• 5.

    אכן הלקוח הישראלי טיפש

    שימו לב שלכל ילד בן 6 יש היום טלפון נייד, 02/11/10 00:28

    כנראה שמרגע שהילד נכנס לכיתה א' הוא זוכה בטלפון נייד.
    כנראה שייקח הרבה זמן לשכנע את הלקוחות הסלולריים שהקרינה הזאת מזיקה מאוד ויכולה לגרום לסרטן תוך כמה שנים של שימוש יום יומי - ואת זה יגלו אותם ילדים כשיגדלו.

    אני משתדל להמעיט ככל האפשר בשיחות מהסלולרי ופשוט אומר ''נדבר אחר כך''.
    את רוב השיחות אני עושה מהבזק, וגם שם אני משתדל שלא להפריז.

    הכי טוב באמת כמו שהסתדרנו לפני כן - פשוט שיחת פנים מול פנים, או מפגש...

  • 4.

    הישראלים טפשים

    דורון, 23/04/10 23:35

    מדברים מהטלפון הסלולרי בלי הפסקה, ואחר כך בוכים על החשבון.
    אנשים כבר לא זוכרים שהסתדרנו טוב מאד ללא טלפונים סלולריים.
    האבסורד הוא שאפילו בנסיעות לחו''ל, ובמיוחד לארה''ב, אנשים מתעקשים על שימוש בסלולר כל הזמן במקום בטלפון קווי, שעלות השיחות בו נמוכה פי כמה מאשר בסלולרי.

    ואני לא מדבר על הקרינה שודאי לא תורמת לבריאות.

    מספר האנשים שממש צריכים טלפון סלולרי (למשל כי הם עובדים בחוץ) איננו כה גדול. רוב האנשים יכולים להסתדר היטב עם טלפונים קוויים ולחסוך המון כסף.
    אני מציע לצמצם את השמוש בסלולרי למינימום, למען הבריאות ולמען בריאות ה''כיס''.

  • 3.

    חייבים להגביל את חברות הסלולאר!

    ג'ף ס., 23/04/10 15:53

    מדובר הרי במונופול, הם מרווחים אחוזים מטורפים על כל דבר.

    סמס שעולה להם אגורה וחצי הם מוכרים באלפי אחוזי רווח (חפשו בגוגל true cost of sms).

    עבור ספקי תוכן הם גובים אחוזים בין 50-70%, ולכן שירותי התוכן הם יקרים ונוטים לרמאויות.

    אין לנו ברירה, כל החברות מיישרות קו גם בנושא מחירים וגם בנושא שרות והצרכן תקוע בכלכלה של עולם שלישי.

    מדובר בהכנסות של מיליארדים אז מדובר בחברות בעלות כוח רב מאוד והם בעצם מחוברות לכל איש במדינה... בלתי יאומן.

    לעודד תחרות בענף הסלולאר! לשפר את השרות! להוריד מחירים למחירים שפויים! להפסיק עם שיטות שיווק פתלתלות!

    תודה.

  • 2.

    הורדת דמי הקישוריות ומייד - למינימום.

    צעד חשוב והכרחי, 23/04/10 14:56

    הורדת דמי הקישוריות באופן דרסטי הינה צעד חשוב, הכרחי וקריטי לשינוי המצב המעוות שקיים היום. אסור שיהיה מצב כזה באף שוק. הוא גורם הפסדי ענק למשק כולו. גורם לסיבסודים צולבים, לחוסר שקיפות במחירים ולמצב הלא תחרותי שקיים היום ולחוסר יעילות של החברות עצמן (על אף רווחיהם). כמובן שיש לעשות צעדים נוספים כמו הוספת מתחרים הסרת כשלי שוק נוספים ויפה שעה אחת קודם. אולי גם פה יתברר שהיתה יד מכוונת...
    מספיק לראות מה קורה באירופה כדי להבין שאנו מפגרים הרבה מאחור ומשלמים סכומים אסטרונומיים על שירותים בסיסיים.

  • 1.

    הציבור מטומטם והציבור משלם

    שי, 23/04/10 12:51

    הם מעשירים ומפרנסים את חברות הסלולר.
    אני עם מכשיר דור 2 וחצי, עם כרטיס טוקמן, שיחות מקבל חופשי!!! מחייג רק שיחות דחופות וקצרות מאוד!!!
    את ייתר השיחות הארוכות עושה מהבית!
    כייף לי שאני לא מחוייב לאף חברת סלולר וחוסר המון אבל המון כסף שאחרים מוציאים