• 6.

    רוב המקרים הם בריונות של חברות גדולות ולא חטיפה של דומיינים

    לא מדוייק, 11/02/10 20:20

    בכל מה שקשור לדומיין NISSAN הוא קנה את הדומיין עוד לפני ש NISSAN היתה נקראת NISSAN היה לה שם אחר. אחר ששינו את שם חברת המכוניות ל NISSAN פתאום היא רצתה גם את הדומיין ועשתה כל מה שהיא יכלה כדי להתנכל לבן-אדם שהחזיק את הדומיין.

    התאגידים מנצלים את הכח שלהם.. הרבה מהמקרים זה לא חטיפה אלה בריונות של חברות גדולות. יש גם חטיפות אבל הרבה יותר בריונות.

    הכותב היה צריך לעשות קצת יותר מחקר.

  • 5.

    למה הם לא קונים את הדומיינים מראש ? (ל''ת)

    ניק כזוחי, 11/02/10 16:37

  • 4.

    כתבה רצינית (ל''ת)

    גלי שפס, 11/02/10 15:07

  • 3.

    ועדת וינוגרד, רון חולדאי

    ערן ורד, 11/02/10 14:41

    חפשו בגוגל את ועדת וינוגרד (תוצאה ראשונה) ורון חולדאי (תוצאה שניה)

  • 2.

    מעו-לה

    רמי כהן, 11/02/10 11:14

    אהבתי,למרות שהקשר שלי לטכנולוגיה הוא מזערי בהחלט

  • 1.

    מאמר מבריק ומדוייק (ל''ת)

    אהוד סלמה, 11/02/10 10:57