05/10 15:48

      אז אתה ממציא תירוצים. באמת שתפנה לחבר כנסת חרדי לטפל בעניין שלך, זו התשובה הנכונה. ודרך אגב, אתה יכול גם לפנות לחבר כנסת חרדי באותה הזדמנות גם לקדם את עניין המשכורות. אתם כח רציני, והכל נעשה לפי מה שאתם רוצים, בסופו של דבר. אז לשם שינוי, תעזרו לנו לעשות משהו צודק, וזה גם לטובתכם.

    • שלי יחימובץ סירבה להרים חקיקה חוק למען נכים לשלבם במקום עבודה

      כפי שיש חוק למען ערבים ואתיופים, 24/05/10 16:12

      רק איפה שנוח לה להתפרסם

  • 111.

    שלי, חזקי ואמצי (ל''ת)

    ימית, 24/05/10 13:55

  • 110.

    אני עוזב את הבנק היום . כל הכבוד לשלי

    רותם מזרחי, 24/05/10 13:44

    תודה לך שלי .

  • 109.

    ל- מגיב 63 תוסיף למערכת הלימוד המוצעת, את מלחמות הדת, והישגיה. (ל''ת)

    אופיום להמונים., 24/05/10 13:26

  • 108.

    תלחמי נגד קבלת אייפון חינם לחברי הכנסת! (ל''ת)

    דני, 24/05/10 12:38

  • 107.

    שלי יחמוביץ צודקת

    יפית שור, 24/05/10 11:34

    מדוע מנכ''ל של בנק די בנוני צריך להרויח מליונים מה עם העובדים בבנקים שיש בהם שמקבלים שכר של חמש שש אלף ש''ח בחודש, איך לדעתך אפשר כך לגמור את החודש, ללא מינוס שמתגלגל ותופח, מה את דואגת לרודף הבצע יונס, הוא מסודר כבר לכל החיים, מה היה קורה אם היה מרוויח 20 אלף ש''ח בחודש זה די מכובד, מדוע מליונים?

  • 106.

    רחל

    כמה טוב היה אילו, 24/05/10 11:03

    אילו היו עוד 20 חברי כנסת כמוך שלי, אילו אנו האזרחים היינו מתפנים מעט מעיסוקנו ומוחים נגד הבנקים שמשלמים מליונים למנכלי''ם האלה ונוקטים בצעדים מכאיבים שיזעזעו את המערכת - הכל אבל הכל היה נראה אחרת ולא רק שהיינו אנו האזרחים מרויחים יותר אלא שצעד כזה היה מוביל לשינויים חברתיים מרחיקי לכת הן במודעות גבוהה יותר לאיש הסובל העני שבקושי גומר את החודש והיינו יכולים להיות אזרחים טובים יותר ורגישים יותר - דבר שהיה משליך על כל אורח חיינו הן בצמצום האלימות בכבישים והן באלימות ההולכת וגואה בכל מקום ובכל פינה. מי שחושב שאין לזה קשר עם משכורות העתק של המנהלים לא מבין על מה אני מדברת. זו אחת הדרכים להכניס את החיים לפרופורציות ולהיטיב עם העניים כאשר זה לא יפגע במאום באף לא משכורת אחרת של בכיר, ומה רע בזה שמנהל יקבל 250 אלף שקל בחודש. חבר'ה - בחודש. מה שאני מקבלת במשך למעלה מ-2.5 שנות עבודה!!

  • 105.

    חזק ואמץ שלי! כל הכבוד על עבודתך בכנסת. (ל''ת)

    מאחת שבחרה עבורך, 24/05/10 10:57

  • 104.

    לו רק היינו מסוגלים ליסם חרם כלכלי בארץ,,,,,, (ל''ת)

    אנחנו כן פראיירים, 24/05/10 10:31

  • 103.

    להחרים הבנק - גם אני סגרתי את החשבון בבנק

    ניר, 24/05/10 10:28

    בושה וחרפה. גם 250 אלף שקלים, הוא שכר מוגזם! אסור לציבור לשתוק

  • 102.

    ממש מסכן אני לא יודעת איך הוא גומר את החודש (ל''ת)

    מירי, 24/05/10 10:26

  • 101.

    יא פופוליסטיתצ

    נוני, 24/05/10 10:14

    מעניין כמה הרווחת כשהיית בתקשורת. לא רואה שהשכר הוא בדיוק מה שהצעת ברעיון הגאוני שלך, והשאר זה אופציות.

  • 100.

    הצטרפו אליינו בפייסבוק ואתר

    עושר להמונים, 24/05/10 09:46

    הקליקו בגוגל :''עושר להמונים''

  • 99.

    חזירות לקחת משכורת עתק ע''ח העובדים (ל''ת)

    דר' לכלכלה, 24/05/10 09:36

  • 98.

    יא פופוליסטיתצ

    נוני, 24/05/10 09:23

    מעניין כמה הרווחת כשהיית בתקשורת. לא רואה שהשכר הוא בדיוק מה שהצעת ברעיון הגאוני שלך, והשאר זה אופציות.

  • 97.

    קריאה פשיסטית,רק במדינות טוטליטריות / קומוניסטיות / פשיסטיות מקפדים את

    1984, 24/05/10 09:13

    ראשי העשירים
    האם אסור שיצמחו עשירים כדוגמת פה ביל גייטס? הרי אנשים כאלה משלמים מיסים ותורמים לכלכלת המדינה, ומזה מחזיקים את מי שלא מסוגל להתפרנס
    אם האשה הזאת תעלה לשלטון הלכה המדינה,
    אבל גם ככה היא עושה נזק לא קטן דווקא לבוחרים שלה
    אנשים כמוה מבריחים משקיעים מישראל
    אנשים כמוה מסכסכים בין עובדים למעסיקים
    אנשים כמוה מעמיקים את העוני בישראל

    • ביל גייטס הינו יזם וממציא, ולא שכיר החי מניצול קופת הציבור. (ל''ת)

      למה פעמיים פשיסט., 24/05/10 11:40

    • משקיעים? ציין שמות וסכומים.הצחתק אותנו.

      ציפי, 24/05/10 14:04

      שלי יחימוביץ תוביל את המהפך הבא.רק חבל שאין סוציאליסטים אמיתים במדינה שיעניקו לה רוח גבית.קפיטליזם חזירי איננו משפר את הכלכלה והמציאות רק מוכיחה זאת.אגב,היכן אתה עובד ממה מתפרנס והאם אתה מדווח לרשויות המס.חוכמולוג שכמוך.

    • הריני לתקן אותך על טעותך

      טל, 24/05/10 15:55

      אנשים כמוך הם אלה שגורמים לאנשים לעזוב את הארץ. אם יהיו עוד אנשים כמוה, אז המדינה הזו תתחיל להתקדם. אתה רוצה להיות נתין של מישהו, לסגוד לו בזמן שהוא מרויח כסף על חשבונך? ואתה יודע , אם כבר דיברת על ביל גייטס, תראה את האבסורד, הוא עשה כל כך הרבה כסף על חשבון דריסת חברות קטנות, ועכשיו הוא תורם את הכסף הזה לצדקה. אז מה היה קורה אם הוא היה נותן לחברות אחרות גם כן להצליח, והוא היה תורם פחות כסף לצדקה? הוי סליחה, לא היית יכול לסגוד לו, כי לא היה לו מספיק כסף.

      • כן, תראי מה קרה ליוון? רוצה גם פה? (ל''ת)

        ''יתחילו להתקדם'' הצחקת אותי, 24/05/10 17:11

  • 96.

    שלי יחימוביץ,מצדיע לך ...וכמו שרות המואביה אמרה:''באשר תלכי אלך''

    גדי, 24/05/10 09:01

    מחמיץ הלב כשרואים כיצד מדינות אחרות (כתיילנד לאחרונה),העם יוצא לרחובות ומוכן אף להקריב את חייו.ובמדינות אחרות האזרח ''הקטן'' מודע לכוח הרב הנתון בידיו ומפעיל את הכוח הזה בעזרת החרמת מוצרים וחברות על דברים פחותים יותר............
    ואצלינו העם כה שפוף וכשכל הקונצרנים הענקים דורסים אותו ומשתינים עליו,אנו טוענים שבסה''כ זה גשם.

    • גם אני! (ל''ת)

      גם אני!, 24/05/10 12:07

      • גם אני (ל''ת)

        בן אנוש, 24/05/10 14:15

  • 95.

    יחימוביץ מפחידה אותי

    אהרון, 24/05/10 08:59

    היא שייכת למזרח אירופה של פעם, בולשיבית וקומוניסטית. אני לא רוסי אלא מזרחי (אף נולדתי במדינה מזרחית) עם קצת השכלה (תואר ראשון פלוס איזה תעודה). הייתי ממליץ לה להסתכל לעצמה בראי באמצעות סרט רוסי טוב. נדמה לי שלסרט הזה קוראים בעברית ''על גברים וחריגים''. סרט מדבר על התקופה שלפני מהפכה הקומוניסטית. פשוט מפחידה אותי המזרח אירופית הזאת.

    • אם המראה בביתך אומרת לך שאתה אדיוט תאמין. (ל''ת)

      פטישיסט., 24/05/10 11:43

      • לא, המראה בביתי מראה שאני לא אידיוט

        אהרון, 25/05/10 10:43

        ומה עם מראה בביתך?

    • כנראה שאתה גם פחדן וגם גזען.... (ל''ת)

      מאיה, 24/05/10 12:09

    • אם שלי חיימוביץ מפחידה אותך אתה בצרה

      טל, 24/05/10 16:16

      ואל תאשים אותה בזה. היא אשה עם ראש על הכתפיים, שמוכנה להלחם על דברים שהיא מאמינה בהם. לפי מה שאתה מספר על עצמך, אתה פשוט פוחד מנשים חזקות, במיוחד כשהן אשכנזיות.

    • אתה פשוט שייך לסוג הגברים שמרגישים מאוימים ע''י נשים חזקות (ל''ת)

      קומפורטי, 24/05/10 16:22

    • אהרון, אתה כל כך צודק

      אל תקשיב להם, 24/05/10 17:10

      הם לא מבינים שהסיבה היחידה שהמדינה הזו היא מדינה מערבית משגשגת זה בגלל ששינו את השיטה ועברו לקפיטליזם.
      מי שלא יודע היסטוריה סופו שיחזור עליה.
      אני רק מקווה שאספיק לברוח לפני שיהיה מאוחר.

    • תשובת הפסיכאטר

      אחד העם, 25/05/10 17:59

      אדוני
      בדקתי את התשובה המלומדת שלך הגזענית ואני קובע בפסקנות שיש לך בעיה פרוסטראומטית שבה הבולבול שלך לא עומד,ובגלל זה כל ההתקפות שלך שמנסות לחפות על זה שאתה לא יכול להוכיח לעצמך שאתה גבר מזרחי ולהיכנס בבחורה אשכנזית וזה יוצר וואקום במשאבה הוונטלית של המוח שלך ,כתואה מן הוואקום לא זורם דם שמוביל חמצן אל המקומות הנחוצים..וכך שאתה מקבל קרחנה מכאן ומכאן..
      לעניות דעתי עם התואר שלך ..אתה יכול להיות רועה עיזים..כי משם הוציאו אותך בכסף של הדם של המשפחות האשכנזיות שלנו שנישרפו בתאי הגזים..ורצינו לשקם את העם היהודי וקיבלנו רועי צאן ..שחושבים את עצמם גדולים עם יש להם תעודה

  • 94.

    הטראנד החדש: ''חרם''. תוסיפי את המלה הזו ל''גזענות'' ויצאתם כלי כלי (ל''ת)

    ליאת, 24/05/10 08:47

  • 93.

    בנק יהב הוא בבעלות בנק המזרחי

    אנונימי, 24/05/10 08:41

    מר אורלב היקר, עזבת את מזרחי טפחות והטרפת לבנק יהב שהינו בבעלותו של בנק מזרחי טפחות
    האם בדקת זאת?

  • 92.

    שלי היא בולשוויקית מסוכנת

    אבי, 24/05/10 08:40

    מה זה עניינך כמה יונס מרוויח? לבנק המזרחי יש דירקטוריון ובעלי מניות, הם אלו שיחליטו כמה הוא ירוויח וכמה עובדים אחרים בארגון ירוויחו. תעברי לכהן בפרלמנט של צפון קוריאה. 

    • בשהחברה ציבורית אז יש זכות לציבור ולנציגיו לומר את דברם

      בן אנוש, 24/05/10 14:18

      בעסק הפרטי שלו יכול יונס להרוויח כמה שהוא רוצה. לא בחברה ציבורית!

      • בנק המזרחי הוא חברה בבעלות פרטית

        אבי, 24/05/10 15:20

        הוא מוגדר מבחינה משפטית כ''חברה ציבורית'' מאחר ויש לו יותר מ50 בעלי מניות- כולם גורמים פרטיים (אין למדינה שום שליטה על הבנק, לא מדובר על חברה ממשלתית).

  • 91.

    חזר ואמץ שלי!!

    רוית, 24/05/10 08:35

    חברת הכנסת ההגונה היחידה.
    נושא זכויות העובדים או ליתר דיוק רמיסת זכויות עובדים זורם בעורקיה, דואגת תמיד לאזרח הקטן ולא חוששת לצאת מול בעלי ההון שבעצם חולשים על כל המזק ועושים במדינה ונכסיה כבשלהם.
    אני מאוד מעריכה אותך, ורק הנוכחות שלך עשויה לגרום לי להצביע למפלגה בה את חברה.
    אגב- אם תתפצלי ותקימי מפלגה עצמאית אני בטוחה שתזכי לאהדה ותמיכה רבה!!!

  • 90.

    בנק יהב הוא בבעלות בנק המזרחי

    אנונימי, 24/05/10 08:33

    מר אורלב היקר, עזבת את מזרחי טפחות והטרפת לבנק יהב שהינו בבעלותו של בנק מזרחי טפחות
    האם בדקת זאת?

  • 89.

    שלי, שלי קוצר רואי מדהים

    הבנק יפול, 24/05/10 08:29

    יופי שלי,
    1 - הלואי שתצליחי.
    א - הלקוחות יחרימו ויעזבו בהמוניהם את בנק המזרחי.
    ב - הבנק יקרוס.
    ג - המשקיעים בו (בעלי משכורות, מפרנסים וכד') יפסידו את כל הונם שצברו לימים קשים.
    ד - ההשלכות על כלל המערכת הבנקאית בארץ - מי ישורן?.
    אבל מה שחשוב כאן - ככה נדפוק את הבנקאים !!!
    כולם להצטרף לחרם קצר הרואי הזה ועכשיו.
    -----
    שלי לידיעתך, אני בעד קיצוץ עד כיסוח שכר הבכירים והמושחתים אבל אפשר גם בחקיקה והידברות לא חייבים חרם צרכנים במקרה הזה (שכן החרם יכול להפוך לחרב מתהפכת על הצרכן).
    ----
    גם חרמות צריך לעשות בתבונה ובמקומות שזה מתאים ולא בהתלהמות !

    • מבטיח לך ש''הבעלים'' יתעשתו במהרה עוד טרם תתגשם התחזית האפוקלפטית שלך (ל''ת)

      גדי, 24/05/10 09:28

      • לחרמות כאלה יש אינרציה משלהם ! זה חרם מסוכן לצרכנים (ל''ת)

        חוני המעגל, 24/05/10 11:50

    • קוצר רואי וחולשה של מי זו השאלה

      טל, 24/05/10 16:22

      להזכירך, הדבר הראשון ששלי חיימוביץ נסתה לעשות היתה חקיקה, אבל נתניהו הצליח לדחות את זה. אתה יודע למה? כי הוא מפחד מבעלי ההון, כמוך. לקוח אחד שיעזוב את הבנק לא ישפיע על קריסת הבנק, בתור אחד שנראה שיכול לנבא דברים אתה בטח יודע את זה, וגם אם מאה לקוחות לא יעזבו, הבנק יחזיק מעמד. אבל מה? אולי הבנק יבין שהוא מקבל דימוי שלילי ואז מרצונו הוא יסכים להקטין את שכר המנכ''ל, אבל על זה לא חשבת, נכון?

    • פחחחחחח - אתה חי בלהלה לנד

      חביליו, 24/05/10 17:17

      שום חרם ושום נעליים. זו מדינת ישראל מודל 2010.... אולי שלושה אנשים יעזבו את הבנק ועוד עשרה יפרגנו להם, וזהו

  • 88.

    כל הכבוד לשלי יחימוביץ. מצטרף לחרם. אגב העמלות הכי גבוהות הן של מזרחי

    אזרח, 24/05/10 08:27

    לאחרונה עשיתי סקר בין הבנקים במטרה לפתוח חשבון בנק בבנק שיציע לי את העמלות הנמוכות ביותר.
    מיד בתחילת השיחה הדגיש הפקיד בבנק מזרחי כי העמלות אצלם הכי גבוהות ועל כן אין טעם לעבור אליהם אם גובה העמלות חשוב לי.
    ברור לי לאן הולכות העמלות.

  • 87.

    מסכים שזו חרפה

    אייל, 24/05/10 08:21

    ולאלו שדוחפים בלי סוף את עניין השמאל והימין אז שירגעו, זה מעט סוציאליזם שמגיע לנו כאן. לא יותר מידי אבל בהחלט במינון נכון. די לניצול המחפיר של העובדים !!

  • 86.

    בואו כולם נלמד מ ''הרשות'', נשתמש בכוח ארנקינו ולא סתם בקיטורים. (ל''ת)

    שלי מנהיגה חברתית., 24/05/10 08:07

  • 85.

    יחימוביץ השמאל קיצונית רודפת את מי שלא באג'נדה שלה (ל''ת)

    תל אביבי שלא סומך על שמאלנים קיצונים בכלל, 24/05/10 08:04

    • כשהיא צודקת , אז היא צודקת,! אני ימני, מתנחל,, כאן היא צודקת,!!

      שתהיח שמאל , לא שייך לנושא, 24/05/10 08:29

      מדובר בנושא חברתי, כלכלי, השכר הנפשע שאותו חומסים מנכלים , של חברות ובנקים , ותאגדים, לא יכול להתקבל שחוק טבע, זה נגד הטבע, כפי שקומוניזם הוא נגד הטבע, כך גם מן הצד השני , שכר שהוא פי אלף גבוה יותר משל עובד '' פשוט'' הוא נגד הטבע, נגד החברה , נגד המדינה,!!
      אי אפשר לקבל זאת,!! ואם יחימוביץ היא נושאת הדגל של המלחמה בטירוף הזה , היא יכולה להיות שמאל, וערביה, עינינית זה לא משנה,! היא צודקת,!

    • אינני חסיד של גברת יחימוביץ

      זאב, 24/05/10 11:02

      אבל היכן הצדק למשכורות מוגזמות.? ועל חשבון מי? על חשבון האזרח הקטן שבקושי מביא פרנסה לביתו. כתוב שעם ישראל הוא עם רחמן.. רחמן? על מי ? על עצמו.יש פתגם האומר שהשבע לא חש בטנו של הרעב..היו היה שיר שמילותיו הן.. יהודים רחמו רחמו הן לבכם ישר עדין. שיר של שקר וכזב

    • מה קשור? אני מצביע איחוד לאומי וחושב שהיא צודקת

      עופר, 24/05/10 11:49

      20 מישפחות מחזיקות ב30 אחוז מההון הציבורי, אם תעשו חשבון פשוט תגלו שמישפחה אחת מחזיקה בהון כמו 200,000 איש, אני אישית לא מבין איך הם יכולים לישון בלילה כשהם משלמים שכר מבזה לאנשים עם מישפחות וילדים שלא יכולים לחיות בכבוד, למה השומר בכניסה לבנק צריך להשתכר שכר מנימום מבזה שאי אפשר להתקים ממנו ולחיות מתחת לקו העוני כאשר אדם כמו יונס צובר מיליונים על גבי מיליונים?
      מי שמכיר את עקומת הצריכה גם יודע שטוב יותר לכלכלה לדאוג לחלוקה הוגנת יותר של העוגה.

  • 84.

    מטומטמים בנק יהב בבעלות מזרחי -להעביר את הכסף מכיס שמואל לימין

    עובד בנק מזרחי, 24/05/10 08:01

    מטומטמים בנק יהב בבעלות מזרחי -להעביר את הכסף מכיס שמואל לכיס ימין ולצהול בכל חוצות העיר עברתי !! - : )
    הצדק איתך ....

    אבל יש בארץ קרטל של בנקים
    כאשר בנקים הגדולים הם הבעלים של הבנקים הקטנים
    הציבור פשוט לא יודע !
    רוצים תיקון תאסרו על הבנקים הגדולים להיות בעלים של בנק אחר ואם קניתה בנק תמזג אותו לתוך הבנק הגדול
    הפתרון הכי טוב זה של שטייניץ וראש הממשלה שלנו לא לתת בעלות צולבת על חברות פננסיות וקונצרנים גדולים לאותה משפחה .
    יש לבצע הפרדה

  • 83.

    אחריך לאורך כל הדרך

    ארני, 24/05/10 07:50

    ישרה, אמיתית, אמיצה,חרוצה ומעשית. מקווה לראותך על כס ראשות הממשלה THE SOONER THE BETTER

  • 82.

    איזה פתטית

    רן מב''ש, 24/05/10 07:43

    היא לא מבינה שיפטרו עובדים לפני שיורידו שכר למנכ''ל, אז שתעשה חרם אני בטוח שזה יתרום לכולם (במיוחד לפולטקאית הזאת).

  • 81.

    מצטרף לרם מוציא את המשכורת שלי (ל''ת)

    ד''ר א., 24/05/10 07:37

  • 80.

    אין סוף לחזירות (ל''ת)

    רק המדינה תעצור את זה, 24/05/10 07:23

  • 79.

    הבנק עובד עלינן-מה שקובע זה תגמולים שנתיים שווי כסף (ל''ת)

    אריק, 24/05/10 07:05

  • 78.

    ריבד זה שמו ( דביר ברוורס ) (ל''ת)

    זה מה שיש, 24/05/10 06:51

  • 77.

    מדובר בכל הבנקים ,! זה לא רק מזרחי,!!

    הסרטן של המדינה, 24/05/10 06:46

    נכון כדאי להתחיל ביונס החזיר הגדול בעיר ,! אבל מה לגבי המונופוליזים\\ קרטלים של הבנקים שלמעה בשורה תחתונה אין כל הבדל מהותי בינהם , בשום פארמטר שניתן לבדוק,
    לא לגבי עמלות,!
    לא לגבי שירות,!
    לא לגבי שכר המנהלים,!
    הכל פועל לרעת הלקוח הפרטי , או העסק הקטן, העושק' הוא אותו עושק, הציפצוף על הלקוחות זהה בכל הבנקים , למעט ניואנסים כאלה ואחרים של התנהגות \\ התנהלות בסניפים מסויימים , אבל כאמור בגדול , הבנקים עושקים , ומשתינים בקשת על הלקוח,!
    מה עושים בקשרא לזה., למעט קיטורים פה ושם,,, כלום,!!!

  • 76.

    פופוליסטית מהזן הנמוך...

    דורון צדקה, 24/05/10 06:42

    אז נכון שגם אני בעד להגביל את שכר הבכירים, אבל אולי תספר לנו גברת יחימוביץ' כמה בדיוק היא קיבלה מרשות השידור בעבור שעתיים עבודה לא רצופה בתוכנית ''הכל דיבורים''.

    חבריה! היא קיבלה עשרות רבות של אלפי שקלים. בסביבות חמישים אלף ש''ח. שם זה לא הציק לה ולא בער לה. כי שם הייתה זו: היא שהרוויחה את הכסף ה''מלוכלך'' הזה שהמיוחצנים מצפון ת''א סוחטים. הם הרי מומחים בלסחוט את עטיני המדינה עד תום ובעבור ''סיכסוכים'' שהם גורמים ומנהלים מעל גלי האתר של כלי התקשורת..

  • 75.

    אנחנו הכלבים שימשיכו לנבוח והשיירה הנהנתנית תעבור הלאה. (ל''ת)

    יחימוביץ מתגלה כצדיק בסדום.בתקוה שלא נתאכזב., 24/05/10 06:39

  • 74.

    שלי בדקת את עצמך ?מה המשכורת שלך בכנסת ומהתקשורת שעבדת שבי בשקט

    תושב, 24/05/10 06:39

    כדאי לך לשבת בשקט ולא לעורר בלגן

    זה לא יעזור לך להבחר כי את חוץ

    מפםפםת את עוד לא עשית כלום

  • 73.

    צודקת 100% לסגור החשבון במזרחי!!

    יודי, 24/05/10 06:30

    הבעיה שהאחרים לא הרבה יותר טובים....
    אבל אולי זה יעזור משהו

  • 72.

    מי שמושחת פה הם חברי הכנסת. (ל''ת)

    ציקי, 24/05/10 05:25

    • את מתכוונת מהמרכז הימני מאוד-ימינה!!!!!!! (ל''ת)

      משה, 24/05/10 07:06

  • 71.

    YACHMOVITZ work to change the system in the banks

    Mr halooo, 24/05/10 04:00

    I have an a checking account in the usa ,it's FREE. i don't pay nothing.not for deposit, debit card,statements,or any movment in my account,.the bank thank me every day for holding and using my money. in ISRAEL the banks make a killing,charging the customers for every move they make.no wonder they can take home a 1.5 mil a month

  • 70.

    צריכים עוד חברי כנסת כמוך!!!!

    בפן החברתי שלנו, 24/05/10 03:57

    תודה!!!

    • ממש לא- לא צריכים כאן יוון מספר 2 (ל''ת)

      פדיחיאן, 24/05/10 11:30

  • 69.

    go out

    java, 24/05/10 03:54

    leave the bank today

  • 68.

    קומוניזם עכשיו

    תתעוררו, 24/05/10 03:30

    בשביל מה בן אדם צריך כל כך הרבה כסף,
    אם נעגל את המשכורות של כל מי שמרוויח יותר מ20 אלף בחודש ל20 אלף בחודש אז כל אחד בארץ יוכל להרוויח 20 אלף. ואז סוף סוף אנשים שאוהבים לבשל יהיו שפים ואנשים שאוהבים יין יעשו יין, במקום שכולנו נצא או עניים עם אידיאולוגיה או אקדמאים בגרוש.

  • 67.

    How about חרם על 'צרחניות'?! (ל''ת)

    שלי-שלך, 24/05/10 03:20

  • 66.

    מעולה!!! גאוני!!! מצויין!! יאללה חרם, יחי יחמוביץ (ל''ת)

    את הקול שלי הרווחת, 24/05/10 02:36

  • 65.

    השרות בבנק המזרחי כזה דפוק שלא כדאי להישאר בו. (ל''ת)

    ישראל, 24/05/10 01:30

  • 64.

    כל הכבוד ליחימוביץ'

    נמאס מהשחיתות, 24/05/10 01:28

    סוף סוף יש מי שנלחם במושחתים.
    נמאס מזה שהם חיים על חשבוננו.

  • 63.

    אני בעד להכניס את לימוד זוועות הקומוניזם והסוציאליזם

    יחי הקפיטליזם החופש והקדמה!, 24/05/10 01:22

    ללימודי הליבה של מערכת החינוך הישראלית.
    מזדעזעת כל פעם מחדש מהבורות!
    שלי יחימוביץ' הפופוליסטית! צאי לנו כבר מהוריד ולכי ליוון שם מקומך, שם כבר לא נותר מה להרוס, בגלל אנשים כמוך!
    ואל תגידו לי ''קפיטליזם חזירי'' בלה בלה בלה, שמעתי כבר הכל.
    תודה רבה לעשירי המדינה אשר משלמים ממסיהם לנכים ולקשישים, תודה רבה לעשירי המדינה שנותנים לי מקום עבודה מכובד, תודה לעשירים אשר תורמים לצדקה יותר מכולכם ביחד.
    תתביישו בכייני הקצבאות הבטלנים וצרי העין אשר גונבים מן הנזקקים האמיתיים! (וכוונתי היא גם לערבים וגם לחרדים ולכל שאר הירקות)

    • מרענן לשמוע קול שפוי במדבר, שלי כמו כל הקומוניסטים רוצה את נבחריה

      אזרח, 24/05/10 08:53

      בורים ועניים
      כך היא רוצה להבטיח את המשך כהונתה כח''כ
      אכן יוון היא משאת הנפש של חלי יחימוביץ

      • חשבתי שאני לבד (ל''ת)

        מדכא, 24/05/10 17:06

  • 62.

    יונס - רודף בצע שלא ברא אפילו השטן

    אל קפונה, 24/05/10 01:16

    לכו להפגין מול ביתו בהר אדר, ליד ירושלים. אבל היזהרו, הבריון הזה עלול לדרוס אתכם באחת ממכוניותיו, כולל זו שעדיין לא הזחיר לבנק הפועלים.

  • 61.

    חרם צרכנים על הדירות!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ישראל, 24/05/10 01:07

    הלך מה-1.7. פרטים בפייסבוק. ישראל חוזרת לשפיות

  • 60.

    וחרם על הרש''פ לא יותר ראוי??????בושה לך (ל''ת)

    א, 24/05/10 00:54

    • ממש לא ראוי. החרם של הרש''פ הוא הראוי. (ל''ת)

      קורא, 24/05/10 16:41

  • 59.

    זו התשובה גם לרונית תירוש

    Moises, 24/05/10 00:53

    רונית תירוש רוצה להעביר בכנסת חוק חובת צינון על עיתונאים, בטרם יכנסו לפוליטיקה, בדומה לזה החל על קציני צה''ל. היא כנראה חוששת מעיתונאים מובילים נוספים שיכנסו לכנסת ויגנבו לה את ההצגה.
    עד כה הדמוקרטיה שלנו רק יצאה נשכרת מהצטרפותם של עיתונאים לכנסת, דבר שקשה לומר על פקידים בכירים ממשרדי ממשלה שעשו זאת. (לגבי הגנרלים הדעות חלוקות).
    ותבוא הברכה על הח''כים העיתונאים לשעבר וכן ירבו כמותם.

  • 58.

    יש בנקים בחו''ל, הכל באינטרנט וכרטיסים, רק ההפקדות פיזית בסניפים

    טורונטו טורונטו, 24/05/10 00:32

    לפי השורה הלפני אחרונה במאמר זה, טאוריטית גם אני מיליונר, יש לי מיליון שערות בתחת אשר חלקן עדין לא צמחו(כמו שההטבות עדיין לא חולקו)

  • 57.

    תגידו אתם סתומים או מה?!?!

    7, 24/05/10 00:27

    בנק יהב *שייך* לבנק מזרחי!

    יצאת טונה אח שלו!!!

  • 56.

    מידע על מזרחי קק''ל באר שבע

    עמיר, 24/05/10 00:26

    לפני שאת מתלהמת על בנק מזרחי תרשי לי למסור לך מידע מאוד חשוב....לפני כשנה בזמן המשבר העולמי מזרחי היה בין הבנקים הבודדים שהסכים ללקוחות עסקיים לקבל מסגרות אשראי גדולות ולהמשיך לתפקד את זה אני לא ישכח גם אם מנהל הבנק באמת מרוויח מליונים!
    הלקוח צריך לנהל משא ומתן על גובה העמלות...
    ולא לבדוק כמה היא מרוויחה אלא מה הוא מרוויח

    • ''מה הוא מרוויח''-אתה מתכוון למנכל הבנק (ל''ת)

      אריק, 24/05/10 07:08

  • 55.

    עובדים מגעילים, סבלתי בטרוף ועדיין שוקל תביעה נגד הבנק, בגין שרות בשרו (ל''ת)

    עמיר, 24/05/10 00:20

  • 54.

    החרם החשוב ביותר - על הדירות. מתחיל ב- 1.7.10 נא להצטרף!

    רונן, 24/05/10 00:18

    מצטרפים עכשיו בפייסבוק בקבוצת ''חרם צרכנים - מורידים מחירי הדירות:

  • 53.

    I agree 100% (ל''ת)

    Joe, 24/05/10 00:10

  • 52.

    I agree 100% (ל''ת)

    Joe, 24/05/10 00:10

  • 51.

    מה את רוצה מגעילה כנסו רבותיי...

    יעקב י-ם, 24/05/10 00:03

    גברתי הבן אדם למד והרבה והוא כנראה
    כשרוני לא סתם משלמים לו מה חשבת שיהודים
    ישלמו סתם יצחקת אותי.ואת הלכת לכנסת בשביל
    הכסף כולם יודעים את זה את בכלל לא פוליטיקאית. סלקטורים בבקשה מגעילה זה לא
    מילה קשה

    • חבוב, !קודם כל לך תלמד עברית,! ואחר כך תנסה לדבר לעניין ,

      למד הרבה , עלק, 24/05/10 07:13

      ולא לבלבל את המוח, בתקווה שאתה מצליח להבין את המלצתי לך,?!

    • איך אתה שלא למדת חושב שעבור לימודים תריך לתת 1.5מ' ש''ח בחודש? (ל''ת)

      אני רק שאלה, 24/05/10 16:40

  • 50.

    יהב זה בבעלות של מזרחי טפחות...

    גבריאל, 24/05/10 00:02

    זה היה ממש מצחיק לקרוא את זה , פתאום המחמאות עוברות ליהב למרות שהמנכ''ל שלהם משתכר בדיוק באותו סכום..
    אבל אתה צודק. ברוך הבא לעולם הקפיטליסטי בו הכלכלה חופשית ובעלים של עסק פרטי יכול לשלם כראות עיניו על תפקיד המנכ''ל.. sad but true.

  • 49.

    מה זה השטויות האלה?

    רונה, 23/05/10 23:53

    אני מרגישה כמו עדי אשכנזי!
    זה דיי מצחיק להחרים אדם אחד, נראה כאילו הוא הפריע באופן אישי..
    מה עם קוקה קולה, חברות הדלק למיניהן, מקדולנד, נאפיס, תנובה, חצי חינם וכו?
    מה עם שאר הבנקים?
    זאת לא הדרך יקירתי.

  • 48.

    אני לא מסכים איתך

    רוני, 23/05/10 23:44

    תראי זה לא יכול לעבוד ככה, אנחנו צריכים לפעול מהשורש ולכן לא הגיוני להחרים חברה אחת אלא להכניס לחוק חוקים אחרים, שיפנו להעלאת שכר ושינוי העמלות.

  • 47.

    כשאגמור ההלוואות אעבור, ואל כדי שהמנכ''ל יוסיף לעובדים (ל''ת)

    אלא כדי שמזרחי יקחו פחות עמלות: גנבים, 23/05/10 23:39

  • 46.

    המזרחי הפכה את העובדים שלה לצמיתים של פיאודלים

    אברי, 23/05/10 23:38

    מאז שהיא הופרטה היא מוציאה את הנשמה לעובדים, והיא מקצצת להם היכן שאפשר. לאחרונה היא החלה לגזול להם כמה דקות בכל בוקר, כי הם צריכים להגיע למחשביהם, להדליק אותם, ורק אז יכולים להרשם שהתחילו את יום העבודה. עושה רושם שיש צוות חשיבה בבנק, שבודק היכן הוא יכול לחסוך על עובדים, ואת היתרה הם פשוט מעבירים למנכ''ל.

  • 45.

    אוייש נו..

    רחל, 23/05/10 23:37

    שלי אין הגיון בהחרמה, תעבדי על לנסות להעלות לנו את השכר ולא להחרים אנשים שפועלים לפי החוק ומרוויחים את מה שמגיע להם.
    [:

  • 44.

    שלי יחימוביץ....רוצים אותך בראשות המדינה..... (ל''ת)

    זה עוד יקרה., 23/05/10 23:26

  • 43.

    כנ''ל עם פרטנר-אורנג'

    אייל, 23/05/10 23:25

    המנכ''ל של פרטנר מרויח גם הוא סכומים כאלה. פי כמה וכמה יותר מהבכירים של המתחרים.

    צריך לבטל מינויים גם באורנג'

  • 42.

    שוב חרם? וואו ממש בוגר... יש פתרונות אחרים (ל''ת)

    ניר, 23/05/10 23:25

  • 41.

    דפקת את אגד..מה בפועלים המנכ''ל בחינם?? (ל''ת)

    משה, 23/05/10 23:20

  • 40.

    ויקום המלפפון ויכה את הגנן..היתכן??

    חקלאי, 23/05/10 23:13

    אז כן, יתכן מאוד. כנראה שלי התחילה לעצמה יחסי ציבור לקראת הבחירות הבאות כעמיר פרץ הבא ''שנורא דאג ל-עובדים'' ובסוף ראינו איזה מפלה הוא חווה. אז שלי, במקום לנסות ולהתחנף לציבור בדמות של ''השפויה'', דבר ראשון תביני שאת כנראה לא שפויה, דבר שני תבדקי ותראי שאותם מנכלים כולל את אלי יונס לא גוזלים מאף אחד את הכסף בכוח לעומת הממשלה בה את יושבת.
    אז לפני שתבואי לאחר בטענות ומענות, תעשי בדק בית.

  • 39.

    מי הם הגורמים בענף שדיווחו לאנרג'י? - ולאן יעברו הלוקחות משאר העושקים

    יופיטר יופיטר , 23/05/10 23:11

    בבנקים

  • 38.

    תפסיקי לחפש כותרות!!! (ל''ת)

    הצפוני, 23/05/10 23:07

  • 37.

    שלי את כל היום בכותרות ורעש אך שהאורות כבים מי את ומה את -רעש. (ל''ת)

    עספור, 23/05/10 23:04

  • 36.

    אבסורד מוחלט מבית מדרשה של יחימוביץ'

    אמיר, 23/05/10 23:02

    אוי, היא כל כך טיפשה. מתפארת במכתב של לקוח מזרחי-טפחות שהחליט לנקוט בחרם צרכנים ולעבור בנק. הרי צעד זה שומט את הקרקע מאחורי היוזמה שלה להגביל של שכר הבכירים בחקיקה - מסתבר שניתן גם לנקוט בצעדים לא אלימים - ולא ממשלתיים - כמו חרם צרכנים ולתת לצרכנים להחליט בעצמם.
    כנראה שאזרחים במדינה חופשית הם לא כל כך מוגבלים וחסרי ישע שצריכים את שלי הבייביסיטר

  • 35.

    להכריח אותם לעשר תרומה אם הל לא עושים זאת כבר... (ל''ת)

    רועי לא יחסר, 23/05/10 23:02

  • 34.

    היא שוכחת רק דבר אחד קטן

    ניבה, 23/05/10 22:59

    שהמיסים שלנו (וגם של המנכלים הגדולים ביותר) המשרד שלה חי וקיים, והילדים שלה ושל כל חברי הכנסת חיים באיכות חיים גבוהה וטובה.
    שתרד מהעץ שאליו היא טיפסה ותטפל בדברים שהם באמת חשובים במדינה הזאת במקום להיות צרת עין על מישהו אחר שהצליח וזו לא היא.

  • 33.

    חרם צרכנים ל''שודדי הדירה האבודה''-הקומבינטורים בע''מ (ל''ת)

    אלי, 23/05/10 22:55

  • 32.

    אני מת על האישה הזאת! (ל''ת)

    גיל בש, 23/05/10 22:54

  • 31.

    פופוליזם מרושע. אין חוק והתחשיב לא נכון ואןלי ניהפך לאיראן או קומוניזם (ל''ת)

    להשאיר לבעלי המניות להחליט, 23/05/10 22:52

  • 30.

    לפני שהיא מעבירה ביקורת על מנכלים אחרים

    יערה, 23/05/10 22:43

    שתבדוק אצלה בבית ''בכנסת'' מה קורה.
    אם היא כבר רוצה לעשות משהו שלא ישמע כמו תעמולת בחירות זולה שפשוט תעלה הצעת חוק להעלות את המשכורות לשכירים ולא לבוא למנכל אחד ולדרוש ממנו להוריד מהמשכורת שלו.

  • 29.

    שתקת על הבזבוזים של דליה איציק בתור יור הכנסת, צבועה. (ל''ת)

    צביעות בשרות הפוליטיקה, 23/05/10 22:43

  • 28.

    תומכת בשלי, השכר פשוט אבסורדי (ל''ת)

    רעיה, 23/05/10 22:39

  • 27.

    זה לא רק שזה לא מוסרי- זו הסבה לחזירות שאנחנו מרגישים מפקידים

    לעתים קרובות ככ, 23/05/10 22:37

    כמה פעמים עובדים פקידותיים זוטרים פשוט מתנהגים אליכם בחזירות? אני חושבת שרוב הזמן. אנחנו פשוט רגילים. וזה תוצר ישיר של זה שחולף על פניהם בבוקר מנהל שמרוויח פיאלף מהם, בזמן שהוא נהנה מעבודתם ומצפה מהם להיות נחמדים ללקוחות ויעילים בטיפול בהם, כשהם לא רואים את פירות הצלחתם והוא אוסף הכל לעצמו.

  • 26.

    בואו נפסיק לבכות ונתחיל לעשות

    נורה, 23/05/10 22:36

    כל הכבוד לשלי על היוזמה,רעיון מצויין.צריך להעביר מסר ברור ,די לזילזול בנו!!!

  • 25.

    הרעיון גדול, אבל בכל שאר הבנקים המצב זהה, כך שהברכה לבטלה

    ט, 23/05/10 22:35

    אגב, ראיתם את גליה מאור. הפעם הראשונה כששמעתי אותה פותחת את הפה הרגשתי בדיוק מה שהרגיש הפרולטריון במהפכה הצרפתית, והוא את הרצון לראות את הראש הזה מופרד מהגוף. אני לא מבין כיצד היצור הדוחה הזה עומד בראש אחד הבנקים הגדולים במדינה.

  • 24.

    מכתב והצעה דמגוגיים וטיפשיים לחלוטין. אני מציע לגברת יחימוביץ'' לבדוק

    יוזי, 23/05/10 22:24

    את הדוח''ות הכספיים של כל הבנקים לפני שהיא מתחילה להתלהם ולהתבהם בצורה חסרת בסיס ושלוחת כל רסן שכזאת.
    בדו''חות היא תמצא את המשכורות החודשיות של מנכ''לי הבנקים האחרים.
    אם תסתכלי טוב טוב במספרים, גב' יחימוביץ', ואם תנתחי כמו שצריך את מה שאת רואה, תגיעי למסקנה ששכרו ה-א-מ-י-ת-ח של אלי יונס, הגבוה מאוד ללא ספק, אינו גבוה משכרם של מנכ''לי שאר הבנקים.
    אז לאן בדיוק את מציע שאנשים יעבירו את חשבונותיהם? לגולדמן זאקס, שם אף פעם לא דרכו על אף אחד? (הציניות ברורה, אני מקווה)

  • 23.

    עוד שנה, כשאסגור 3 שנים איתם, אם המצב לא ישתנה - אעבור גם (ל''ת)

    גל-יה , 23/05/10 22:23

  • 22.

    כל הכבוד! הלוואי ויהיו עוד אזרחים כמוך

    kiki, 23/05/10 22:22

    הלוואי והיו עוד אזרחים שאכפת להםם ונוקטים עמדה!

  • 21.

    והגיעה העת לעצור את השחיתות, עוד היום...

    כל הכבוד לשלי, 23/05/10 22:21

    קודם ומיד, להגביל את שכר הבכירים ואח''כ להסדיר את תנאי שכרם.
    ויפה שעה אחת קודם.
    וברור מדוע הבכירים אינם ממהרים לסיע בנושא הבאת שכרם לרמה נורמלית!!!
    חובה לעצור את החיתות מיד עוד היום.

  • 20.

    אתם מבינים למה את משלמים כ''כ הרבה עמלות?

    אריק, 23/05/10 22:21

    אני בבנק הפועלים, אני אבדוק מה קורה שם ואם המצב דומה אעבור גם כן....

  • 19.

    בשיטה הזאת לא נוכל להסתובב בחוץ הכל יהיה סגור. מדינה של מושחתים (ל''ת)

    מויש, 23/05/10 22:17

  • 18.

    צודקת מאוד אני לא אתמוך בה פוליטית אבל נענה (ל''ת)

    לקריאתה ואסגור חשבוני במזרחי, 23/05/10 22:12

  • 17.

    חרם צרכנים על חברי הכנסת

    Microsoft, 23/05/10 22:11

    עלק IPHONE --תתביישו לכם

  • 16.

    עוד אחת

    בני, 23/05/10 22:04

    תסתכלי על מי שעומד בראש המפלגה שלך מעניין איך יש לו כל כךהרבה כסף אולי מהעובדה שהיה בקבע הרבה שנים או מהכנסת או מממממ

  • 15.

    שוקלת גם (ל''ת)

    שקולה, 23/05/10 22:01

  • 14.

    טוב לדעת. אבל מה קורה בבנקים אחרים? (ל''ת)

    גל, 23/05/10 22:01

  • 13.

    חייבים את שלי בכל קדנציה

    מוטי, נטוו'יגון, 23/05/10 21:59

    לכל מפלגה שתלך אני אחריה

  • 12.

    המנכ''ל לא נוהג על פי הדת היהודית.

    אמא, 23/05/10 21:59

    כנראה שלא מאזין לדרשות הרב בני לאו .

    ובנק המזרחי הוא בנק דתי.

    • נכון (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 23/05/10 23:12

  • 11.

    חבל רק שבק יהב שייך לבנק מזרחי... (ל''ת)

    גיא, 23/05/10 21:59

  • 10.

    רציונליזם, אינדיבידואליזם וקפיטליזם לנצח

    אורן האתאיסט, 23/05/10 21:56

    ולכל הרוחות עם קומוניסטים בדמותה של יחימוביץ'!

    • אצלך הרציונליזם והאינדיבידואליזם כבר הפסידו. (ל''ת)

      בן אנוש, 24/05/10 14:28

    • אתה מאמין, כנוע, צייתן, חלק מהעדר (ל''ת)

      ילד, 24/05/10 16:38

  • 9.

    הקרב אבוד

    בהרוז, 23/05/10 21:55

    ליבי עליך אורי,אתה אמיץ,אתה הגון וישר,אתה גם מלח הארץ,וכואב לראות איך אזרח כמוך קם ועשה משהו סמלי אך משמעותי ביותר.
    הלואי שזה היה מזיז למישהו שם למעלה במגלי השן שהם כה מנותקים מהעם,המשכורות הדימיוניות האלה הינם תולדה של ''שמור לי ואשמור לך''.
    ואנו שמרוויחים 5000 ש''ח ונאנקים תחת עול הפרנסה אולי נותר לנו רק עוד דבר אחד,לגרום לכך שתהיה פוליטיקה נקיה יותר בדמותה של שלי יחימוביץ.

  • 8.

    צריך לסגור את הכנסת ואת התקשורת בתי המשפט ולך לסגור קצת את הפה כ י

    אזרח, 23/05/10 21:53

    לך חיימוביץ יש משכורת חודשית

    שלי ולאחרים זו משכורת דו שנתית

  • 7.

    מדוע אין הלקוח מקבל תוספת ריבית על יתרות זכות בחשבונו?

    אבי, 23/05/10 21:53

    מדוע הבנק לוקח ריבית מופקעת על יתרה שלילית בחשבון הלקוח אולם מקפח ואינו נותן ריבית כלשהי על יתרות זכות?? נזכור שבתקופה הטרום-מיחשוב ריבית זכות כזו היתה מקובלת
    אולם הופסקה ולחילופין מקבלים מנהלי הבנקים משכורות שחיתות. היכן המפקח על הבנקים ומדוע אינו משמיע ציוץ כלשהו במשך שנות עבודתו? מדוע רשאי הבנק להנות מכספי יתרות של הלקוחות ללא מתן גמול ללקוח? מדוע אין המפקח דורש ביטול עמלות מפוברקות שהבנק מייצר בסיטונות? מי צריך מפקח שאינו מגן כלל על זכויות לקוחות הבנקים? אל דאגה למפקח יש תירוצים למכביר.

    • כעובדת בבנק מזרחי

      דנה, 23/05/10 22:54

      צר לי לאכזב אותך ולפוצץ לך את הבועה, אבל בנק מזרחי כבר מזמן יצא בקמפיין החדש של פלוס על המינוס שבו אתה גם מקבל ריבית אם אתה במינוס ותתפלא - גם אם אתה בפלוס.
      תבדוק שוב באיזה בנק אתה ולמה אתה כותב את מה שאתה כותב. בקיצור, רואים שאתה סתם עוד אחד שנכנס להגיב ולהשמיץ ולא מכיר בכלל את הבנק.

    • יש פתרון לזה: מנגנון שקונה/מוכר פח''ק ומשאיר העו''ש ב-0 (ל''ת)

      הריבית נמוכה אבל לפחות משהו, 23/05/10 23:41

  • 6.

    אנו בתחילתה של מהפכה. נוציא את בעלי ההון מהחזקת התקשורת,לא נאפשר נתינת

    העובדים אינם עבדים. ניגמר עידן הקפיטליזם החזירי, 23/05/10 21:46

    נכסי מדינה במתנה למקורבי השילטון, נפסיק את משכורות העתק של מנהלים שרלטנים, נידאג לביצוע חוק הצינון לפקידי האוצר תאווי הבצע העצמי והציבור עם העובדים יהפכו לבעלי מניות ואינטרס במפעלים וחברות ציבוריות. אם בגרמניה ניתן לחיות בצורה סוציאלית המקנה רווחה לכלל אזרחיה, אזי גם מדינת ישראל יכולה. נוטשים את הקפיטליזם החזירי שהנהיג נתניהו ועוברים לחברה מהוגנת וסוציאלית המכבדת את עובדיה.

  • 5.

    לאן לעבור

    יוסי, 23/05/10 21:46

    גם אני רוצה להצטרף אבל תגידי לי לאן לעבור
    אולי נחזורלמשכורות במזומן בתוך מעטפות

    • גם אני חושב שמשכורות מוגזמות לחלוטין וגם הרווחים הדמיוניים

      אורן, 23/05/10 23:34

      של הבנקים מושגים בדרך של המנעות מתחרות.
      כולם עושקים אותנו באותם עמלות ומתאמים מחירים.

      אני גם, לא יודע לאן לעבור. אבל מסכים שצריך

  • 4.

    הילד עם האצבע על הסכר

    מוטי, 23/05/10 21:45

    אורי קם ועשה,אולי במעשהו ההירואי,ולו הסמלי משהו,יעצור את פרץ השחיתות שביבי כה מטפח אותה.
    ביבי וברק סמלי השחיתות והנהנתנות הם הסמנים הימנים של המשכורות השערורתיות שיש במשק הצבורי.
    אלי יונס גילה את מערת ארבעים השודדים.יונס הוא יציר כפיהם של ראשי המשק שמיוסדם הינם מושחתים והקרב בניהם הוא מי ירוויח יותר ללא שום קשר לביצועיהם.
    לבסוף גם חלק מהעם הזה ילבש חולצות ''אדומות''
    כמו התאילנדים החביבים.

    • רוב בעלי השכר הגבוה הם מקורבים,פוליטיים++שמונעים קידום ממצטיינים באמת (ל''ת)

      בישראל אין שום מעקב יעילות בנק' זמן/מקום++. וחבל., 24/05/10 00:58

  • 3.

    די לחוצפה!

    דבירונית, 23/05/10 21:42

    כל מילה נוספת מיותרת..

    • עמ לעודד מצטיינים,נדרשת הוכחת יעילותם.רק מנוי וועדות מעקב+המרצה בבונוס (ל''ת)

      תייעל יותר מאשר גלום בשכר,לאנסופ זמן וללא מעקב רצפ, 24/05/10 00:54

  • 2.

    רעיון מצויין,אני מעביר את החשבון בימים הקרוביםר

    גידי-כ''ס, 23/05/10 21:39

    מסכים לגמרי,הם השתגעו שם לגמרי עם המשכורות המטורפות שלהם וממני גובים עמלה על כל גיהוק

    • שכר יונס/מזרחי+מסית הדעת מבכירים רבים שמשתכרים מעל50,000שח.שמחליש מינ' (ל''ת)

      לכן:ש-מקס'=10Xמינ'.עדוד מצטין,עי בונוס בפקוח וועדה, 24/05/10 00:51

  • 1.

    שלי תמשיכי ואני אצביע עבורך (ל''ת)

    ליכודניק, 23/05/10 21:31

    • שלי מחטיאה מטרה.1)בכירי מתחרי מזרחי,גם משתכרים גבוה2)לצרכן אין י אכיפה (ל''ת)

      3)הכדור במגרש המחוקק שאל לו להתחמק., 24/05/10 00:43