• 10.

    והעצה הכי חשובה!לדרוש לראות החלק המוחלף כל חלק

    רותם, 02/05/10 22:16

    אפילו ובעיקר חיישנים!מצתים וכו'

  • 9.

    איין להם מושג

    דודו, 08/04/10 08:33

    איין לי כל מידע לגביי יכולות האיש שמופיע אחרי הכתבה לא של הכותב ולא של אותו בחור שנקרא ארז בתפקיד הסמנכל הדוגמא שניתנה עם הממיר מראה על חוסר משווע ומסוכן של מקצועיות וניסיון למצוא חן בעיני הלקוח המבולבל מאד איין מחיקת קוד באמצעות מחשב לאורך זמן מבלי לפתור את הבעייה יש לומר בכנות שיתכן וזה לא הממיר ואולי חיישן אחר אך זה כבר קשור למקצועיות וכן אם לא הייתי סומך על הדיאגנוזה של אותו מוסך הייתי ניגש למוסך מורשה אחר של טויוטה ורק של טויוטה מכיוון שלהם הידע ספיציפי לגביי הרכב ואו התקלה ובטח לא איזה חבר טלפוני שגובה 165 ש''ח על יעוץ טלופוני ועוד ברב חוצפתו טוען שכל המוסכים רמאים בעוד על שעת עבודה במוסך לוקחים בממוצע 200ש''ח וזה כולל ציוד מיסים משכורות ידע סיכון עבודות חוזרות זה גם קורה והוא הבחור עם שולחן וטלפון גובה 165ש''חבכל מקרה כרגע הדף צר מלהכיל את כל טענותיי לגביי הכתבה ולגביי פעילות של חברה זאת עד כמה שידוע לי מהפירסומים זאת חברה שמספקת נהגים לשלוליי רישיון או משהו כזה מקצוע הרכב היום דורש יותר מזה

  • 8.

    גם החברה הנ'ל מלאה באינטרסים ...שלה

    דניאל, 07/04/10 21:06

    מרוב דיבורים על כמה מסדרים אותכם כבר אף אחד לא סומך על אף אחד.הדיבורים האלה רק מחריפים את החשדנות שפעמים רבות איננה במקומה.החכם הגדול שמחק את התקלה במחשב הטויוטה יגלה במהרה שהתקלה חזרה,אין תחית המתים בממיר קטליטי.יש ממירים חליפיים,זולים בהרבה,אך גם פחות איכותיים וקצרי חיים.אני מציג ללקוח את כל האפשרויות ומניח לו להחליט.רווח המוסך על חלפים מקוריים יותר נמוך מאשר על חלפים תחליפיים. חלק גדול מהחלפים החליפיים הם באיכות עלובה ושערוריתית ונושאים אחריות קצרצרה במקרה הטוב...

  • 7.

    מעניין מי נבהל מהכתבה????

    רעם, 07/04/10 16:13

    אכן יש טעות בהבנת רכיב בכתבה. וזו בדיוק הבעיה של רוב הציבור. בודאי שיש בעלי מקצוע אמינים וישרים, אך לצערנו הרב רוב רובם של לקוחות כמוני עומדים עובדי עצות לצד רכבנו המקולקל והמוסכניק ה''ידען'' חסרי אונים!!!
    אני מרוויח מהכתבה עצה מועילה. יש אפשרות לדעה שניה. מישהו נטול מוטיבציה כלשהי ואוביקטיבי. אז יפה ובטוחני שאשתמש מכך. ומתוך כמה תגובות מהכתבה אני מבין שכדאי להשתמש בעצה זו מכיוון שיש כאלו שדי נבהלו מהרעיון

  • 6.

    גראג'ניק - ביקורות מוסכים

    יוני, 07/04/10 14:18

    נתקלתי לאחרונה בהקשר זה באתר חדש בשם גראג'ניק. האתר מכיל כרטיסי עסק של מספר מכובד של מוסכים בכל הארץ ומאפשר שליחת ביקורות מטעם הלקוחות לצורך צמצום פערי המידע והגעה מושכלת למוסך עצמו..
    למי שמעוניין ניתן לבקר באתר בכתובת הבאה:
    www.garagenik.co.il

  • 5.

    בתחום הרכב

    מומחה, 07/04/10 08:17

    כיבוי המנורה ע''י ניתוק המצבר לא תמיד פותר את הבעיה, בזיכרון מחשב הרכב נאגרות תקלות ולפי הכתוב בכתבה ישנה עדיין תקלה והמנורה תדלק שוב,
    כמו בכל ענף, גם בענף הרכב ישנם בעלי מקצוע אמינים יותר ואמינים פחות, אסור לעשות הכללות, להכפיש את כולם זה הכי קל, אני לא יודע עד כמה חב' ''דרייבר'' תהיה מעשית בתחום כשהרכב כבר במוסך ונקבעה דיאגנוזה ע''י המנהל המקצועי ואז פתאום יגיע אדם מבחוץ ויקבע אחרת, לא נשמע לעניין ! שיהיה לכם בהצלחה

  • 4.

    אל דאגה המוסכניכים כבר ימצאו את הדרך לדחוף לנו ת'אלמנט (ל''ת)

    במדינת הרמאים, 07/04/10 05:42

  • 3.

    אין להם מושג מזה ממיר קטליטי

    רוני, 07/04/10 02:14

    ממיר קטליטי הוא חלק צינורי במערכת הפליטה של כלי רכב בעלי מנוע בעירה פנימית, המהווה מקום לתגובה כימית שבה שאריות פחמימניות מתהליך הבעירה נשרפות עד תום, על מנת להקטין את זיהום האוויר. רכב עם ממיר קטליטי מזהם עד פי 10 פחות מאשר רכב ללא ממיר קטליטי

    • אולי לך יש מושג, אבל הוא לא מדויק!

      מה זה ממיר קטליטי?, 07/04/10 07:38

      הממיר הקטליטי כפי שתיארת, מהווה סביבה המעודדת (מלשון קטליזטור) את הגזים השונים של הפליטה מהמנוע להתחבר לכדי תרכובות פחות רעילות, דהיינו לשנות את הרכבן הכימי-למשל במקום שייצאו גזים מסוג AB ו- CD ייצאו גזים פחות רעילים מהסוגים AC ו- BD, כאשר ABCD בדוגמה שלי הינם יסודות כימיקליים כמו פחמן, חמצן, חנקן ואחרים.
      אחד התוצרים הנפוצים הינו מים H2O.
      הצדק בידך שסיבה עיקרית של תוצרי הפליטה הינם רעילים נעוצה ההעירה לא מושלמת (בגלל הזמן הקצר וצורת התפשטות האש בתוך הצילינדרים שהינה די לא אחידה ולא מגיעה לכל מולקולת דלק ומצליחה לחברה לחמצן קרוב בחלקיק השניה) אך גם בבעירה מושלמת יש תוצרי גזים רעילים!
      בכל מקרה, לא מתרחשת שום בעירה בתוך הממיר הקטליטי, אלא רק ''שידוך'' גזי הפליטה האחד עם השני והולדת צאצאים נחמדים יותר, בלשון הומוריסטית...

      אם ברצונך ללמוד יותר-אנא עיין ערך ממיר קטליטי ובאנגלית Catalytic Converter באניטרנט כגון ויקיפדיה .

      • איך מוצאים בויקיפדיה הגדרה לאנשים משועממים בלי חיים..... (ל''ת)

        ל''ת, 11/04/10 15:58

  • 2.

    אולי פשוט יהיו מוסכניקים לא רמאים בארץ המטונפת הזאת?

    עו''S, 07/04/10 00:11

    הרי אפילו 1 מתוך 1000 עו''ד לא דופק את הלקוח שלו

  • 1.

    אני מצפה לכתבה יותר אחותית מעיתון איכותי

    דוד הכי טוב, 06/04/10 22:53

    כתבה מאוד חובבנית ולא אמינה שיפסקו להאכיל את הכתבים שטויות והם יפרסמו כתבה

    • כתבה חובבנית

      לירן, 06/04/10 23:39

      אם כבר כותבים כתבה על מוסכים, רצוי שתשתמשו בכתב שיש לו קצת מושג בכלי רכב.
      הא, ואין קשר בין ממיר קטליטי לסוג הדלק. ממיר קטליטי יושב על האגזוז ותפקידו לטהר את הגזים היוצאים מהמנוע להפוך אותם לרעילים פחןת לפני שהם נפלטים החוצה.

    • ואני רוצה גם כותבי תגובות ''איכותיים'' שכותבים בלי שגיאות כתיב (ל''ת)

      א, 07/04/10 08:44