• 27.

    טעות טעות

    נגינס עוזי, 14/02/10 20:40

    לכל מכובדי אכן הכתבה מרשימה , אכן זהו הישג ואכן השיטה מאד מתקדמת, אךךךך לבוא ולומר שהוא מבין היחידים,טעות היא הדבר ישנו בית ספר נוסף שלא מזמן זכה לביקורו של השר איתן ואף קיבל תקציבים נוספים, שזכה לאחד המקומות הראשונים במבחני המיצג שזכה לאזכור מחמיא בכנס הרצליה האחרון, זהו בית ספר מהמובילים בתחום ההוראה המקוונת הן באמצעי ההמחשה והלמידה : לוחות חכמים , מחשבים נישאים,ושיעורים מקווני אינטרנט שצוות המורים והמנהלת עושים ימים כלילות , אך מה לעשות ואנו גרים בבאר שבע והכתב המהולל לא טרח לבדוק לעומקו של עניין.

    מדובר בבית ספר נאות לון בבאר שבע כל הכיתות ען לוחות חכמים מחשבים נישאים ועוד המון אמצעים להמחשה ולמידה , אני משמש כיושב ראש וועד ההורים של בית הספר וגאה להיות שייך כן אנחנו הבארשבעיים

  • 26.

    אני גאה שאני שם

    ., 11/02/10 16:38

    אני גאה שאני שם

  • 25.

    כל הכבוד!

    שולי, 11/02/10 16:26

    אני אם בבית הספר. מאחלת לכולם שילדיהם ילמדו בבית ספר כזה. יש הרבה יותר ממחשבים. המחשבים הם לא ''אישיו'' כדברי המנהלת. הילדים לומדים מוסיקה ויש להם את אחת המקהלות היותר טובות ששמעתי , ואני שומעת הרבה מקהלות. ויש להם תזמורת מאוד גדולה, יש גם קבוצות תיאטרון. (הורים וילדים). כדאי לבוא לבקר ולהתרשם . מקפידים שם על ערכים כמו כבוד הדדי , אפס סובלנות לאלימות- ומי שמקשיב לחדשות ולו פעם ביום מבין כמה זה משמעותי. כל המשמיצים - אם כל כך רע לכם אצלינו בבית הספר , יש מספיק בתי ספר אחרים בשכונה - לכו לכם למקומות אחרים!
    בהצלחה!
    ולצוות הנפלא של בית הספר- יישר כוח והמשיכו בעבודה המבורכת שאתם עושים באהבה גדולה כל כך.
    אימא גאה!

    • מצטרף לכל מילה, לקחת לי את המילים מהמקלדת :-) (ל''ת)

      אבא שנמצא בעניינים, 16/02/10 16:34

  • 24.

    נעמי שמר

    רוי קוזיר, 11/02/10 15:07

    מי שבנעמי שמר צריך להיות גאה שהוא שם!!!

  • 23.

    מדהים

    תמי, 09/02/10 13:47

    מרתק לקרוא מה אפשר לעשות כשרק רוצים

  • 22.

    ישר כוח !אבל..........

    אבא לילד בפ''ת, 09/02/10 13:11

    נכון ,להחזיר כבוד למורה , איפה הערכים , החינוך ושאר הכבוד להורים , האם ההורים הם מריונטות של המנהלת , האם אין כבוד של הבוסית ( סופרנוס הקטנה..... ) האם שכחה המנהלת לציין שיתוף פעולה ואחווה והורדת מפלס האלימות,ישר כוח על התקדמות הטכנולוגית ,זה דבר חשוב ואין להמעיט בנושא. אבל שלא נשכח בד בבד שאת הדור הבא נגדל עם ערכים , כבוד ,פטריוטיות ושאר הדברים שאנשים שכחו או לא רוצים לשמוע,בכל מקרה, כל הכבוד! אבל פרסומת לא מספיקה אם נשמעים דברי המנהלת כך,,, ( האם להורים אין תרומה בכך, לא נתנו את ברכת הדרך ,לא נתנו גיבוי ,,,, לדעתי נוסף על הכל זלזול בהורים .

  • 21.

    המנהלת - אשת חינוך או יזמית הי- טק?

    החינוך חשוב בעיני, 08/02/10 18:32

    כתבה מאד מעניינת, אך משהו ברוח הכתבה והאופן בו מוצגת המנהלת, טורד את דעתי:

    בדמיוני, אני מפנטז על מנהל בבי''הס בו ילמדו ילדי, שילך במסדרון, ילטף את ראשי הילדים ויכיר כל אחד בשמו. בביה''ס ילמדו מורים בעלי שיעור קומה אישי ואינטלקטואלי, והמנהל ינהיג אותם מתוך כבוד למורים ולתלמידים.
    מעולם לא חשבתי שמנהל ביה''ס צריך להכיר כל ראוטר בשמו.

    בי''ס הוא לפני הכל מוסד חינוך ולמידה, מנהל ביה''ס הוא האיש שמתווה דרך חינוכית, בוחר את המורים, ובאופן כללי- מנהל אנשים. חזון והבנה טכנולוגית חשובים מאד, אבל לא הם חלון הראווה שהייתי מחפש בבי''ס לילדי.

    קראתי את הכתבה, ועדיין כשאלך לרשום את בני לכיתה א', השאלה האחרונה שאשאל תהיה ''מה רוחב הפס שלכם?''...

    • אני יכולה להעיד

      מורה, 08/02/10 21:46

      אני עדה לכך שהמנהלת מכירה כל תלמיד ותלמיד בשמו, עומדת בשער בית הספר בשעה רבע לשמונה בבוקר(בכל בוקר!!!) ומברכת לשלום את הילדים.
      ובאמת מתכוונת לזה.
      זה בדיוק העניין- אפשר לעשות כמה דברים במקביל, לא חייבים לבחור-''או מיחשוב או חינוך'' אלא אחרת- חינוך ברמה גבוהה, עם מחשוב ברמה גבוהה,עם שילוב בין כל הכלים בבית הספר.
      כל מורה מוצאת את מקומה ומרגישה תורמת למערכת.נקודה.
      נ.ב.
      אתה באמת מאמין שבבית ספר אחר תהיה לך דלת פתוחה למנהלת לשאול שאלות כשתבוא לרשום את בנך לכיתה א'?
      אתה טועה. אגב, אצל שרית דווקא כן תוכל תמיד לשאול כל שאלה.

    • חינוך

      אבא לילד בפ''ת, 09/02/10 13:25

      מילים כדורבנות - כל הכבוד .
      כנראה התבלבלנו ופרסום הופך למהות ,ולעיקר, ולא עניינים חינוכיים.

    • מנהלת מכירה כל ילד בשמו? נו באמת!

      תלמידה, 13/07/11 01:57

      כתלמידה בבית ספר של כארבע מאות תלמידים (בכל שכבה יש שתי כיתות!), אצלנו המנהלת כמעט ולא נראית בבית הספר, ובטח שלא מכירה כל תלמיד בשמו. ואני יכולת גם להעיד שאני מכירה לפחות ארבעה בתי ספר שבהם המנהלת היא בדיוק כזו. מנהלים היו ככה לפני חמש עשרה שנה, היום מרב המנהלים בבתי הספר הם בדיוק כאלו - אחראים לתחזוקת בית הספר ותו לא.

  • 20.

    גם לי לא היה עפרון ומחברת

    בני השכן של יעל, 08/02/10 10:54

    אבל אותי הענישו בגלל זה

  • 19.

    בי''ס נעמי שמר

    אמא, 08/02/10 10:44

    מהיכרות קרובה: בי''ס נעמי שמר מעודד תחרותיות והישגיות. מי שנשאר מאחור לא מקבל עזרה ואף אחד לא מנסה לדחוף אותו קדימה כדי שיישר קו עם הכיתה. מי שסתם בינוני מקבל הרגשה מאד רעה כאשר כבר בכיתה אלף מסווגים אותו לרמה כזאת או אחרת ומכניסים אותו לנישה של ''בינוני''.

    מי שחושב שחסרה תחרותיות בחברה שלנו שישלח לשם את ילדיו. אני חושב שבית ספר לא אמור להיות בית חרושת לציונים. גם ילד מוכשר שמגיע להישגים יפים בלימודים לא יוצא נשכר מכך שמלמדים אותו בגיל כל כך צעיר שההישגים הם חזות הכל. במקום כזה אין סיכוי שהילד יכיר ערכים כמו עבודה בצוות, התחשבות בסביבה, עזרה לזולת, נתינה. אפשר לדבר על זה אבל כל עוד זה לא ממומש בפועל בבית הספר הילדים לא יפנימו כלום.

    חוץ מזה, בבית ספר נעמי שמר לא תמיד יודעים להתמודד עם בעיות חברתיות כמו אלימות בכיתה, התעללות פיזית או נפשית בתלמיד וכיו''ב.

    • המצב לא יותר טוב אצל התלמידים המצטיינים

      אמא אחרת, 08/02/10 13:07

      בי''ס נעמי שמר כ''כ עסוק בטכנולוגיה וביחסי ציבור, שכל מי שלא מיישר קו- פשוט נשכח. ההישגיות חשובה מאד, הכי חשובה- רגשות התלמידים, הרבה פחות!

      גם תלמידים מצטיינים לא מקבלים את תשומת הלב שהם זקוקים לה- לא מהבחינה הלימודית, וודאי שלא מהבחינה החברתית-רגשית.

      ובנוגע לשאלתך על ערכים- לא זוכרת שהמורים או הילדים נדרשו להכין מצגת PowerPoint בנושא...

      • אתן לא מכירות את בית הספר

        אמא שמכירה מקרוב יותר, 08/02/10 16:08

        התלמידים מקבלים שעות תגבור רבות בכל המקצועות, בכל הרמות.
        ישנן קבוצות מצטיינים ברוב השכבות, לרבות תוכנית מצטיינים . את מוזמנת להתעניין לפני פרסום הודעות שאינן בדוקות.
        הפעילות הערכית וההעשרתית רבה: החל בפעילויות של ''קלאסיקיד'' החושפות את ילדיכן לתחום המוזיקה וכלה בפעילויות רבות בנושאי בריאות, איכות הסביבה, אהבת הארץ והמולדת ועוד. לא רק בחגים ובמועדי ישראל אלא במשך כל השנה.
        ישנה אפשרות ללימודי מוזיקה בכל כלי נגינה.
        אף תלמיד לא נשכח בבית הספר.
        מי שתייג אותם למצטיינים לבינוניים ולחלשים הן אתן, בבית הספר לא מדביקים לתלמידים תגיות. פשוט מקשיבים להם.

        • אז למה יש בביה''ס כ''כ הרבה העברות כיתה על רקע חברתי?

          אמא אחרת, 08/02/10 17:30

          בי''ס נעמי שמר אוחז בשיא נוסף- מס' התלמידים שעוברים או מועברים כיתה בתוך השיכבה (ואפילו לבתי-ספר אחרים) מסיבות חברתיות. שלא לדבר על חלוקה מחודשת של כיתות בשיכבה מסיבות חברתיות.

          גם זה מעיד על העומק הערכי?

          • שוב- עובדות לא בדוקות!

            אותה אמא שמכירה מקרוב, 08/02/10 21:40

            חלוקת הכיתות היתה מסיבות שונות, הראשונה שבהן היא גדילת השכונה ומספר הילדים.
            ומאיפה הבאת את הנתון הזה על מספר התלמידים שעוברים כיתה? האם יש לך תיעוד לעניין?
            מעבר לכך,האם את מעדיפה ילד שסובל בכיתתו ומבקש לעבור לכיתה אחרת או שתעדיפי לא להקשיב לו? האם אלו הערכים עליהם את מדברת?

        • לא צריך להכיר את בית הספר - הלכתם רחוק

          אבא לילד בפ''ת, 09/02/10 13:16

          אף אחד לא מזלזל וכן ירבו , רק חבל שיש מנהל שמדברת כמו גנסטרית מול ההורים , אם יש את כל מה שהזכרת ואולי זה נכון , חבל שמהכתבה נשמע רק עידן הטכנולוגיה ולא עוד דברים וערכים , עזבו פרסום (מה שכולם אוהבים , תדרשו גם כבוד מהמנהלת ולא יריקה לפרצוף ההורים .
          בכל מקרה ישר כוח כוח - לא מזלזל בהישגים , במגזר הפרטי אומרים שאת הכסף ''סופרים במדרגות''

  • 18.

    אני ממש נהנית ללמוד בנעמי שמר

    ילדה בכיתה ו', 07/02/10 15:24

    אני ממש נהנית ללמוד בנעמי שמר .
    - כל פעם שאומרים , היום נלמד עם המחשבים
    כל הכיתה שלי פשוט קופצת , ומתחילה לשמוח .
    - אם אתם אומרים שהילדים מתפרעים/מפטפטים בשיעור , אז הם מדברים לצורך למידה ,
    ולפעמים , המורה אומר/ת שאם נדבר , היא תיקח את המחשבים , אז אנחנו שותקים .
    לפעמים , אנחנו בכלל לא מדברים , כי אנחנו מתעניינים במשימות , בד''כ נותנים לנו משימות מאוד כיפיות .
    - אני נגיד , לומדת מתמטיקה עם המורה אריק , ואנחנו נורא נהנים שהוא כותב על הלוח האינרקטיבי , וכל פעם מתפלאים מחדש .
    - הוא אומר לפעמים שביום האחרון של כיתות ו' בבית ספר נעמי שמר יש ילדים שבוכים .
    ואני ממש חושבת שזה נכון , אני אישית אבכה ביום האחרון של בית הספר , כי איפה אני עוד אוכל למצוא בית ספר עם תנאים נהדרים כל כך ?
    - הלוואי וכל ביתי הספר היו כאלה .

    אני מאחלת לכולם בית ספר נהדר שכזה ואני מאוד מתאכזבת מאלה שמזלזלים בתנאים של בית הספר הזה .

    בסוף השנה לא ילד ולא שניים יתאכזבו לעזוב את בית הספר !!!

  • 17.

    wimax

    אבי פליסקין, 07/02/10 14:49

    כל הכבוד למנהלת , חשיבה טובה .
    המעבר ל wimax ישפר לך בצורה משמעותית את
    מהירות התקשורת , והחשוב הוא
    שזה סוגר לך את כל סביבת בית הספר
    את כל הכיתות
    ב wifi היו נדרשים לך כמות של נקודות גישה קרובות.

  • 16.

    מטגנים את הילדים בקרני WI-FI (ל''ת)

    טיגון עמוק, 07/02/10 13:52

    • אולי כדאי שתקרא את זה,

      תלמידה, 13/07/11 02:03

      ''טיגון הילדים'' לדבריך, הוא לא רק בבית הספר. רב הילדים שאני מכירה ''מטוגנים'' בקרני WIFI יותר משלוש שעות ביום, אז אולי תבדוק מה קורה עם הילדים שלך, כי יכול להיות שהמוח שלהם הפך לצ'יפס בזמן שכתבת את התגובה הזאת.

  • 15.

    יחסי ציבור הם לא בדיוק המציאות

    אמא סקפטית, 07/02/10 10:53

    כאמא לתלמיד בביה''ס אני יודעת שהמציאות אינה בדיוק כמו בכתבות יחסי הציבור:
    מתוך 200 מחשבים ניידים תיאורטיים, מספרם של המחשבים התקינים בכל רגע נתון נמוך הרבה יותר (מה שמעלה שאלה על הרלבנטיות של שימוש במחשבים ניידים בסביבת בי''ס יסודי). אריק וקרינה הם המורים המובילים את המחשוב בביה''ס, אך מרבית המורות רחוקות מהם מספר שנות אור, והטכנולוגיה אם בכלל משתמשים בה בשיעוריהן- בעיקר מעכבת את קצב הלימוד.

    ובנוגע להורים שלא מתערבים בהתנהלות ביה''ס (אלא אם זקוקים לעזרתם)- האם שמעתם שזהו בי''ס קהילתי?!

    • ממליצה לך בחום להכיר קצת יותר את בית הספר שלך..

      אורלי, 07/02/10 11:48

      כנראה שאת לא מכירה/מודעת למס' דברים :
      1. כאשר ילדים מתפעלים לפטופ (מכשיר עדין) מן הסתם שיהיו תקלות. יש איש אחזקה טכני שמטפל באופן שוטף בנושא.וזה מחזק את ההכרה שצריך יותר והלוואי ויהיו תקציבים לעוד המון לפטופים.

      2. תתני בבקשה יותר קרדיט למורות ,המורות עבורו ועדיין עוברות הכשרה והשתלמויות ולכן יש להן את כל ה''כלים'' הרלוונטיים לתפעל את הטכנולוגיה הדרושה.

      היי בטוחה כי טכנולוגיה זו תעשיר ותחכים את ילדך, ואין ספק כי יוכל לקבל הרבה יותר אינפורמציה ותמונות ONLINE לאותו נושא ספציפי בו הוא לומד, דבר הגורם יותר גירויי עניין גם לנושאים משעממים.

      ממליצה בחום להשתתף בישיבות הנהגהבית ספריות/שכבתיות וכך תוכלי לקבל המון מידע למה שהילדים שלנו מקבלים מבית הספר.

      בהצלחה !

    • את טועה ובגדול!

      נועה תלמידה בבית הספר, 08/02/10 19:20

      בתור תלמידה שלומדת בבית הספר ולומדת הרבה מאוד עם המחשבים הניידים!אין אצלנו בכיתה מחשב אחד שלא עובד!כל בעיה שיש במחשב מיד מגיעה המורה או ילד מוועדת המחשבים בכיתה ועוזר לנו לתקן את הבעיה!
      אני ממליצה לך לבוא ולבקר בבית הספר את מצב המחשבים ואת הלמידה בכיתה בעזרת המחשבים.

      נועה מרקוביץ ה5

  • 14.

    tech (ל''ת)

    ellakt, 07/02/10 10:29

  • 13.

    technicha schooi (ל''ת)

    ellae, 07/02/10 10:25

  • 12.

    זכות ענקית ללמוד בבית ספר נעמי שמר

    אורלי יהושע, 07/02/10 10:09

    אין ספק כי זוהי זכות ענקית ללמוד בבית ספר נעמי שמר , באם המושבות פ''ת.
    הטכנולגיה המתקדמת מכינה את ילדינו לשנות 2010 , לקידמה ול''הייטק'' ..
    הכלים שהם מקבלים שם ישרתו אותם במהלך לימודיהם הן בחטיבה והן בתיכון.
    מאחלת לכל תלמיד/ה ללמוד בבית ספר כזה.
    חשוב לדעת,כי בבית הספר הזה יש לא רק טכנולגיה ברמה גבוהה מאד אלא גם הקפדה על חינוך לערכים ולנתינה.לא סתם הלוגו של בית הספר הינו-''זו זכותי וזו אחריותי''.
    שאפו למנהלת בית הספר ולצוות המורים !!!

  • 11.

    יישר כח לשרית ולצוות המורים שלה

    יפית, 07/02/10 08:43

    בלעדיהם זה לא היה מצליח.

  • 10.

    ל 8 תגובה!!

    ר.נ., 07/02/10 08:40

    מתי תבין שגבולות המדינה הם בין אשדוד לנתניה?
    כל מה שקורה בפריפריה לא מעניין אף אחד גם אם החינוך אצלך המתקדם ביותר בעולם!!
    אפשר לציין כמה בתי ספר בפריפריה שנמנים עם בתי הספר הטובים והמתקדמים בארץ אבל זה פשוט לא מעניין!!!

  • 9.

    להפסיק את השימוש במחשבים האלה מיד

    תלמיד בכיתה ח', 07/02/10 07:29

    הם גורמים לנזק מוחי (הילדים יסבלו מבעיות קשב וריכוז )

    אין בהם שום דבר טוב


    בקיצור הם עושים רק רע ואסור לפזר את הפרויקט הנוראי!!!!

  • 8.

    ממש לא נכון! בואו לירוחם ותראו

    דוד פ, 07/02/10 00:23

    לא נכון להגיד ''אחד מבתי הספר הבודדים...''בואו למערכת החינוך בירוחם ותראו מהם התנאים בכל כיתה ובין היתר הלוח החכם ושות' וזה עוד מבלי להגיד מילה על השקעת המורים

  • 7.

    השורה האחרונה היא המשמעותית- המנהלת היא הבוסית!!!

    מורה שמחה, 07/02/10 00:01

    ואינה צריכה למצוא חן בעיני הורים מסוימים או בעיני מפקחים או פקידוני עיריה כדי לשרוד. נתחיל מהשינוי הזה, בטוח שמערכת החינוך שלנו תראה הרבה יותר טוב.

  • 6.

    מאחלת לכולם בי''ס כזה ואפשרויות כאלו.

    אמא גאה!, 06/02/10 13:16

    ילדי לומדים בבי''ס נעמי שמר, ואני שולחת אותם מדי יום בגאווה גדולה. בי''ס שאני מאחלת לכולם כמותו. לצוות ביה''ס: ''חזקו ואמצו'' והמשיכו בעבודתכם הנאמנה.

  • 5.

    נורא ואיום!!!! אסור לתת לזה להמשיך כנסו ותבינו!

    אבא מודאג!, 06/02/10 09:34

    1.מחשב נייד גורם לבעיות בכפות הידים בכלל ובשורש כף היד בפרט.
    ילדים קטנים יסבלו מבעיות רפואיות כבר בגיל צעיר וזה חבל.
    2.אין תחליף לכתיבה ושרטוט.את מערכי השיעור ניתן לשלוח במידה אלקטרונית ולתת שיעורי תרגול אולם לא כל התלמידים עבור שיעורי קצרנות.
    3.צריך להתרכז בהבנת החומר,התהליכים והקניית צורות חשיבה שונות ומתן כלים לפתור בעיות ולא לשנן נוסחאות ומערכי שיעור כמו תוכים!

    • לא באמת קראת את הכתבה

      אמא של תלמידה, 06/02/10 15:16

      הילדים נעזרים במחשב הנייד, לא הופכים אותו למרכז הלמידה.
      דווקא באמצעים אלו הילדים מתמקדים בהבנה ולא בשינון.

    • תגובתך מעידה על חסר ידע !!! בית ספר נעמי שמר זכה במקום הראשון בעולם

      אורלי יהושע, 08/02/10 09:51

      אבא יקר,
      היה סמוך ובטוח שלבנך/בתך לא ייגרם נזק כלשהו, ובטח לא יחסר להם מידע/נסיון בתחום כלשהו , ההיפך הוא הנכון!!!
      בזכות הטכנולוגיה יש אפשרות למורה לא רק ''להכתיב'' נושא במחברת ולעייף את היד, אלא להסביר ולהמחיש ולעיתים גם להראות.לדוגמא אם הנושא במדעים מדבר על סוגי סלעים- הם נכנסים ללינק ורואים את אותם סלעים, או אם בהיסטורי מדברים על מקומות מסויימים הם מיד רואים את זה..כל זה הופך את השיעור למעניין ומעשיר.
      חוצמזה, אנחנו בשנות 2010 , הכל מתבצע במחשבים , לכן כדאי שיהיה לבנך את הכלים הדרושים כי לא בטוח שלבית הספר שאליו יגיע שיהיו את אותם כלים (רב הסיכויים שלא יהיו ובטח לא ברמה זו).
      לידיעתך , בית ספר נעמי שמר ייצג את ישראל בברזיל וזכה במקום הראשון בעולם ע''י מיקרוסופט בנושא ''תקשוב'' ,
      היה גאה שאתה נמצא בבית הספר הזה !!!

    • מורה למתמטיקה

      דינה, 09/02/10 18:38

      אני מסכימה איתך במאה אחוז לפי דעתי צריך לשלב בין לימודים רגילים ובין שימוש בטכנולוגיה כי אחרת מאבדים את היחס האישי והחיבור החברתי

    • אתה טועה

      ל5, 11/02/10 16:56

      זה מלמד אותנו, זה משלב כיף ולימודים ולכן אוהבים את זה. אז למה להרוס?

  • 4.

    החסרונות: מחשב גם מתקלקל,צורך חשמל יותר חשמל לביה''ס

    מומחה למחשבים, 05/02/10 17:59

    כלומר חשבון חשמל גבוה יותר לביה''ס
    התלמידים לא רוכשים מיומנות כתיבה רק מיומנות הקלדה
    מחשב גם בבית הספר וגם לאחר בית ספר גורם למאמץ של העיניים ועם הזמן ליותר ילדים יהיה משקפיים
    מחשבים נוטים להגנב מארונות בתי הספר ואם נגנב צריך לקנות שוב מחשב ואיפה החומר שאבד מהמחשב
    או חומר אבוד אם הלך הארד דיסק או וירוס או כדומה
    אם יש הפסקת חשמל ממושכת שלא מאפשרת טעינת המחשבים הילדים לא יכולים ללמוד בצורה יעילה מאוד
    בגלל שאין להם מחברות ועטים
    מחשב יכול לגרום בזמן לימוד לבזבוז זמן על ידי שהילדים משחקים בזמן שעור
    או שמשחקים בזמן ההפסקות במקום עם שאר הילדים האחרים ובכך מאבדים את הכישורים החברתיים שלהם
    בשורה התחתונה לא הכל נראה טוב!!!

    • אלו כל החסרונות שמצאת?

      אריק, 06/02/10 09:25

      ה''חסרונות'' שציינת אינם חסרונות:
      - בכל בית ספר, בכל גיל, תלמידים עשויים להפריע. בין אם בפטפוט עם חברם לספסל הלימודים ובין אם בגלישה לאתר אינטרנט. ההבדל היחיד הוא שניתן לחסום גלישה לכל מקום אחר מלבד ''כותר'' ואתרים שאושרו מראש.
      - ספר לימוד יכול להיאבד. גם מחברת. לעומת זאת, את השיעורים שלהם תוכל למצוא ברשת החברתית המיועדת לבית הספר,''EDU LIVE''.
      תשובה זו מספקת לך גם הסבר נהדר לחומרים ש''נאבדים'' מהמחשב, לוירוסים ולתקלות חומרה.
      גם, כמובן, לסיפוק צרכיהם של ילדים שחלו.
      - עם יד על הלב- לא היית רוצה שילדך ילמד בבית ספר כמו זה?

    • הגזמת!!!!!!!!!!!

      שחר, 07/02/10 17:04

      אני תלמיד בבית הספר ואנחנו באמת הרבה מול מחשבים אבל יש באמת הרבה מורות שלא כך כך מבינות בעניין שיוצא שבכיתה שלי בערך 5 שיעורים נעשים באמצעות לפטופים והלוח האינטראקטיבי
      שלא תבינו, זה לא הכי בריא ללמוד כל כך הרבה עם מחשבים אבל, שיטת הלמידה היא הרבה יותר מהירה.
      אם בשיעור רגיל עם ספרים ומחברות לוקח לכיתה עם כל הפטפוטים להתארגן בין 3-5 דקות עם מחשב כשיש בכל כיתה שניים, שלושה אחראי מחשבים זה לוקח רק דקה וכך יש הרבה יותר זמן ללמוד ובאמת יש היום אתרים כמו:''אופק'',''כותר ספרי לימוד'' ןהרשת החברתית שלנו שהיא דיסקון קי, מייל ואפילו כל שטחים ובלוגים שהיא בחיבור למסנג'ר ובאמת אני מאחל לכל תלמיד ללמוד בבית הספר נעמי שמר.


      אה ונ.ב....
      בית הספר זכה במקום הראשון בעולם ביזמות תיקשובית בכנס מיקרוסופט האחרון בברזיל.

  • 3.

    ללא

    תלמידה בכיתה ד', 05/02/10 16:01

    אני בבית ספר זה ואני נהנית לבוא כל יום לבית הספר זה נותן לי יותר התמחות במחשבים.

  • 2.

    נעמי שמר (ל''ת)

    תלמידה בכיתה ד', 05/02/10 15:58

  • 1.

    מצויין! כן ירבו. בתור מי שרואה בתי ספר ''רגילים'' ומבינה איך התדרדרנו,

    יעל, 05/02/10 13:50

    אני בעד הגישה הזו. לא להפוך את המורה לחבר, אלא למנחה שמקומו בעמדת המנהל הבלעדי של השיעור, בזמן שהתלמיד נהנה מהחופש להישאר ילד ולהפנות את זמנו ללימודים באמת. אפשרויות בחירה ולא חופש בחירה חסר גבולות, זו הדרך. כל הכבוד.

    • מנחה ולא מורה התבלבלת קצת

      אבא לילד בפ''ת, 09/02/10 13:23

      התבלבלת יעל , לא צריך מנחה אלא מורה (עם כבוד והערכה - בזה את צודקת ) צריך מורה שיקנה ערכים כבוד יושר וכו.... (לא שאני אומר חלילה שלא קיים בבית הספר , צריך להבין שהצלחה של בית הספר לא קשור לאיזה ובאיזה עיר זה רווח גדול למדינה , אבל בית ספר יסודי זה לא מוסד אקדמי להשכלה גבוהה בלבד ששמה לא מחנכים אלא רק לציונים .
      בכל מקרה בהצלחה וישר כוח