• 5.

    ככל שחושבים על זה - חברת סטרטאפ המבוססת על רגולציה לא תשרוד...

    אמיר, 11/04/10 23:07

    כל הרעיון של אגסי את עופר מבוסס על כך שהממשלה תסדר בחקיקה הכורח של האזרחים בטריטוריה (ישראל, דנמרק וכו') שאין ביכולתם לטעון הרכב מנקודות טעינה בביתם או בכל מקום אחר, למעט אלו של בטרפלייס. כיוון שכך, הם מותירים, במיוחד במקום כמו ישראל, כר נרחב מאוד לאילתורים כנגדם... לא יעבוד, האמת, וחבל על המשקיעים

    • יש הרבה חוסר הבנה

      חיים, 23/09/10 15:57

      אתה מדבר על אלתורים מתוך בורות
      האם חברה סוללרית משנה לה מאיפה אתה טוען את הפלאפון שלך..נכון שלו..יופי.
      ברגע שאתה תרכוש רכב במיזם של בטר פלייס
      אתה משלם על מחיר הרכב בלבד ללא הסוללה היקרה וחותם על חבילת נסיעה כפי שיש היום עם הסלולרי. אתה תשלם לפי הק''מ שנסעת כל חודש..אז מה התאם לאילתורים.
      לרוב האזרחים אין אפשרות להטעין את הרכב משקע ביתי לא כולם גרים בווילות.
      גם רוב הנהגים לא יהיו מעונינים לשלם עבור הסוללה היקרה ואז הכאב ראש יהיה שלהם.
      לכן המיזם של בטר פלייס מתאים כמעט לרובינו.

  • 4.

    better place - worse tips

    חברה של קמצנים, 11/04/10 15:16

    600 מליון דולר הם השקיעו במיזם, כל חודש אני קורא עליהם עוד כתבה על כך שהם חברת ההייטק הכי חמה בארץ, ועדיין כשמגיע אליהם שליח עם אוכל בצהריים, הוא מקבל בתור טיפ אפס אחד גדול.
    מעניין, לא יכלו להשקיע במיזם רק 599,999,900 דולר ולשמור 100 דולר לטיפים לשנה הקרובה?
    מעצמת אנרגיה? מי שחוסך 10 שקלים הוא לא מעצמה, הוא מסכן.

  • 3.

    חשמל בשפל=מיוצר בתחנות פחמיות=גזי חממה וזיהום רעיל

    צ'ומפי, 11/04/10 11:34

    צריך לדעת לקרוא מעבר למלל הפשטני. חשמל בשפל, בישראל - פירושו בעיקר חשמל שמיוצר בתחנת כוח פחמית. כל חישוב בסיסי יראה שפליטת גזי החממה, חלקיקים, תחמוצות גפרית ומזהמים אחרים לק''מ גבוה בהרבה מרכב בנזין רגיל.

    • לשקר אין רגליים

      יוסי, 11/04/10 18:49

      אתה שקרן, אתה עובד בקרן החדשה לישראל? או בשרות חברות הנפט הערביות? אתה פוחד שישראל תהפוך להיות משוחררת
      מהתלות בנפט? אפשר לייצר חשמל משמש מרוח או מגז טבעי, ואפילו פחם פחות מזהם מדלק שנפלט ממיליון מכוניות ברחבי הארץ.

    • איזה דיביל! החשמל מיוצר בכל מקרה כי לא מכבית את תחנות הכח (ל''ת)

      והכי נקי באנרגיה אטומית, 12/04/10 00:28

    • קצת הבנה

      חיים, 23/09/10 15:39

      מכונית חשמלית תוריד בצורה חדה את זיהום האויר שיש היום ברחובות הערים איפה שאנחנו נושמים כל היום גם הרעש לאוזנים והחום הרב שנפלט מרכב בנזין ירד. יצור החשמל אכן יגבר אך תחנות החשמל הרבה יותר יעילות ממנוע בנזין יש פילטרים בכל ארובה והם מפוקחות ע''י משרד לאיכות הסביבה..יותר קשה לפקח על מליוני מכונית מאשר על מספר קטן של ארובות בתחנת הכח.

  • 2.

    ;בהצלחה בטר פלייס

    אילוז עמרם, 11/04/10 09:56

    סף סף אפשר לנהוג עם זרם חשמל

  • 1.

    הטבת המס, זה הדבר היחיד שיקים את הפרוייקט הזה

    רק בישראל עם 90% מס, זה אפשרי, 11/04/10 09:25

    ללא הטבת מס, מדובר באוטו שעולה 260 אלף לפחות.
    בעצם, המדינה, ושאר הנהגים/אזרחים, מסבסדים את המכונית החשמלית.
    כנ''ל לגבי היברידיות עם 30% מס בלבד.

    • מחיר המכונית לא יהיה בשמים

      חיים, 23/09/10 15:30

      תוכל לקנות את הרנו פלואנס בפחות מ 100 אלף ש''ח
      בכל מקרה המצבר שיך לבטר פלייס ולא אתה משלם עליו
      התשלום לחברה יהיה על כל ק''מ של נסיעה כמו זמן אויר בסלולרי