• 22.

    לא מבין את זה...

    דני בן צור, 04/03/10 14:31

    אני לא מבין איך הם מרשים לעצם לפגוע כך בלקוחות הבנק, אין עוד דרכים לפתור מחלוקות? חייבים לסגור סניפים?

  • 21.

    שהלקוח לא יפגע

    אמיר מור, 04/03/10 14:24

    אני מציע שאת שיחות המשא ומתן תעשו בזמן שאתם מחזירים את הבנק לתיפקוד מלא, הרי לא יתכן שהלקוח יפגע מכל הסיפור הזה.

  • 20.

    אזלת ידו של הבנק מול הלקוח

    שרון, 04/03/10 14:23

    לא עומד במבחן המציאות. בנק אמור לדעת לטפל בלקוחותיו ברגעי משבר, בכל מצב. ניתן היה לפתור את המצב אחרת.

  • 19.

    חפשו אותי...

    יאיר, 04/03/10 14:19

    בבנק אחר. שם אני אהיה, מקבל יחס של לקוח נורמלי. באמת נראה לכם שאני אשאר אתכם אחרי זה...

    • נכון מאוד

      חגי בן שלום, 04/03/10 22:39

      מילא היו נותנים תנאים יותר טובים מבבנק אחר או עמלות יותר נמוכות, אבל איזה סיבה יש לי להישאר שם?!

  • 18.

    יא רבאק

    ערן, 04/03/10 14:17

    לא מעניין אותי המאבק שלכם. סליחה על חוסר הרגישות, אבל אולי הייתי מצליח להסתכל מעבר לאף של עצמי, אם הייתי מרגיש שדואגים לי בתור לקוח בזמן משבר. אבל כשזה המצב - לא מעניין אותי כלום חוץ מזה שכל הכסף שלי תקוע אצלכם ואין לי גישה אליו.

    • חותם על כל מילה שלך. (ל''ת)

      לקוח ממורמר, 04/03/10 14:25

  • 17.

    יחס אלמנטרי ללקוחות

    רונה, 04/03/10 14:15

    כנראה לא נמצא בלקסיקון של דיסקונט.

  • 16.

    שנים על גבי שנים אותו יחס מחורבן

    יקי, 04/03/10 14:12

    שעכשיו מתפוצץ לי בפנים ביג-טיים. די נמאסתם.

  • 15.

    מחר יום שישי הסניף שלי יהיה פתוח?

    גיל, 04/03/10 14:11

    זה מה שמעניין אותי בתור לקוח. אין לכם את ההגינות הבסיסית לטפל בבעיה שלי וזו בעיה גדולה בשבילי. לא מאמין לכם למילה שיוצאת מהפה. שלום.

    • סגורים בימי ראשון

      ישראלה, 04/03/10 20:23

      אם לא מחר אז ביום ראשון בכל מקרה סגור, שביתה או לא (בעיניי זה בזיון בפני עצמו..)...

  • 14.

    חה חה חה דיסקונט סיפרו בדיחה

    בוכה, 04/03/10 14:09

    על חשבוני. דיסקונט, שכחתם שיש לכם לקוחות בעולם? שכחתם מחויבות בסיסית כלפינו? זה זלזול ממדרגה ראשונה. סליחה, זה הרבה מעבר לזלזול. לא יודע מה לעשות.

  • 13.

    הסניף שלי סגור כבר יומיים

    ערד, 04/03/10 14:07

    אין לזה מחילה. שוקל צעדי המשך ברצינות. על החתום, לקוח מאוכזב.

    • מה עם פיצויים??

      רועי, 04/03/10 14:26

      שידברו במספרים, אולי אז נוכל לראות אם יש סיכוי להמשך הקשר.

  • 12.

    מישהו חושב על ההפסד

    רבקה בן חיים, 04/03/10 13:45

    מישהו בכלל חושב על ההפסד שזה יגרום ללקוחות?

  • 11.

    קחו את הזמן - אל תתחשבו בנו...

    מאיר שוורץ, 04/03/10 13:43

    זה כמובן בציניות כי אין דרך אחרת להתייחס למצב המביש הזה...

  • 10.

    מישהו חושב על הלקוחות בכלל?

    שמעון יפת, 04/03/10 13:40

    למה צריך להגיע למצב שהלקוח נפגע?

  • 9.

    אני באמת מאחל בהצלחה ותשיגו את מה שתירצו אבל

    רונן גרדוביץ, 03/03/10 18:27

    אל תשכחו שיש לקוחות בבנק הזה וכסף זה נושא רגיש

    • נכון מאוד

      נדב, 04/03/10 13:33

      והלקוחות לא צריכים להיפגע

  • 8.

    גם השביתה תסתיים ללא תוצאות (ל''ת)

    בטוח, 03/03/10 18:25

  • 7.

    למה הסיפור הזה לא מפתיע אותי? (ל''ת)

    avi, 03/03/10 18:23

    • אני אגיד לך למה..

      רגב ניר, 04/03/10 13:36

      כי זאת הדרך שכולם במדינה שלנו בוחרים בשביל לפתור בעיות ומחלוקות.

  • 6.

    אז אני אדחה את ההפקדה של המליון ליום אחר? (ל''ת)

    דן גיורא, 03/03/10 18:23

    • למה לדחות?

      שימי, 04/03/10 13:37

      תפקיד אותו בבנק אחר...

  • 5.

    40 סניפים יהיו פתוחים? תודה באמת, איזה התחשבות (ל''ת)

    לקוח מאוכזב, 03/03/10 18:21

  • 4.

    יפה שנלחמים אבל מה הלקוחות יעשו בנתיים??? (ל''ת)

    דניאלה, 03/03/10 18:19

  • 3.

    אולי גם שהלקוחות ישבתו (ל''ת)

    ראול, 03/03/10 18:17

    • אם רק הייתי יכול..

      עופר, 04/03/10 14:13

      אבל מה אני אמור לעשות? וואלה כשהסניף שלי ייפתח מחדש אני פשוט לוקח את החשבונות והולך. זו השביתה שלי. בינתיים יושב וכוסס ציפורניים כמו אידיוט.

  • 2.

    שאני אבין, הלקוחות פשוט צריכים לחכות שתהיה החלטה? (ל''ת)

    לא מבין, 03/03/10 18:01

  • 1.

    ומה איתנו? אין התחשבות? (ל''ת)

    לקוח, 03/03/10 18:01