• 5.

    כל כך קשה להשתמש במילה ''להחזיר''? (ל''ת)

    ריקול, 02/03/10 17:53

  • 4.

    Government Motors... (ל''ת)

    אבי, 02/03/10 13:15

  • 3.

    עכשיו תבינו שאין כמו טיוטה באיכות ובטיב .. (ל''ת)

    בעל טיוטה קורולה 1996----ניפלאה, 02/03/10 12:05

  • 2.

    בארהב רוב המכוניות יפניות ואירופאיות הכל רק לא אמריקאיות (ל''ת)

    יובל ארהב, 02/03/10 12:01

  • 1.

    יש בעיה מסכנת חיים אבל ''בטוח לנהוג ברכב''

    אוי היחצ''נות, 02/03/10 11:56

    לא עושים ריקול לכמעט 2 מיליון מכוניות אם בטוח לנהוג בהן

    • עליך לשקול ''ריקול'' של תגובתך אחרת יהיה לך עסק עם עוד יותר יחצנים

      Surfers Logic, 02/03/10 16:17

      מה שאתה מחולל בתגובתך הוא בחינת להוציא מהקשרם דברים שהוצאו מהקשרם...

      הכתבה הנ''ל במעריה אינה העתק של הכתבה המקורית ואינה מתימרת ככזו.
      הכתבה מעבירה אינפורמציה כללית וראשונית
      על מה שהתפרסם בארה''ב וההערה לגבי בטיחות הנהיגה בדגמים הכלולים בריקול, לא סומנה
      כציטוט מדויק של דברי נציג ג'י אם.

      מאחר ואתה מנסה לשכנע את הגולשים להתייחס למקרה הזה כעשן המהווה הוכחחה שיש אש,
      נרשה לעצמנו להעיר בשפה וברמה ''מקצועית כמו שלך'' ש : היה יותר עדיף...לקרוא בנוסח הריקול מה בדיוק נאמר שם, לקרוא או לשמוע את דברי דובר ג'י אם במלואם ובהקשר האוטנטי
      ורק אחרי זה להגיב במדה ומתבקש.

      אם עוד לא קלטת, נסייע לך להבין שבענין טויוטה בפרט וכל נושא הטיפול בריקולס
      בכלל, גיל מלמד כמו התקשורת בארה''ב ובעולם כולו, יותר משהם מופתעים או המווווומים מעצם
      העובדה כי קיימת תקלה, הם מביעים את אכזבת
      הציבור, כעסו והחומרה שבה הוא רואה את הדרך
      בה ''מטפל'' או נכון יותר מתפתל היצרן מהרגע
      שקיום התקלה הוכח כעובדה.

      הבעיה העקרונית במקרה זה כמו בכל המקרים הדומים, האחראים למריחת האמת חייבים ללכת
      הביתה.