• 5.

    לנו זה גם לקח מהר אבל בלי הקפה והפרחים כמובן (ל''ת)

    יוסי, 01/04/10 22:53

  • 4.

    ככה עובדת מחלקת יחסי ציבור של טיוטה בישראל

    מישקפופר, 01/03/10 15:11

    לדוושה שלום

  • 3.

    אם היו שולחים עיתונאי אולי היינו מקבלים הסבר...

    טויוטה בתאוצה, 24/02/10 10:10

    היחס המזלזל לציבור (''אם היינו מבינים, היינו עובדים במוסך'') - מעורר תהיות: האם התקלה אכן אותרה, או שסתם רוצים להרגיע את הציבור?
    קראתי את ההסבר באנגלית והוא לא נשמע משכנע: מוסיפים דיסקת פלדה שתגביה את הקפיץ כדי לשנות את הזוית, מה שיקטין את החיכוך. כאילו - דא?
    אם התקלה מכאנית, האם היא היתה קורה ברכבים חדשים? האם לחיצה קלה על דוושת הבלימה לא היתה אמורה לעצור את ההאצה? ואולי התקלה בכלל אלקטרונית או תוכנתית?

  • 2.

    אבטחת איכות

    יצק, 24/02/10 00:40

    כש מזלזלים באבטחת איכות מקבלים תוצאה עגומה

  • 1.

    טויוטה הרצליה

    אלי לביא הרצליה, 23/02/10 15:37

    כל הכבוד לטויוטה הרצליה.
    בלי שום קשר לריקול,אני לקוח שלהם שנים
    מאוד מקצועים וחביבים