• 27.

    ירון המנכ''ל במעצר 24.5.10

    סוהר, 24/05/10 22:17

    התביעה המשפטית להדחה של ירון אנג'ל רק מקבלת חיזוק.
    אביו, דודיו וסבו של ירון מתהפכים בקברם.
    לאן מסוגל האדם הזה לדרדר את המוניטין שהם בנו במשך דורות.

  • 26.

    סלע אתה צודק מאוד יתעוררתה מאוחר

    אלמונית, 08/05/10 12:26

    סלע יתעוררתה מאוחר. במאפיות אנג'ל יש בזבוז נוראי מנהלים שמרויחים משכורת שלושים אלף שקל לחודש. אנשי שיווק עשרים אלף שקל לחודש. שלא לדבר על התנאים מסביב אוטו פלאפון הוצאות אוכל ועוד מאות שקלים ככה סתם.
    שלא נדבר על כמות החזרת הלחמים מהחנויות מליוני שקלים בחודש.
    אנשי ירון וריון מוליכים אותך שולל.
    ת ת ע ו ר ר... לפני שיהיה מאוחר.
    במאפיות אנג'ל יש בזבוז ענק משכורות ענק למנהלים. דחיפת לחמים שלא לצורך (עקב כמות החזרות) אולי הם מרויחם מה''סיבסוד'' או שהם חושבים שהלחם ''מסובסד''
    הפועלים חיים ממשכורת מינימום. איך אמר ירון זה טוב לחלום אבל לא בלילה. לסיכום
    ת ת ע ו ר ר..........

  • 25.

    כנסו דחווווווווף...

    אחת שיודעת ויודעת המון..., 08/05/10 12:12

    ירון אנג'ל ואנשיו לא מבדילים בין טוב לרע.
    א' אני נכנסת פעמיים ואפילו שלוש פעמים בשבוע לסופר או לרמי לוי בגבעת שאול, תלפיות, גילה, אדם. והאמת כואב לי לראות את כמות הלחמים שנזרקים ככה סתם לחזרות אלפי לחמים ביום. דע לך אדון ירון אנג'ל מי שזורק לחם בלי שום סיבה (א ו ל י... זה ימכר בסופר) טועה בגדול.
    וירד מנכסיו יכול להיות יותר גרוע מזה ראה הוזהרתה...

  • 24.

    חברה מפסידה, מניה צונחת....ומה על המנכ''ל?

    יחזקאל, 28/04/10 20:59

    בכל חברה מסחרית הגונה היה מנכ''ל החברה מתפטר או לחילופין מפוטר.מה באמת קורא בחב' אנג'ל?
    מר סלע צודק בדרישתו למינוי מבקר מטעם ביהמ''ש לברור הפעולות בחברה משנת 2002.

  • 23.

    חברה מפסידה, מניה צונחת...ומה על המנכ''ל? (ל''ת)

    יחזקאל, 28/04/10 20:51

  • 22.

    כיצד לנהוג במנכ''ל כושל?

    שלמה, 28/04/10 10:35

    צודק מר סלע בהצביעו על מצבה העגום של חב' אנג'ל כפי שבין היתר משתקף בצניחתה של המניה בשני שליש בשלוש השנים האחרונות. לאור מציאות קשה זו נשמעת התגובה של מנכ''ל החברה ירון אנג'ל בנוגע לרווחים והצלחות יוצאות דופן כמגוחכות והזויות

  • 21.

    כיצד לנהוג במנכ''ל כושל? (ל''ת)

    שלמה, 28/04/10 10:21

  • 20.

    כל מילה בסלע !!!

    אזרח חרד, 27/04/10 22:44

    מעניין שרק איציק סלע , בעל מניות שאינו שייך ל''אצולת'' משפחת אנג'ל , מעיז לחשוף את האמת הכואבת .

  • 19.

    אנושי ?

    לחם קימל, 27/04/10 22:39

    ירון אנג'ל תתבייש ! תאוות השילטון שיבשה את דעתך . משפחת אנג'ל - מעדתם בענק , נכון שיש סימוכים הסטוריים לנטיית האדם ליישר קו עם החזק , וגם סימוכים לכך שבהטרדות מיניות אף אחד לא רוצה לדעת מכך , כולם מעדיפים לחשוב שזה לא קרה באמת ...ובכל זאת ...

  • 18.

    הגינות בניהול

    רק מנהל הגון אחד- גד אנג'ל, 27/04/10 16:36

    הוא נלחם למען המוטרדות מינית מה שמראה על אנושיותו והגינותו. ובנוסף-יכולת הניהול שלו עולה על של בני הדודים שלו, כמו שעובד אביו קידם ותרם למאפיה הרבה יותר מאחיו.

    • כל כך נכון ! והתגובות מדברות בעד עצמן (ל''ת)

      לחמניה חמה, 28/04/10 10:21

  • 17.

    בכל חברה ציבורית חייבת להיות וועדת ביקורת

    לא צריך להיות עורך דין, 27/04/10 15:56

    וועדת הביקורת היא זו שאמורה למנוע בדיוק את מה שירון אנג'ל עושה בחברת אנג'ל, נוהג בה כאילו היא רכושו הפרטי וממלכתו הפרטית.


    אם חצי ממה שכתוב נכון חברי וועדת הביקורת צריכים להיות בכלא. איפה רשות ניירות ערך? איפה החוק? איפה המשטרה?

  • 16.

    על חשבון מי?

    זלזול בבעלי המניות, 27/04/10 15:23

    ההנהלה מבזבזת הון עתק על השתקת המתלוננות, ועל עורכי דין ממולחים, ופוגעת בכך בבעלי המניות. כל הכבוד לאיציק סלע שהבחין במתרחש ולא רק צעק אלא גם עשה.

  • 15.

    מי המטריד המיני? למה שילמו בכספי החברה לנשים? (ל''ת)

    רוצה לדעת, 27/04/10 05:46

    • מי המטריד? קרוב לוודאי שזה מישהוא בכיר או מהבעלים (ל''ת)

      רונית טייג, 27/04/10 19:19

  • 14.

    ירון אנג'ל נכשל בענק

    אמיר, 27/04/10 00:23

    לא להאמין עד כמה מנכ''ל מסוגל להמשיך לפתח פעילות כושלת - רשת החנויות תוך התעלמות מהפסדי הענק של פעילות זאת והכל ממניעים של ניגוח האיש היחיד שיודע לנהל - סמנכ''ל התפעול גדי אנג'ל.

  • 13.

    באמת שערוריה אך בכלל לא מפתיע את מי שמכיר את ירון

    לחמניה חמה, 26/04/10 23:07

    ירון לא בוחל באמצעים גם אם הם לא כשרים לקידום מטרותיו האישיות.
    ירון בוחר לטייח מעשים איומים ובכך פוגע בחברה ירושלמית ותיקה ומדהימה וכל זאת להצדקת מסע נקמנות וחמדנות אישי.

  • 12.

    מעורבות העלי המניות

    הגיע הזמן, 26/04/10 23:05

    מר איציק סלע כל הכבוד ויישר כח. הלוואי ובעלי מניות נוספים היו פועלים כמוך.
    אך כנראה המאפיה חשובה רק לך ולמר גדי אנג'ל שיושרו צועד לפניו והוא אהוב ומוערך בכל רחבי המאפיה וירושלים.

  • 11.

    הטרדה

    הגנה עצמית, 26/04/10 22:57

    אולי ירון אנג'ל אוחז כל כך חזק הכיסא על מנת שכל ההוצאות המשפטיות יהיו על חשבון בעלי המניות ולא מחשבונו האישי. מה הוא לא צודק?
    לא!!!!!!!!!

  • 10.

    דרושים

    הטייחים בע''מ, 26/04/10 22:49

    לפרויקט הולילנד בירושלים דרושים טייחים מקצועיים, תשלום מכובד , ירון אנו מצטערים אין חלוקת דיווידנדים.

  • 9.

    שכר עורכי דין ומשרדי יחצנות

    בעל מניות מודאג, 26/04/10 22:47

    צודק מר סלע ב 100%. מאפיית אנג'ל מוציאה מיליונים על מאבק שליטה בהנהלה.
    הכסף הוא על חשבון כל בעלי המניות.
    בנוסף מושקעות אנרגיות שהיו צריכות להיות מושקעות בעבודה.
    כל בר דעת מבין שהנושא האמיתי הוא נסיונו של ירון להשתלט על המאפייה.
    העובדה שגדי הגן על עובדות שהתלוננו על הטרדה מינית היא תרוץ לירון.
    כמה זה יעלה לבעלי המניות זה לא מעניין אותו.

  • 8.

    אמור לי מי חבריך ואמר לך מי אתה

    מ.א., 26/04/10 21:44

    מענין. רוני רימון הוא היחצן ששכר ירון אנג'ל. גם את אולמרט הוא ייצג .

  • 7.

    הישגים יוצאי דופן

    גדעון, 26/04/10 21:33

    על איזה השגים יוצאי דופן מדובר.
    עסקיים - ערך המניה בשפל נוראי
    עסקיים - בעלי מניות אינם מרוצים מצורת הניהול
    ערכיים - במקום לאפות לחם עוסקים בטיוח והסתרת עובדות בדבר הטרדת נשים.
    אם מנכ''ל החברה מר ירון אנג'ל מתחה כל כך טוב בטיוח, אולי כדאי שיפנה את מקומו ויעזור לירושלים בתנופת הבניה שם.
    הגיע הזמן להחזיר את ריח הלחם לרחבי ירושלים, כנראה הגיע הזמן שמר גדי אנג'ל המבין ואוהב לחם ומחוייב ליושר והגינות ינהל את החברה.

  • 6.

    ירון אנג'ל מונע מאג'נדה אישית לא ראויה

    מלח הארץ, 26/04/10 21:32

    ירון אנג'ל מ ש ח י ת על חשבון בעלי המניות כספי עתק למאבק בבן דודו גד, במקום להוציא מהניהול את מי שמייצר הפסדים בענף המאפים, שכנראה לו מיוחסות גם התנהגויות בינאישיות בלתי ראויות בעליל. והכל, ירון, בעבור עמדת ניהול, שליטה, וכנגד סיכון החברה והישיגיה המרשימים רבי הדורות - כלכליים ומקצועיים? באמת שווה לך, ירון, שהכל, כולל נכסיך שלך,ירד לטמיון, ובלבד שאתה המנכ''ל???.
    אגב, הייתכן שירון חותר למכירת החברה תוך פירוקה לרכיבים, לכל המרבה במחיר? שכחתם שם בהנהלה שיש לכם גם עשרות עובדים נאמנים שזכאים לניהול עניני ותקין????!

  • 5.

    ירון אנג'ל מושחת ולא מהסס להשתמש בחברה נגד בעליה

    חוצפה, 26/04/10 20:54

    בגלובס כתוב מי ניסח את ''תגובת החברה'' המהוללת: ''מרוני רימון, יועץ התקשורת של חברת שלמה א. אנג'ל, נמסרה התגובה הבאה: ''תחת ניהולו של המנכ''ל ירון אנג'ל, הגיעה החברה להישגים עסקיים יוצאי דופן והרוויחה עשרות מיליוני שקלים בשנים האחרונות. מדובר בתביעת-סרק המונעת משיקולים זרים לחלוטין, וכל מטרתה היא לנגח את הנהלת החברה''. ''

    כלומר שירון אנג'ל שוכר בכסף רב של החברה אנשים כנגד בעליהמניות של החברה
    יצחק סלע פשוט צודק
    איפה החוק בעניין הזה?

  • 4.

    ירון אנג'ל שוכר את רוני רימון בכספי בעלי המניות נגדם?

    יצחק סלע צודק, 26/04/10 20:47

    ירון אנג'ל שוכר את רוני רימון בכספי בעלי המניות נגדם?
    אם ככה - איציק סלע צודק לגמרי

  • 3.

    אני תמוכת בגדי שניסה לעזורל עובדות שהושפלו והיו במצוקה (ל''ת)

    ירון אנג'ל אדם מושחת, 26/04/10 20:13

    • הישגים יוצאי דופן

      מי אוהב לחם, 26/04/10 21:40

      על איזה השגים יוצאי דופן מדובר.
      עסקיים - ערך המניה בשפל נוראי
      עסקיים - בעלי מניות אינם מרוצים מצורת הניהול
      ערכיים - במקום לאפות לחם עוסקים בטיוח והסתרת עובדות בדבר הטרדת נשים.
      אם מנכ''ל החברה מר ירון אנג'ל מתחה כל כך טוב בטיוח, אולי כדאי שיפנה את מקומו ויעזור לירושלים בתנופת הבניה שם.
      הגיע הזמן להחזיר את ריח הלחם לרחבי ירושלים, כנראה הגיע הזמן שמר גדי אנג'ל המבין ואוהב לחם ומחוייב ליושר והגינות ינהל את החברה.

    • תקשיב אדון ירון

      עובד במאפיה, 28/04/10 13:04

      גדי אנג'ל אדם אמיץ וערכי , היחיד שלא השתתף בשחיתויות הכספיות ופעל למען העובדים . יישר כוח !

  • 2.

    וזה שמנהלים גוזרים קופון שמן על חשבון דבינדנטים זה לא שווה (ל''ת)

    תביעה יצוגית ?, 26/04/10 14:13

  • 1.

    דוגתא קלסית של דור הילדים שהורסים את מה שההורים בנו. (ל''ת)

    יעקב, 26/04/10 13:12