• 16.

    מלמד-אתה טועה ומטעה בכל אשם הנהג!!חנוך והרתעה יצילו! (ל''ת)

    חץ, 28/02/10 16:47

    • לא בכל אשם הנהג

      משה, 17/04/10 20:50

      גם התשתיות, כמו שעולה מהכתבה, וגם גזרי הדין המגוכחים ברוב המיקרים.

  • 15.

    ממשלת ישראל רעה לאזרחים שלה (ל''ת)

    ליאת, 27/02/10 14:23

  • 14.

    מלכודות מות

    משה ברדה עפולה, 26/02/10 21:48

    ידידי שר התחבורה בזמן האחרון ישנה מן תופעה חדשה מרבית כבישי ישראל נכסמים עי מוטות ברזל משני צידי הכבישים דבר אשר מסכן לא במעט את הרכבים ואת הנוסעים ראה כביש 65 כביש 71 ועוד ועוד נ

  • 13.

    בגלילות העליה לכיוון איילון דרום מסוכנת

    א מ, 26/02/10 18:07

    אני פעם אחת כמעט איבדתי שליטה שם , למזלי אף אחד לא היה שם לידי באותו רגע. יש שם תמרור של 50 קמ''ש אבל הוא מאוחר מידי (באמצע העיקול) ובנוסף באמצע העיקול יש התמזגות של שלוש נתיבים לשניים.

  • 12.

    הכבישים הכי מסוכנים הם כאלה שבהם נוסעים ערבים וזאת עובדה סטיסטית (ל''ת)

    אין להם שכל, 26/02/10 18:00

    • זה לא קשור לשכל, אלא למנטליות וכיבוד החוק. (ל''ת)

      מייק, 27/02/10 10:48

  • 11.

    למה להשקיע בתשתיות אם יותר קל להשקיע במכנמונות מהירות?

    יואש, 26/02/10 17:36

    הראשון - הוצאה גדולה
    השני - הכנסה גדולה.

    כעת הכל ברור?

  • 10.

    לא רק תשתיות

    אור אדום, 26/02/10 17:14

    נכון שתשתיות כבישים לקויות גורמות להרבה תאונות אבל מה עם הגורם האנושי, נהיגה במהירות ?
    גם כאן נפנה בתלונות למע''צ ולרשויות ?
    התקינו ספידיקייטור והחלו לציית לחוק
    www.speedicator.co.il

    • שייחיבו את כולם להתקין בכדי לעבור מבחן רישוי (ל''ת)

      ארנון, 27/02/10 12:07

    • הגורם האנושי

      משה, 17/04/10 20:39

      מי שיעקוב אחרי התאונות הקטלניות ביותר יגלה כי הגורם האנושי הוא הדומיננטי בהן. זה לא רק עקב מהירות מופרזת, אלא בעיקר בשל אי התחשבות בזולת. למה על הכביש זה יהיה שונה מאשר בתחומי חיים אחרים ?

  • 9.

    כאן בישראל בטוחים שאם ישללו לכל הנהגים את הרשיונות ואו

    נהג, 26/02/10 16:31

    ישלחו אותם לכלא התאונות יסתיימו
    ישראל כץ אנא עשה לנו כבישים סלחניים כולנו בני אדם וכולנו גם טועים לפעמים

  • 8.

    אולי לא מסוכן אבל לא בדיוק ברור זה מחלף פולג לבאים מכיוון מזרח למערב

    נעה, 26/02/10 16:26

    סימונים לא מודגשים, שילוט מוקדם לקוי, רימזור לא הכי טוב ובעיקר הנוסעים שם עושים בשלהם בין הנתיבים. דרושה שם עבודת תשתית לדעתי.

  • 7.

    אין מה לחשוף, כל כבישי הארץ מסוכנים גם מעברי החציה (ל''ת)

    הולך רגל, 26/02/10 15:32

  • 6.

    כבישי הצפון הם המכוכנים ביותר.

    cinege, 26/02/10 14:21

    תשתיות במצב קטסטרופלי בתוספת נהגי אינטיפדה והרי מתכון בטוח לתאונות דרכים.

  • 5.

    הנהגים הערבים בצפון מסוכנים לא עושים חשבון למשטרה. (ל''ת)

    א ב, 26/02/10 14:10

  • 4.

    במחיר של בית אחד בנווה צדק של רומן אברמוביץ אפשר לחסוך מאות הרוגים

    ירמיהו הנביא, 26/02/10 12:31

    בכל שנה.

    אבל חזיר נשאר חזיר. ואני מדבר על כל עשירי ישראל באשר הם, לא רק עליו. עושר שמור בידי בעליו לרעתו. להיות עשיר פירושו להשיג כסף ולא לעשות בו את השימוש הנכון: לתרום אותו חזרה לחברה. מי שישר לא נותר עשיר.

  • 3.

    כל כביש דו כווני ללא גדר הפרדה זה כביש מוות

    שבץ חלובה, 26/02/10 12:22

    רוב התאונות הקטלניות הן ראש בראש ורק גדר הפרדה יכולה למנוע אותן. לכן כל כביש שאין לו את הגדר הוא בהכרח כביש קטלני ושומר נפשו ירחק ממנו.

    • צודק ! להגביל תנועה בהם 40 ק''מש-עד לבצוע גדר

      ראה קליפורניה!, 26/02/10 16:27

      בלוס אנג'לס כמות הרכבים אדירה אחוז התאונות בן הנמוכים העולם רק מהסיבה של השתדלות לבצע גדר הפרדה בכבישים

  • 2.

    התקינות הפוליטית הורסת כל חלקה טובה,נהגים ערביים מסוכנים

    רועי, 26/02/10 12:16

    לישובים ערביים או לכבישים בהם נוהגים ערבים

    מוקדי התאונות הם בישובים ערביים או בכבישים עליהם נוסעים ערבים

    אחוז הערבים המעורבים בתאונות גדול פי כמה ממשקלם באוכלוסיה

    הדעת נותנת שצריך לטפל במגזר הערבים בצורה אחרת,אבל כל טיפול כזה מייד יגרום להפגנות זעם של השמאל הרדיקלי

    ואני לא מדבר רק על אכיפה,אני מדבר גם על הסברה למשל.

  • 1.

    צומת פלמחים/עין הקורא החדש -- טמטום בהתגלמותו (ל''ת)

    נהגת, 26/02/10 12:12

    • ty

      kobi, 26/02/10 20:47

      למה?