• 10.

    ומישהו מאמין לסוחר ישראלי ?! (ל''ת)

    עוד בלוף ישראלי שמזלזל באנשים, 10/02/10 22:58

  • 9.

    תביעה יצוגית - מי ירים את הכפפה?

    בעל טויוטה, 10/02/10 11:44

    כידוע אחד מטיעוני המשווקים של טויוטה, היא שמירת הערך הטובה שיש לה ובאולמות התצוגה יש למוכרים נתונים ודוגמאות. אני מניח שאפשר להוכיח את זה גם באמצעות תכניות ההדרכה למוכרים, וגם עדויות של קונים באולמות התצוגה.

    כיום ברור שהערך של מכוניות טויוטה בשוק המשומשות צפוי לרדת באופן תלול, בגלל תקלות של טויוטה עצמה. כרמון, הסוכן של טויוטה בארץ אמנם מכחיש שיש ירידה תלולה בביקוש למכוניות, אך נדמה לי שברור לכולם שזה יקרה, ולאור העובדה שהתקשורת עוסקת בזה כבר שבוע שני, זה ישאר בתודעה הציבורית פרק זמן ארוך - לפחות תקופה שבעלי מכוניות רבות ירצו למכור. אין לצפות שטויוטה תתנדב לפצות את בעלי המכוניות בנזק שהיא עצמה גרמה לערך שהיא ייצרה וטענה בעניין שמירת ערך השוק.

    הדרך לפצות את כל בעלי הטויוטה היא כנראה רק דרך תביעה ייצוגית, ואני מניח שעו''ד ממולח מספיק יש סיכוי לא רע להצליח, אלא אםמ יגיע להסדר לפיצוי בעלי הרכבים הקיימים.

  • 8.

    פשוט מפחיד

    מוטי, 10/02/10 11:26

    אני לא אקנה טויוטה, איבדתי אמון. גם המנכ''ל שלהם שרץ מראיון לראיון משדר חוסר אמינות ופאניקה במסווה של זחיחות והרגעת הציבור.

    • התייחסות רצינית של לקוח רגוע ושקול...

      המומחה, 10/02/10 12:52

      או תגובה לחוצה של אדם בפניקה ?
      ההפסד כולו שלך.

  • 7.

    החברה איבדה את אמוני וקניתי אתמול אוטו אחר. (ל''ת)

    חבל, רציתי את הקורולה., 10/02/10 11:24

    • בטח גם מכרת מניות אחרי שנפלו.ככה זה שמתנהגים בפניקה (ל''ת)

      המומחה, 10/02/10 12:58

  • 6.

    לא מבין מה הבעיה. חשבו שמדובר במקרים בודדים ונדירים...

    המומחה, 10/02/10 10:31

    ולכן לא הוציאו קריאת שירות, שגורמת לפניקה מיותרת ומגוכחת בעולם.
    לאחר שיותר מידע הגיע, הכריזו על קריאת שירות (גם מיותרת - בגלל אמריקאי שמן שלא יודע להעביר ל N ולעצור אוטו והביא למותו).

    • עם כל המומחיות שלך אינך מבין שהתקלה החמורה מצויה במוח של מנהלי טויוטה

      Surfers Logic, 10/02/10 12:56

      בטויוטה התחלפו היוצרות,
      ברכב המיוצר ע''י היצרן הגדול בעולם
      עכשיו בני אדם מועסקים בדאגה לתקינות הדוושה
      והרובוטים משמשים לקבלת החלטות.

      תקלות מכניות היו ויהיו,

      כל עוד אין תקלות הלקוח אינו מודע ואינו נדרש להעמיד במבחן את המונח והערך ''אחריות''

      כאשר יש תקלה הלקוח מבין שמי שנבחן אם יש
      לו או אין לו חוש אחריות הוא היצרן ולא המוצר. מי שאמור להבטיח כי לאחריות יש תוכן
      ומשמעות הוא המוכר ולא הנמכר.

      גם מכתבה זו שעליה אתה מגיב, גם לאחר שהתקשורת נתנה את כל ההזדמנויות האפשריות
      למנהלי טויוטה לומר את דברם, להסביר, לנמק
      ליחצן ולהגן על תדמיתם, כדאי לשים לב לעובדה
      כי בהצהרות ובתשובות של טויוטה ישראל אין
      התייחסות ברורה ופשוטה לציבור בעלי הטויוטה, אלא אך ורק דאגה להמשך המכירות
      של המלאי המצוי ברשותם.

      המידע וההנחיות לבעלי רכב טויוטה הנעים בכבישי ישראל היה צריך להתפרסם בכל אמצעי
      התקשורת ובפניה אישית ביוזמת היבואן, מייד
      עם היוודע הבעיה. זה לא נעשה !

      לטויוטה הייתה הזדמנות להוכיח שהיא יודעת
      להפוך כשל טכני מקרי לתוצאה המשפרת את אמון
      הלקוחות ביושרת היצרן, הזדמנות שלא ידעה לנצל.

      • תשובה ארוכה ללא ''בשר'' . מה רצית לומר בשני משפטים בבקשה (ל''ת)

        אייל, 10/02/10 14:40

  • 5.

    חמדנות חסרת גבולות.

    cinege, 10/02/10 10:13

    קשה להחליט מה יותר גרוע ,איבוד האמינות של החברה או חמדנות היבואן המקומי.
    יש גם לזכור שהתלונות הראשונות בארה''ב התקבלו כבר ב 2008.

  • 4.

    זו לא פרסומת- מיצובישי היצרן האמין ביותר, עם מסורת מאוד ארוכה. (ל''ת)

    משתמש, 10/02/10 09:47

  • 3.

    כמה מילים טובות ואני לא קשור לטויוטא

    אבי, 10/02/10 09:45

    ב1999 רכשתי טויוטא קורולה משנת יצור 96 -יד שניה.הרכב היה אצלי עד תחילת 2010 ופעם ראשונה ששילמתי למוסך היתה לפני חצי שנה להחלפת בולם זעזועים.
    חוץ מטיפולים שגם אותם לא ביצעתי בזמן והחלפת מצבר וצמיגים הרכב לא ראה מוסך.
    הרכב שמר על מחיר גבוה במחירון והנסיעה בו היתה איכותית.
    ככה שגם היום אם יציגו לי מספר דגמים לבחירה אבחר בטויוטא.מעניין איך לא עולים על הצרפתיות שרגע אחר הקניה הן במוסך.
    ושוב אין לי כל קשר עם היצרן

  • 2.

    שני גראדים נורו כעת מעזה

    אזרח שדרות, 10/02/10 09:43

    נתניהו תפציץ את החמאס

  • 1.

    טויוטה איבדה את אמון הצרכנים

    חיים, 10/02/10 09:05

    היום בבוקר עברנו ליד צומת שהיתה בו אתמול תאונה. אנחנו גרים בישוב קטן ולכן הדבר נדיר.
    אמרתי לביתי בת ה 10 שכניראה הנהג לא היה מרוכז ולכן התנגש בעץ.
    היא ענתה שכניראה איבד שליטה כי נסע בטויוטה.
    בהתחשב בהבנה של ביתי במכוניות זהוא ללא ספק ''הייסג'' לטויוטה.

    • הישג לטויוטה, היסג לך. (ל''ת)

      אבשלום חטף- פתח, 10/02/10 09:48

    • חיים קצת נסחפת כנס...

      ABRA, 10/02/10 11:13

      תקלות תמיד היו ותמיד יהיו. תחשוב כמה מטוסים התרסקו ואלפי בני אדם ניספו אבל עדיין ממשיכים לטוס!
      אם אינני טועה הסיבה שכיום לוחצים על דוושת הבלמים לפני שמכניסים להילוך D ברכב אוטומט זה בגלל מקרה שקרה בארהב שבו אאודי 5 צילנדרים זינקה לבד מהמקום למרות שהיא היתה על פארק P והרגה את בעל הרכב שעמד בחזית.
      אצלי בחברה קרה שלוש פעמים בסיטרואן C4 שהגז ניתפס לנהג שלא איבד עשתונות (בזמן עקיפה) ולחץ על הבלמים חזק ומיד שיחרר את דוושת הגז עם הרגל.
      אין לי מניות בטיוטה (הלואי) אבל תאמין לי שזהרכב אמין כמו הרכבים הגרמנים הטובים.
      חוצמיזה מספיק אם הנהג המיסכן בארהב היה מכניס ל N הוא היה יכול לבלום ולצאת מהקטסטרופה- שאלהים ישמור על המשפחה למעלה :-(