• 52.

    העתק ל '' גוש שלום '' והחברים מ אש''ף תודה (ל''ת)

    פטריוט יהודי V V V V V V V V V V V V V V V V V V, 23/05/10 15:32

    • העתק ל ''גוש שלום '' מ 39 דחוף מ. 39

      פטריוט יהודי, 23/05/10 21:40

      מ 52

  • 51.

    אזה 39 גדול כנסו (ל''ת)

    שוש, 21/05/10 18:47

  • 50.

    הטיפול פשוט - ביטול כל אישורי העבודה של הערבים - ואיסור שיווק הסחורה (ל''ת)

    מה כל כך מסובך?, 21/05/10 13:51

  • 49.

    פואד, אתה וחבריך מתנשקים ומתחבקים עם העוכר ישראל הזה אבו-מאזן, אזי אל (ל''ת)

    תנסה לבלבל את הציבור בארץ.ממשלת הכשל הנוראית והבזו, 21/05/10 13:37

  • 48.

    על איזה אוירה אתה מדבר-תג מחיר גניבת אדמותסוף סוף הם משתמשים בדבר הנכו

    יייייייייייייייייששששששששששששששש, 21/05/10 13:10

    שהדוסים מחרימים אתה שותק

  • 47.

    להחרים כל מוצר פלשתינאי וחברות המשווקות תוצרת פלשתינאית (ל''ת)

    כולנו למען כלכלת ישראל קנו רק כחול לבן זה שלנו, 21/05/10 11:01

  • 46.

    מצור על תתינוקות זה פשע נגד עם

    ISRAELIST, 21/05/10 10:09

    אדוני השר
    מצור על מוצרי חלב לתינוקות זה פשע נגד עם והאנושות
    אתה וחבריך לא ממצמצים כאשר תינוקות אלה הולכים לישון רעבים

    • מה את מבלבלת את המוח?

      אלון, 21/05/10 10:24

      הם מקבלים מאיתנו מים,חשמל,תרופות וכל השאר.מעניין אם שליט מקבל משהו חוץ מפיתה ומים?
      לכל הישראלים שכמותך על לאומיות שמעתם?גם לאומניות זאת לא מילה גסה!
      הם רצו מדינה שיפרנסו את עצמם.

    • ייצור תנוקות פלשטינים זה פשע נגד האנושות ... (ל''ת)

      אם מתחילים עם פשיעה אז ..., 23/05/10 06:58

  • 45.

    מי שנדבק לכסא כמוך וכמו ברק ושותף לפשעים ושדידת אדמות הפלסטינים הם

    הכיבוש הוא הפשע, 21/05/10 09:40

    השפלים

    • אם כבר ססמאות , אז הקיבוץ הוא הפשע. הם פשוט יושבים על אדמות שנשדדו (ל''ת)

      בנכבה של 1948. תגיד, אתה כיבושניק, סליחה קיבוצניק?, 21/05/10 12:44

  • 44.

    מה העניין להחרים בחזרה. 99 אחוז מהכלכלה שלהם תלוייה בישראל (ל''ת)

    שהבילעיניסטים הצורחים פה יקנו אצלהם, 21/05/10 09:08

  • 43.

    אתה זוכר ששרת את זה בקורס של הגדנ''ע? גם שם היית פוץ. (ל''ת)

    צאר ניקולאי, 21/05/10 05:13

    • מהההההה? (ל''ת)

      זו הודעה מוצפנת?, 21/05/10 09:06

  • 42.

    אז איך אנשי מפלגתך שותפים מלאים לחרם על אנשי ההתישבות 67 ? (ל''ת)

    יוסי, 21/05/10 03:08

  • 41.

    בן אליעזר היזכיר שזה ''כלי ניגוח'' שפל -הממשלות ייצרו מקל בעל 2 קצבות!

    my story , 21/05/10 01:54

    כלי ניגוח !!!

    • תמכור לי בבקשה מקל עם שני קצבות (ל''ת)

      your story, horrible hebrew, 21/05/10 11:39

      • הכוונה לקצבאות (ל''ת)

        :-), 21/05/10 12:53

  • 40.

    האם הפלשתינים עכשיו סוחרים עם ירדן (ל''ת)

    my story , 21/05/10 01:21

  • 39.

    חאג''יי פואד

    פטריוט יהודי V V V V V V V V V, 21/05/10 01:20

    אם אתה לא פחדן אז בו נסמן כל הסחורות שלהם(הערבים במגזר הערבי,ושל אש''ף פלסטין)בסימון אש''ף ופואד תחריז חרם חרם תרדוף,כולל אלה מטייבה טירה תיזאל-פחמ יפו כפר-קסם מלוד מרמלה מחיפה וכל החמידים ועלי וגרגיסים ועבאסים והחבשים והחמודים והבוטרס ופואד זה כולל להעיף את הסחורה שלהם מהמדפים ברשתות המזון הגדולות של החברים שלך ושל מר שטייניץ.

  • 38.

    חצוף!!! חצי ממשמניך נעשקו מתושבי שטחים!

    קובי, 20/05/10 23:54

    שמן דובון בלע סבון!
    אתה מאפשר ספסרות בקרקעות הפלסטינאים ועוד מקשקש על כך שהחרם שלהם לא לגיטימי? אולי הם גם צריכים לשלם לך ישירות על כדורי הגומי שהצבא מבזבז עליהם?

    • א. נכון אבל אתה פי שניים ב. כן ג. לא, אתה משלם על זה (ל''ת)

      הפיאט של פואד, 21/05/10 09:02

      • :) (ל''ת)

        ., 21/05/10 12:48

  • 37.

    מה אתם רוצים שמאלנים ללקק לערבים די חומוס יותר טוב! (ל''ת)

    קרישנה, 20/05/10 23:52

  • 36.

    במקום לילל- להחרים את הרשות

    דן, 20/05/10 23:48

    לבדוק אם אין כאן פגיעה בהסכמים הכלכליים שנחתמו בין ישראל לרשות ולפגוע בהם כלכלית.

  • 35.

    חיפה

    פואד 2, 20/05/10 23:36

    השר פואד יצטרך להתרגל: החרם הכלכלי הפלשתינאי הוא רק הראשון בשורה של החרמות שעוד מחכות לישראל ובצדק. הוא וכל שרי העבודה ימשיכו לגלגל עיניים והזדעזע לשבת בממשלת הימין ולתת יד לימין הקיצוני להרוס את המדינה, לשעבד אותנו לשטחים ולדם ולהשניא אותנו על כל העולם. והפלשתינאים צודקים לגמרי, אגב - למה אנחנו מצפים, שהם ינשקו את היד שמכה בהם? החרם הכלכלי הוא כלי לגיטימי במאבק.הרבה יותר מטרור או מכריתת עצי זית.

    • קשקוש שבא לחפות על חוסר הרצון הפלסטיני בהסדר

      דן, 20/05/10 23:45

      כל פעם שהפלסטינים מגלים את חוסר רצונם בהסדר אנחנו שומעים על הימין הקיצוני.
      הם לא הסכימו לקבל את תכנית החלוקה
      לאחר מלחמת ששת הימים הם קראו לא להסכים לשלום תמורת שטחים
      ערפאת לא הסכים למתנה הנדיבה של ברק (ואנשי השמאל נתנו כל מיני תירוצים מגוחכים פסאודו פסיכולוגיים)
      אבו מאזן לא הסכים להצעה של אולמרט (עכשיו רמון נחפז לתרץ את אבו מאזן)
      ולקראת שיחות הקרבה הם מנסים ליצור עימותים ופיצוצים

  • 34.

    חרם כלכלי הרבה יותר יעילמקאסמים-הם קיבלו שכל (ל''ת)

    האיש פשוט אהבל, 20/05/10 22:53

  • 33.

    אני מציע חרם על מוצרים עם הכשר בד''ץ חרדי

    אזרח ישראל, 20/05/10 22:42

    מספיק כבר לממן את החרדים.
    חרם כלכלי זה הדרך להוציא אותם מהארנק שלנו.

    • אני גם מציע לסמן מוצרים אלה במגן דוד ולכתוב עליהם אכטונג (ל''ת)

      קעכגע, 21/05/10 09:02

  • 32.

    כשמנכ''ל תנובה העיר משהו על ההתנחלויות הם יצאו בחרם על מוצרי תנובה

    איפה היית אז ?, 20/05/10 22:34

    המוסר הכפול של המתנחלים והמיזדנבים אחריהם .
    להם מותר להחרים כל דבר ( או לפחות לאיים בחרם ) אבל לאחרים אסור .
    בטח ובטח אסור לאחרים אם הנפגעים הם המתנחלים ( אם הנפגעים הם אחרים נצריך לבדוק אם הם משלנו או לא.........)
    וכמובן לא לשכוח את המחרימים הקבועים - החרדים . טוב , להם מותר הכל.........

    • אז תחרים. אל תקנה מריחואנה בהתנחלויות (ל''ת)

      ממש חבל, 21/05/10 11:38

  • 31.

    האם ישנו מאגר מוצרים 'פלסטיניים' שנמכרים כאן?

    חוץ מטחינה 'היונה', 20/05/10 22:13

    כדי שנדע מה להחרים

    • סמים (ל''ת)

      דכדגכ, 21/05/10 11:41

  • 30.

    בן אליעזר, ספר להם,,, ספר כל מה שאתה יודע על הפקרת גלעד,,, (ל''ת)

    בדם קר ובנפש שפלה, 20/05/10 22:13

  • 29.

    צו צו צו,,, ניגוח פוליטי שפל,,, והכיבוש זה קייטנה בעינייך ? (ל''ת)

    השיפלות היא הכיבוש, לא המלחמה בו, 20/05/10 22:11

    • פיגועים באוטובוסים הם כנראה מחנה נופש אצלך, מר בילעין (ל''ת)

      אם אתה נוסע באוטובוס, 21/05/10 09:03

    • הכל נכון, אלא שיש להחליף המילה ''כיבוש'' ב''קיבוץ'' (ל''ת)

      -, 21/05/10 12:49

  • 28.

    פוד אמרת שביבי אשם ספר את זה לאובמה העירקי! (ל''ת)

    יעקב, 20/05/10 21:57

  • 27.

    העיקר ישראל לא לוחצת לעשות סנקציות על איראן... (ל''ת)

    יוני, 20/05/10 21:20

  • 26.

    מכירות הפלסטינאים לישראל הן עשירית ממכירות הפלסטינאים....

    יחיאל כ''ץ, 20/05/10 21:02

    לישראל. כך כתוב במפורש במאמר.
    הלו , ממה יש להבהל? . אז לא נקנה תוצרת פלסטין .אני בטוח שיש תוצרת טובה מהתוצרת הפלסטינאית. שיחנקו עם התוצרת שלהם.
    הרי כולם יודעים שהכלכלה שלהם לא מסוגלת ''לעמוד על הרגליים'' בלי סיוע שלנו. אז נא לא להבהל.

    • חרם ישראלי כללי על תוצרת פלשתינאית כולנו שותפים (ל''ת)

      לפגוע בהם בחזרה, 21/05/10 11:05

  • 25.

    קשקשן ציני

    אילן, 20/05/10 20:58

    האיש יושב בממשלה שלא עושה דבר לשלום, נמאס לכולם מהכיבוש, צא מאיתנו פואד

  • 24.

    חרם על מוצרי התנחלויות הוא פעולת התנגדות לגיטימית

    יגאל בת ים, 20/05/10 20:49

    ופואד ומפלגתו הפכו לסמרטוט אידאולוגי - הלוואי שלא יעברו את אחוז החסימה בבחירות הבאות.

    • לגיטימי יותר להחרים קיבוצים שנבנו על כפרים שנהרסו בנכבה (ל''ת)

      יגעל, משרדי הקרן החדשה לישראל (בת ים, עאלק), 21/05/10 12:47

    • לחזור מיד לגבולות 67 ולהעלות את כל הפלשמורה (ל''ת)

      נכון הפתרון היחיד, 22/05/10 16:56

  • 23.

    אם כך...

    ארז, 20/05/10 20:30

    מדוע אינך דורש את הפסקת ''שיחות הקרבה'' עד שיבוטל החרם? או, לחלופין, מדוע אינך מחיל חרם מקביל על הרש''פ?

  • 22.

    איפה אובמה והאיום שלו שהצדדים לא יבצעו פרובוקציות? איפה הוא? (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 20/05/10 20:24

  • 21.

    עם כל הצער, זה לא עדיף על פיגועים והתאבדויות? (ל''ת)

    יואב, 20/05/10 19:44

    • זה בסדר, הזוהמה מנסה במקביל גם להוציא פיגועים והתאבדויות (ל''ת)

      יוסי, 20/05/10 20:33

  • 20.

    הצהרה מגוחכת שרק תעודד את המשך החרם.בכיינות לא עושה רושם

    א, 20/05/10 19:44

    טוב אצל אוייבים.

  • 19.

    החרם הפלשתינאי הוא לגיטימי ומוצדק!

    אפריים, 20/05/10 19:35

    חרם הוא כלי פוליטי לגיטימי והוא בהחלט עדיף על מלחמת טרור או מלחמה אחרת. אין לפלשתינאים שום סיבה למממן או לפרנס את המתנחלים שיושבים להם על ראשם ועל אדמותיהם והפוגעים בהם בכל יום ויום.
    יש עוד תושבים רבים בישראל (וביניהם גם אני) המחרימים את תוצרת ההתנחלויות.
    אז מספיק עם הבכיינות הטפשית והצבועה הזו.

    • איפה אתה חי?בינתיים הפלסטינים חיים מההתנחלויות

      אהלבמה חנטרוביץ', 20/05/10 19:58

      איפה אתה חי?בינתיים הפלסטינים חיים מההתנחלויות.מי לדעתך בנה ובונה שם?,פועלים פלסטינים,מי העובדים במפעלים?נחש.
      איפה מתנחלים עושים קניות שוק זולות ומקבלים שרותי מוסך או שרותים זולים אחים.אפייםלפי תגובתך אתה מרותק לביתך ומעולם לא חצית את הקו הירוק שאפילו כנראה אתה לא מעודקן איפה הוא עובר.תבריא ובא לבקר. מצומת קסם כביש 5 סע בזהירות לפעמים זורקים אבנים

      • אז מה הבעיה של המתנחלים?

        אפריים, 20/05/10 20:30

        אם הם רוצים להחרים שיחרימו

    • חרם הוא צעד חד צדדי פרובוקטיבי! איפה אובמה? (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 20/05/10 20:26

    • תודה

      ארז, 20/05/10 20:31

      תודה על עוד אישור על כך שהשמאל משתף פעולה עם האוייב:
      ''יש עוד תושבים רבים בישראל (וביניהם גם אני) המחרימים את תוצרת ההתנחלויות.''

    • ומצור טוטאלי על הרשות הפלסתינא_צית הוא מוצדק בהרבה

      יוסי, 20/05/10 20:31

      כל עוד מדובר ביישות עויינת שמטרתה השמדת ישראל, אין שום סיבה לתת לזוהמה הזו לנשום

    • טוב מאוד. אז לפיכך יש לפטר את כל הערבים העובדים בארץ ולהחליפם בסינים (ל''ת)

      -, 21/05/10 09:05

  • 18.

    מה קרה פתאום כואב לכם על המתנחלים..כמה תלאות הם עוברים מסכנים

    ירח כחול , 20/05/10 19:35

    חדורי אמונה בבורא עולם ..לא לדאוג רווח והצלה יבוא להם ממקום אחר בעזרת ה'' יתברך..
    במקום לחזק אותם מוסיפים שמן למדורה ..
    היהודים עצמם..ברכה לי למתנחלים תצליחו במעשה ידכם כפל כיפליים ..כן תירבו ותיפרצו ימה וקדמה צפונה ונגבה ..

  • 17.

    החרם הפלסטיני הוא כלי לגיטימי - השפלות היא של הממשלה שלא עושה דבר נגדו (ל''ת)

    רעמסס, 20/05/10 19:34

  • 16.

    הידעתם?המפעלים הציונים בשטחים נבנו ע''י פועלים פלסטינים ומעסיקים אותם.

    לכרות את הענף שעליו הם יושבים, 20/05/10 19:32

    תנו להם ליפול.לפטר,לפטר ולא להעסיק אוכלוסיה עוינת.נראה איך הכלכלה שלהם קורסת אל תקנו תוצרת שכם אל תקנו בשווקי הגדה ואל תספקו עבודה למוסכים הזולים בגדה.יש טחינה,שמן זית תוצרת ישראל שילמדו על בשרם כיסם חרם מהו

    • למה שנחרים אותם?

      חיים, 20/05/10 19:49

      הפלשתינאים מחרימים את תוצרת ההתנחלויות בלבד וזה בסדר גמור.
      אין שום סיבה שנחרים אותם

      • טמבל, רק מבחינתך יש את המתנחלים ויש אותך.

        ., 20/05/10 20:23

        מבחינת הפלשתינים יש רק את היהאוד.

      • שנאת השמאל למתנחלים מעבירה אותם על דעתם

        רמי חילוני תל אביבי יהודי גאה, 21/05/10 11:08

        השמאל הקיצוני כבר אינו חושב בשפיות והם מזיקים לכולנו בהתנהלותם

  • 15.

    היגיע הזמן להפסיק להביא בח-ן את פלח השוק של הרשות! לא לסחור איתם בשום (ל''ת)

    תחום! והם מצידם מיד יצרחו ''זכויות אדם'' - נמאס כבר, 20/05/10 19:18

  • 14.

    מספיק עם התגובות המביכות של ה''נבחרים'' מה כל כך מסובך? לשתף פעולה עם (ל''ת)

    הרשות ולא למכור להם שום סחורה ישראלית כולל חשמל!, 20/05/10 19:16

  • 13.

    לא למכור לרשות שום סחורה ישראלית! שיקנו ממדינות ערב (ל''ת)

    גם חשמל וגם מים!, 20/05/10 19:14

  • 12.

    הפעם הוא מדבר בנושא שבתחום סמכותו

    אילן צפון, 20/05/10 19:11

    הבעיה היא שכדרכו, פואד מדבר שטויות.
    צאו וראו מה עושות שנים של חיבור אל הכסא.

  • 11.

    Legitimate and honorable, go cry to the US for money (ל''ת)

    BS, 20/05/10 19:01

  • 10.

    המתנחלים יכולים גם לא להעסיק פלסטינים בתגובה (ל''ת)

    שני הצדדים מפסידים מכך, 20/05/10 18:57

  • 9.

    סוף מעשה במחשבה ,,,,,,

    שלמה השובב ,,, 20/05/10 18:55

    מתי סןף סוף נבין,
    מי שיחליט לגבי הפליסטנאים הם בעצמם,
    זכותם המלאה לקנות מה שהם רוצים !!
    ןאנחנו נבנה מפעלים במקומות בטוחים
    ונעסיק עובדים שלא בונים גייס חמישי,
    עד עכשיו הכל נשען על משענת קנה רצוץ
    קומבינה עלמ קומבינה,,,,

  • 8.

    איש טפש רפה שכל,אתה חלק מהסיבה שזה קורה

    אבי, 20/05/10 18:51

    לו היית מדבר פחות היה יותר טוב

  • 7.

    ומה סגר כללי זה לא כלי שפל ?!!! (ל''ת)

    מישהו, 20/05/10 18:50

    • לא!זה לחץ על טרור.סגר זה לא מספיק יש לנתק גם חשמל,מים זאת מילחמה,זוכר? (ל''ת)

      שפלוביץ' ישורון, 20/05/10 19:37

    • סגר כללי?

      ארז, 20/05/10 20:33

      האם שכחת שרצועת עזה גובלת במצרים? היכן כתוב שישראל צריכה לספק לאויביה את כל צרכיהם? מדוע אינם יכולים לייבא ממצרים את מה שהם צריכים - במקום לייבא במנהרות אמל''ח?

      • שכחת שהשמאלנים לא רואים ושומעים את הקסאמים (ל''ת)

        בת יענה, 21/05/10 05:53

  • 6.

    אני כבר שנים מחרים מוצרים מההתנחלויות ואני לא פלסטיני! (ל''ת)

    עמי שראל, 20/05/10 18:44

    • אז כנראה שאתה יותר גרוע. (ל''ת)

      #1, 20/05/10 19:38

    • אתה לא פלסיני,למזלם. אתה סתם אהבל.

      ש.כזבנוביץ', 20/05/10 19:49

      אתה לא פלסיני,למזלם. אתה סתם אהבל.
      אבל תן דוגמאות שנאמין לך

    • השמאל הפך עצמו לשנוא העם בגלל התנהגותם המזיקה לכולנו (ל''ת)

      תל אביבי זועם, 21/05/10 11:10

  • 5.

    פואד הוא כלי שפל למימוש מדיניותו של ליברמן (ל''ת)

    שמח שלא הצבעתי ''אמת'', 20/05/10 18:40

    • הייתי מצביע בל''ד, אבל הייתי מסומם לגמרי ביום של הבחירות (ל''ת)

      השמח, 21/05/10 11:43

  • 4.

    בונים מפעלים בשטחיהם ועוד דורשים מהם לקנות מהם

    חובב ציון, 20/05/10 18:31

    שיא החוצפה והנבזות

    • נכון. כמו תנובה שמוכרת מזון שיוצר בקיבוצים על אדמה שנשדדה בנכבה (ל''ת)

      זה שיא שיאי החוצפה והנבזות, 21/05/10 11:44

  • 3.

    אני אני אני אני .....עוד אחד שפתח את הפה כשהוא חושב מקנה הרובה (ל''ת)

    גבול ליקום אך לא לטיפשות, 20/05/10 18:28

  • 2.

    תגובה יפה

    אזרחי, 20/05/10 18:27

    יופי של תגובה של ממשלה אימפוטנטית . נו נו נו זה באמת לא יפה . שמעתם פלישתים ? אז זהו שתדעו לכם !

  • 1.

    אם הלקקן מספר 1 במדינה החליט שזה כלי שפל.... (ל''ת)

    ריאליסט, 20/05/10 18:25