• 14.

    הקורקינט כלי מסוכן ביותר

    איצקו התותח, 25/04/10 00:01

    צודק משרד התחבורה שלא מתיר את השימוש בכלי המסוכן הזה - גלגלים קטנים, מרכז כובד גבוה ומהירויות גבוהות - שילוב קטלני שהופך את הקורקינט לפצצה מתגלגלת.
    אופניים חשמליים הם כלי תחבורה אלטרנטיבי מצויין ללא הבעיות שהוזכרו.
    רק חבל שמשרד התחבורה מתעלם לחלוטין מכל העסקים שמפיצים אופניים חשמליים שלא עברו שום תקינה ועלולים להיות מסוכנים לציבור.

  • 13.

    גיל מלמד - התעלמת מהחקיקה שמתירה אופניים חשמליים

    משה אופנציק, 24/04/10 22:22

    החקנות שהתפרסמו לפני מספר שבועות מתירים שימוש באופניים עם מנוע עזר. ברגע שכלים אלו יתחילו להמכר (דרך אגב - כל מי שמוכר היום אופניים חשמליים מרמה את הציבור כיוון שמכון התקנים טרם אישר למכור אותם) כל הדיון על קורקינטים חשמליים יהפוך מיותר. האופניים קלים יותר, בטוחים יותר ובאיכות גבוהה הרבה יותר ועולים אותו מחיר כמו קורקינט חשמלי. לפיכך אין סיבה לדון בכלל בקורינטים חשמליים.

  • 12.

    זהו כלי מסוכן ! החזירו את המדרכות להולכי הרגל. (ל''ת)

    שימי, 24/04/10 20:50

  • 11.

    גיל מינימום לרוכב יחסוך המון בעיות

    TR560, 24/04/10 18:24

    למה לא לקבוע גיל מינימום 14-15 ולהשאיר את הקורקינט לאנשים שבאמת יחסכו זיהום וזמן ולא לעשות מזה כלי רכב לנוער ללא כל אפשרות אכיפה.
    אולי לקחת לאבא ת'אוטו לחודש יעזור בעצם?!

  • 10.

    חישבו נכון

    צליל, 24/04/10 05:35

    רכב ואןפנוע זה דבר מסוכן וזה חוקי החשוב זה לנסועה בזהירות ולא משנה במה

  • 9.

    הולך-רגל

    יוסף, 24/04/10 05:32

    מי יציל את הולך הרגל על מדרכות תל-אביב?

  • 8.

    נא להחזיר את המדרכות בחזרה להולכי הרגל!!! כבר אי אפשר ללכת עם ילדים (ל''ת)

    בשל אופניים, קורקינטים, והכי גרוע - אופנוענים, 23/04/10 21:33

  • 7.

    לא הילדים אשמים .הבירוקרטיה הפקידותית המסואבת אשמה.

    עין החמור, 23/04/10 16:26

    לא היינו מגיעים למצב גרוע כל כך אילוליהפשע המאורגן הבירוקרטי.מי שאחראי למצב הוא נמצא בכנסת.וקנה אותו בעל אינטרס ממוני.תעקבו אחר נתיב הכסף ומי שמרוויח ותתקעו אותו.תלבישו עליו מס הכנסה.עד שכל מה שגנב יגיע חזרה לעשוקים מהביטוחים.ואם קשה לכם .יחסלו אותם פיזית.הכתובת עכשיו על הקיר.ואל תגידו לא ידענו.המצב בסוף מסה קריטית.

  • 6.

    עוד מעט משרת התחבורה יגבה מס חרה (ל''ת)

    מספיק אם המיסים, 23/04/10 13:54

  • 5.

    העובדה כבר קיימת!

    אורית, 23/04/10 13:08

    הרי הקורקינטים הממונעים לא יעלמו,הם רק מתרבים,כי בסופו של דבר זהו כלי מאוד יעיל,חסכני,ירוק,פשוט לתפעול,מעולה לערים עמוסות ובעיקר לת''א בה רבים צריכים להיסתובב ממקום למקום בשטח קטן יחסית ולא מעונינים להיכנס לסרטים בגלל חניה וגם חם בטירוף ולהגיע באופניים לעבודה באמצע הקיץ זה לא ידידותי!
    אם ''המליחו'' למצוא איך לאשר את הקמת מתחם הולילנד,אז קורקינטים זה בקטן....

  • 4.

    טפשות מאין כמותה, הכלי מסוכן בדרכים

    מוטי, 23/04/10 12:33

    במקום זאת יש לסגור נתיבים קיימים לרכב פרטי ולפתוח נתיבים לתחבורה ציבורית
    ולקבוע בתקנות, שכל הנוסיע בנתיב נת''צ רכבו יוחרם וקנס של 3000 ש''ח
    אז נראה מי ישע בנתיב תחבורה ציבורית

  • 3.

    תגידו... השתגעתם???

    שלומי, 23/04/10 11:58

    מעלים את הביטוח על דו גלגלי לשמיים ואז חושבם לאשר את הכלי הדפוק הזה?
    אתם יודעים איזה מסוכן הדבר הזה? כמה קל להתהפך איתו? כמה הוא לא יציב? כמה ילדים עושים איתו דברים חסרי אחריות על המדרכה...

    מהנקודת מבט שלי זה דיי ברור שיש קשר ישיר בין העלויות המגוכחות של דו גלגלי לצורך בנישה חדשה לניוד עירוני קצר.

    חלמאיות במיטבה ח'ברה, יאללה עוד תקנות, עוד מיסים עוד פקחים, עוד...

  • 2.

    האין ביטוח חובה מכסה פגיעה בגוף?ללא צורך בביטוח

    יקי, 23/04/10 11:29

    צד שלישי?

  • 1.

    מס קורקינט

    אבי, 23/04/10 11:20

    המדינה רוצה כסף רישוי רישיון טסט קנסות הכל במיוחד לקורקינטים הרבה כסף