• 3.

    שאלו כל מוסכניק

    רוני, 05/02/10 11:25

    הבעיה היא שהיצרנים אינם עורכים למכוניותיהם ניסויי התיישנות ובלאי,ועל כן אין להם מידע על התנהגות המכונית לאחר מספר שנות שימוש.
    כמו כן, הן ממקסמים את רווחיהם על ידי ייצור חלפים בארצות כגון סין, ומרכיבים את הרכבים במדינות כמו טורקיה.
    גם שכלולי היתר שהכניסו לרכבים הם מקור לצרות. כל מכונית עממית משנת 1980 יותר אמינה מרכב ששנת היצור שלו 2009.שאלו כל מוסכניק.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    חבר טויוטה, נזק תדמיתי ?

    קסטיליאני, 02/02/10 05:42

    מאז גילוי התקלה בדוושת ההאצה, אני מתבונן
    בטויוטה בהערצה והערכה.

    א. חברה אחרת יכלה עם גילוי התקלה, להחליף
    למבקרי המוסכים שלה את החלק הפגום, וגם
    לגבות מהם תשלום על זה.

    ב. אבל טויוטה בחרה, לפרסם את דבר התקלה,
    להתחייב להחלפה חינם של כל דוושות ההאצה
    מהסדרה הפגומה.

    לא אאריך.
    הרכב הבא שלי יהיה מתוצרת טויוטה.

    הגב לתגובה זו

    • רק הסמל

      יעקב סמל, 05/02/10 11:29

      לא מדוייק: הרכב יורכב בטורקיה עם חלפים מסין.
      נכון, הסמל יהיה 'טויוטה'.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    נגרמו נזקים גם לכל אחד מבעלי רכב טויוטה - מי יפצה אותם??

    מ., 01/02/10 15:14

    גם על הטורח ובזבוז הזמן להביא את המכונית לטיפול.

    וגם, ובעיקר, על הירידה הגדולה הצפויה בערך של מכוניות טויוטה. אחד השיקולים לקנות טויוטה היה שמירת הערך של המכוניות אולם עתה ברור שהמחירונים הבאים ''יכסחו'' אותם והערך של המכוניותת ירד ירידה תלולה בשוק המשומשות.

    הגב לתגובה זו

    • אין סיבה לפצות אף אחד

      ש., 02/02/10 00:41

      לא צריך לפצות שום לקוח של טויוטה כי לא נגרם שום נזק: קריאה לתיקון זה דבר שקורה אצל כל יצרני הרכב מדי פעם.

      מה שמפתיע (ומעיד על איכות המותג) היא העובדה שבטויוטה זה קורה בפעם הראשונה.

      הגב לתגובה זו

      • בודאי שאין סיבה לפצות את אלא שנותרו בחיים או לא נפגעו עקב התקלה

        גיל, 02/02/10 08:22

        עדיין לא התפרסמה סטטיסטיקה על מספר הנפגעים מתקלה זו

        הגב לתגובה זו