• 9.

    מנוע מגנטי

    עמוס תא, 30/01/10 23:53

    לכותבי הכתבה , משום מה , לא כתבתם על מנוע מגנטי, מנוע העתיד.

    חפשו ביו טיוב מנוע מגנטי, כבר היום קיים בארהב מנוע למכונית שמונע בעזרת כח מגנטי, מה שאומר שאין צורך להטעין בשום דבר, לא הטענה חשמלית ,לא מימן, ןלא בנזין כמובן.

    ואז יבוא הסוף לכח שהערבים מפיקים מהנפט.

    מישהו מוכן להתחיל לכתוב מתכונים לנפט, כדי שהערבים יוכלו לעשות משהו עם הנפט שלהם?

    • עמוס, קודם לך ללמוד הנדסה או פיזיקה.

      יצחק, 10/05/10 13:47

      אחר כך תגיב עם השטויות האלו. כמו שהאמריקאים אומרים: "אין ארוחות חינם", ככה גם אין אנרגיה חינם.

  • 8.

    להתקע עם אגסי

    עופר, 30/01/10 21:33

    בטכנולוגיה של אגסי כאשר תכנון הדרך משתבש אתה תקוע בלי מצברים . בלי גיבוי של מנוע אחר .
    מעבר לזה אגסי מתכנן להשקיע לוגיסטיקה של החלפת מצברים דבר שעלול להפחית את ההפרש במחיר בין בנזין לבין סוללות .
    הכי טוב הרכב של שברולט מצברים עם גיבוי של מנוע בנזין .
    למה לתת יד להגדלת האימפריה של משפחת עופר ?

  • 7.

    אני לא מבין מה הרעש של המכונית החשמלית

    אלכס לוין, 30/01/10 21:17

    באיטליה, בצרפת ובעוד מדינות אירופאיות נוסעות זה מספר שנים מאות אלפי מכוניות חשמליות זולות, מחיר המכוניות, 3000-6000יורו
    מה הרעש, אם מדינת ישראל והמכס, וראשי השלטון בארץ ,נערי האוצר מדושני העונג לא היו רואים באזרחי ישראל פרה חולבת למיסים, ובאמת היו רוצים למנוע זיהם אויר קשה, ולמאות אלפי חולים במחלות ממאירות שונות בגלל הזיהום הזה
    שעלות הטיפול בחולים למדינת ישראל עולה מיליארדי שקלים בשנה עבור הטיפולים ועוד נזקים שונים
    אז אפשר היה להיא את המכוניות הללו ממש במחירים מצחיקים.
    מחירים שינוע לצרכן מקסימום 5000-6000 יורו

    • כנון, ראיתי בפירנצה מעונית לנהג אחד נטענת בכבל לעמוד טעינה ברחוב. (ל''ת)

      ממש חמודה. מה ההבדל??, 31/01/10 08:10

  • 6.

    היברדית ממוצעת עולה כ140 אלף ש''ח

    מוטי, 30/01/10 20:36

    ועושה בממוצע אחת ל20 ק''מ/דלק
    בדיוק כמו מכונית בעירה רגילה של כמה יבואנים ובחצי...מחיר, בידקו, אני לא אעשה פירסום בחינם.

  • 5.

    עוד אופציה

    אייל, 30/01/10 20:34

    מכוניות הפועלות על בלוני אויר דחוס. דחיסת האויר יכולה להיות ע''י שימוש באנרגיה סולארית

  • 4.

    שי אגסי צריך להילחם בכל העשירים בעולום שמרוויחים מנפט

    אייל, 30/01/10 18:55

    הרי ידוע לכולם למה עד היום רכבים נעים מדלק ולא מחשמל , הכל בא מעשירי נפט והסוכנים שלהם שעולמם יחרב כאשר זה יצא לפועל (כולל חברות להפצת דלק וכו..) מאבק כשה אנו האזרחים (במיוחד הישראלים) מחזיקים לו ידים הלוואי תצליח במהרה !!

  • 3.

    יפה, חשמלית מימנית..העיקר שיבואו בהמוניהם די לדלק

    כרמיאל, 30/01/10 16:32

    אני אישית יקנה חשמלית ב2011 את הרנו פלואס מחכה כבר לרגע הזה

    • בטר פלייס

      אבי, 30/01/10 18:15

      בטר פלייס ידאגו שזה יעלה לך ביוקר. בחשבון כולל החשמלית של רנו לא תוזיל לך את עלויות האחזקה השוטפות וגם את החשמל לטעינה ימכרו לך במחיר גבוה מהמחיר לצרכן הביתי.
      אני לא רואה שום סיבה מדוע להתחייב לבטר פלייס.

  • 2.

    הקטע על המימן לא מדויק:

    איציק, 30/01/10 13:20

    ''האמת היא שהמימן הרבה פחות דליק מגזים אחרים, מפני שהוא מתנדף הרבה יותר מהר מהם. מה שבער בהינדנבורג היה בד הבלון של הצפלין, ולא הגז.''
    אז ככה:
    א. מימן דליק מאד, ובתערובת ביחסים מאד רחבים עם אוויר הוא גם נפיץ מאד. ב''הינדנבורג'' בער קודם כל המימן, ובעקבותיו כל שאר החומרים הדליקים כגון בד הבלון.
    ב.מימן משתחרר במספר ריאקציות בתעשיית הנפט, אבל כולו חומר גלם לתהליכים אחרים בזיקוק, כך שמשם לא תצמח שום תועלת למכוניות מונעות במימן.
    ג. גם מכוניות עם מצברים אפשר להטעין בלילה, כאשר יש עודף כושר ייצור בתחנות הכוח.
    ד. מיכלי גז עמידים ל- 700 אטמוספרות! מילא ברכב, נניח (כמו בתמונות) על חשבון תא המטען. אבל מה בתחנות הדלק? ואיך, במחילה ממר מלמד, יגיע הימין מהמפעל לרשת תחנות הדלק?
    אמנם מימן יופי של דלק נקי, אבל הקשיים עצומים.

    • זאת ועוד, מרכיב חיוני במנועי מימן היא פלטינה, מתכת נדירה ויקרה (ל''ת)

      ימשיך כבודו, 30/01/10 17:17

    • Also

      Jehva, 30/01/10 19:33

      The hydrogen fuel cells don't work bellow
      freezing point.

      The Honda Clarity costs 300,000$ a piece to the manufacturer. Electric cars are 100,000$ for the fancy Tesla 40,000$ to the Volt and Renault would even get that lower!

  • 1.

    כל הכבוד על הכתבה. רק שזה מאוחר מדי ודליל מדי. (ל''ת)

    מוטי, 29/01/10 11:26