• 10.

    היכן משרד התחבורה -שצריך להגן על ציבור הנהגים

    יורם, 09/02/10 11:17

    ממכוניות לא תקינות על הכבישים ...
    האחריות של ישראל כץ שר התחבורה שאינו מפעיל שיקול דעת ואחריות מתבקשת . ומורה להוריד את כל הדגמים הבעייתים מהכבישים לאלתר !!!

  • 9.

    זה קרה לי במאזדה 5

    צחי, 09/02/10 10:32

    זה קרה לי באותה נסיעה פעמיים
    ובאמת העברתי פעמים לניוטרל

  • 8.

    מפעיל ווישרים (ל''ת)

    -, 05/02/10 11:43

  • 7.

    למה לא להעביר לרוורס? (ל''ת)

    אורי, 05/02/10 10:03

    • אח שלי תנסה.....

      במבי, 05/02/10 11:59

      רק תיזהר שהברגים שיעופו מהגיר לא יתקעו לך ב......

  • 6.

    ממתי יש בעיות במכוניות יפניות? ועוד טויוטה? (ל''ת)

    מישהו פה חומד לצון? איך יש תקלה באוטו יפני?, 05/02/10 02:51

    • טויוטה העבירה פסי ייצור לסין כדי לחסוך בעלויות

      lomipo, 05/02/10 09:26

      והנה התוצאה.

  • 5.

    ומה אם אני באוטוסטרדה אין שולייםבכלל כמו בכביש 4? (ל''ת)

    חצ, 05/02/10 01:49

  • 4.

    לא יותר פשוט למשוך למעלה את דוושת הגז (ל''ת)

    (עם הרגל), 05/02/10 01:48

  • 3.

    הכי חשוב: אל תסעו אחרי !!!! (ל''ת)

    דואג, 05/02/10 00:57

  • 2.

    אם אחרי שהעברתי לניוטראל ארים בלם יד, הרכב לא ייעצר? מישהו יודע.?

    ?, 05/02/10 00:36

    אם מישהו יודע על סבה שלא כדאי להרים בלם יד, אודה לו אם יגיב לי ויפרט.

    • לא יעיל מכמה סיבות

      רני, 05/02/10 00:57

      1. הרצועה החמזירה את הבלם חלשה משהו וכנראה תקרע
      2. נעילת הגלגלים האחוריים במכה אחת תגרום לאיבוד שליטה וסבסוב ''על המקום''

      והכי חשוב, הבעיה המוצגת היא בגוושת הגז ולא בבלם הרגל, כך שבאותה מידה אתה יכול ללחוץ עליו.
      הבעיה שזה ישבור את תיבת ההילוכים ושוב, תאבד שליטה.

    • בלם יד ורגל זה אותו מעצור, רק שבלם יד עוצר רק את הגלגלים האחוריים

      אין סיבה להשתמש בבלם יד., 05/02/10 01:51

      אחרי שהעברת לניוטרל תמצא מקום בטוח ואז תעצור עם הרגל.
      או פשוט תמשוך חזרה את דוושת הגז (עם הרגל). זה יחזיר אותה למקום.

    • בלם היד...תלוי בנסיבות

      ארז, 05/02/10 02:29

      אם אחרי הניוטרל אתה חייב לבצע מידיית עצירה או האטה משמעותית כדי למנוע תאונה,אז בוודאי...אבל צריך לדעת שבלם היד לא משתווה לבלמים,אסור בכול מקרה לא לנעול אותו בפעם אחת,מה שעלול לגרום לחוסר שליטה ולהחלקה פראית,אלא לפמפם בהדרגה מספר פעמים עם הידית ולשמור שליטה על תנועתה(לא סתם למשוך חזק ולעזוב).

      בכל מקרה,אם הדבר נצרך,הוא יכול בביטחה להיות כלי העצירה שלך כאשר הרכב כבר במהירות נמוכה של מתחת30 קמ'ש על השוליים.

  • 1.

    מה עושים ברכב אוטומטי

    maman2 , 04/02/10 18:52

    איך מעבירים ברכב אוטומטי מ- D ל- N כאשר בדרך יש R?

    • בתיבה אוטומטית ניוטרל נמצא מיד בסמוך לדרייב

      המסביר הלאומי, 04/02/10 20:27

      בתיבה אוטומטית סידור ההילוכים הוא P - פרקינג, אחריו R - רוורס, ואח''כ N - ניוטראל, D - דרייב והילוכים נמוכים יותר.
      לכן, ממצב דרייב ההילוך הקרוב ביותר הוא ניוטרל, כלומר שכל שצריך לעשות הוא לדחוף את ידית ההילוכים 'קליק' אחד למעלה

      • שלבים לעצירה

        גדי, 05/02/10 08:50

        1. להעביר את ידית ההילוכים ל N.
        2.וללחוץ לחיצה מבוקרת על דוושת הבלם רגל, הררכב יעצר ללא בעיות.
        3. לעצור בצד.
        4. לכבות מנוע